Жобалау технологиясы бойынша оқушылармен жұмысты ұйымдастыру




Презентация қосу
Жобалау технологиясы
бойынша оқушылармен
жұмысты ұйымдастыру

Авторы: Космагамбетова Г. Е.
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясының
бастауыш класс мұғалімі
Мектеп мұғалімдерінің
алдында тұрған негізгі
проблемалар:
• Баланы оқи білуге үйрету.
• Баланы ойлауға үйрету.
• Баланың өзін өзі тұлға ретінде
дамуына жағдай жасау.
Дәстүрлі сабақ беру жүйесінде

оқушыны тұлға ретінде қалыптастыру

мүмкін емес.
• Оқушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру және
жоба жұмысын жасауға мақсатты әрі жүйелі түрде
бағыттау керек екені – бүгінгі күн талабы.Сондықтан да
жобалау технологиясының тиімділігі күннен күнге артуда.

• Бұл технология әлемдік педагогикада жаңалық
емес.Ағылшын тілінен аударғанда – бірге үйрену деген
мағынаны білдіреді.

• Түсіндірме сөздікте оған төмендегідей анықтама беріледі:
Жобалау технологиясы – оқушылардың жоспарлау және
күрделене беретін тапсырмаларды орындау арқылы
меңгеретін білімі.
Жобалау технологиясы –
оқушылардың жоспарлау және
күрделене беретін тапсырмаларды
орындау арқылы меңгеретін
білімі.
Жобалау технологиясын
қолданудағы негізгі мақсат
• оқушылардың қызығушылық ынтасын дамыту,
• өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы
білімдерін жетілдіру,
• ақпараттық бағдарлау біліктілігін
қалыптастыру және сыни тұрғыдан ойлау
қабілетін арттыру арқылы оқушыны
болашақта әр түрлі жағдаяттарда, әр түрлі
қоғамдық ортада өзін-өзі көрсете білуге
бейімдеу.
Балаларды өз жұмысының
жемісін көруге ынталандыру
арқылы үлкен өмірге
дайындау – жобалау
технологияның негізі
«Естігенімді – ұмытамын,

көргенімді – есте сақтаймын,

өз істегенімді – меңгеремін».
Конфуций
Жобалау әдісі

• Тақырыптың өзектілігі:
• Жұмыс зерттеу мақсаты:
• Зерттеу міндеттері:
• Зерттеу әдістері:
• Күтілетін нәтиже:
Жобалау әдісініің кезеңдері

• І. Мотивтендіру
• ІІ. Жоспарлау кезеңі
• ІІІ. Ақпаратты жинау кезеңі
• ІV. Рефлексивтік бағалау кезеңі
• V. Қорытынды.
Жобалау әдісін бір сабаққа,
немесе көлеміне қарай бірнеше
сабаққа бөлуге болады
Оқушының іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Оқушы-оқыту субъектісі. -Жеке тұлғаға қарай
бағытталған ұсынушы,
нақты мақсат қоюшы.

-Мақсатқа дербес өз іс- -Бағыт-бағдар беруші,
әрекетімен жетуші кеңесші.
белсенді субъект.

-Өзін-өзі және бір-бірін -Оқушының жетістігін
оқытушы. құптаушы.

-Өнерпаз, жасампаз -Ынталандырушы, мақсат
еңбектің иесі. қоюшы.

-Өз ізденісімен табысқа -Мақсаттарға жетелеуші.
жетуші
шығармашылық тұлға.
Су
“ Су-тіршілік бастауы” атты
шағын эссе жазу.
Оқушылардың қызығушылығын анықтау анкетасы
Оқушының аты-жөні.__________________________
Класс ________

№ Сұрақтары Ия Жоқ
1 Табиғаттағы судың түрлерін білесің бе?

2 Ауыз суы туралы білгің келе ме ?

3 Ауыз суын алу үшін қандай мамандар қажет
пе?

4 Біз ішетін су қандай екенін білгің келе ме?

5 Халық арасындағы «Су - тіршілік бастауы»
дегенді түсіндің бе?

6 Өз бетімен ізденіп ақпараттар алған ұнайды
ма?

7 Қажетті ақпаратты Интернет желісінен
немесе кітапханадан іздеп тапқыңыз келе ме?
Не білемін? Нені білдім? Нені білгім келеді? Статегиясы бойынша жұмыс
жасау.

Не білемін? Нені білдім? Нені білгім келеді?
Судың қасиетін, түрін, Су- тіршілік бастауы, Табиғаттағы судың
табиғаттағы кездесетін сусыз тіршәләк жоқ. түрлері, Адам үшін ауыз
жерін Судың пайдасын. судың маңызын, Ауыз
суды қалай алады? Оның
проблемасын, ауыз суды
қалай тазартады?

Ұқсас жұмыстар
Сатылай кешенді талдау технологиясы
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Пән мұғалімдері
Педагогикалық технология анықтамалары
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА
Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері
Шығармашылық жоба
Болжау іскерлігі
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Дарындылықтың диагностикасы
Пәндер