Сабақ жоспары


Slide 1

І. Ұйымдастыру. Тренинг.

ІІ. Сабақтың тақырыбын ашу. Қайталау

сұрақтары.

ІІІ. Бекіту бөлімі:

1) “Дұрыс анықта”-жеке жұмыс.

2) «Ауызша есептеу»

3) “Қолданбалы есептер”- топтық жұмыс.

“Іскерлік-зерттеу”-топқа тапсырма.

“Артық болмас білгенің”-логикалық

тапсырма.

“Астана -ару қала. ”- архитектурасына

есеп шығару.

7) Тест

ІҮ. Қортындылау бөлімі

Ү. Үйге тапсырма: «Үш жәшік»

ҮІ. Бағалау

Сабақ жоспары:

Slide 2

Мақсаты:

Оқушылардың «Төртбұрыштардың аудандары» тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау, бекіту. Аудандарға берілген есептерді шығару ептіліктерін арттыру.

Есеп шығару барысында ережелерді, формулаларды дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және талдай білу қасиеттерін дамыту.

Өз ойларын қорытып, математикалық тілде дұрыс жеткізе білуге, ұқыптылыққа, нақтылыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Slide 3

«Жасырын сөзді тап?»

Төртбұрышты құрайтын кесінділер …, кесінділердің

ұштары … деп аталады.

2) Параллелограмның … қиылысып, қиылысу нүктесінде . . . бөлінеді.

3) Тік төртбұрыштың … тең.

4) Егер параллелограмның барлық қабырғалары тең болса, … деп аталады. 5) Барлық қабырғалары тең … квадрат деп аталады.

6) Трапецияның … табандарына параллель және … жарты қосындысына тең. 7) Ромбының … өзара перпендикуляр, бұрыштарының … болады.

Тең бүйірлі трапецияның табанындағы бұрыштар . . . тең болады.

9) Параллелограмның қарама-қарсы … тең болады.

2

7

1

4

6

8

3

5

А У Д А Н Д А Р Ы

9

Т Ө Р Т Б Ұ Р Ы Ш Т А Р

«Сен ғылымға болсаң ынтық,

Бұл сезімді әбден ұқ.

Білгенінің жақсысын қыл»

Ш. Құдайбердиев

Slide 4

Төртбұрыштардың

аудандары

24. 04.

Slide 5

Қасиеттері

Қарама-қарсы бұрыштары тең

Қарама-қарсы қабырғалары тең

Қарама-қарсы қабырғалары паралель

Диагональдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді

Диагональдары тік бұрыш жасай қиылысады

Барлық бұрыштары тік

Диагональдары биссектриса болады

Диагональдары тең

Барлық қабырғалары тең

Барлық бұрыштарының қосындысы 3600

S=abSinα қандай фигураның ауданын есептейміз

S=( d1*d2) /2 қандай фигураның ауданын есептейміз

S=a*b қандай фигураның ауданын есептейміз

S=(a+b) /2 *h қандай фигураның ауданын есептейміз

Фигуралардың атауы

Тіктөртбұрыштар

Параллелограмм

Тіктөртбұрыш

Ромб

Квадрат

Трапеция

Slide 6

ІІ топ:

1. Параллелограмның бір бұрышы

50 градусқа тең. Қалған бұрыштарын тап.

2. Параллелограмның бір қабырғасы 10см, ал оған түсірілген биіктігі 6см болса, ауданын тап.

3. Параллелограмның қабырғалары 4см және 6см, ал олардың арасындағы бұрышы 30. Ауданын тап.

І топ:

1. Тіктөртбұрыштың барлық қабырғасы тең

болса, ол қандай фигура.

2. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 10см және

7см . Ауданы неге тең?

3. Квадраттың ауданы 196см. кв. Қабырғасы

неге тең?

ІІІ топ:

1. Тең бүйірлі трапецияның табанындағы

бір бұрышы 60 болса, қалған бұрыштары

неге тең?

2. Табандары 12см және 6см болатын

трапецияның орта сызығын тап.

3. Осы трапецияның биіктігі 8см болса,

ауданы неге тең?

Ауызша есептеу.

Тайқазан

Slide 7

Практикалық мазмұнды қолданбалы есептер.

І топ:

Тіктөтбұрыш пішінді жер телімінің периметрі 1224 м. Оның бір қабырғасы

екіншісінен 240 метр ұзын. Егер бір ағаш отырғызуға 2м2 жер керек болса,

берілген жер теліміне қанша ағаш отырғызуға болады?

ІІ топ:

Өлшемі 6 м х 5, 5 м болатын бөлменің еденін әрқайсысының өлшемі 30 см және 5см тіктөртбұрыш пішіндес паркетпен жабу керек. Еденді жабу үшін осындай қанша паркет тақтай керек?

ІІІ топ:

Бөлме қабырғасының ұзындығы 3м, ені 2, 7м тіктөртбұрыш

пішінді бөлігіне кафель жапсыру үшін қабырғасы 15см

квадрат пішінді неше кафель тақта керек.

Жауабы: 39618 ағаш

Жауабы: 2200 тақтай

Жауабы: 36 кафель

Айша бибі мазары.

Slide 8

Іскерлік-зерттеу тапсырмалары.

Периметрлері бірдей фигуралардың аудандары бірдей бола ма?

1. Сіздерге ұзындықтары бірдей үш жіп беріледі, одан тіктөртбұрыш, параллелограмм, трапеция құрастырыңдар (плакат қағазға) .

2. Периметрін өлшеңіздер. Периметр туралы не айтасыңдар?

3. Құрастырған фигуралардың аудандарын есептеу

үшін өлшемдер жүргізіңдер.

4. Аудандарын табыңыздар.

5. Қандай тұжырым жасайсыздар?

Тамғалы кешеніндегі жартасқа салынған суреттер.

Slide 9

Артық болмас білгенің . . .

S = a x b

h

a а = 205м

S = a2 = 2052 = 42025м2

а

a = 48м, b = 42м S=a x b

S = 48x42 = 2016 м2

a

а = 88м, h = 82м S = а х h

S = 88x82 = 7216 м2

а

(20 x 21) қосып жазу 5 х 5 = 42025м2

(8x9) қосып жазу 8x2 =7216 м2

(4х5) қосып жазу 8х2 = 2016 м2

Алтын адам.

Slide 10

Артық болмас білгенің . . .

S = a x b

h

a а = 405м

S = a2 = 4052 =

а

a = 63м, b = 67м S=a x b

S = 63x67 =

a

а = 56м, h = 54м S = а х h

S = 56x54 =

а

(40 x 41) + 5 х 5 = 84025м2

(5x6) + 6x4 =3024 м2

(6х7) + 3х7 = 4221м2

Slide 11

Астана - ару қала.

«Хан Шатыр» сауда-ойын-сауық орталығы.

К L

«Хан Шатыр» сауда-ойын-сауық орталығының

E M бірінші қабатында тең бүйірлі екі трапеция

B C түрінде біріккен павильон бар. Мынадай

өлшемдермен берілген павильонның ауданын

табыңыз: AD=13м; BC=14. 8м; h = 6м.

A D EM=7, 8м; KL= 4, 3м; h=13м.

Домбыра

Slide 12

Тест тапсырмалары:

1. Ромбының диоганальдары 8 және 7 см. Ауданын табыңыз. А) 27 В) 26 С) 29 D) 25 E) 28 2. Бір қабырғасы 9 см, ал ауданы 108 см2 болатын тіктөртбұрыштың келесі

қабырғасын табыңыз.

A) 21 см B) 42 см C) 45 см D) 12 см E) 36 см

3. Тіктөртбұрыштың ұзындығы а см, ені в см болса, ауданын қалай

табамыз?

A) (а+в) B) ав C) 2a + b D) 2ав E) 2а+2в

4. Ромб диоганальдарының біреуі екіншісінен 3 есе артық, ауданы 24 см2. Диоганальдарын тап. A) 4; 12 B) 5; 11 C) 2; 6 D) 8; 8 E) 10; 6

5. Трапеция табандарының ұзындықтарының қатынасы 2:3 болса, биіктігі 6 см,

ал ауданы 60 см2. -ге тең. Табандарын табыңыз. A) 8; 12 B) 9; 10 C) 4; 6 D) 9; 11 E) 6; 9

Күлтегін ескерткіші

Slide 13

Қасиеттері

Қарама-қарсы бұрыштары тең

Қарама-қарсы қабырғалары тең

Қарама-қарсы қабырғалары паралель

Диагональдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді

Диагональдары тік бұрыш жасай қиылысады

Барлық бұрыштары тік

Диагональдары биссектриса болады

Диагональдары тең

Барлық қабырғалары тең


Ұқсас жұмыстар
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ғылымда білімді
Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі
Оқушы әрекеті
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Эколгиялық білімнің формалары, әдістері және құралдары
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША АЛУ
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz