Әдепті бала




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
Әдептілік-әдемілік
Мақсаты:
Адамның бойындағы ұнамды-ұнамсыз
қасиеттерді айта отырып,оқушыларды
адамгершілікке,адам бойындағы асыл
қасиеттерді бағалай білуге,жаман әдеттерден
жиренуге үйрету. Әдеп әліппесін оқушылар-
дың бойына дарыту. Оқушыларға бала
құқықтары жайлы декларацияның кейбір
баптары туралы түсінік беру. Ол баптардың
мазмұнын көрініс арқылы ұғындыру.
Сұрақ-жауап ойыны

1.Әдептілік деген
не?
2.Әдепті болу үшін
қандай болу керек?
3. Әдептілік
ережелерін атаңдар.
4.Әдепсіз дегенді
қалай түсінесіңдер?
Мақал мәтелдің жалғасын
тап
1.Әдептілік белгісі………………………….
2.Әдепті бала-……………………………….
3.Әдепті бала ата-анасын мақтатар………..
4.Әдептілік ар-ұят…………………………
5.Үлкен бастар………………………………
6.Үлгілі бала...................................................
Сәлем-әдептілік белгісі
Сәлемдесу түрлері:
1.Сәлеметсіз бе?
2.Аман -есенсіз бе?
3.Армысыз! Қош келіпсіз!
4.Сәлем бердік
5.Ассалаумағалейкум!
Менің
құқықтық
алаңым
Бұл тренинг -сабақтан білетіндерің:

• Құқық деген не?
• Балалардың айрықша құқықтары
• Міндет деген не?
• Оқушының кітапханадағы міндеттері.
Конституция - конституциялық құрылысты
бекітетін, адам мен азаматтың
Декларация- тараптар мақұлдаған
құқығы мен еркіндігін бекітетін,
жалпы принцитер мен
мемлектеттік биліктің федеральдық
мақсаттарды қалыптастыратын
органдарын тағайындайтын негізгі
салтанатты акт
құрылтайшы саяси- құқықтық акт.

Міндет – адамдар бұлжытпай Мораль- адамның іс-әрекетін
орындауға тиісті тәртіп пен қайырымдылық пен зұлымдық,
қарым-қатынасқа қойылатын талап әділдік пен әділетсіздік және т.б.
тұрғысынан реттеп отыратын
нормалар мен принциптер жүйесі.

Құқық- қоғамдағы адамдардың
өзара қарым- қатынасын реттеп отыратын
мемлекет белгілеп, қорғайтын нормалар мен
ережелер жиынтығы, осы нормаларды
зерттейтін ғылым
Қазақстанда балалардың
құқықтық жағдайы
мына заңдарда
көрініс тапқан
• «…18 жасқа толғанға
дейінгі әрбір адам бала
болып саналады»

Бала құқығы туралы
Конвенция. 1-бап
• Қоғам балаларға қатысты түрде
қамтамасыз етуі тиіс негізгі
принциптер:

-Бала мүддесін барынша жақсы
қамтамасыз ету;

-Кемсітпеу;

-Өмір сүру, есею және ержету
құқығы;

-Бала көзқарастарына құрметпен
қарау;

-Баланы қорғау, оның қоғам
өміріне;
белсенді түрде қатысуын
қамтамасыз ету.
Бала құқығы жөніндегі
құжаттар

Қай құжат артық?
Сіздің құқықтарыңызды кімдер
шектей алады?
• Сенің ар-ұятың

• Жалпыға ортақ нормалар мен әдеп
ережелері

• Заңдар
м Мін
ғы детт
Құқы р бар
ерім
ба

Менің

Құқық Кітапхана ережесімен шектелген
Мен міндеттімін:
• білім алуға
• тәртіп сақтауға
• кітапхана қорының сақталуын
• үлкендерді сыйлауға;
• ана тілдің тазалығын сақтауға;
• әрдайым таза, ұқыпты жүруге;
• темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер
ішпеуге
№1 Ереже

Міндетсіз құқық жоқ
№2 Ереже

«Өзіңетілемейтініңді
басқаға да тілеме»
№3 Ереже

Сенің құқығың басқалардың
құқығы басталатын жерде
шектеледі.
8-БАП8

• Әрбір бала денсаулығын сақтауға құқығы
бар.
9-БАП
Әрбір бала туған сәтінен бастап аты,әкесінің
аты,тегі,ұлты және азаматтылығы болуына
құқылы.
10-БАП
Әрбір баланың өмір сүруге, жеке басының бостан-
дығына, қадір –қасиетіне және өміріне қол сұғыл-
мауға құқығы бар.

11-БАП
Баланың сөз және ар-ождан бостандығына, ақпаратқа, қоғамдық
өмірге араласуға құқығы бар.

15-БАП
Әрбір баланың білім алуға құқығы бар.
“Жалғастыр” ойыны
“Не істеуге болмайды?”
1.Үлкендердің алдын................................................
2.Үлкен кісіні ...........................................................
3.Үлкен кісінің сөзін ………………………………
4.Бет алды күлуге ………………………………….
5.Асханада тәртіп…………………………………..
6.Сыныпта …………………………………………
7.Біреуді мазақтауға………………………………..
8.Ысқырып шақыруға …………………………….
9.Құстың ұясын ……………………………………
10.Кішкентай баланы………………………………
11.Мәдени орындарда қоқыс………………………
12.Өтірік айтуға……………………………………
“Не істеу керек?”
1.Мектепте үйге қарай жүгіріп келе жатқаныңда алдыңнан бір
үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?
2.Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің
керек?
3.Үйге қонақ келгенде бала не істеу керек?
4.Сен асығып келе жаттың, көшеде келе жатқан қарт адамды қағып
кеттің. Сенің әрекетің.
5.Саған анаң үйді жинастырып қоюды өтінді. Сен ойнап жүріп
ұмытып кеттің! Үйге келгенде анаң ренжулі,сенің әрекетің.
6.Анаң саған есікті ешкімге ашпауды ескерткен,бірақ үйге туысқа-
ның келді.Сенің әрекетің.
Қорытынды
Жамандық:
Жақсылық: Әдепті
Адам Әдепсіз
Кішіпейілдібойындағы
Тәртіпсіз
Кешірімді Қасиеттер
Қайырымсыз
Ізетті
Өтірікші
Инабатты
Еріншек

Ұқсас жұмыстар
Үйрен жақсы әдептен,жирен жаман әдеттен
Апаның тілін алса егер..
Ананың тілін алса егер. 2-сынып. Ана тілі
Балдан тәтті кім
Адамның жақсы істері
Ар-намыс керек адамға
Ар-намыс ,ұят беттің пердесі
Қызым - қызғалдағым, Ұлым -ізгі арманым
Әдепті бала ата - анасын мақтатар
Лездік сұрақтар
Пәндер