Оқушыларды бағалау




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанды индустрияландыру.

Пән мұғалімі: Сансызбаева Мадина Ержановна
Сабақтың
мақсаты:

Дамытушыл
Тәрбиелілік
Білімділік: ық:Оқушыла
: Тарих
Қазақстанд рдың
тағылымын
а тарихқа
ан сабақ
жүргізілген деген
алып, өз
индустрияд қызығушылы
болашағын
андыру қ
а батыл
саясатын тарын
қадам
және оның арттыра
жасайтын,
тарихи отырып, өз
елін, жерін
маңызын бетінше
сүйетін
түсіндіру іздену
ұрпақ
қабілеттерін
тәрбиелеу
дамыту
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, тірек сызба
Көрнекілік: карта, тірек сызба, слайд
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу,
сынып
тазалығына көңіл
бөлу,
оқушыларды топқа
бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Әр түрлі әдістермен сұрақ –жауап.
1.Қай жылы жаңа экономикалық саясатқа көшу туралы шешім қабылданды?
2.Ақшалай салық қашан енгізілді?
3.ЖЭС-қа көшу туралы шешім партияның қай съезінде қаралды?
4.1970-80ж қанша кәсіпорын іске қосылды?
5.Орта білім беруге көшу қай жылы болды?
1925жылы желтоқсан-БК/б/П-ның ХV съезі белгілеген
социялистік индустрияландыру бағыты жарияланды.
Индустрияландыру-халық шаруашылығының барлық
салаларын машина техникасымен жарақтандыру,
инфраструктураның дамуы.
Алдын ала берілген тапсырмаларды қорғау.
1.Кіші қазан төңкерісінің бағыты.
Алдын ала берілген тапсырмаларды қорғау.

Кіші қазан төңкерісінің

бағыты.

Өлке өнеркәсібін ұсақ және орташа Өлкені шикізат базасы ету
деңгейде дамыту
Өлкенің табиғи
байлықтарын
зерттеушілер

Академик Н.С.Курнаков Академик И.М.Губкин Қ.И.Сәтбаев
басшылық еткен топ Орталық Орал-Ембі мұнайлы ауданын Қазақтың жас инженер-
Қазақстанның минерал-шикізат зерттеп, “бұл кен орыны” геологы, кейіннен ака-
байлықтарын зерттеді елдегі аса бай облыстарының демик, Қазақ КСР
бірі” деп қорытындыға Ғылым академиясының
келді. Президенті болды.
Индустрияның
Қазақстанға
тигізген әсері

Қазақстан Рес Қазақ шаруалары кедейленді және аштыққа

ұшырады

Халық дәстүрі бұзылды
Индустрияның
ерекшеліктері

Өлкедегі индустрияландыру Білікті жұмысшы мамандар
жоғарыдан жүзеге асырылып, инженер-техник қызметкерлер
шикізат көздері екпінді сырттан, негізінен Ресей мен
қарқынмен игерілді. Украинадан әкелінді.

Қалалар мен қала үлгісіндегі
қоныстар, қала халқы көбейді
Индустрияның тарихи
маңызы

Инженер-техникалық зиялылардың Көп ұлтты ұжымдар
қалыптаса бастауы пайда болып, адамдардың

туысқандығы нығайды

Қазақстанның басқа индустриялық
аймақтармен экономикалық байланысы орнықты.
Пысықтау сұрақтары:
Түркісіб теміржолы тұрақты пайдалануға қашан берілді?
А) 1929ж қыркүйек Б) 1931ж. қаңтар
С) 1933ж тамыз Д) 1930ж наурыз Е) 1932ж шілде
1930 жылы қала халқы қанша пайызға жетті?
А) 17,6% В)24,2% С)29,8 Д)30% Е)31,6%
1-бесжылдық жылдарын көрсетіңіз:
А)1925-1929жж. В)1929-1933жж. С)1928-1932жж.
Д)1927-1931жж. Е)1926-1930жж.
Ф.Голощекиннің “Кіші Қазан төңкерісі” идеясын
қолдаушы кім еді?
А)А.Андреев . В)М.Губкин. С)Ж.Мыңбаев.
Д) В.Шатов. Е) Н.Нұрмақов.
Республиканың түсті металлургия өнеркәсібі

озаттарының тұңғыш слеті қашан болды?
А)1928ж В) 1930ж С)1933ж Д)1935ж Е)1937ж
Қорытынды:
Қазақстан өнеркәсібі отаршылдық дәуірде негізі қаланып,
кейін жалғастырылған бір жақты дамытылуы осы күнге дейін
зардабын тигізуде.

Оқушыларды бағалау: Журнал мен күнделікке баға қою.

Үйге тапсырма: Қазақстанды индустрияландыру.

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау парағы
Топтардағы оқыту
Көркемдеу. Баптау. Баспаға беру
Дарынды оқушылар
Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Шеңбер және оның элементтері
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Тексеру сабағы
Оқушының ойлау
Пәндер