Екі таңбалы санды қосу және азайту




Презентация қосу
Атырау қаласы № 23 орта мектеп

Екі таңбалы санды

қосу және азайту
Өткізген: Утарова Гүлбарам Орынғалиқызы
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Екі таңбалы санды қосу және азайту

Түрі: Білімді қорытындылау

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру,
ойын элементтері
Мақсаты

Білімділігі: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Білімділігі: Екі таңбалы сандарды қосу және азайт
екі амалмен шығарылатын есеп, оның
екі амалмен шығарылатын есеп, оның
тәсілдері туралы білімді тиянақтау
тәсілдері туралы білімді тиянақтау

Дамытушылығы: оқушылардың танымдақ қабілетін,
Дамытушылығы: оқушылардың танымдақ қабілетін,
зейінін, белсенділігін дамыту.Өз бетімен
зейінін, белсенділігін дамыту.Өз бетіме
жұмыс істеуге дағдыландыру, жазу
жұмыс істеуге дағдыландыру, жазу
сауаттылығын дамыту.
сауаттылығын дамыту.

Тәрбиелілігі: Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа,
Тәрбиелілігі: Ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа,
ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, Отанды,
ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, Отанды
туған жерді сүюге тәрбиелеу.
туған жерді сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы:
Сабақ жоспары:
• І . Ұйымдастыру
• ІІ . Психологиялық дайындық
• ІІІ. “Сыйқырлы санды сөйлет”
• IV. Өткенді пысықтау
• V. “Біліміңді байқап көр” /оқулықпен жұмыс/
• VI. “Қатеңді тап ” /өзіндік жұмыс/
• VII. “Жұмыла көтерген жүк жеңіл” /тақтамен жұмыс/
• VIII. Сергіту сәті
• IХ. Ребус
• Х. “Бойы сергектің , ойы да сергек”
• ХI. Шығармашылық жұмыс
• ХII. Сәйкестендіру тестісі
• ХIII. Білгенге маржан /оқулықпен жұмыс/
• ХIV . “Ойланайық, кім ойшыл?”
• ХV. Қорытынды “Шыршаны безендіру”
• ХVI. Бағалау. Үйге тапсырма
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, мейірімді жарық,
Болып кетер сонда менің жан-
жағым.
“Сиқырлы санды сөйлет”
1 2 3 4 5 6 7 8

Қ а й т а л а у
* Қосу амалының компоненттерін ата
24 + 22 = 46
* Азайту амалының компонент-
терін ата
27 - 12 = 15
* Мына кестеден қандай ереже шығаруға
болады?

12 + 18 = 30
18 + 12 = 30
*Қандай өрнек?

80-(60+10)
* Қандай фигураларды білесің?

* Мына кестеден тұжырым жаса.

25 + 15 = 40 26 - 16 = 10
40 - 15 = 25 10 + 16 = 26
“Біліміңді байқап көр”
(оқулықпен жұмыс)
+ +
45 31 32 14
+ 22 61 + 15 61
-
95 43
- 14 10
“Қатеңді тап” /өзіндік жұмыс/

45+30 12+51 47-7 56+32

96-60 49-12 25-20 98-45

38+11 39-14 33+22 55-11

77+22 88-55 88-8 66-60
“Жұмыла көтерген жүк жеңіл”
/тақтамен жұмыс/

Бумада 20 бет көк,
12 бет қызыл және
13 бет жасыл қағаз бар.
Бумада барлығы неше
қағаз бар?
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Оңға қарай керіліп,
Солға қарай керіліп,
Беті қолын жуады.
Бағасы Сенде Қалғаны
болғаны...
52 тг 59 тг ? тг
23 тг 68 тг ? тг

61 тг 95 тг ? тг
Шығармашылық тапсырма
Шығармашылық
тапсырма
Алтын ұяң-Отан қымбат,
Құт-берекең, атаң қымбат.
Аймалайтын анаң қымбат,
Мейірімді апаң қымбат.
Кіндік кескен жерің қымбат,
Ұят пенен арың қымбат.
20+5 45 Ы
10+5 25 Е
“Сәйкестендіру” 40+5 15 Н
тестісі
60+5 95 ?
50+5 75 А
30+5 55 М
70+5 65 Б
80+5 85 Т
90+5 35 Қ
Осы сандар тізбегін өсу ретімен
орналастыру
15 25 35 45 55 65 75 85 95

Н Е Қ ЫМБ А Т ?
Оқулықпен жұмыс

Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр
және оны шығар:
Болғаны -20 көгершін, 30 торғай
Ұшып кеткені – 10 құс
Қалғаны -? құс
“Ойланайық, кім ойшыл?”
/ізденіске берілген тапсырма/

10-6+4=0
10-6+4=8
12-9-3=0
12-9+3=6
14-8-6=0
14-8+6=12
Қорытынды “Шыршаны безендіру”
3см

42+34

4см
2см

76-34
•Бағалау,
мадақтау
Үйге
тапсырма
№ 6, 8

Ұқсас жұмыстар
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Теріс сандар
Иррационал сандар
Амал таңбаларын қой
Оқыту әдістемесі
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Амалдарды орындауды үйрену кезіндегі сандар нумерациясын бекіту
Санның ондық
Пәндер