Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктер




Презентация қосу
Күні:
Сабақтың тақырыбы:
Сызықтық теңдеулер мен сызықтық
теңсіздіктер

Сабақтың мақсаты:
Өтілген материалды қайталау және жүйелеу, алған
білімдерін жинақтау, сызықтық теңдеулер мен
теңсіздіктерді шешу ережелерін есепте қолдану
дағдыларын қалыптастыру;
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, өз бетімен жұмыс
жасау қабілеттерін дамыту;
Өздеріне сенімді болуға, жауапкершілікке, топпен
жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау, пысықтау сабағы
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдістері: жекелей, топпен жұмыс, сұрақ-жауап
Көрнекілігі:мультимедиялық құралдар, бағалау парағы
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, әдебиет, ағылшын,
тарих, орыс тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Өткен материалды қайталау (сөзжұмбақ шешу)
ІІІ. Конькимен жарысу
IV. Шаңғы жарысы (теңдеулер шығару)
V. Фристайл жарысы (капитандар сайысы)
VI. Шайбалы хоккей (топпен жұмыс)
VII. Логикалық тапсырма
VIII. Сабақты қорытындылау (тарихи мәлімет)
ІХ. Үйге тапсырма
Х. Бағалау
Сөзжұмбақ сұрақтары:
1. Теңдеудегі белгісіз қалай аталады?

2.ax=b түріндегі теңдеу
3. (a;b) сан аралығының атауы
4) 12,7˂15
5,3>4,2
7,4 ˂10,8 санды теңсіздігінде қандай амал
орындалған?
5.Түбірлері бірдей теңдеулерді (теңсіздіктерді) ...
теңдеулер (теңсіздіктер) деп атайды.
6.Егер теңсіздіктер < немесе > белгілерімен жазылса,
онда теңсіздіктер ... теңсіздіктер деп атайды.
Астанада,
Алматыда өткен қысқы Азиада
ойындары елімізге үлкен абырой
әкелді. Отанымыз қуатты мемлекет
екендігін дүние жүзіне танытып
жатыр. Бұл барша қазақстандықтар
үшін үлкен қуаныш болды.
Конькимен
жарысу
Тіл- көзінен сау болсын деп басқаның,
Аластаған барлық Алаш аспаның,
Азиаданың алауындай қарыштап,
Тапсырманы тез орындап тастағын!
Теңсіздіктердің шешімдерін табыңдар
(2;8) [2;8] [2;8) (2;8]
2˂х˂8
2≤х˂8
2˂х≤8
2≤х≤8
(4;7) [4;7] [4;7) (4;7]
4˂х˂7
4≤х˂7
4˂х≤7
4≤х≤7
(3;5) [3;5] [3;5) (3;5]
3˂х˂5
3≤х˂5
3˂х≤5
3≤х≤5
(2;8) [2;8] [2;8) (2;8]
2˂х˂8 +
2≤х˂8 +
2˂х≤8 +
2≤х≤8 +
(4;7) [4;7] [4;7) (4;7]
4˂х˂7 +
4≤х˂7 +
4˂х≤7 +
4≤х≤7 +
(3;5) [3;5] [3;5) (3;5]
3˂х˂5 +
3≤х˂5 +
3˂х≤5 +
3≤х≤5 +
Шаңғы
жарысы
І топ ІІ топ
1. 9,5х-25=4,5x+100 1. 5x-13=12+4x
2. 3x+7=x-1 2. 2x+5x=42,7
3. x+3x=21,2 3. 4x=0,22+0,26
4. 5x=8,17+2,48 4. 13x-85=11x-35
5. 12x-3x=41,4
Дұрыс жауабы:
І топ ІІ топ

1. x=25 1. x=25
2. x=-4 2. x=6,1
3. x=5,3 3. x=0,12
4. x=2,13 4. x=25
5. x=4,6
Сергіту
сәті
Ертеде қолданылған
калькуляторды ата

Есеп
шот
Нас семь братьев, летами равные,
а именами разными. Отгадайте,
кто мы?

