МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫТУ



«МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАМЫТУ»
БӨЛІМІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗДЫҒЫ

-шгнеку
;
Мақсаты:
Балалардың білім сапасын жақсарту, ой - өрісін кеңейту, есте сақтау қабілеттерін, логикалық ойлауын және матеметикалық қабілетін дамыту.


қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстарды бейнелі сөзбен сипаттау (жұмбақтар, мақал-мәтелдер), әңгімелеу, қайта-қайта қайталау;
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде айтылған заттарды жандандыру;
материалды әдемілеп жеткізу;
сөздік жұмыс;
жалпы және ұсақ бұлшық еттерін дамытуға, математикалық түсініктерді бекітуге бағытталған ойын жаттығулар
Әдіс-тәсілдері:

ІV кезең:
дамыту
ІІ кезең:
меңгеру;
ІІІ кезең:
өмірге ендіру;
І кезең:
оқып-үйрену;
Жаңа технологияны қолдану кезеңдер арқылы іске асады:

Баланың жеке қабілеті айқындалады;
Технология бойынша жұмыс істеудің тиімді жақтары:
Әр бала өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады ;
Тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес, баланың ойлау қабілеті артады ; 3
Іштей бір - бірінен қалмауға тырысады;
Әр бала өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады ;

Көрнекілікті көрсетер алдында мақсатын нақты айқындау ;
Көрнекіліктің барлық балаға түгел жақсы көрінуі;
Көрнекілік оқытудың өзге де құралдарымен қоса пайдалану ;
Көрнекілікті сабақтың тек қажетті кезеңінде қолдану.
Көрнекілік қолдану кезеңіндегі
басты
қағидалар:

-
дидактикалық
ойындар
математикалық
сергіту сәттері
жұмбақтар
санауға
байланысты
санамақ
жаңылтпаштар
Іс-әрекетте математиканың алғашқы ұғымдарын қалыптастыру түрлері


Кел санайық, санамақ,
Саусақтарды даралап
Бас бармағым алғашқы,
Балан үйрек жалғасы,
Ортан терек атасы,
Шылдыр шүмек анасы,
Шынашағым балапан,
Бәріне ортақ алақан
Қол маторикасын
дамытуға арналған санамақ

Ұқсас санды немесе
пішінді сәйкестік

Үстел үсті ойындары


Кір қысқыштар
арқылы санайық

Құрамына қарай санды қой

Гүлдерге санына қарай қоңыздарды теңестір

Бір алманы беремін атаңа Біз көппіз ол жалғыз
Біреуін беремін апаңа Апельсинді бөлеміз
Екеуін беремін әпкең мен ағаңа Мына бөлік- түлкіге
Нешеуін алады, нешеуі қалады.
Мына бөлік- көжекке
( 4 алады, 3 қалады) Мына бөлік- тиінге
Мына бөлік- аюға
Ал қабығы - қасқырға
Апельсинді нешеге бөлдік. (5 )
Жұмбақ есептер







- заттардың белгілерін сипаттау ;
- берілген белгілері бойынша заттарды тану ;
- заттардың бірдей және әр түрлі қасиеттерін анықтау:
- заттарды пішініне, түсіне, көлеміне қарай жіктеу дағдыларын қалыптастыру;
- іс -әрекеттердің бірізділігін анықтау;
- қарама -қарсы құбылыстар туралы ;
- өз қызметінде уақытша жақтауларды көру;
- кеңістікте, қағаз бетінде бағдарлау ;
- жалпылау, зейінді болу ; есте сақтау қабілетін, қолдың кіші моторикасын дамыту;
- әр түрлі түсініктерге анықтама беру :
- тапқырлықты және ұғымталдықты дамыту.
Тапсырмаларды орындау барысында бала нені үйренеді?

Назарларыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz