Оқушылардың даму




Презентация қосу
Білім, білік дағдысын
қалыптастыру
3+5+2
3+5+2 8-2+1
3+3+4
5+4-1 6+3+1
7-5+8
8-5+7 2+2+4
5+4 6-3 8+2

9-5 4+3 2+4
4 5 3
-2 +3 -3 +4 +4 -6
-5 +6 -5 +2 +5 -3
+1 -1 +2
Деңгейлік
тапсырмалар
1-деңгей 5-ұпай

10-5= 10-2= 10-1=

10-8= 10-9= 10-7=

10-6= 10-4= 10-3=
2 деңгей 10 ұпай
№3 тапсырма

1)7+0 * 7-0 4) 5-5 * 5-2

2)6+0 * 6+2 5) 4+4 * 4+2

3)3+2 * 3+0 6) 8+6 * 8-8
3 деңгей 15 ұпай
1) Өрісте 10 қой жайылып жүр.
3 қойды қораға айдап
кіргізді.Өрісте неше қой қалды?
Шарты: Шешуі:
Болғаны-10 қой
Кеткені-3 қой
Қалды-? Жауабы:

2) + -6=4
№ Оқушылардың І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей Қорытынды
аты – жөні
1 Аманиязова М + + + 5
2 Әубәкеров А + - - 3
3 Әбдішүкір А + - - 3
4 Бақытова А + + + 5
5 Жұмабай А + + - 4
6 Қуанышов М + + + 5
7 Мұратова Г + + + 5
8 Мақсот Д + + - 4
9 Мақсотова А + + + 5
10 Нажмиденов + + - 4
Д
11 Ибадулла А + + + 5
12 Отарбай Е + + - 4
13 Сабыржан А + + + 5
14 Тұрғалиев Ә + + + 5
15 Тілектесова А + + + 5
Альбина
Алтынай
Әл нұр
Алтынай
Ерсұлтан
Аяулым
Оқушылардың даму

Диас
Алма
мониторингісі

Дильназ
Гүлнұр
М е й р а м бек
Мейрамгүл
Амангүл
Рауан
Мадина
ІІІ деңгей

ІІ деңгей

І деңгей
Оқушыларды даму
мониторингі арқылы
• бағалау:
Үйге тапсырма
№5 Келесі сандарды
тап
3 сынып
*15=15 :12=1 20: =20
*15=0 :12=0 20: =1
5*10= 7*2= 10*8= 10:2= 40:10=

3*2= 9*2= 9:3= 50:5= 12:2=
Көбейтінділердің мәндерін ауызша тап:

9*1= 90*1= 10*4= 100*4=

а) Көбейткіштерді пайдаланып, басқадай көбейтінділер
жаз және мәнін тап.

ә) Көбейткіштерді және көбейтінділердің мәндерін
пайдаланып, бөлінділер жаз және мәндерін тап.
2-мысал

Бөлінділердің мәндерін тап:

9:1= 40:4=
9:9= 40:10=
90:1= 400:4=
90:90= 400:100=
2-ге кеміт 2 есе кеміт

10 8 6 4 2 1 8 6 4 2
0
4-есеп.
Әр жейдеге 2 м матадан жұмсалғанда, 11 м матадан
неше жейде тігуге болады?Cанда неше метр мата
артылып қалады?
6-мысал

366+819= 417-20= 728+122=

548+624= 942-727= 255+345=
0*10= 60:6=

1*12= 0*40=

99:99= 1*27=
6*2= 7*3=

18:2= 9:3=

14:7= 10:10=
1. Шапанға 7 м мата жұмсалды. Осындай
4 шапанға неше метр мата жұмсалады?

2. (2 4 3) 2 5 = 50
р/с Аты-жөні 1-деңгей 2-деңгей 3-деңгей
5 ұпай 10 ұпай 15 ұпай Бағасы

1 Мадина + + + 5
2 Перизат + + + 5
3 Амангүл + - - 3
4 Рауан + + - 4
5 Альбина + + + 5
6 Мейрамгүл + + + 5
7 Рамиль + + - 4
8 Мақсат + + - 4
9 Аяулым + + + 5
10 Мейрамбек + + - 4
11 Гүлнұр + + - 4
12 Диас + + - 4
13 Ділназ + + - 4
14 Алма + + + 5
15 Ерсұлтан + + + 5
16 Наурызбай + - - 3
17 Алтынай + + + 5
18 Айша + + - 4
19 Майя + - - 3
20 Әлнұр + + + 5
21 Арайлым + + + 5
22 Нұрбол + - - 3
Нұрбол
Арайлым
Әлнұр
Майя
Айша
Алтынай
Наурызбай
Ерсұлтан
Алма
Ділназ
Диас
Гүлнұр
Мейрамбек
Аяулым
Мақсат
Рамиль
Мейрамгүл
Альбина
Рауан
Амангүл
Перизат
Мадина

2-деңгей
3-деңгей

1-деңгей
15 ұпай

10 ұпай

5 ұпай
Даму мониторингі
арқылы
• оқушыларды бағалау:

Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
ОҚУШЫЛАР ҰЖЫМЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Дамыта оқыту мақсаттары, міндеттері
Дифференциация түрлері
Есту қабілеті зақымдалған балаларға көмек көрсетудің психологиялық - педагогикалық негізі
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Диалогтық оқытудың мәні
Оқу заңдары, заңдылықтары жəне принциптері
Пәндер