Семантикалық картамен жұмыс




Презентация қосу
Тақырыбы: Сан есім
Мақсаты:
Білімділік: Қоршаған заттардың сандық ұғымын, сан мөлшерін таныту
барысында оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, күнделікті өмірде ұстап,
пайдаланып, көріп жүрген заттардың есебін білу.
Дамытушылық: Есте сақтау қабілетін күшейту, сан есімнің жазылу емлесін
практикалық жолмен меңгерту.
Тәрбиелік: Сандарға қатысты халықтық ұғымдарға мән беру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Ой қозғау, түсіндіру, талдау, теңдеу шешу.
Пән аралық: Ауыз әдебиеті, математика.
Көрнекілік: Интерактивті тақта, слайд, жай тақта, семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) амандасу, түгендеу
ә) сынып тазалығына мән беру
б) оқушылардың көңіл күйіне назар аудару
ІІ. Үй тапсырмасы бойынша, өтілген тақырыптарға байланысты
интерактивті тақтамен жұмыс жасау.
• _____________ суға барсаң , кесек
тастамай өтпе.

• Аяқ киімді ____________ көтерме.

• ___________ күл шығарма.

• ___________ тырнақ алма.
Жұмбақ
1. Таңертең тұрдым
Екі сайды қудым.

2. Тақиям толған сөк,
Ерте тұрсам, дым да жоқ.

3. Ақ сандығым ашылды,
Ішінен жібек шашылды

4. Айдалада ақ отау,
Аузы – мұрны жоқ отау.
2
1 2 3

5 6
Ереже: Сан есім заттың санын,
ретін білдіретін сөз табы.

Сұрақтары: Қанша? неше? нешеу?
нешінші?
Құрамына қарай

Дара сан есім. Күрделі сан есім.

бір, үш,екеу, алтыншы Алпыс алтыншы,
екі мың он екі,
қырық-елу, онға жуық
Тұлғасына қарай

Негізгі сан есім. Туынды сан есім.

Төрт, бір, қырық Бірінші,алтыншы,

елудей, біреу
Оқулықпен жұмыс .
• №1 .Бір таңбалы сандарды бір бөлек,
екі таңбалы сандарды бір бөлек сөзбен
жаз .
Сергіту сәті

1 2
Аспанда үш түйеқұс ұшып келе
жатты. Аңшы олардың бірін атып
алды. Аспанда қанша түйеқұс
қалды?

Түйеқұс ұшпайды
Бір жүз екі құлақ неше
адамның құлағы ?

Бір
Мақал-мәтел
1. ______________атасын білмеген жетесіз.

2. Қызға ______________ үйден тию.

3. Ер жігіттің _______________ сөйлегені - өлгені.

4. ______________ рет өлшеп, _______________ рет кес.

5. Білгенің - _________________ , білмегенің – тоқсан тоғыз.

6. Бала _____________________келгенше, жерден таяқ жейді.
Алтау (кім?) ала болса , ауыздағы кетеді,

Төртеу (кім?) түгел болса, төбедегі келеді.
№ 3.Сұрақтарға жауап жаз :
• 1.Отбасыңдағы адам саны нешеу ?
• 2.Сен нешінші баласың ?
• 3.Неше әпкең бар ?
• 4.Неше (сіңлің , қарындасың , інің ,ағаң)
бар ?
«Артық білім - кітапта»
Сызбаны сан есімдермен толықтырып жазу
Уақыт

ғасыр ____ . . . жыл
жыл ____ . . . ай
мезгіл ____ . . . жыл мезгілі
ай _______ . . . күн
апта ______ . . . күн
күн ______ . . . сағат
сағат _____ . . . минут
минут ____ . . . секунд
Жаңа сабақты қорытындылау.
Семантикалық картамен жұмыс.
Сан Дара Күрделі Негізгі Туынды

Екі

Бесінші

Он бес

Елу

Жетеу

Алпыс алты
№ 4 . 189 бет .

Ұқсас жұмыстар
Әрбір сабақ
Аустралия материгінің пайдалы қазбалары
Дауысты дыбыстардың түрлері
Дауысты дыбыстар
Қозы Көрпеш - Баян сұлу жырындағы кейіпкерлерге мінездеме беру
Солтүстік жарты шар материктерін қайталау сабағы
Фонетика. Дауысты дыбыстар - Қазақ тілі (5-сынып)
Зат есімнің түрленуі туралы ақпарат
Септік жалғауы
Зат есімнің түрленуі.
Пәндер