Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан негіздер мен тұздар ерітінділерінің химиялық қасиеттері




Презентация қосу
Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан
негіздер мен тұздар
ерітінділерінің химиялық қасиеттері.
Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан
негіздер мен тұздарға жаңа түсінік беру,
алған білімдерін іс-жүзінде қолдануды үйрету.
Топтық - ұжымдық жұмысқа дағдылану, өзінің және өзгенің
жұмыстарына сыни тұрғыдан қарай білу,
критерий бойынша бағалауға дағдыландыру.
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып,
сыни ойлауы артады,
топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге
ойлауды, бір-бірінің ойын тыңдай білуді
үйренеді.Бағалау парағы арқылы өз-өзін бағалай
алады

Қайда жүрсекте біз бәріміз біргеміз
Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ресурстар

2 мин Ұйымдастыру. Сабақты көңіл-күй Оқушылар көңілді өте жақсы Смайликтер
тренингімен бастау. Оқушыларға үш көңіл-күймен деп жауап
көңіл-күй бейнеленген смаиликтер береді. Қолдарымен 3 рет
көрсетіледі, сабағымызды қайсы көңіл- шапалақтайды.
күймен бастаймыз деп сұралады.

3 мин Оқушыларды әр түрлі элементтерден Оқушылар бір-бір Кеспе қағаздары
негіз,тұз,негіздік тұздың элементтен жазылған кеспе
формулаларын құрғызу арқылы үш қағаздары арқылы формула
топқа бөлу құрып топтасады.

5 мин Ой шақыру: Үй тапсырмасын тірек Тірек-сызбаға байланысты Тірек-сызба
сызба арқылы әр топтан түсініктеме оқушылар өз ойларын
алу. айтады. (от шашу)
5 мин Қызығуды ояту: Сөзжұмбақ шешеді Оқушылар бүгінгі АКТ
сабақтың тақырыбын
ашу үшін сөзжұмбақ
шешеді.

15 мин Мағынаны тану: Түртіп алу әдісі. Оқушылар оқыған Плакат, оқулық, маркер,
Оқулықпен жүмыс. мәтіннің нәтижесін стикерлер
а) тақырыпты түсініп оқу талқылап, постер
арқылы қорғайды.
б) тақырыптағы негізгі ойды жазу
в) өзара талқылау
1-топ.Негіздер мен тұздарға жалпылама
сипаттама.
2-топ. Электролиттік диссоцация
теориясы тұрғысынан негіздерге
сипаттама
3-топ. Электролиттік диссоцация
теориясы тұрғысынан тұздарға
сипаттама

3 мин Сергіту сәті: Оқушылар флеш АКТ-ны
Алтын балық тренингке байланысты пайдалану.Мозайкалар
қимылдап қозғалады.
Мозайка әдісі:
Мозайка құрыру
арқылы топқа бөлінеді
9 мин «Ой толғаныс». (бекіту 1. Берілген Дәптер және тақтамен
тапсырмалары - формулалардың жүмыс. Деңгейлік
деңгейлік )1-деңгей. электролиттік теңдеуін тапсырмалар (әр балаға)
Химиялық реакция жазу.
теңдеуін жазу.2-деңгей. 2. Тиісті реакция
Өзгерістерді жүзеге теңдеулерін жазу.
асыру3. Сандық есептер 3. Есеп шығару, оның
шығару мәнін табу.

2 мин Бағалау критерилері. Бағалау парағы арқылы Бағалау парағы
бағалау
1 мин Үйге тапсырма. §10 Жұмыс дәптер 17- Смайлик
Кері байланыс. бет 32-тапсырма
1.Электрон жұбын ортақ байланыстыратын
атом
2. Оң және теріс зарядты атом.
3. Күшті электролитке қарама-қарсы
электролит.
4. Электролиттік диссоциациясы туралы
Д и с с о ц и а ц и я негізгі қағиданы ашқан ғалым-
академик.
5. Тұз бен су арасындағы реакция.
6. Электрон жұбын қосып алатын атом.
а) тақырыпты түсініп оқу
б) тақырыптағы негізгі ойды жазу
в) өзара талқылау
1-топ.Негіздер мен тұздарға жалпылама сипаттама.
2-топ. Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан негіздерге сипаттама
3-топ. Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан тұздарға сипаттама
Алтын балық

Оқушылар флеш-тренингке байланысты
қимылдап қозғалады.
Мозайка құрыру арқылы топқа бөлінеді
1-деңгей. Химиялық реакция теңдеуін жазу.

2-деңгей. Өзгерістерді жүзеге асыру

3. Сандық есептер шығару
Өзін-өзі бағалау парағы
Аты-жөні:
№ Тапсырмалар Мұғалімнің берген ұпайы Өзіне берген ұпайы Баға

Ой шақыру

2 Қызығушылықты ояту

3 Мағынаны тану

4 Ой толғаныс

Барлығы:

Ұқсас жұмыстар
Қышқылдар заттар
Тұнбалардың еру және тұнбаға түсу жағдайлары
ҚЫШҚЫЛДАР МЕН НЕГІЗДЕР ТЕОРИЯЛАРЫ
Химиялық заттарды тазалаудың әдістері
Қышқылдық - негіздік реакциялар
Льюистің қышқылдар мен негіздер теориясы
Буферлі жүйелер мен ерітінділер туралы түсінік
ЗАТТАР ЭЛЕКТРОЛИТТ БЕЙЭЛЕКТРОЛИТ
Иондану дәрежесін анықтау
Осмос және онкотикалық қысым. Изотоникалық коэффициент. Қышқылдық және негіздік теориясы. Протолиттік тепе-теңдік. Қанның буферлік жүйесі
Пәндер