Семантикалық картамен жұмыс



Тақырыбы: Сан есім
Мақсаты:
Білімділік: Қоршаған заттардың сандық ұғымын, сан мөлшерін таныту барысында оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, күнделікті өмірде ұстап, пайдаланып, көріп жүрген заттардың есебін білу.
Дамытушылық: Есте сақтау қабілетін күшейту, сан есімнің жазылу емлесін практикалық жолмен меңгерту.
Тәрбиелік: Сандарға қатысты халықтық ұғымдарға мән беру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Ой қозғау, түсіндіру, талдау, теңдеу шешу.
Пән аралық: Ауыз әдебиеті, математика.
Көрнекілік: Интерактивті тақта, слайд, жай тақта, семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) амандасу, түгендеу
ә) сынып тазалығына мән беру
б) оқушылардың көңіл күйіне назар аудару
ІІ. Үй тапсырмасы бойынша, өтілген тақырыптарға байланысты интерактивті тақтамен жұмыс жасау.

суға барсаң, кесек тастамай өтпе.
Аяқ киімді көтерме.
күл шығарма.
тырнақ алма.

Ж ұ м б а қ
Жұмбақ

1. Таңертең тұрдым
Екі сайды қудым.
2. Тақиям толған сөк,
Ерте тұрсам, дым да жоқ.
3. Ақ сандығым ашылды,
Ішінен жібек шашылды
4. Айдалада ақ отау,
Аузы - мұрны жоқ отау.

2
2
1
4
6
5
3

Сан есім


Ереже: Сан есім заттың санын,
ретін білдіретін сөз табы.
Сұрақтары: Қанша? неше? нешеу?
нешінші?

Құрамына қарай
Дара сан есім.
бір, үш, екеу, алтыншы
Күрделі сан есім.
Алпыс алтыншы,
екі мың он екі,
қырық-елу, онға жуық

Тұлғасына қарай
Негізгі сан есім.
Төрт, бір, қырық
Туынды сан есім.
Бірінші, алтыншы,
елудей, біреу

Оқулықпен жұмыс .
№1 . Бір таңбалы сандарды бір бөлек,
екі таңбалы сандарды бір бөлек сөзбен
жаз .

Сергіту сәті
2
1

Аспанда үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Аспанда қанша түйеқұс қалды?
Түйеқұс ұшпайды

Бір жүз екі құлақ неше
адамның құлағы ?
Бір

Мақал-мәтел
атасын білмеген жетесіз.
2. Қызға үйден тию.
3. Ер жігіттің сөйлегені - өлгені.
рет өлшеп, рет кес.
Білгенің - , білмегенің - тоқсан тоғыз.
Бала келгенше, жерден таяқ жейді.

Алтау (кім?) ала болса, ауыздағы кетеді,
Төртеу (кім?) түгел болса, төбедегі келеді.

№ 3. Сұрақтарға жауап жаз :
1. Отбасыңдағы адам саны нешеу ?
2. Сен нешінші баласың ?
3. Неше әпкең бар ?
4. Неше (сіңлің, қарындасың, інің, ағаң)
бар ?

«Артық білім - кітапта»
Сызбаны сан есімдермен толықтырып жазу
Уақыт
ғасыр . . . жыл
жыл . . . ай
мезгіл . . . жыл мезгілі
ай . . . күн
апта . . . күн
күн . . . сағат
сағат . . . минут
минут . . . секунд

Жаңа сабақты қорытындылау.
Семантикалық картамен жұмыс.
Сан
Дара
Күрделі
Негізгі
Туынды
Екі
Бесінші
Он бес
Елу
Жетеу
Алпыс алты

№ 4 . 189 бет .
Үйге тапсырма.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz