Сабақ жоспары




Презентация қосу
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру. Тренинг.
ІІ. Сабақтың тақырыбын ашу. Қайталау
сұрақтары.
ІІІ. Бекіту бөлімі:
1) “Дұрыс анықта”-жеке жұмыс.
2) «Ауызша есептеу»
3) “Қолданбалы есептер”- топтық жұмыс.
4) “Іскерлік-зерттеу”-топқа тапсырма.
5) “Артық болмас білгенің”-логикалық
тапсырма.
6) “Астана –ару қала.”- архитектурасына
есеп шығару.
7) Тест
ІҮ. Қортындылау бөлімі
Ү. Үйге тапсырма: «Үш жәшік»
ҮІ. Бағалау
Мақсаты:
• Оқушылардың «Төртбұрыштардың аудандары» тақырыбы
бойынша алған білімдерін тиянақтау, бекіту. Аудандарға берілген
есептерді шығару ептіліктерін арттыру.

• Есеп шығару барысында ережелерді, формулаларды дұрыс
пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және талдай білу
қасиеттерін дамыту.

• Өз ойларын қорытып, математикалық тілде дұрыс жеткізе білуге,
ұқыптылыққа, нақтылыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
ТӨРТБҰРЫШТАР
А У
5 2 Д
7 А
1 Н3 Д8 А6 Р4 Ы

«Жасырын сөзді тап?»
«Сен ғылымға
1) Төртбұрышты құрайтын кесінділер болсаң ынтық,
…, кесінділердің
ұштары … деп аталады. Бұл сезімді әбден ұқ.
2) Параллелограмның … қиылысып, қиылысу нүктесінде ...
бөлінеді. Білгенінің жақсысын қыл»
3) Тік төртбұрыштың … тең.
4) Егер параллелограмның барлық қабырғалары тең болса, …
Ш.Құдайбердиев
деп аталады.
5) Барлық қабырғалары тең … квадрат деп аталады.
6) Трапецияның … табандарына параллель және …
жарты қосындысына тең.
7) Ромбының … өзара перпендикуляр, бұрыштарының …
болады.
8) Тең бүйірлі трапецияның табанындағы бұрыштар ... тең болады.
9) Параллелограмның қарама-қарсы … тең болады.
24.04.

Төртбұрыштардың
аудандары
Қасиеттері Қ Қ Қа Диа Диа Б Д Д Б Бар S=a S= S= S=
а а ра гон гон а и и а лы bSi (d a* (a
Фигуралардың атауы р р ма- аль аль р аг аг р қ nα 1* b +b
а а қар дар дар л о о л бұр қан d2 қа )/2
м м сы ы ы ы н н ы ыш дай )/2 нд *h
а а қаб қи тік қ а а қ тар фиг қа ай қа
- - ыр ыл бұр л л қ ын ура нд фи нд
қ қ ғал ысу ыш б ь ь а ың ны ай гу ай
а а ар нүк жас ұ д д б қос ң фи ра фи
р р ы тесі ай р а а ы ын ауд гу ны гу
с с пар нде қи ы р р р дыс ан ра ң ра
ы ы але қақ ыл ш ы ы ға ы ын ны ау ны
ль бөл ыса т б те л 360 есе ң да ң
б қ інед ды а и ң а 0
пте ау ны ау
ұ а і р сс р ймі да н да
р б ы е ы з ны есе ны
ы ы к те н пт н
ш р т т ң есе ей есе
т ғ і р пт міз пт
а а к и ей ей
р л са міз міз
ы а б
р о
т ы л
е а
ң т д
е ы
ң

Ті Параллелограмм
Тіктөртбұрыш
кт Ромб
өр Квадрат
Трапеция
І топ: Ауызша есептеу.
1.Тіктөртбұрыштың барлық қабырғасы тең
болса, ол қандай фигура. ІІ топ:

2. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 10см және 1. Параллелограмның бір бұрышы
7см . Ауданы неге тең? 50 градусқа тең. Қалған бұрыштарын тап.

3. Квадраттың ауданы 196см.кв. Қабырғасы 2. Параллелограмның бір қабырғасы 10см, ал
неге тең? оған түсірілген биіктігі 6см болса, ауданын
тап.

3. Параллелограмның қабырғалары 4см және
6см, ал олардың арасындағы бұрышы 30.
Ауданын тап.

ІІІ топ:

1. Тең бүйірлі трапецияның табанындағы
бір бұрышы 60 болса, қалған бұрыштары
неге тең?

2. Табандары 12см және 6см болатын
трапецияның орта сызығын тап.

3. Осы трапецияның биіктігі 8см болса,
Тайқазан
ауданы неге тең?
Практикалық мазмұнды қолданбалы есептер.
І топ:
Тіктөтбұрыш пішінді жер телімінің периметрі 1224 м. Оның бір қабырғасы
екіншісінен 240 метр ұзын. Егер бір ағаш отырғызуға 2м2 жер керек болса,
берілген жер теліміне қанша ағаш отырғызуға болады?

Жауабы: 39618 ағаш
ІІ топ:
Өлшемі 6 м х 5,5 м болатын бөлменің еденін әрқайсысының өлшемі 30 см
және 5см тіктөртбұрыш пішіндес паркетпен жабу керек. Еденді жабу үшін
осындай қанша паркет тақтай керек? Жауабы: 2200 тақтай

ІІІ топ:
Бөлме қабырғасының ұзындығы 3м, ені 2,7м тіктөртбұрыш
пішінді бөлігіне кафель жапсыру үшін қабырғасы 15см
квадрат пішінді неше кафель тақта керек.
Жауабы: 36 кафель

Айша бибі мазары.
Іскерлік-зерттеу тапсырмалары.
Периметрлері бірдей фигуралардың аудандары бірдей бола ма?

1. Сіздерге ұзындықтары бірдей үш жіп беріледі, одан
тіктөртбұрыш, параллелограмм, трапеция құрастырыңдар
(плакат қағазға).
2. Периметрін өлшеңіздер. Периметр туралы не айтасыңдар?
3. Құрастырған фигуралардың аудандарын есептеу
үшін өлшемдер жүргізіңдер.
4. Аудандарын табыңыздар.
5. Қандай тұжырым жасайсыздар?
Тамғалы кешеніндегі жартасқа
салынған суреттер.
Артық болмас білгенің...
a а = 205м
S = a2 = 2052 = 42025м2
а (20 x 21) қосып жазу 5 х 5 = 42025м2

h а = 88м, h = 82м S=ахh
S = 88x82 = 7216 м2
а
(8x9) қосып жазу 8x2 =7216 м2

S=axb
a = 48м , b = 42м S=a x b
S = 48x42 = 2016 м2
(4х5) қосып жазу 8х2 = 2016 м2
a
Алтын адам.
Артық болмас білгенің...
a а = 405м
S = a2 = 4052 = (40 x 41) + 5 х 5 = 84025м2
а

h а = 56м, h = 54м S=ахh
S = 56x54 = (5x6) + 6x4 =3024 м2
а

S=axb
a = 63м , b = 67м S=a x b
S = 63x67 = (6х7) + 3х7 = 4221м2

a
Астана - ару қала.
«Хан Шатыр» сауда-ойын-сауық орталығы.
К L

«Хан Шатыр» сауда-ойын-сауық орталығының
E M бірінші қабатында тең бүйірлі екі трапеция
B C түрінде біріккен павильон бар. Мынадай
өлшемдермен берілген павильонның ауданын
табыңыз: AD=13м; BC=14.8м; h = 6м.
A D EM=7,8м; KL= 4,3м; h=13м.

Домбыра
Тест тапсырмалары:
1.Ромбының диоганальдары 8 және 7 см. Ауданын табыңыз.
А)27 В)26 С)29 D)25 E)28

2.Бір қабырғасы 9 см, ал ауданы 108 см2 болатын тіктөртбұрыштың келесі
қабырғасын табыңыз.
A) 21 см B) 42 см C) 45 см D) 12 см E) 36 см

3.Тіктөртбұрыштың ұзындығы а см, ені в см болса, ауданын қалай
табамыз?
A) (а+в) B) ав C)2a + b D) 2ав E) 2а+2в

4.Ромб диоганальдарының біреуі екіншісінен 3 есе артық, ауданы 24 см2.
Диоганальдарын тап.
A)4; 12 B)5; 11 C)2; 6 D)8; 8 E)10; 6

5.Трапеция табандарының ұзындықтарының қатынасы 2:3 болса, биіктігі 6 см,
ал ауданы 60 см2.-ге тең. Табандарын табыңыз.
A)8;12 B)9;10 C)4;6 D)9;11 E)6;9

Күлтегін ескерткіші
Қасиеттері Қ Қ Қа Диа Диа Б Д Д Б Бар S=a S= S= S=
а а ра гон гон а и и а лы bSi (d a* (a
Фигуралардың атауы р р ма- аль аль р аг аг р қ nα 1* b +b
а а қар дар дар л о о л бұр қан d2 қа )/2
м м сы ы ы ы н н ы ыш дай )/2 нд *h
а а қаб қи тік қ а а қ тар фиг қа ай қа
- - ыр ыл бұр л л қ ын ура нд фи нд
қ қ ғал ысу ыш б ь ь а ың ны ай гу ай
а а ар нүк жас ұ д д б қос ң фи ра фи
р р ы тесі ай р а а ы ын ауд гу ны гу
с с пар нде қи ы р р р дыс ан ра ң ра
ы ы але қақ ыл ш ы ы ға ы ын ны ау ны
ль бөл ыса т б те л 360 есе ң да ң
б қ інед ды а и ң а 0
пте ау ны ау
ұ а і р сс р ймі да н да
р б ы е ы з ны есе ны
ы ы к те н пт н
ш р т т ң есе ей есе
т ғ і р пт міз пт
а а к и ей ей
р л са міз міз
ы а б
р о
т ы л
е а
ң т д
е ы
ң

Ті Параллелограмм
Тіктөртбұрыш
кт Ромб
өр Квадрат
Трапеция
Үйге тапсырма: “ Үш жәшік.”

1. Үш жәшікке әр түрлі деңгейлік “жеңіл”, “орта деңгей”,
“күрделі” тапсырмалар салынған. Қай деңгейлердің
тапсырмаларын қалайсыңдар, соны суырып,
тапсырмаларды үйге аласыздар.

2. Өз үйінің немесе бөлмеңнің ауданын есептеу.
Бағалау.
1. Топты бағалау.(Смайликтер арқылы)
2. Топ мүшелерін бағалау.(Топ басшысы)
3. Сабақтың өтілуін бағалау. (Сауалнама)
Бағалау.
1. Топты бағалау.(Смайликтер арқылы)
2. Топ мүшелерін бағалау.(Топ басшысы)
3. Сабақтың өтілуін бағалау. (Сауалнама)
САУАЛНАМА

1. Мен сабақ үстінде … жұмыс 1. белсенді / немқұрайлы
жасадым.
2. Өзімнің сабаққа қатысуыма... 2. ризамын / риза емеспін
3. Сабақ мен үшін … болып көрінді. 3. қысқа / ұзақ
4. Сабақ үстінде мен … 4. шаршамадым / шаршадым
5. Менің көңіл-күйім… 5. жақсарды / жаман болдым
6. Сабақ үстіндегі материал… 6. түсінікті / түсініксіз
пайдалы / пайдасыз
қызықты / қызықсыз
жеңіл / қиын
7. Үй жұмысы мен үшін … 7. қызықты / онша емес
Өзіңе сен, өзіңнің біліміңе сен,
Қос қолыңмен істеген ісіңе сен.
Алысың да сыйлайды, жақының да
Өзіңді өзің төменге түсірмесең.
Ә.Тәжібаев.

САБАҚ АЯҚТАЛДЫ
Қосымша тапсырма:
Атақты қытай квадраты, оның құрамындағы жеті
фигура, «танграм» (бас қатыру есебі) туралы
мағлұмат жинап келу. Жеті фигура арқылы түрлі
адамның, заттардың бейнесін құрастыруға беру.

Ұқсас жұмыстар
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ғылымда білімді
Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі
Оқушы әрекеті
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Эколгиялық білімнің формалары, әдістері және құралдары
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША АЛУ
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Пәндер