Абай атындағы орта мектеп мұғалімі


Slide 1

Малика Қамиева

Абай атындағы орта мектеп мұғалімі

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Slide 2

Мақсаты:

мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру, өз-өзін тану аймағын кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар алу; қазіргі заманның тапшы мамандықтарын көрсетіп, сол бағытқа қарай бағыттау.

Slide 3 Slide 4

Мамандық таңдау - жасөспірім жастағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Мамандық таңдау “мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. ” дейді. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен, өзі қызықпайтын мамандықты таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті алдарына жоспар да құрғысы келмейді.

Slide 5

“Менен сұрақ,

сенен жауап”

Slide 6

“Менен сұрақ, сенен жауап”

Өзіңнің

болашақ

мамандығыңды

таңдадың ба?

Сен ол

мамандық

туралы

не білесің?

Мамандық

таңдамауың

ның

себебі неде?

Қай жақта

оқығанды

ұнатасың?

Сенің маман

дық

таңдауыңа

кім әсер

етті?

Сен оқуға

түскеннен

кейін

оқудың

қиындығына

төзе аласың

ба?

Адамның

мамандық

таңдауы

оның

әлеуметтік

жағдайына әсер

ете ме?

Slide 7

. “Тізбекті үзбе” ойыны

Қатысушының бірі мамандықты айтады,

келесі оқушы аталған сөздің соңғы әрпінен басталатын

мамандықты айтады.

Мысалы: мұғалім - медбике-есепші-

Slide 8

“Мен мамандық

әлеміндемін”

Slide 9

“Мен мамандық әлеміндемін”

“Адам - табиғат”.

Кәсіптер:тұқым өсіруші, зоотехник, агроном, кинолог, химиялық - бактериологиялық зертханашы, мал өсірушы шебер және т. б.

Бұл ауыл шаруашылығымен, тамақ өнеркәсібімен, медицинамен, ғылыми(биология, география) зерттеулермен байланысты мамандықтар.

“Адам - техника”.

Кәсіптер: үңгуші, ағаш шебері, инженер-механик, сәулетші, электромонтаждаушы, құрылысшы, техник-металлург, радиомеханик, компьютер құраушы, телекоммуникациялар жөніндегі маман және т. б.

Әрине, бұл жерде жұмысшылардың еңбектері техникаға ғана емес, сонымен қатар кәсіби зейіннің жетекші пәніне (техникалық нысандар мен олардың қасиеттеріне) бағытталған.

Slide 10

“Адам - адам”. Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы адамдар болып табылады.

“Адам - белгілік жүйелер”.

Кәсіптер: аудармашы, сызушы, инженер, топограф, машинист - хатшы, бағдарламашы және т. б.

“Адам - шығармашылық бейне”.

Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы - шығармашылық бейне, оны құру әдістері. Кәсіптер: әртіс, суретші, музыкант, дизайнер, тас қашаушы, әдеби қызметкер.

Slide 11

Кім болғым келеді ?

Slide 12

Құрылысшы

Суретші

Сатушы

Мұғалім

Өрт сөндіруші

Жүргізуші

Сақшы

Дәрігер

Slide 13

(ойын)

Slide 14

Ең жасыл мамандықтар

Ең ақшалы мамандықтар

Ең салмақты мамандықтар

Ең көңілді мамандықтар

Ең тәтті мамандықтар

Slide 15

Ең жасыл мамандықтар (эколог, географ, гүл өсіруші) Ең ақшалы мамандықтар (бухгалтер, экономист) Ең салмақты мамандықтар (мұғалім, заңгер) Ең көңілді мамандықтар (клоун, артист) Ең тәтті мамандықтар (аспазшы, кондитер)

Slide 16

“Ең жақсы” ойыны

Ең ақшасы көп. . . . . . . . . . .

(Банк қызметкері, экономист)

Ең жасыл. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші)

Ең тәтті. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(Аспаз, кондитер. )

Ең күлкілі. . . . . . . . . . . . . . . . .

(Клоун, карикатурашы)

Ең жауапты. . . . . . . . . . . . .

(Сот, бухгалтер)

Ең салмақты. . . . . . . . . . .

(Мұғалім, заңгер)

Ең қарама - қатынасы күшті. . . . . . . . . . .

(бизнесмен)

Slide 17

“Қазіргі заманның

әрі тапшы,

әрі табысты мамандары”

Slide 18

Инженер

(мұнай)

технолог

Мәдениет

саласы

биотехнолог

механик

картограф

геодизист

металлургия

Тау-кен өнеркәсібі

ұшқыш

Дәрігерлер

Орта кәсіптік мамандар

Slide 19

Қазіргі заманның табысты

мамандары

дизайнер

Аниматор

Витражист

декоратор

суретші

колорист

клипмейкер

Көркемдік әрлеуші

продюсер

Slide 20

“Жағдаяттық сұрақтар ”

1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол мамандыққа ата-анаң қарсы. Сен ол кезде не істер едің?

2. Ата- анаң саған бір мамандықты таңдап берді, бірақ ол мамандық саған ұнамады. Сен ата-анаңның шешіміне қарсы боласың ба?

Slide 21

-

Ең жоғарғы айлықты кім алады?

Қаржыгерлер

-Түсті металлургия

-Халықты сақтандыру

Шикізат өндірісінде жұмыс істейтіндер

Slide 22

?

Ойын:

Бұл қандай мамандық иесі?

бір мамандықты

жасырады, фантамимо етіп

қимыл іс әрекетін келтіру

топ мүшелері қандай

мамандық иесі екенін табу

Slide 23

“Сандық кәсіптік бағыт беру”

1468 Блгалиев. Қ -Тәлімгер (Гуманитарлық салада қамсыздандыру агенттігінде

үйретуші) - Айналасына объективті сезімталдық көзқарас болуы керек.

2367 Теміртасов. Б, Алексеева. Н, Мухамбетова. А -сыншы(Программист,

информатик, математика, физика, экономика) -шешім қабылдай алу.

1368 Келляров. С, Хамитова. Г, Сағаденова. Н, Амирова. С - кәсіпкер(Іс-сапармен

байланысы жұмыстар, бизнесмен) -адамдармен санасу, тіл табысу.

2467 Ғапурова. З, Қайыпова. Қ, Айбатова. А-Лирик (хатшы, аудармашы,

журналист, редактор) -Күнделікті жоғары жұмыс қабілеті болуы, міндеттерді

бөлуге көңіл бөлу.

2357 Ерсайнов. М - шебер(шаруашылықты жүргізу, шағын бизнес, көркемдеу)

-айналасындағы оқиғаларға қатысу

2368 Шұғаев. И, Ануарбеков. А - ізденуші (басқаға тәуелсіз өз бетімен болатын

жұмыстар атқару) -жұмыстың сапалы орындалуын қадағалау

2458 Бекежанов. А, Ғарифоллаұлы. Н-саясаткер(Дипломатиялық жұмыстар,


Ұқсас жұмыстар
Абайдың қара сөздеріне мультипликация
Құлап кетесің
Жүсіпбектің қаламынан туған мол мұраны
Есептер шығару. 7 сынып, Геометрия
Абай жолы. Сабақтың түрі
Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Сынып жетекшісінің моделі
Елбасы Нұрсұлтанның бастамасы
Қос сөздер
Математика жайлы әңгімелер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz