Абай атындағы орта мектеп мұғалімі




Презентация қосу
Малика Қамиева
Абай атындағы орта мектеп мұғалімі
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Мақсаты:
мамандық таңдауда
жауапкершілікті қалыптастыру,
өз-өзін тану аймағын кеңейту,
мамандық әлемінен ақпараттар
алу; қазіргі заманның тапшы
мамандықтарын көрсетіп,сол
бағытқа қарай бағыттау.
Мамандық таңдау – жасөспірім жастағы ең
маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді
ғана аяқ басқан жас ұланның алдында
мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін
таңдау міндеті тұрады. Мамандық таңдау
“мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез
келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту,
тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен
өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе.”
дейді. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін
білмегендіктен, өзі қызықпайтын мамандықты
таңдайды. Осыдан өз мамандығына
қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып,
тіпті алдарына жоспар да құрғысы келмейді.
“Менен сұрақ,
сенен жауап”
“Менен сұрақ, сенен жауап”

●Сен ол
Өзіңнің маманды Мамандық Сенің маман
болашақ қ таңдамауы дық
мамандығы туралы ң таңдауыңа
ңды не ның кім әсер
таңдадың білесің? себебі етті?
ба? неде?

Сен оқуға Адамның
түскеннен мамандық
Қай жақта кейін таңдауы
оқығанды оқудың оның
ұнатасың? қиындығына әлеуметтік
төзе аласың жағдайына әсер
ба? ете ме?
.“Тізбекті үзбе” ойыны
Қатысушының бірі мамандықты айтады,
келесі оқушы аталған сөздің соңғы әрпінен басталатын
мамандықты айтады.
Мысалы: мұғалім – медбике-есепші-
“Мен мамандық
әлеміндемін”
“Мен мамандық әлеміндемін”
“Адам - табиғат”.
Кәсіптер:тұқым өсіруші, зоотехник, агроном, кинолог,
химиялық – бактериологиялық зертханашы, мал өсірушы
шебер және т.б.
Бұл ауыл шаруашылығымен, тамақ өнеркәсібімен,
медицинамен, ғылыми(биология, география) зерттеулермен
байланысты мамандықтар.
“Адам - техника”.
Кәсіптер: үңгуші, ағаш шебері, инженер-механик, сәулетші,
электромонтаждаушы, құрылысшы, техник-металлург,
радиомеханик, компьютер құраушы, телекоммуникациялар
жөніндегі маман және т.б.
Әрине, бұл жерде жұмысшылардың еңбектері техникаға ғана
емес, сонымен қатар кәсіби зейіннің жетекші пәніне
(техникалық нысандар мен олардың қасиеттеріне)
бағытталған.
“Адам - адам”. Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы адамдар болып
табылады.

“Адам – белгілік жүйелер”.
Кәсіптер: аудармашы, сызушы, инженер, топограф,
машинист – хатшы, бағдарламашы және т.б.

“Адам – шығармашылық бейне”.
Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы – шығармашылық
бейне, оны құру әдістері. Кәсіптер: әртіс, суретші, музыкант,
дизайнер, тас қашаушы, әдеби қызметкер.
Кім болғым келеді ?
Құрылысшы Суретші Сатушы Мұғалім

Өрт сөндіруші Жүргізуші Сақшы Дәрігер
(ойын)
Ең жасыл мамандықтар
Ең ақшалы мамандықтар

Ең салмақты мамандықтар

Ең көңілді мамандықтар

Ең тәтті мамандықтар
Ең жасыл мамандықтар (эколог, географ, гүл өсіруші)
Ең ақшалы мамандықтар (бухгалтер, экономист)
Ең салмақты мамандықтар (мұғалім, заңгер)
Ең көңілді мамандықтар (клоун, артист)
Ең тәтті мамандықтар (аспазшы,
кондитер)
“Ең жақсы” ойыны
Ең ақшасы көп........... (Банк қызметкері, экономист)
Ең жасыл................... (эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші)
Ең тәтті...................... (Аспаз, кондитер.)
Ең күлкілі................. (Клоун, карикатурашы)
Ең жауапты............. (Сот, бухгалтер)
Ең салмақты........... (Мұғалім, заңгер)
Ең қарама – қатынасы күшті...........(бизнесмен)
“Қазіргі заманның
әрі тапшы,

әрі табысты мамандары ”
геодизист Орта кәсіптік
металлургия мамандар

Тау-кен Инженер
өнеркәсібі (мұнай)

Қазақстанға
технолог
ұшқыш қажет мамандар

Мәдениет
Дәрігерлер саласы
картограф
биотехнолог
механик
Аниматор Витражист

дизайнер декоратор

Қазіргі заманның
табысты суретші
продюсер мамандары

колорист
Көркемдік
әрлеуші клипмейкер
“Жағдаяттық
сұрақтар ”
1. Сен өзіңе ұнаған мамандықты таңдадың, бірақ ол мамандыққа ата-анаң
қарсы. Сен ол кезде не істер едің?
2. Ата- анаң саған бір мамандықты таңдап берді, бірақ ол мамандық саған
ұнамады. Сен ата-анаңның шешіміне қарсы боласың ба?
Ең жоғарғы айлықты кім алады?

Қаржыгерлер
-Түсті металлургия

-Халықты сақтандыру

Шикізат өндірісінде жұмыс
істейтіндер
Ойын:
Бұл қандай мамандық иесі?

?
бір мамандықты
жасырады,фантамимо етіп
қимыл іс әрекетін келтіру
топ мүшелері қандай
мамандық иесі екенін табу
“Сандық кәсіптік бағыт беру”

1468 Блгалиев.Қ -Тәлімгер (Гуманитарлық салада қамсыздандыру агенттігінде
үйретуші) – Айналасына объективті сезімталдық көзқарас болуы керек.
2367 Теміртасов.Б, Алексеева.Н, Мухамбетова.А –сыншы(Программист,
информатик,математика,физика,экономика)-шешім қабылдай алу.
1368 Келляров.С,Хамитова.Г,Сағаденова.Н,Амирова.С – кәсіпкер(Іс-сапармен
байланысы жұмыстар,бизнесмен)-адамдармен санасу,тіл табысу.
2467 Ғапурова.З, Қайыпова.Қ,Айбатова.А-Лирик (хатшы,аудармашы,
журналист,редактор)-Күнделікті жоғары жұмыс қабілеті болуы, міндеттерді
бөлуге көңіл бөлу.
2357 Ерсайнов.М – шебер(шаруашылықты жүргізу, шағын бизнес, көркемдеу)
–айналасындағы оқиғаларға қатысу
2368 Шұғаев.И, Ануарбеков.А – ізденуші (басқаға тәуелсіз өз бетімен болатын
жұмыстар атқару)-жұмыстың сапалы орындалуын қадағалау
2458 Бекежанов.А,Ғарифоллаұлы.Н-саясаткер(Дипломатиялық жұмыстар,
шоу бизнес, мәдени іс-шара)-Істі ұйымдастыра білу, уәделерді орындау
2468 Қазиханов.А,Сарсенбаев.О,Асқарова.А – кеңесші (педагог,гуманитарлық
сала,психологиялық кеңес беру)-істі сапалы жасау, құжаттарды тиянақты
Жүргізу.
● Қалаған мамандықтың мазмұнына көңіл аудар
● Егер мамандық сенің досына ұнаса, саған ұнайды деген
қорытынды жасауға болмайды.
● Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі
мен жағдайы туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана
сенің таңдаудағы ой – ниетің салмақтана түспек.
● Сән қуып, мамандық таңдаудық қажеті жоқ. Оқуды
тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып
қалуы мүмкін.
● Алдағы өмірлік жоспарын қандай болмасын, шетел тілін
үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы.
● Заманның ағымына қарай кейбір мамандықтар тез ескеріп,
оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез
келген жағдайда қосалқы таңдаған мамандық болу керек.
Әбунасыр әл-Фараби “... Адам кез-келген жұмысқа жарамды
бола бермейді... Жұмысты неғұрлым жетік және жақсы
атқарса білгір және шебер болып шығады. Қандай әрекет,
қандай іс істесек те, содан рахмет табу, соның рахатын
көру біздің мақсатымыз болып табылады” деген.

Ұқсас жұмыстар
Абайдың қара сөздеріне мультипликация
Есептер шығару. 7 сынып, Геометрия
Абай жолы. Сабақтың түрі
Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Сынып жетекшісінің моделі
Елбасы Нұрсұлтанның бастамасы
Қос сөздер
Математика жайлы әңгімелер
Өнегелі өмір бастауы аудандық мектеп аралық сайыс
Жүсіпбек Аймауытов
Пәндер