Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктер



Күні: Сабақтың тақырыбы: Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктер
Сабақтың мақсаты:
Өтілген материалды қайталау және жүйелеу, алған білімдерін жинақтау, сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу ережелерін есепте қолдану дағдыларын қалыптастыру;
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту;
Өздеріне сенімді болуға, жауапкершілікке, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сабақтың типі: қайталау, пысықтау сабағы Сабақтың түрі: жарыс сабақ Сабақтың әдістері: жекелей, топпен жұмыс, сұрақ-жауап Көрнекілігі:мультимедиялық құралдар, бағалау парағы Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, әдебиет, ағылшын, тарих, орыс тілі Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өткен материалды қайталау (сөзжұмбақ шешу) ІІІ. Конькимен жарысу IV. Шаңғы жарысы (теңдеулер шығару) V. Фристайл жарысы (капитандар сайысы) VI. Шайбалы хоккей (топпен жұмыс) VII. Логикалық тапсырма VIII. Сабақты қорытындылау (тарихи мәлімет) ІХ. Үйге тапсырма Х. Бағалау

Сөзжұмбақ сұрақтары:
3. (a; b) сан аралығының атауы
2. ax=b түріндегі теңдеу
1. Теңдеудегі белгісіз қалай аталады?
4) 12, 7˂15
5, 3>4, 2
7, 4 ˂10, 8 санды теңсіздігінде қандай амал орындалған?
5. Түбірлері бірдей теңдеулерді (теңсіздіктерді) . . . теңдеулер (теңсіздіктер) деп атайды.
6. Егер теңсіздіктер < немесе > белгілерімен жазылса,
онда теңсіздіктер . . . теңсіздіктер деп атайды.

Астанада, Алматыда өткен қысқы Азиада ойындары елімізге үлкен абырой әкелді. Отанымыз қуатты мемлекет екендігін дүние жүзіне танытып жатыр. Бұл барша қазақстандықтар үшін үлкен қуаныш болды.

Тіл- көзінен сау болсын деп басқаның, Аластаған барлық Алаш аспаның, Азиаданың алауындай қарыштап, Тапсырманы тез орындап тастағын!
Конькимен
жарысу

Теңсіздіктердің шешімдерін табыңдар
(2; 8)
[2; 8]
[2; 8)
(2; 8]
2˂х˂8
2≤х˂8
2˂х≤8
2≤х≤8
(4; 7)
[4; 7]
[4; 7)
(4; 7]
4˂х˂7
4≤х˂7
4˂х≤7
4≤х≤7
(3; 5)
[3; 5]
[3; 5)
(3; 5]
3˂х˂5
3≤х˂5
3˂х≤5
3≤х≤5
Notes: ІІІ топ

(2; 8)
[2; 8]
[2; 8)
(2; 8]
2˂х˂8
+
2≤х˂8
+
2˂х≤8
+
2≤х≤8
+
(4; 7)
[4; 7]
[4; 7)
(4; 7]
4˂х˂7
+
4≤х˂7
+
4˂х≤7
+
4≤х≤7
+
(3; 5)
[3; 5]
[3; 5)
(3; 5]
3˂х˂5
+
3≤х˂5
+
3˂х≤5
+
3≤х≤5
+

Шаңғы жарысы
І топ
ІІ топ
1. 9, 5х-25=4, 5x+100
3x+7=x-1
x+3x=21, 2
5x=8, 17+2, 48
5x-13=12+4x
2x+5x=42, 7
4x=0, 22+0, 26
13x-85=11x-35
12x-3x=41, 4

Дұрыс жауабы:
І топ
ІІ топ
x=25
x=-4
x=5, 3
x=2, 13
x=25
x=6, 1
x=0, 12
x=25
x=4, 6

Сергіту сәті

Есеп шот
Ертеде қолданылған калькуляторды ата

Нас семь братьев, летами равные, а именами разными. Отгадайте, кто мы?
Понедельник, вторник, среда, четверг, пятница, суббота, воскресенье.

Шесть ног, две головы, один хвост. Кто это?
Всадник на лошади.

Фристайл жарысы (топ басшылар сайысы)

Тапқыр болсаң, талас жоқ
1. . . . тал кессең, . . . тал ек.
(бес-пять-five)
2. . . . рет өлше, . . . рет кес.
3. . . . елі ауызға, . . . елі қақпақ.
4. . . . жақсы қас болмас, . . . жаман дос болмас.
5. . . . бармақ жиналса, жұдырық болады.
6. . . . саусақ бірдей емес.
7. . . . - араз болса, ауыздағысынан айрылар,
. . . - тату болса, төбедегісін алар.
8. . . . жылда ел жаңа.
9. . . . тістен шыққан сөз, . . . рулы елге тарайды.
10. . . . жұрттың тілін біл, . . . түрлі білім іл.
(бір-один-one, он-десять-ten)
(жеті-семь-seven, бір-один-one)
(бір, екі-два-two)
(екі-два-two)
(бес-пять-five)
(алты, төрт)
(елу)
(отыз)
(жеті-семь-seven, бір-один-one)

Шайбалы хоккей

Теңсіздіктер
Ұпай саны
х>3
х˂-2
х˂5
х>-1
х+2х>-3
2 ұпай
7х-8˂5х+2
3 ұпай
2х+5˂х+3
3ұпай
5(х-2) >2х-1
4 ұпай
Теңсіздіктер
Ұпай саны
х˂1
х>1
х˂-5
х>4
х+4х˂-25
2 ұпай
5х-4>2х+8
3 ұпай
5х-3˂х+1
3ұпай
3(х-2) >2х-5
4 ұпай
Теңсіздіктер
Ұпай саны
х>7
x<1
х>-4
х˂-5
3х+4>2х+11
3 ұпай
3х+7>х-1
3ұпай

Теңсіздіктер
Ұпай саны
х>3
х˂-2
х˂5
х>-1
х+2х>-3
2 ұпай
+
7х-8˂5х+2
3 ұпай
+
2х+5˂х+3
3ұпай
+
5(х-2) >2х-1
4 ұпай
+
Теңсіздіктер
Ұпай саны
х˂1
х>1
х˂-5
х>4
х+4х˂-25
2 ұпай
+
5х-4>2х+8
3 ұпай
+
5х-3˂х+1
3ұпай
+
3(х-2) >2х-5
4 ұпай
+
Теңсіздіктер
Ұпай саны
х>7
х˂1
х>-4
х˂-5
3х+4>2х+11
3 ұпай
+
3х+7>х-1
3ұпай
+

Логикалық тапсырма
Қажет фигураны анықтаңдар
?

Сабақты қорытындылау

Орынбек Ахметбекұлы Жәутіков (1911-1989) Математика ғылымының дамуына көп еңбек сіңірген ғалым. Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының академигі. Физика - математика ғылымдарының докторы, математик. Алғашқы ұлттық жоғары математика оқулығының авторы. Негізгі ғылыми еңбектері математикалық теңдеулерге арналған.

Ол алгебраның атасы атанған математик. Математикаға теңдеулердегі айнымалыны, теңдік белгісін енгізген.

Өз өмірін алгебралық теңдеулерді шешуге арнаған. «Арифметика» кітабында Диофант ах=в теңдеуін шешудің әдіс- тәсілдерін көрсеткен.
Диофант Александрийский - ежелгі грек математигі

Ежелгі грек математигі Диофант сандарды, жұп және тақ сандарды зерттеген. Сонымен қатар, атлетикалық жарыстарға қатысқан. Олимпиада ойындарда жұдырықтап ұрудан 4 мәрте олимпида жүлдегері болған.

Үйге тапсырма
Үлестірмеге жазылған есеп;
Ұлы математиктер туралы мәлімет жинақтау

Бағалау

Жарайсыңдар!
Жарайсыңдар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz