Үш тұғырлы тіл саясаты: тілдік мақсаттарды енгізу, мұғалімдердің кәсіби дамуы және критериалды бағалау


Slide 1

Қош келдіңіздер!

Slide 2

Топта жағымды ахуал туғызу.

«Мен үш тілде амандаса аламын»

1 - Қайырлы күн

2 - Добрый день

3 - Good afternoon

Slide 3

Топқа бөлу

Slide 4

Топ атаулары:

1 - “Қазақ тілі"

2 - “Орыс тілі"

3 - “Ағылшын тілі”

Slide 5

Үш тілді үйренудің басты мақсаты неде?

Неліктен үш тілді меңгеру қажет?

Slide 6

«ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ»

«Жаңартылған үлгідегі тілдік мақсатты енгізудің маңызы»

Slide 7

Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жаңа бағытта арттырып, білім мазмұның жаңартып, тиісті әдіс - тәсілдерді қолданып, әдістемелік негіздерді қалыптастыру.

МАҚСАТЫ:

Slide 8

Күтілетін нәтиже:

Мұғалімдер үш тілділік туралы ақпарат алады, келешекте сабақта қолдануды, оқушыларды көптілділікке бейімдеуді жүзеге асырады.

Slide 9

Білім мен ғылымның, экономиканың, бизнестің, саясаттың, жалпы бәсекелестіктің қарыштап дамып отырған бүгінгідей жаһандану кезеңінде Елбасы көрегендік танытып, алдымызға үш тілді білу қажеттігін қойып отыр. Әсіресе, өскелең ұрпақтың, жастар алдында бірнеше тіл білу міндеті тұр.

Елбасымыз: “Қазақ тілі үш тілдің біреуі болып қалмайды. Үш тілдің біріншісі, негізгісі, бастысы, маңыздысы бола береді.

Қазақ тілі - Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі. Және оған қамқорлық та сондай дәрежеде болады”, - деген еді.

Slide 10

Бүгінгі таңда Қазақстан үшін үш тұғырлы тіл - елдің бәсекеге қабілеттілікке ұмтылуының бірінші баспалдағы. Әрине, дамыған өркениетті 30 елдің қатарына қосылу мақсатында жүргізіліп отырған «Үш тұғырлы тіл» саясаты - елдің ертеңі үшін аса қажет. Мақсаты - көп ұлтты елімізде ұлтаралық татулықты сақтау, ұлттық-мемлекеттік біртұтастықты қалыптастыру, қазақстандық патриотизмді негіз ете отырып, ұлттың бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады.

Slide 11

Бүгінгі таңда еліміздің Президенті Н. Назарбаев отандық білім берудің алдына жоғары талап қойып отыр. Білім беру бәсекеге қабілеттіжоғары сапалы болуының нәтижесінде қазақстандық мектептердің түлектері өз білімін шетелдік ЖОО-да жалғастыра алатындай болуы қажет. Сондықтан білім берудің маңызды стратегиялық міндеті, бір жағынанүздік қазақстандық білім дәстүрлерін сақтау болса, екінші жағынан мектеп бітірушілердің халыаралық біліктілік сапасын, лингвистикалық білімін жетілдіру, ең негізгісі - мемлекеттік, ана және шетел тілдерін меңгеруді қамтамасыз ету болып табылады.

Slide 12

Қазақстанды бүкіл әлем халқы үш тілді бірдей пайдаланатын жоғары білімді мемлекет ретінде тануы керек. Олар: қазақ тілі -мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық қарым-қатынас тілі және ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.

Әлемдік білім кеңістігіндегі озық тәжірибеге негізделген 12 жылдық білім беруге көшудегі негізгі нысана - адамзат тарихында уақыт озған сайын өзектілігі арта түсетін білімді де білікті, тәжірибелі де текті ұрпақ қалыптастыру.

Slide 13

Ұлтымызды дәріптейтін, рухымызды биіктетіп, ұлттық сенімімізді жігерлендіретін ұрпақтың болашағы бізге, яғни ұстаздарға үлкен міндет. Ол үшін мұғалім кәсіби біліктілігін жаңа бағытта арттырып, білім мазмұның жаңартып, тиісті әдіс - тәсілдерді қолданып, әдістемелік негіздерді қалыптастыруы керек. Өйткені, білім әр адамға өмір бойы қажет екенін күнделікті тәжірибе дәлелдеп отыр.

Slide 14

Үш тұғырлы тіл арқылы ғана Қазақстан тілдік саясаттың оң нәтижесін көре алады. Қазіргі таңда орыс және ағылшын тілдерін оқып-үйрену арқылы тілімізді, дінімізді, салт-дәстүрімізді әлемге паш етуге, мәдениетаралық қатынас негізінде ақпарат алмасу, білім үйрену, тәжірибе жинауға барлық мүмкіндік бар.

Slide 15

«Тапсырма: Талдау сұрақтары»

“Өмір ағашы”

Тамыры- үш тілді меңгерудегі мақсаты мен мәні;

Діңгегі - үш тілді білу туралы пікіріңіз;

Бұтақтары - арман тілектеріңіз, менде болсын деген қасиеттіңіз;

Жемістері -орындалған арман мен тілектер

Slide 16

Тапсырма: “Сөздікпен жұмыс”

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Тіл

Ағаш

Арман

Жеміс

Алма

Оқушы

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Тіл

Ағаш

Арман

Жеміс

Алма

Оқушы

Slide 17

Сергіту сәті

Slide 18

Сөйлемді жалғастырыңыз. • Маған коучингте ұнағаны . . . • Бүгін әріптестермен . . . жайлы ой - бөлістік • Мен бүгін . . . екенін түсіндім

«Менің алған әсерім»

Slide 19

Шығармашылық табыс тілеймін.

Назарларыңызға рахмет.


Ұқсас жұмыстар
Үш тұғырлы тіл: Қазақстанның тіл саясаты және үш тілді оқыту
Ана тілі және үш тұғырлы тіл саясаты: мәдени-тәрбиелік аспектілер
Мың бала жобасы: Үш тұғырлы тіл арқылы отаншылдық пен ынтымақ тәрбиесі
Бағалау саясаты және критериалды бағалау критерийлерін әзірлеу әдістемесі
Оқытуда критериалды бағалау жүйесін енгізу және қолдану
Критериалды бағалау жүйесі: теориялық негіздері, қағидаттары және Қазақстандағы енгізу тәжірибесін талдау
Критериалды бағалау: оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың педагогикалық технологиясы және Қазақстандағы енгізу мәселелері
Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту: жүйелі реформалар, мұғалімдердің кәсіби дамуы және желілік көшбасшылық
Критериалды бағалау технологиясын қолданудағы оқушының рөлі
Критериалды бағалау және оның оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастырудағы рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz