Жануар жасушасы




Презентация қосу
Сабақтың жоспары
І. Ұйымдастыру кезеңі – (1 минут)
А) Сабаққа кіріспе (Оқушыларды сабақтың жоспарымен, мақсатымен
таныстыру)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау – (15 минут)
а) Тақырып мазмұнын сұрап шығу (дайындалып келген оқушылардан сұрау)
ә) Суретпен жұмыс (оқушыларға жануар жасушасының, өсімдік
жасушасының, жасушаның құрлысын ататқызу)
б) “Біліміңді тексер”
в) Қорытынды
ІІІ. Жаңа сабақ – (20 минут)
А) Кіріспе сөз
Ә) Жаңа сабақты түсіндіру
Б) Қорытынды
ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау – (7 минут)
А) “Кім жылдам ойынын” өткізу
Ү. Оқушы білімін бағалау – (1 минут)
ҮІ. Үй тапсырмасы – (1 мину)
Үй тапсырмасын сұрау

А) Тақырып мазмұнын сұрап
шығу
Ә) Суретпен жұмыс
(оқушыларға жануар
жасушасының, өсімдік
жасушасының, жасушаның
құрлысын ататқызу)
Б) “Біліміңді тексер”
Ә) Суретпен жұмыс (оқушыларға
жануар жасушасының, өсімдік
жасушасының, жасушаның
құрылысын ата)

І. Өсімдік жасушасы.
1. Цитоплазма; 2. Вакуоль;
3. Ядро; 4. Пластидтер; Жануар жасушасының
5. Қабықша. жалпы көрінісі
ІІ. Жануар жасушасы.
1. Сыртқы қабықша; 2. Цитоплазма; 3.
Ядро; 4. Митохондриялар; 5. Ядрошық; 6.
Цитоплазмадағы нәруыз, көмірсу, май
тәрізді заттар.
Эпителий ұлпалары.
а) жалпақ эпителий; ә)
кірпікшелі эпителий.
Дәнекер ұлпалары.
а) талшықты дәнекер ұлпасы; ә)
шеміршек ұлпасы. 1. Шеміршек
жасушалары;
2. Шеміршек ұлпаларына серпімділік
беретін, оларды қоршап жататын негізгі
зат; 3. Ұлпа талшықтары; 4. Дәнекер ұлпа
Бұлшықет ұлпалары.
а) көлденең жолақты бұлшықет
талшықтары;
ә) ұзын салалы бұлшықет
талшықтары.
1. Жасуша ядросы;
2. Көлденең жолақтар
Б) “Біліміңді тексер”
1. Ұлпа деген не? Жануарлар ағзасындағы ұлпалардың топтарын
атаңдар.

2. Эпителий ұлпаларының қандай түрлері бар? Бұл ұлпалардың
негізгі қызметін әңгімелеңдер.

3. Дәнекер және бұлшықет ұлпаларының түрлері мен қызметін
әңгімелеңдер.

4. Жүйке ұлпасын түзетін жасушалардың құрылысы мен қызметін
қысқаша сипаттап бер.

5. «Жасуша–ұлпа–мүше–мүшелер жүйесі» тізбегінің
біртұтастығын баяндаңдар.
Жаңа сабақ
Тақырыбы:

§ Көпжасушалы
жануарлардың
құрылысы мен
тіршілігі
Сабақтың мақсаты
а)Білімділік: Көпжасушалы жануарлардың
құрлысы мен
тіршілігін, омыртқасыз жәндіктердің
ас қорыту жүйесі және астың
қорытылуы
жайлы, оқушыларға түсіндіру

ә)Дамытушылық: өз бетінше қорытынды жасауға
дағдыландыру, танымдық
қабілеттерін дамытып, ізденіске
баулу.

б)Тәрбиелік: Оқушылардың жануарларға деген
сүйіспеншілігін оята отырып, тәрбиелеу
Жаңа сабақ жоспары
А) Кіріспе сөз. Қоректік зат
және тіршілік

Ә) Омыртқасыз
жәндіктердің асқорыту
жүйесі және астың
қорытылуы

Б) Қорытынды
Гидра және оның құрылысы.
Ақ сұламаның
IV. Жаңа сабақты
пысықтау
А) “Кім жылдым” ойыны
А) “Кім жылдым” ойыны
(Оқушыларға жаңа сабақтан
сұрақтар қойылады)
1. Жануарлар тіршілігінде
қоректенудің қандай маңызы бар?
2. Қоректің құрамындағы тіршілік
үшін ең қажетті нәрлі заттарды
атаңдар.
3. Бұларды неліктен «құрылыс
материалы» дейді.
4. Қуат қайдан, қалай пайда болады?
Оның «құрылыс материалына» қандай
қатысы бар?
5. Синтез деген не? (өз түсініктеріңді айту
керек). Оның нәтижесінде қабылданған
ас ағзада қандай өзгеріске түседі?
6. Тозған жасушалардың жаңаруына
мұның қандай қатысы бар?
7. Гидрада асқорытуға дененің қай
қабатының жасушалары қатысады?
8. Гидрада асқорытылуының қарапайым
жәндіктермен қандай ортақ белгісі бар?
V. Оқушы білімін
бағалау
VI. Үй тапсырмасы:
§ 34 оқу

Ұқсас жұмыстар
Жасуша әлемі
ЖАСУША ТЕОРИЯСЫ
Жасуша
Жасуша жайында
Эпигенетика ұғымы
ӨСІМДІК ЖАСУШАСЫ ЖАНУАР ЖАСУШАСЫ
Жасуша қабық
Жасуша орталығы
Жануарлардың аталық жыныс жүйесі
Жасуша құрылымы мен қызметі
Пәндер