Понедельник,
вторник, среда,
четверг, пятница,
суббота,
воскресенье.
Шесть ног, две
головы, один хвост.
Кто это?
Всадник на
лошади.
Фристайл
жарысы
(топ басшылар сайысы)

І топ ІІ топ
=10
Тапқыр болсаң, талас жоқ
1. ... тал кессең, ... тал ек. (бір-один-one,он-десять-ten)
2.... рет өлше, ... рет кес. (жеті-семь-seven, бір-один-one)
3....елі ауызға, ...елі қақпақ. (бір, екі-два-two)
4. ... жақсы қас болмас, ... жаман дос болмас. (екі-два-two)
5. ...бармақ жиналса, жұдырық болады. (бес-пять-five)
6.... саусақ бірдей емес. (бес-пять-five)
7. ... – араз болса, ауыздағысынан айрылар,
... – тату болса, төбедегісін алар. (алты, төрт)
8. ... жылда ел жаңа. (елу)
9. ... тістен шыққан сөз, ... рулы елге тарайды. (отыз)
10. ... жұрттың тілін біл, ... түрлі білім іл.
(жеті-семь-seven, бір-один-one)
Шайбалы
хоккей
Теңсіздіктер Ұпай саны х>3 х˂-2 х˂5 х>-1
х+2х>-3 2 ұпай
7х-8˂5х+2 3 ұпай
2х+5˂х+3 3ұпай
5(х-2) >2х-1 4 ұпай

Теңсіздіктер Ұпай саны х˂1 х>1 х˂-5 х>4
х+4х˂-25 2 ұпай
5х-4>2х+8 3 ұпай
5х-3˂х+1 3ұпай
3(х-2) >2х-5 4 ұпай

Теңсіздіктер Ұпай саны х>7 x<1 х>-4 х˂-5
3х+4>2х+11 3 ұпай
3х+7>х-1 3ұпай
Теңсіздіктер Ұпай саны х>3 х˂-2 х˂5 х>-1
х+2х>-3 2 ұпай +
7х-8˂5х+2 3 ұпай +
2х+5˂х+3 3ұпай +
5(х-2) >2х-1 4 ұпай +

Теңсіздіктер Ұпай саны х˂1 х>1 х˂-5 х>4
х+4х˂-25 2 ұпай +
5х-4>2х+8 3 ұпай +
5х-3˂х+1 3ұпай +
3(х-2) >2х-5 4 ұпай +

Теңсіздіктер Ұпай саны х>7 х˂1 х>-4 х˂-5
3х+4>2х+11 3 ұпай +
3х+7>х-1 3ұпай +
Логикалық тапсырма
Қажет фигураны анықтаңдар

?
Сабақты
қорытындылау
Орынбек Ахметбекұлы Жәутіков
(1911-1989)
Математика ғылымының дамуына
көп еңбек сіңірген ғалым. Қазақстан
Республикасы Ұлттық ғылым
академиясының академигі. Физика
– математика ғылымдарының
докторы, математик. Алғашқы
ұлттық жоғары математика
оқулығының авторы. Негізгі
ғылыми еңбектері математикалық
теңдеулерге арналған.
Ол алгебраның атасы
атанған математик.
Математикаға
теңдеулердегі
айнымалыны, теңдік
белгісін енгізген.
Өз өмірін алгебралық
теңдеулерді шешуге
арнаған. «Арифметика»
кітабында Диофант ах=в
теңдеуін шешудің әдіс-
тәсілдерін көрсеткен.

Диофант Александрийский -
ежелгі грек математигі
Ежелгі грек математигі
Диофант сандарды, жұп және
тақ сандарды зерттеген.
Сонымен қатар, атлетикалық
жарыстарға қатысқан.
Олимпиада ойындарда
жұдырықтап ұрудан 4 мәрте
олимпида жүлдегері болған.
Үйге
тапсырма
Үлестірмеге жазылған есеп;
Ұлы математиктер туралы
мәлімет жинақтау
Бағалау
й с
Ж ара р !
ң да
йсы
ра
Ж а

Ұқсас жұмыстар
Фотоматика калькуляторының көмегімен есептер шығару
Сызықтық теңдеулер жүйесі және оның классификациясы
БІРТЕКТЕС СЫЗЫҚТЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҮЙЕСІН ШЕШУДІҢ ФУНДАМЕНТАЛДЫ ЖҮЙЕСІ
Матрицалық шешім әдісі
Біртекті және біртекті емес коэфиценнті тұрақты екінші ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер
КӨПТІК СЫЗЫҚТЫҚ РЕГРЕССИЯ МОДЕЛЬ
Теңдеулер жүйесін шешу
Модуль белгісімен алынған теңсіздіктер
Логарифмдік функцияның анықталу облысы
САБАҚТЫҢ ЭПИГРАФЫ
Пәндер