Электрондық оқулықтардың пайдалану тиімділігі




Презентация қосу
«Еліміздің ертеңі
«Еліміздің ертеңі бүгінгі
бүгінгі
жас ұрпақтың
жас ұрпақтың қолында,
қолында, алал
жас ұрпақтың
жас ұрпақтың тағдыры
тағдыры
ұстаздардың қолында»
ұстаздардың қолында»
Н.Ә.Назарбаев
Н.Ә.Назарбаев


Бүгінгі мұғалім:
- ата-ана,
- бала бағбаны,
- қоғам қайраткері.
Мұғалім – оқытушы,
мұғалім – ұстаз,
мұғалім – оқулық авторы,
мұғалім – технолог,
Мұғалім - жаңалықты дәріптеуші,
таратушы.

Электрондық оқулықтардың
пайдалану тиімділігі.


Электрондық оқулық дегеніміз –
мультимедиялық оқулық.
Электрондық оқулық пен оқытудың
негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз
және толық деңгейін бақылау, сонымен
қатар ақпараттық ізденіс қабілетін
дамыту.»
Электронды оқулық – бұл дидактикалық
әдiс - тәсiлдер мен ақпараттық
технологияны қолдануға негiзделген
түбегейлi жүйе.

Электронды оқулықтар оқушылардың
- бiлiм деңгейiн тереңдетуге;
- ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын
қалыптастыруға;
- өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыру-
ға;
- ойларын дамытуға;
- оқушылардың сөздiк қорының
молаюына;
- тiлдi үйренуге деген ынтасы мен
қызығушылығының артуына;
- сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн
кеңiнен пайдалана алуына;
- өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп
көмегiн тигiзедi.



Саламатсыздарма балалар!



Электронды оқу
лық
"Информатика
8 - сынып"


Тиімді жақтары
Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп
отырмайды.
Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез
келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады.
Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша
бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады.
Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар.
Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі.
Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен
қамтамасыз етілген.
Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады.
Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік
туғызады.
Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне
ықпал етеді.
Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады.
ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары

Тиімсіз жақтары
Психология-педагогикалық талаптардың жоқтығы.
Пән аралық байланыстың аздығы.
Көрнекілік материалдарда бірыңғай таңдау.
Оқып үйренудегі мамандық бойынша бағыты
ескерілмеген.
Материалды толық қамтуы немесе оқулықтарды толық
аудару.
Оқушының жеке ерекшелігі, денсаулық жағдайы
ескерілмеген.
Берілген материалдағы санитарлық-гигиеналық
нормалардың сақталмауы.
Компьютердің графикалық мүмкіншілігінің
қолданылуының нашарлығы және әлсіздігі.
Оқушының тіл мәдениетінің төмендеуі «тірі» қарым-
қатынасқа түсе алмауы.


ЭО топтау

Ерекшелік деңгейі

Дәстүрлік Интеллектуальдық

Қағаз түріндегі Оқыту траекториясы бойынша
оқулық материалдың бейнеленуі
(өзіндік оқу мен өзіндік бақылау)


Белгіленулер деңгейі

Жалпыла
Терминдік Ақпарат Өзіндік Жалпы
ма
сөздер тық оқыту курс
курс

Лекция,
Глоссарий Тестік Мульти- Автомат
теориялық
сұрақтар мен медиялық тан-
Материал дырылған
Өзіндік
дар бақылау
жүйелері


ЭО ортасында жұмыс жасау құрылымы
Оқушыға ұсыныстар
Бақылауға ену

- Курсты автоматты түрде
қалыптастыру; оқытушы
талдау - Оқытушының курс құрамын
түзетуi

Оқытушының бақылау
мен тест жұмыстарының
лекция
лекция практика жоқ Лаб.жұмыс бақылау
Ия
қорытындысын тексеруi

жоқ ия

лекция практика Лаб.жұмыс бақылау
жоқ

лекция практика Қорытынды бақылау Оқушыға ұсыныстар



Ұқсас жұмыстар
Электронды оқулықтың құрылымы
Компьютерлік технология
Жаңа ақпараттық - коммуникативтік технология
Зерттеу мақсаты - Ақпаратты қорғау электронды оқулығын өңдеу және құру
Биология сабақтарында электронды оқулықты қолдану
Интернет WWW құралдары
Электронды қызмет түрлері,ЭҚ айналымы, Электронды оқулықтар дайындау
Көмірсулар тақырыбы бойынша электрондық оқулықты құрастыру
Информатиканы оқытуда қолданылатын электрондық ресурстардың құрамы және қолданылу бағыттары
Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субъектісі - мұғалім
Пәндер