Жасанды денені



I. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың сабаққа дайындығын байқау. Психологиялық дайындық. (хормен айту)
Табиғат- біздің анамыз,, Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен
Меңгеруді қалаймыз.
Осының бәрін меңгертер,
Дүниетану сабағы.

II. Үй тапсырмасын тексеру. « Денелер туралы түсінік. Табиғи және жасанды денелер.
1-топқа (күн бейнесі)
2-топқа (бұлт бейнесі)
3-топқа (тамшы бейнесі)
1. Дене деген не?
2. Дене нешеге бөлінеді?
3. Табиғи денені атап шық?
1. Жасанды денені ата.
2. Табиғи дене нешеге бөлінеді?
3. Тірі денелерді атап шық.
1. Өлі денелерді ата.
2. Зат қасиеттерін атап шық.
3. Дене неден тұрады?
Өткенді пысықтау ( электронды оқулық арқылы тапсырмаларды орындау)
Т-1, Т-2, Т-3. электронды оқулық

III. Жаңа сабақ.
Ой қозғау.
а) Оқушылардан жыл мезгілдерінің ерекшеліктер туралы сұрау
Көктемде
су тасиды.
қар ериді,
су ағады,
күн бұлттанып,
Күзде
жаңбыр жауады.
боран соғады.
қар жауады,
Қыста
жел соғады.
күн ысиды,
Жазда

Ойларын жинақтау. Олай болса бүгін біз осы табиғаттағы өзгерістер жөнінде ақпаратпен танысамыз. Табиғат құбылыстары жөнінде мәліметтер беру. (компьютерден электронды оқулық көрсету арқылы түсіндіру) .
Табиғи дене
Жасанды дене

Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеті . Табиғи құбылыстар.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың дене, зат туралы алған білімдерін тиянақтау, әрі жетілдіру. Табиғат құбылыстары жөнінде мағлұматтар беру.
2. Дамытушылық : Өз ойларын тиянақтап айтуға дағдыландыру, танымдық белсенділіктерін арттыру, шығармашылық жұмыс жасауға, ізденуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Қоршаған ортаны аялауға баулу, сезімталдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

IV. Дәптермен жұмыс. Сабақ тақырыбын жазу. Жел, бұлт, жаңбыр, қар, найзағай сөздерін дәптерге жазу.
V. Сергіту сәті. Жаңбыр жауды - тырс, тырс, Боран соқты -гу, гу, Жел тұрды -ыли, ыли, Найзағай ойнайды - тарс, тұрс.
Т-4, Т-5, электронды оқулық арқылы беріледі.

Жұмбақтар жасыру.
1. Төгіліп жерге ақ моншақ, Ғайып болды сол шақта-ақ. (бұршақ )
2. Көзге көрінбейді, Қолға ілінбейді. (жел)
3. Әуеден күбі түсті, Күбінің түбі түсті. (найзағай)
4. Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. (күн)
5. Қанаты жоқ, ұшады, Аяғы жоқ, желеді, Ауызы жоқ, ұлиды. (боран)
6. Арыстан ақырады, Орман жаңғырады. (найзағай)

VII. Сабақты қорыту.
Т-7, Т-8 электронды оқулық.
Дене
Зат
шөлмек-шыны, шеге-темір, былғары-етік, әйнек-терезе, су-тамшы, алюминий-сым

Бүгінгі танысқан табиғат құбылыстарын атайық!.
Бағалау. Әр топтағы балалардың еңбегін бағалау. (күн, бұлт, тамшы сандарын санау)
Үйге тапсырма. Мәтінді оқу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz