Қай шақта екенін айт




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
Келер шақ
Жұмабаева Жанаргүл
Қармысаққызы

Ақтөбе облысы, Ырғыз ауданы,
Құтикөл ауылы
Телжан Шонанұлы атындағы орта
мектебінің
бастауыш класс мұғалімі
Сабақтың мақсаты:
Тірек-сызбаны пайдалана отырып,
оқушылардың “Етістік” туралы білімдерін
толықтыру;
Оқушылардың оқу әрекетімен
шұғылданып, өз бетімен жұмыс жасау
арқылы теориялық ойлау, сөйлеу
қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды ұйымшылдыққа,
ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың принциптері:
Біртұтастық, жүйелілік
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, ажырату,
талдау, салыстыру, дәлелдеу, іздену
Сабақтың көрнекілігі:
Тірек-сызба, сурет, кеспе қағаздар, ойын
түрлері, мәтін, сөзжұмбақ.
Сабақтың барысы:
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең.
1. Ұйымдастыру бөлімі (психологиялық
жаттығу)
2. Үй тапсырмасын сұрау, бекіту (“мен
мектепке келгенде” әңгіме)
3. Қызығушылықты ояту. Мәтінмен жұмыс.
МӘТІН
Мына бала-Болат. Балалар оны ЗООПАРК
БОЛАТ деп атайды.
НЕГЕ?
Мектепте үзіліс кезінде ол - Әтеш болып
қоқиланып жүреді. Сабақта тақта алдында балық
болып мыңқ етпей тұрады. Ал үйінде әжесіне
арыстан боп ақырады. Қарындасына қолтырауын
боп тісін ақситады. Папасының алдында қоян
болып қалтырайды. Мамасының алдында түлкі боп
бұлаңдайды. Себебі, мамасы оған ойыншықтар
сатып әпереді.
Тапсырма:
Болат қандай бала деп ойлайсың?
Мінездеме беріңдер?
Болаттың қылығы дұрыс па? Өз
ойларыңды айтыңдар.
Етістік дегеніміз не? Ол сөйлемде
қандай мүше болады?
Тірек-сызбамен жұмыс

Етістік

сұрақтары құрамына категориялары
қарай
не істеді? Негізгі Туынды шақтары, Есімші, Болымды, Салт,
не қылды? дара күрделі райлары көсемше, болымсыз сабақты
тұйық
қайтті?
ІІ. Операциялық орындаушылық
кезең
Тапсырмалар: Етістіктерді құрастырып
сөйлем құрап жаз. Қай шақта, қай жақта
екенін айт.

Ұшырды, жаздым, көшіреді,
өсіреді, жинап жатыр,
ойнап отыр
421-жаттығу
Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылған етістіктерге
сұрақ қой. Қай шақта екенін айт.
Суыр.
Күзетшідей қарағы
Тік шаншылып тұрады.
Естігіш-ақ құлағы,
Сені көрсе, бұғады.
Жақындасаң тіпті егер,
Ол ініне зып берер.
Жоқ суырдың залалы,
Терісі оның бағалы.
425-жаттығу.
Мақалды жатқа жаз.
1. Азаматпен дос бол,
Қадіріңді біледі.

2. Ақыл көпке жеткізер,
Өнер көкке жеткізер.
Кеспе қағаздармен жұмыс
Тапсырма: Өлеңнен етістікті тап. Қай шақта
екенін айт.
Шыбықтарым кешегі,
Шынар болып өседі.
Көктемдегі көйлегін,
Күзде ағаштар шешеді.

Қалтарысқа тығылып,
Жасырынбақ ойнадық.
Бір тұрып, бір жығылып,
Біз ойынға тоймадық.
Ойын. “Етістік” сөзінен баспалдақ
құру.
Е
Т
І
С
Т
І
к
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі
Тапсырма: Әр қатар өзіне берілген
әріптен басталатын етістікке мысал
келтіру

Ж Т Қ
Шығармашылық диктант
Берілген тірек сөздерді пайдаланып,
сызба бойынша өлең құрастыр.

____________ сайрайды,
____________ жайнайды.
____________ құлпырып
____________ сыйлайды.
422-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Мен көмектесемін. Біз көмектесеміз.
Сен көмектесесің. Сендер көмектесесіңдер.
Сіз көмектесесіз. Сіздер көмектесесіздер.
Ол көмектеседі. Олар көмектеседі.

423-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Ердің атын еңбек шығарады. Жазушы кітап жазады.
Балкен шаңғыны жақсы тебеді. Сара сиыр
фермасында істейді. Жалқаудың ертеңі бітпейді.

Қай шақта тұрғанын айт.
Ой сергіту жаттығуы:
“Тез тап бөгелмей”

Төмендегі суреттер бойынша сөйлем
құрастыру.
Ойын: “Сәйкестендір”

Оқысаң сусын ішіңіз
Аяғың ауырса күн жылынады
Көп ұйықтасаң қолыңмен сүртпе
Шөлдесең басың ауырады
Көзің ауырса көп жүрме
Жаз шықса түсінесің
Терме диктанты:
Етістіктерді теріп жазу.
Шие неге қызыл.
Сонау ерте кезде бір аңшы болыпты. Ол аң-құс
біткенді аямай ата беріпті. Көп ұзамай бұл өңірде
жүгірген аң, ұшқан құс қалмайды. Күндердің күнінде
аңшының ауласындағы шие ағашына бір көгершін
қонады. Ол кезде шие жемісінің түсі сары екен. Ұзақ
жолдан, жылы жақтан қанаты талған көгершін, сөйтіп,
демалып, отырады. Оны көрген аңшы көгершінді қақ
жүректен дәлдеп атады. Көгершіннің қаны шие
ағашынан көпке дейін тамшылап тұрады. Жазықсыз
құстың қанына боялған шие жемісі содан бері қып-
қызыл боп кетіпті.
Ой тұжырымдамасы
Үйге тапсырма:
1) 424- жаттығу.
Оқы, көр, ойна етістіктерін үш шақта жаз.
2) Ереже жаттау.
3) “Кім болам?” тақырыбына әңгіме жазу.

Ұқсас жұмыстар
Осы шақ 4 сынып
Етістік туралы түсінік
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Сөзде қанша
Айт күндері әңгімесі
Ұлы суретші Ә.Қастеев
Сөйлем мүшелері туралы түсінік
Сөз болуы
Етістіктің түрленуі. Шақ туралы түсінік
Етістiк туралы ақпарат
Пәндер