Сабақтың әдісі


Slide 1

“Ғылым мен білімнің дамуы. ”

Қарағанды облысы. Ақтоғай ауданы. Сарышаған кентінің жалпы орта білім беретін мектеп КММ. Тарих пәні мұғалімі:Бокишев Рустем Киргизбаевич .

Slide 2

Білімділік: X-XII ғасырларда ғылымның даму себептері, көрнекті ғалымдар жайлы кеңінен мағлұмат бере келіп, олардың еңбектерінің тарихи маңызын ашып көрсету.

Дамытушылық: Ғылыми еңбектерді, көркем шығармаларды түсініп оқуға, ізденіске дағдыландыру, топпен жұмыс жасауға үйрену.

Тәрбиелік: Адамгершілікке, кішіпейілдікке, имандылыққа тәрбиелеу.

Slide 3

Сабақтың түрі:

Интерактивті кабинеттегі дәстүрлі емес сабақ.

Сабақтың типі: Топпен жұмыс

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, мақал-мәтелдердің жалғасын табу, талдау, тірек-сызба, тест, сәйкестендіру тест, сематикалық карта.

Сабақтың көрнектілігі: 1. Қазақстан Республикасының картасы, Әл-Фараби, М. Қашқари, Ж. Баласағұни, Қожа Ахмет Йассауйдің портреттері, тірек-сызбалар, мақал-мәтелдер, плакаттар, топтың атауы жазылған қағаздар, топ басшыларының төс белгілері.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру бөлімі.

-Сынып оқушыларын топқа бөлу.

-Топ басшыларын сайлау.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

Сұрақ-жауап әдісі.

Slide 4 Slide 5

4

3

2

1

5

6

7

12

8

9

10

11

Мына ұяшықтардағы сұрақтарға жауап бер

Slide 6

1. Сырдария аумағында қойға табыну салты өріс алғаны жазба деректерде аңғарылады. Мұндай бейнелер немен байланысты туған?

2. Өздерінің шыққан тегін қоймен байланыстырып, қорғаушы ретінде оған табынатын болған тайпа:

3. Белгілі бір діни нанымдардың шығу тегін аңмен байланыстыратын табыну белгісі:

4. Орта Азия мен Қазақстанға арабтардың жаулап алуынан бастап ене бастаған дін:

5. 751ж. Атлах қаласы түбінде болған ұрыста қарлұқтар мен арабтар бірлесіп қай мемлекетке қарсы шықты?

6. Исламды Боғра хан Қарахан мемлекетінің мемлекеттік деп қашан жарияланды?

7. Оңтүстік Қазақстан мен Жетісудің Хғ. қалаларында мешіттердің көптеп салына бастағандығы туралы жазд:

8. Адамның басы құбылаға қаратылып, жанына ешбір зат бірге қойылмай жерленген. Мұндай жерлеу салты кімдерге тән?

9. Құйрықтөбе және Отырар қалаларын қазған кезде ХІ-ХІІғ. жататын үйлерде отқа табыну әдетіне байланысты не табылды?

10. Хғ. басында қай әулетінің негізін қалаушы Сатұқ хан ислам дінін қабылдады?

11. Ақтөбе қала жұртын қазғанда шарап ашытатын орыннан табылған кірпіштерде қандай таңба салынған?

12. Арабтар көрші елдерді қандай ұранмен жаулап ала бастады?

Slide 7

Мақал-мәтелдердің жалғасын тап:

Ғылым-теңіз, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ақыл азбайды, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Оқу -білім азығы, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Көп оқыған білмейді, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ілім-бұлақ, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ердің атын аты шығарар, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Тіліңмен жүгірме, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Білім арзан, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Байлықтың кілті, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Наданмен қос болғанша, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Сөздің көркі-. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Жастығымда бейнет бер, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Slide 8

Талдау әдісі.

-Қосымша материалдарды пайдаланып, әрбір топ берілген тапсырма бойынша презентация жасап, таныстырады.

Ғұламалардың суреттері мен олар туралы мәліметтер көрсетіледі.

І-топ “Отырар” Ғылымның дамуына үлес қосқан ғалымдарға баға беру

ІІ-топ “Сайрам” Тіл білімнің негізін салушы ғұламалар туралы мағлұмат беру

ІІІ-топ “Түркістан” Әдебиет саласының кемеңгерлері туралы баяндау.

Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Қожа Ахмет Яссауи кесенесі, XIV ғасыр Оңтүстік-Қазақстан облысы: Қожа Ахмет Яссауи кесенесі, XIV ғасыр Түркістан қаласындағы Ахмет Яссауи ғимараты - орта ғасырлық сәулет өнерінің көрнекті ескерткіші.

Slide 13 Slide 14 Slide 15

Тақта бетінде жасырын топшамалар тұрады.

Әрбір топ өзіне ұнаған топшаманы тандағаннан кейін, тапсырмалар беріледі.

Тест.

1. Шығыстың аса көрнекті ғалымы Әбу Насыр әл-Фараби шығармаларын қандай тілде жазды?

А. Түрік

В. Парсы

С. Араб

Тест

Семантикалық карта

Сәйкестендіру

тесті

Slide 16

2. Өз еңбектеріңде адам дүниесі және оның мәнін өзінің сезім мүшелері мен ақыл-ойы арқылы таниды деп түсіндірген ғалым:

А. М. Қашғари

В. Әл-Фараби

С. Ж. Баласағұни

3. Махмуд Қашғаридың шын аты:

А. Махмуд Хусейн ибн Мұхаммед

В. Мұхаммед Қазы Бахадүр

С. Әдіб Ахмет Махмұдұлы

4. Жүсіп Баласағұни дүниеге келген қала:

А. Суяб

В. Қашқар

С. Фараб

Slide 17

5. Жүсіп Баласағұни “Құтадғу білік” еңбегін Баласағұнда бастап қай қалада аяқтаған болатын:

А. Қашқар

В. Отырар

С. Тараз

6. Сүлеймен Арслан хан қай ғұламаның сыйлығы үшін оған Ұлы хас-хажип деген лауазым берген:

А. М. Қашқари

В. Әл-Фараби

С. Ж. Баласағұни

7. Ахмет Иүгнекидің шын аты:

А. Жүсіп Хас Хажип

В. Ибрахим

С. Әдіб Ахмет Махмұдұлы

8. Қожа Ахмет Йассауидің әкесі, атақты ғұлама адам:

А. Ибрахим

В. Мұхаммед Қанапия

С. Мәті би

Slide 18

9. Ахмет Йассауидің жолын қуған шәкірттерінің бірі-ғұлама ақын, ел ішінде Хакім ата аталған кім?

А. Қадырғали Жалайыри

В. Сүлеймен Бақырғани


Ұқсас жұмыстар
Халық ауыз
Сабақтың ортасы
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРДЕЛЕ
Панорамалық сабақ
Сөздерді оқы
Операциялық жүйелерді жіктеу
Кескінді баптау тақтасы
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Сабақты сұрақтармен қорыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz