Электрондық оқулықтардың пайдалану тиімділігі



«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»
Н. Ә. Назарбаев

Бүгінгі мұғалім:
- ата-ана,
- бала бағбаны,
- қоғам қайраткері.
Мұғалім - оқытушы,
мұғалім - ұстаз,
мұғалім - оқулық авторы,
мұғалім - технолог,
Мұғалім - жаңалықты дәріптеуші, таратушы.

Электрондық оқулықтардың
пайдалану тиімділігі.

Электрондық оқулық дегеніміз - мультимедиялық оқулық.
Электрондық оқулық пен оқытудың негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз және толық деңгейін бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту. »
Электронды оқулық - бұл дидактикалық әдiс - тәсiлдер мен ақпараттық технологияны қолдануға негiзделген түбегейлi жүйе.

Электронды оқулықтар оқушылардың
- бiлiм деңгейiн тереңдетуге; - ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын
қалыптастыруға; - өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыру-
ға; - ойларын дамытуға; - оқушылардың сөздiк қорының
молаюына; - тiлдi үйренуге деген ынтасы мен
қызығушылығының артуына; - сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн
кеңiнен пайдалана алуына; - өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп
көмегiн тигiзедi.



Саламатсыздарма балалар!


Электронды оқулық
"Информатика
8 - сынып"

Тиімді жақтары
Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп
отырмайды.
Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез
келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады.
Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша
бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады.
Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар.
Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі.
Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен
қамтамасыз етілген.
Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады.
Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік
туғызады.
Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне
ықпал етеді.
Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады.
ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары

Тиімсіз жақтары
Психология-педагогикалық талаптардың жоқтығы.
Пән аралық байланыстың аздығы.
Көрнекілік материалдарда бірыңғай таңдау.
Оқып үйренудегі мамандық бойынша бағыты
ескерілмеген.
Материалды толық қамтуы немесе оқулықтарды толық
аудару.
Оқушының жеке ерекшелігі, денсаулық жағдайы
ескерілмеген.
Берілген материалдағы санитарлық-гигиеналық
нормалардың сақталмауы.
Компьютердің графикалық мүмкіншілігінің
қолданылуының нашарлығы және әлсіздігі.
Оқушының тіл мәдениетінің төмендеуі «тірі» қарым-
қатынасқа түсе алмауы.

ЭО топтау


Оқушыға ұсыныстар
ЭО ортасында жұмыс жасау құрылымы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz