Электрондық оқулықтардың пайдалану тиімділігі


Slide 1

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»

Н. Ә. Назарбаев

Slide 2

Бүгінгі мұғалім:

- ата-ана,

- бала бағбаны,

- қоғам қайраткері.

Мұғалім - оқытушы,

мұғалім - ұстаз,

мұғалім - оқулық авторы,

мұғалім - технолог,

Мұғалім - жаңалықты дәріптеуші, таратушы.

Slide 3

Электрондық оқулықтардың

пайдалану тиімділігі.

Slide 4

Электрондық оқулық дегеніміз - мультимедиялық оқулық.

Электрондық оқулық пен оқытудың негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз және толық деңгейін бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту. »

Электронды оқулық - бұл дидактикалық әдiс - тәсiлдер мен ақпараттық технологияны қолдануға негiзделген түбегейлi жүйе.

Slide 5

Электронды оқулықтар оқушылардың

- бiлiм деңгейiн тереңдетуге; - ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын

қалыптастыруға; - өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыру-

ға; - ойларын дамытуға; - оқушылардың сөздiк қорының

молаюына; - тiлдi үйренуге деген ынтасы мен

қызығушылығының артуына; - сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн

кеңiнен пайдалана алуына; - өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп

көмегiн тигiзедi.

Slide 6

Slide 7

Slide 8

Саламатсыздарма балалар!

Slide 9

Slide 10

Электронды оқулық

"Информатика

8 - сынып"

Slide 11

Тиімді жақтары

Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп

отырмайды.

Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез

келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады.

Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша

бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады.

Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар.

Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі.

Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен

қамтамасыз етілген.

Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады.

Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік

туғызады.

Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне

ықпал етеді.

Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады.

ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары

Slide 12

Тиімсіз жақтары

Психология-педагогикалық талаптардың жоқтығы.

Пән аралық байланыстың аздығы.

Көрнекілік материалдарда бірыңғай таңдау.

Оқып үйренудегі мамандық бойынша бағыты

ескерілмеген.

Материалды толық қамтуы немесе оқулықтарды толық

аудару.

Оқушының жеке ерекшелігі, денсаулық жағдайы

ескерілмеген.

Берілген материалдағы санитарлық-гигиеналық

нормалардың сақталмауы.

Компьютердің графикалық мүмкіншілігінің

қолданылуының нашарлығы және әлсіздігі.

Оқушының тіл мәдениетінің төмендеуі «тірі» қарым-

қатынасқа түсе алмауы.

Slide 13

ЭО топтау

Slide 14

Slide 15

Оқушыға ұсыныстар

ЭО ортасында жұмыс жасау құрылымы


Ұқсас жұмыстар
Электронды оқулықтың құрылымы
Компьютерлік технология
Жаңа ақпараттық - коммуникативтік технология
Зерттеу мақсаты - Ақпаратты қорғау электронды оқулығын өңдеу және құру
Биология сабақтарында электронды оқулықты қолдану
Интернет WWW құралдары
Электронды қызмет түрлері,ЭҚ айналымы, Электронды оқулықтар дайындау
Көмірсулар тақырыбы бойынша электрондық оқулықты құрастыру
Информатиканы оқытуда қолданылатын электрондық ресурстардың құрамы және қолданылу бағыттары
Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субъектісі - мұғалім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz