Оқушылардың даму




Презентация қосу
Білім, білік дағдысын
қалыптастыру
3+5+2
3+5+2 8-2+1
3+3+4
5+4-1 6+3+1
7-5+8
8-5+7 2+2+4
5+4 6-3 8+2

9-5 4+3 2+4
4 5 3
-2 +3 -3 +4 +4 -6
-5 +6 -5 +2 +5 -3
+1 -1 +2
Деңгейлік
тапсырмалар
1-деңгей 5-ұпай

10-5= 10-2= 10-1=

10-8= 10-9= 10-7=

10-6= 10-4= 10-3=
2 деңгей 10 ұпай
№3 тапсырма

1)7+0 * 7-0 4) 5-5 * 5-2

2)6+0 * 6+2 5) 4+4 * 4+2

3)3+2 * 3+0 6) 8+6 * 8-8
3 деңгей 15 ұпай
1) Өрісте 10 қой жайылып жүр.
3 қойды қораға айдап
кіргізді.Өрісте неше қой қалды?
Шарты: Шешуі:
Болғаны-10 қой
Кеткені-3 қой
Қалды-? Жауабы:

2) + -6=4
№ Оқушылардың І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей Қорытынды
аты – жөні
1 Аманиязова М + + + 5
2 Әубәкеров А + - - 3
3 Әбдішүкір А + - - 3
4 Бақытова А + + + 5
5 Жұмабай А + + - 4
6 Қуанышов М + + + 5
7 Мұратова Г + + + 5
8 Мақсот Д + + - 4
9 Мақсотова А + + + 5
10 Нажмиденов + + - 4
Д
11 Ибадулла А + + + 5
12 Отарбай Е + + - 4
13 Сабыржан А + + + 5
14 Тұрғалиев Ә + + + 5
15 Тілектесова А + + + 5
Альбина
Алтынай
Әл нұр
Алтынай
Ерсұлтан
Аяулым
Оқушылардың даму

Диас
Алма
мониторингісі

Дильназ
Гүлнұр
М е й р а м бек
Мейрамгүл
Амангүл
Рауан
Мадина
ІІІ деңгей

ІІ деңгей

І деңгей
Оқушыларды даму
мониторингі арқылы
• бағалау:
Үйге тапсырма
№5 Келесі сандарды
тап
3 сынып
*15=15 :12=1 20: =20
*15=0 :12=0 20: =1
5*10= 7*2= 10*8= 10:2= 40:10=

3*2= 9*2= 9:3= 50:5= 12:2=
Көбейтінділердің мәндерін ауызша тап:

9*1= 90*1= 10*4= 100*4=

а) Көбейткіштерді пайдаланып, басқадай көбейтінділер
жаз және мәнін тап.

ә) Көбейткіштерді және көбейтінділердің мәндерін
пайдаланып, бөлінділер жаз және мәндерін тап.
2-мысал

Бөлінділердің мәндерін тап:

9:1= 40:4=
9:9= 40:10=
90:1= 400:4=
90:90= 400:100=
2-ге кеміт 2 есе кеміт

10 8 6 4 2 1 8 6 4 2
0
4-есеп.
Әр жейдеге 2 м матадан жұмсалғанда, 11 м матадан
неше жейде тігуге болады?Cанда неше метр мата
артылып қалады?
6-мысал

366+819= 417-20= 728+122=

548+624= 942-727= 255+345=
0*10= 60:6=

1*12= 0*40=

99:99= 1*27=
6*2= 7*3=

18:2= 9:3=

14:7= 10:10=
1. Шапанға 7 м мата жұмсалды. Осындай
4 шапанға неше метр мата жұмсалады?

2. (2 4 3) 2 5 = 50
р/с Аты-жөні 1-деңгей 2-деңгей 3-деңгей
5 ұпай 10 ұпай 15 ұпай Бағасы

1 Мадина + + + 5
2 Перизат + + + 5
3 Амангүл + - - 3
4 Рауан + + - 4
5 Альбина + + + 5
6 Мейрамгүл + + + 5
7 Рамиль + + - 4
8 Мақсат + + - 4
9 Аяулым + + + 5
10 Мейрамбек + + - 4
11 Гүлнұр + + - 4
12 Диас + + - 4
13 Ділназ + + - 4
14 Алма + + + 5
15 Ерсұлтан + + + 5
16 Наурызбай + - - 3
17 Алтынай + + + 5
18 Айша + + - 4
19 Майя + - - 3
20 Әлнұр + + + 5
21 Арайлым + + + 5
22 Нұрбол + - - 3
Нұрбол
Арайлым
Әлнұр
Майя
Айша
Алтынай
Наурызбай
Ерсұлтан
Алма
Ділназ
Диас
Гүлнұр
Мейрамбек
Аяулым
Мақсат
Рамиль
Мейрамгүл
Альбина
Рауан
Амангүл
Перизат
Мадина

2-деңгей
3-деңгей

1-деңгей
15 ұпай

10 ұпай

5 ұпай
Даму мониторингі
арқылы
• оқушыларды бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
ОҚУШЫЛАР ҰЖЫМЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Дамыта оқыту мақсаттары, міндеттері
Дифференциация түрлері
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Есту қабілеті зақымдалған балаларға көмек көрсетудің психологиялық - педагогикалық негізі
Диалогтық оқытудың мәні
Оқу заңдары, заңдылықтары жəне принциптері
Пәндер