МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫТУ


Slide 1

«МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫТУ»

БӨЛІМІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗДЫҒЫ

Slide 2

-шгнеку

;

Мақсаты:

Балалардың білім сапасын жақсарту, ой - өрісін кеңейту, есте сақтау қабілеттерін, логикалық ойлауын және матеметикалық қабілетін дамыту.

Slide 3

Slide 4

қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстарды бейнелі сөзбен сипаттау (жұмбақтар, мақал-мәтелдер), әңгімелеу, қайта-қайта қайталау;

ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде айтылған заттарды жандандыру;

материалды әдемілеп жеткізу;

сөздік жұмыс;

жалпы және ұсақ бұлшық еттерін дамытуға, математикалық түсініктерді бекітуге бағытталған ойын жаттығулар

Әдіс-тәсілдері:

Slide 5

ІV кезең:

дамыту

ІІ кезең:

меңгеру;

ІІІ кезең:

өмірге ендіру;

І кезең:

оқып-үйрену;

Жаңа технологияны қолдану кезеңдер арқылы іске асады:

Slide 6

Баланың жеке қабілеті айқындалады;

Технология бойынша жұмыс істеудің тиімді жақтары:

Әр бала өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады ;

Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес, баланың ойлау қабілеті артады ; 3

Іштей бір - бірінен қалмауға тырысады;

Әр бала өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады ;

Slide 7

Көрнекілікті көрсетер алдында мақсатын нақты айқындау ;

Көрнекіліктің барлық балаға түгел жақсы көрінуі;

Көрнекілік оқытудың өзге де құралдарымен қоса пайдалану ;

Көрнекілікті сабақтың тек қажетті кезеңінде қолдану.

Көрнекілік қолдану кезеңіндегі

басты

қағидалар:

Slide 8

-

дидактикалық

ойындар

математикалық

сергіту сәттері

жұмбақтар

санауға

байланысты

санамақ

жаңылтпаштар

Іс-әрекетте математиканың алғашқы ұғымдарын қалыптастыру түрлері

Slide 9

Slide 10

Кел санайық, санамақ,

Саусақтарды даралап

Бас бармағым алғашқы,

Балан үйрек жалғасы,

Ортан терек атасы,

Шылдыр шүмек анасы,

Шынашағым балапан,

Бәріне ортақ алақан

Қол маторикасын

дамытуға арналған санамақ

Slide 11

Ұқсас санды немесе

пішінді сәйкестік

Slide 12

Үстел үсті ойындары

Slide 13

Slide 14

Кір қысқыштар

арқылы санайық

Slide 15

Құрамына қарай санды қой

Slide 16

Гүлдерге санына қарай қоңыздарды теңестір

Slide 17

Бір алманы беремін атаңа Біз көппіз ол жалғыз

Біреуін беремін апаңа Апельсинді бөлеміз

Екеуін беремін әпкең мен ағаңа Мына бөлік- түлкіге

Нешеуін алады, нешеуі қалады.

Мына бөлік- көжекке

( 4 алады, 3 қалады) Мына бөлік- тиінге

Мына бөлік- аюға

Ал қабығы - қасқырға

Апельсинді нешеге бөлдік. (5 )

Жұмбақ есептер

Slide 18

Slide 19

Slide 20

Slide 21

Slide 22

Slide 23

Slide 24

- заттардың белгілерін сипаттау ;

- берілген белгілері бойынша заттарды тану ;

- заттардың бірдей және әр түрлі қасиеттерін анықтау:

- заттарды пішініне, түсіне, көлеміне қарай жіктеу дағдыларын қалыптастыру;

- іс -әрекеттердің бірізділігін анықтау;

- қарама -қарсы құбылыстар туралы ;

- өз қызметінде уақытша жақтауларды көру;

- кеңістікте, қағаз бетінде бағдарлау ;

- жалпылау, зейінді болу ; есте сақтау қабілетін, қолдың кіші моторикасын дамыту;

- әр түрлі түсініктерге анықтама беру :

- тапқырлықты және ұғымталдықты дамыту.

Тапсырмаларды орындау барысында бала нені үйренеді?

Slide 25

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Уақытты бағдарлау
Жаратылыстану - математикалық бағыттағы
Нумикон әдістемесі
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Мектеп жасына дейінгі балаларды қарпайым математикаға үйретудегі әдістемелік жетекшілік
ҮЗІЛІССІЗ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Математикалық логика
Бастауыш мектеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz