Тәуліктік кезекшілік




Презентация қосу
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Еңбекші орта мектебі

2011-2012 оқу жылы
Қадралиев Сәрсенбай
Өтепбергенұлы
Жалпы еңбек өтілі 31 жыл
Еңбекші орта мектебі Педагогикалық еңбек өтілі-25
Біліктілік санаты - 13

Өмірлік ұраным:
Ісім оңсын десеңіз,
Сол істің маманы болыңыз.
Даңқым шықсын десеңіз,
Көпшіліктің адамы болыңыз.
(Әл- Фараби)

Көкейкесті мәселем:
Рухани бай жан-жақты дамыған, саламатты,
елжанды жеке тұлға қалыптастыру.
Бастапқы
әскери Мектептегі
дайындық
ұлдар
пәні оқытушы-
ұйымдастыру ұйымының
шысы жетекшісі

Ұстаз – қоғаммен бірге

Аудандық БӘД
бірлестігінің “Жас ұлан”
тұрақты үйірме
мүшесі
жетекшісі
«Қазақстандық патриотизмді сабақ
үрдісінде қалыптастыру тәжірибемнен»
І. Кіріспе бөлім
Қазақстандық патриотизмді сабақ
үрдісінде қалыптастыру.
ІІ. Негізгі бөлім
А) Оқытудың жаңа технологиясы негізінде
теориялық
сабақтарда деңгейлеп-саралап оқыту
тәжірибемнен.
Ә) Алғашқы әскери дайындық
сабақтарында
саптық даярлық тарауы бойынша
дәстүрлі
емес сабақтар ұйымдастыру арқылы
оқушы
бойында отансүйгіштік қасиеттерді
қалыптастыру.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Қазақстандық патриотизмді
сабақ үрдісінде қалыптастыру
жолдары

Мақсаты:
Жас ұрпақты отанды қастерлеу
мен ардақтауға, халқының
мүдде-мақсатын қорғай білуге
тәрбиелеу

«Бейбітшілік пен жасампаздықтың
20 жылдығының» ұрпақ
тәрбиесіндегі маңызын түсіндіру
Тәуліктік
кезекшілік
10 сынып
БІЛІМДІЛІГІ:
Оқушыларға рота бойынша
тәуліктік кезекшілік міндеті туралы
теориялық түсінік беру.
ДАМЫТУШЫЛЫҒЫ:
ҚР Қарулы Күштерінің әскери жарғылары
туралыТалған
Ә Р Ббілімдерін
ИЕЛІЛІГ дамыту.
І:
Оқушыларды ішкі қызмет жарғысы,
горнизондық қарауыл қызмет жарғысы
талаптарын орындауға дағдыландыру,
ңырағылыққа, ұқыптылық пен
жауапкершілікке тәрбиелей отырып,
мектепішілік құқық
бұзушылықтың
Т Ү Р І: алдын-алу.
Аралас сабақ, жаңа білімді меңгерту
Ә Д І С І:
Баяндау, сұрақ-жауап, көрнекі
ПӘН АРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС:
Тарих, құқық негіздері
К Ө Р Н Е К І Л І Г І:
Жарғылар, нұсқау тақта, телефон, сүңгі пышақ, журналдар, мультимедиа,
І.Мотивация кезеңі (ұйымдастыру)

Взвод басшысының рапортын қабылдау, сәлемдесу

Оқушылардың саптық дағдыларына шолу жасау.

Саптық пәрмендерді орындау

Орнында тұрғандағы бұрылыстар.

Оқу бөлмесіне орналастыру.

Мемлекеттік гимн орындау.
Жаңа сабақтың сұрақтары:
1. Тәуліктік кезекшіліктің тағайындалу мақсаты мен міндеттері
және тәуліктік кезекшілік құрамы

2. Тәуліктік кезекшіліктің қарулануы мен бағыныстылығы

3. Тәуліктік кезекшіліктің құрамының атқаратын негізгі
міндеттері.

4. Тәуліктік кезекшілік атқаратын орнының жабдықталуы.

5. Рота бойынша тәуліктік кезекті кезекшіге тыйым салынатын
жағдайлар, кезекті кезекшінің беретін пәрмендері
Жаңа сабақтың
Жарғы дегеніміз не?
тақырыбын, мақсатын,
сұрақтарын түсіндіру.

ІІ. Операция
кезеңі
(негізгі) 35-37
минут

Оқушылардың қатысуымен
ұйымдастырылатын Қандай әскери
мектепішілік апталық
жарғыларды білеміз?
кезекшіліктің мақсаты не?
Жаңа сабақты сұрақтар бойынша көрнекіліктер пайдалана
отырып түсіндіру.

Тәуліктік кезекшілік құрамы
Рота
Әскери шені
Рота бойынша
бойынша Сержант
кезекші
кезекші Воинское
Дежурный по роте звание
Сержант

Рота бойынша Қатардағы
тәуліктік Сарбаздар
кезекшілер
Рядовой
Дневальные по роте
солдат
Рота бойынша тәуліктік кезекшіліктің
қарулануы

Ерекше жағдайларда ҚР Қарулы Күштері
Автоматтың сүңгі
министрлігінің арнайы бұйрығымен
пышағы 2.оқжатарлы автоматпен
Тәуліктік кезекшіліктің
бағыныстылығы
Полк, гарнизон
бойынша
кезекшіге
Рота
командиріне

Рота бойынша
кезекшіге
Рота бойынша тәуліктік кезекті
кезекшінің беретін пәрмендері

Полк, гарнизон
Басқа әскери бөлім
бойынша кезекші,
сардарлары келгенде
рота командирі келгенде

“Тіктел” “Рота бойынша
кезекші мұнда кел”

“Рота “Дежурный по
роте на выход”
смирно”
Тәуліктік кезекшінің міндеттері

Казармадағы
Ертеңгілік Қару - жарақ сақтаған
тәртіппен
ұйқыдан ояту бөлмені үнемі қадағалау
тазалықты қадағалау

Рұқсатсыз казармадан қару-
Түнгі уақытта сарбаздардың
жарақты
киінбей далаға шығуына жол
және мүліктерді алып шығуға
бермеу
жол бермеу

Сарбаздардан аяқ киімдерін
Бөтен адамдарды Казармадағы өрт
арнайы орында тазалауларын
казармаға кіргізбеу қауіпсізідігін қадағалау
талап ету

Рота бойынша кезекшінің Түнгі мезгілде даладағы
рұқсатынсыз қызмет орынын кезекші жарықтың жанып
қалдырып кетпеу тұруын қадағалау

Әскери “дабыл ” беру
Рота бойынша кезекті кезекшіге
салынатын тыйымдар

Қызмет атқару Қару - жарағын
орнында отыруға алып қоюға

Киімінің түймелерін
ағытып қоюға

Қызмет орнын өз еркімен
қалдырып кетуге болмайды
Оқулықпен жұмыс – 226- бет

Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың білімін
тексеру.
●Әскери жарғы дегеніміз не?

●ҚРҚ Күштерінің әскери жарғылары туралы президент жарлығы
қашан бекітілді?

3. Қандай әскери жарғылар бар?

4.Горнизондық-қарауыл қызмет жарғысы нелерді айқындайды?
ӨТКЕНГЕ ОЙЖІБЕРУ
●ҚР Қарулы Күштерінің Жоғарғы Бас қолбасшысы кім?
●ҚР Қарулы Күштері қашан құрылды?
●Тәуелсіздік алғаннан кейінгі бірінші қорғаныс министірі кім
болды?
● Қазіргі қорғаныс министірін атаңыз?
●ҚР – ның “Жалпыға бірдей әскер міндеттілік және әскери
қызметі туралы” Заңы қашан қабылданды?
●ҚР Қарулы Күштерінің соңғы әскери докторинасы қашан
бекітілді?
●Қазақстан Біріккен Ұлттар Ұйымына қай жылы мүше болып
қабылданды?
●ҚР Қарулы Күштерінде мерзімді әскери қызмет өткеру неше
жыл?
●Әскери міндеттілікке қатысты азаматтар неше санатқа
бөлінеді және оларды атаңыз?
10. Әскери анттың мәтіні қашан бекітілді?
11. Сап дегеніміз не?
12. Саптың қандай түрлері бар?
13. ҚР Қарулы Күштерінің рәміздеріне нелер жатады?
14. Әскери бөлімнің жауынгерлік туының өлшемі қандай?
15. Азаматтарды әскери қызмет өткеруден уақытша
кейінге қалдырылатын жағдайларды ата?
16. Мемлекеттік Гимн шет елдерде қандай жағдайларға
байланысты орындалады?
17. ҚР Қарулы Күштерінің Жоғарғы Бас қолбасшысына
берілген құзыреттіліктер мен құқықтардың ең маңыздысы
не болып табылады?
18. Қазақстан 2010 жылы қандай ұйымға төрағалық
міндетін атқарды
19. 9 бөлімнен 98 баптан тұратын маңызды құжатты
атаңыз?
20. Мемлекеттік рәміздер күнін атаңыз?
Ойын “Жұлдызды сәт”

5. Тәуліктік кезекшіліктің
атқаратын

міндетін түсіндір
10. Тәуліктік кезекшілік құрамы

кімдерден тұрады?
15. Тәуліктік кезекшілік
құрамы қандай

қарулармен
қаруланады?
20. Рота бойынша тәуліктік
кезекшіге

тыйым салынатын
жағдайларды атаңыз.
7. Казармаға рота
командирі келгенде

кезекті кезекші
қандай пәрмен беру
керек?
1.Мемлекеттік тудың
авторы кім?
2.Саптың оң (сол) жақ шеті
3.Ұлыстың ұлы күні
4.Елтаңбаның орталық
Б Р элементі
А У Ы Ж А Н
5.Облыс орталығы
6.Атырау облысындағы өзен
7.Автоматты ойлап тапқан
орыс
ұлтының қару жасаушысы
8. Мемлекетіміздің астанасы
Бауыржан Момышұлының
намыс, ерлік жайлы өсиеттері

Намысты нанға сатпа.

Жанын аяған тәніне жау

Отан үшін отқа түс күймейсің.

Алтын басты болсаңда, ардан артық емессің
Кішіпейілділік – адамгершілік көркі

Ең ауыр айып – сенімді ақтамау.
Ж
Ұ
1.Қатарда маңдайшеп бойынша бір-
М бірімен
шынтақтарының арасында алақанның
еніне
Е тең аралықта орналасқан сап атауы.
2. Лектегі соңғы келе жатқан әскери
К қызметші (бөлімше, машина) қалай
аталады?
Е 3.Саптың әскери қызметшілер тіке
қарап тұрған жағы қалай аталады?
4.Әскери қызметшілер бір- бірінің
Н артында
қол созым аралықта орналасқан сап.
5.Сапты басқару әмірлерінің бірінің
атауы.
6.Қазақстан Республикасы Қарулы
Күштерінің
Жоғарғы бас қолбасшысы кім болып
табылады.
7.1992 ж. 25 тамызда президент
жарлығымен
75
Жұмекен Нәжімеденов Сабыр ұлы 1935 жылы 28 қарашада
қазіргі Атырау облысының Құрманғазы ауданындағы

жаста
Қошалақ ауылдық кеңесіне қарасты Ашақ деген жерде
дүниеге келген. Әкесі – Сабыржан Ұлы Отан соғысында қаза табады
да,
Жұмекен атасы мен әжесінің тәрбиесінде болады. Зерделі бала да
қадірменді атасының сөздерін жастайынан санасына түйіп өскен.
Жұмекен сегіз жасында Қошалақтағы бастауыш мектептің екі класын
бітіріп,
Дыңқызыл ауылдық кеңесіндегі «Жас қайрат » жеті жылдық
мектебінің
үшінші класына оқуға түседі. Жеті жылдық мектепті тәмәмдаған соң,
Нұржау кеңесіндегі Ленин атындағы орта мектепте оқып,үздік бітіріп
шықты.
Жұмекен «Қызыл оба » селосындығы мектеп-интернатында
тәрбиеші болып 1 жыл жұмыс жасайды. Одан кейін Қарағанды
қаласына
барып шахтада комбайнердің көмекшісі болып жұмыс жасайды. Көп
ұзамай
Алматы консерваториясына оқуға түседі. Одан кейін жазушылықпен
айналысады.
Жұмекен Нәжімеденов Қазақстан Ленин комсомолы
сыйлығының лауреаты. 1956 жылы «Менің Қазақстаным » әнін жазды.
Бұл ән 2006 жылы 7 қаңтардағы ҚР президентінің Жарлығымен
Мемлекеттік Гимн болып қабылданды.
Ақиық ақын 1983 жылы 22 қарашасында
48 жасқа келгенде ауыр науқастан дүние салады.
2010 жылы ақынның 75 жылдығына орай Жұмекен ауылында Ақын
ескерткішімен саябақ ашылды.
Облыстық деңгейде ақындар мүшәйрасы ұйымдастырылды. Сонымен
қатар ақынның мерейтойына
орай мемлекеттік сыйлық берілді.
? ?

?

? ?
ҚР азаматтары 16 жасқа
1986 жылы
толғанда ҚР азаматтығын
16 желтоқсанда
білдіретін құжаттар алады
Алматы қаласында
(төлқұжат, жеке бас
желтоқсан оқиғасы болды
куәлігі)

ҚР ер азаматтары 16 жасқа
толғанда жергілікті
1991жылы 16 желтоқсанда
қорғаныс
ҚР тәуелсіз мемлекет
істер бөліміне шақыруға
екеніні
дейінгі
әлемге жария етті.
жасөспірімдер санатында
әскери есепке алынады.
Тәуліктік кезекшіліктің
Тәуліктік кезекшінің
тағайындалуы мақсаты,
орнының жабдықталуы
міндеттері

Кезекті кезекішіге
Құрамы мен
тыйым
қарулануы салынатын жағдайлар

Қорытынды
бөлім

Қырағылық, өзара
жолдастық

Өз ісіне жауапкершілік
Қырағылық
ұқыптылық

Кезекті кезекшінің беретін пәрмендері
туралы теориялық түсініктері қалыптасты
Оқушыларды бағалау.

Үй тапсырмасы мен жаңа сабақ бойынша
белсенділік танытқан оқушыларды
бағалау (бөлімше командирлерінің көмекші
бағалау журналындағы мәліметтерді
қатерге алу)

Үйге тапсырма
Оқулық 226- бет
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының міндеттерінде
«Қазақстандық патриотизмге ,биік мәдениетке, адам құқықтары мен
бостандықтарын құрметтеуге тәрбиелеу туралы» айтылады. Мұндай
мазмұндағы мемлекеттік талап міндеттер бүгінде жас ұрпаққа
отансүйгіштік тәрбие беру үрдісі әр отбасынан бастау алып, білім беру
жүйелерінде үздіксіз, кешенді жүргізілуін талап етеді.
Сондықтан сабақ процесінде оқытудың жаңа
әдіс-тәсілі, деңгейлеп-саралап оқыту педагогикалық
технологиясын таңдап алдым. Профессор Ж.
Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту
технологиясында жұмыс міндетті үш деңгейлік,
қосымша, шығармашылық деңгей талаптарынан
тұрады. Оның басты мақсаты – сынып
оқушыларының «қабілетті – қабілетсіз» деген
жіктерге бөлуді болдырмау. Деңгейлеп саралап
оқытудың екінші бір жағы- оқушыларды дүние
жүзілік білім жүйесінде қолданылатын рейтинг-ұпай
жинау әдісіне баулу.
●оқушыны өз
қаблетіне, ●оқушының өз білімін
● болашағына өзі бағалай білуіне ;
сенуіне;

Деңгейлеп-
- Оқушыны саралап оқыту - баға әділдігіне ;
ынталандыруға;
технологиясы:

оқушы мен ●білім көрсетудің әділ
оқытушының сайысына мүмкіндік
ынтымақтастық қарым береді.

қатынас достығына;
Білім сапасы 2004-2005 о.ж аудандық
педагогикалық оқуда І орын,
облыстық педагогикалық
2007-2008 о.ж 55% оқуда “Алғыс хат”
2008-2009 о.ж 57% 2005-2006 о.ж аудандық
педагогикалық оқуда ІІІ орын
2009-2010 о.ж 58%

Аудандық тәрбие – шаралары

2006-2007 о.ж 2007-2008 о.ж
“Жас жауынгер” сайысы ІІІ орын “Жас жауынгер” сайысы ІІ орын
“Жас өрт сөндіруші” ІІ орын “Жас өрт сөндіруші” ІІІ орын
“Жас жол инспекторы” ІІ орын “Жас жол инспекторы” ІІІ орын

2008-2009 о.ж
“Жас жауынгер” сайысы ІІІ орын “Жас өрт сөндіруші” ІІ орын
“Жас жол инспекторы” ІІ орын
2010 ж
Ұлы Отан соғысындағы жеңістің 65 жылдығына арналған
әскери-патриоттық клубтардың аудандық слетінде ІІ орын,
Ұлы жеңістің 65 жылдығына арналған «АӘД пәнінің үздік ұйымдастырушысы»
облыстық сайысында «Ең үздік АӘД сабағын ұйымдастырушысы» номинациясы
бойынша І дәрежелі дипломмен марапатталды.

Ұқсас жұмыстар
Жұмыс орындарын жарықпен қамтамасыз ету
Пернетақта компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Станцияаралық байланысты ұйымдастыратын структуралық сұлбасы
ДЭЕМ-нің программалық жабдықтары жайлы ақпарат
МЕЙІРБИКЕЛІК ПРАКТИКАНЫҢ СТАНДАРТТАРЫ
Балалар бақшасындағы табиғат бұрышы
Сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
ЖАРЫҚТАНДЫРУЛАР ӨНДІРІСТІК ЖАРЫҚТАНДЫРУ
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек тәрбиесі
Пәндер