Әдепті бала



Сабақтың тақырыбы:
Әдептілік-әдемілік

Мақсаты:
Адамның бойындағы ұнамды-ұнамсыз қасиеттерді айта отырып, оқушыларды адамгершілікке, адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге, жаман әдеттерден жиренуге үйрету. Әдеп әліппесін оқушылар-дың бойына дарыту. Оқушыларға бала құқықтары жайлы декларацияның кейбір баптары туралы түсінік беру. Ол баптардың мазмұнын көрініс арқылы ұғындыру.

Сұрақ-жауап ойыны
1. Әдептілік деген не?
2. Әдепті болу үшін қандай болу керек?
3. Әдептілік ережелерін атаңдар.
4. Әдепсіз дегенді қалай түсінесіңдер?

Мақал мәтелдің жалғасын тап
1. Әдептілік белгісі.
2. Әдепті бала-.
3. Әдепті бала ата-анасын мақтатар………. .
4. Әдептілік ар-ұят
5. Үлкен бастар
6. Үлгілі бала. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Сәлем-әдептілік белгісі
Сәлемдесу түрлері:
1. Сәлеметсіз бе?
2. Аман -есенсіз бе?
3. Армысыз! Қош келіпсіз!
4. Сәлем бердік
5. Ассалаумағалейкум!

Менің құқықтық алаңым

Бұл тренинг -сабақтан білетіндерің:
Құқық деген не?
Балалардың айрықша құқықтары
Міндет деген не?
Оқушының кітапханадағы міндеттері.

Декларация- тараптар мақұлдаған
жалпы принцитер мен
мақсаттарды қалыптастыратын
салтанатты акт
Конституция - конституциялық құрылысты
бекітетін, адам мен азаматтың
құқығы мен еркіндігін бекітетін,
мемлектеттік биліктің федеральдық
органдарын тағайындайтын негізгі
құрылтайшы саяси- құқықтық акт.
Құқық- қоғамдағы адамдардың
өзара қарым- қатынасын реттеп отыратын
мемлекет белгілеп, қорғайтын нормалар мен
ережелер жиынтығы, осы нормаларды
зерттейтін ғылым
Міндет - адамдар бұлжытпай
орындауға тиісті тәртіп пен
қарым-қатынасқа қойылатын талап
Мораль- адамның іс-әрекетін
қайырымдылық пен зұлымдық,
әділдік пен әділетсіздік және т. б.
тұрғысынан реттеп отыратын
нормалар мен принциптер жүйесі.

Қазақстанда балалардың
құқықтық жағдайы
мына заңдарда
көрініс тапқан

«…18 жасқа толғанға дейінгі әрбір адам бала болып саналады»
Бала құқығы туралы Конвенция. 1-бап

Қоғам балаларға қатысты түрде қамтамасыз етуі тиіс негізгі принциптер:
-Бала мүддесін барынша жақсы қамтамасыз ету;
Кемсітпеу;
Өмір сүру, есею және ержету құқығы;
Бала көзқарастарына құрметпен қарау;
Баланы қорғау, оның қоғам өміріне;
белсенді түрде қатысуын қамтамасыз ету.


Сіздің құқықтарыңызды кімдер шектей алады?
Сенің ар-ұятың
Жалпыға ортақ нормалар мен әдеп ережелері
Заңдар

Міндеттерім бар
Құқық Кітапхана ережесімен шектелген
Құқығым бар
Менің

Мен міндеттімін:
білім алуға
тәртіп сақтауға
кітапхана қорының сақталуын
үлкендерді сыйлауға;
ана тілдің тазалығын сақтауға;
әрдайым таза, ұқыпты жүруге;
темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер ішпеуге

№1 Ереже
Міндетсіз құқық жоқ

«Өзіңе тілемейтініңді басқаға да тілеме»
№2 Ереже

№3 Ереже
Сенің құқығың басқалардың құқығы басталатын жерде шектеледі.

8
Әрбір бала денсаулығын сақтауға құқығы бар.
Әрбір бала туған сәтінен бастап аты, әкесінің аты, тегі, ұлты және азаматтылығы болуына құқылы.
8-бАП
9-БАП

10-БАП
Әрбір баланың өмір сүруге, жеке басының бостан-дығына, қадір -қасиетіне және өміріне қол сұғыл-мауға құқығы бар.
11-бап
Баланың сөз және ар-ождан бостандығына, ақпаратқа, қоғамдық
өмірге араласуға құқығы бар.
15-бап
Әрбір баланың білім алуға құқығы бар.




“Жалғастыр” ойыны
1. Үлкендердің алдын. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Үлкен кісіні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Үлкен кісінің сөзін
4. Бет алды күлуге .
5. Асханада тәртіп. .
6. Сыныпта
7. Біреуді мазақтауға. .
8. Ысқырып шақыруға .
9. Құстың ұясын
10. Кішкентай баланы
11. Мәдени орындарда қоқыс
12. Өтірік айтуға
“Не істеуге болмайды?”

“Не істеу керек?”
1. Мектепте үйге қарай жүгіріп келе жатқаныңда алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?
2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек?
3. Үйге қонақ келгенде бала не істеу керек?
4. Сен асығып келе жаттың, көшеде келе жатқан қарт адамды қағып кеттің. Сенің әрекетің.
5. Саған анаң үйді жинастырып қоюды өтінді. Сен ойнап жүріп ұмытып кеттің! Үйге келгенде анаң ренжулі, сенің әрекетің.
6. Анаң саған есікті ешкімге ашпауды ескерткен, бірақ үйге туысқа-ның келді. Сенің әрекетің.

Адам бойындағы
Қасиеттер
Қорытынды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz