Жасанды денені




Презентация қосу
I.Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылардың сабаққа дайындығын байқау.
Психологиялық дайындық.(хормен айту)

Табиғат- біздің анамыз,,

Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Жер байлығы көп екен
Меңгеруді қалаймыз.
Осының бәрін меңгертер,
Дүниетану сабағы.
II.Үй тапсырмасын тексеру. « Денелер
туралы түсінік. Табиғи және жасанды
денелер.
1-топқа (күн бейнесі) 2-топқа (бұлт бейнесі) 3-топқа (тамшы бейнесі)

1.Жасанды денені 1.Өлі денелерді ата.
1.Дене деген не?
ата.

2.Табиғи дене 2.Зат қасиеттерін атап шық.
2.Дене нешеге
нешеге бөлінеді?
бөлінеді?

Өткенді пысықтау ( электронды оқулық
арқылы тапсырмаларды орындау) 3.Дене неден тұрады?
3.Табиғи денені атап
3.Тірі денелерді атап
шық? Т-1,Т-2,Т-3.
шық. электронды оқулық
III.Жаңа сабақ.

Ой қозғау.

а) Оқушылардан жыл мезгілдерінің ерекшеліктер туралы сұрау

Көктемде қар ериді, су ағады, су тасиды.

Күзде күн бұлттанып, жаңбыр жауады.

Жазда күн ысиды, жел соғады.

Қыста қар жауады, боран соғады.
Ойларын жинақтау. Олай болса бүгін біз осы табиғаттағы
өзгерістер жөнінде ақпаратпен танысамыз. Табиғат құбылыстары
жөнінде мәліметтер беру.(компьютерден электронды оқулық көрсету
арқылы түсіндіру).

Табиғи дене Жасанды дене
Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеті .
Табиғи құбылыстар.

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Оқушылардың дене, зат туралы
алған білімдерін тиянақтау, әрі
жетілдіру.Табиғат құбылыстары жөнінде
мағлұматтар беру.
2.Дамытушылық : Өз ойларын тиянақтап
айтуға дағдыландыру, танымдық
белсенділіктерін арттыру,шығармашылық
жұмыс жасауға, ізденуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Қоршаған ортаны аялауға
IV.Дәптермен жұмыс. Сабақ тақырыбын
жазу.
Жел, бұлт, жаңбыр, қар, найзағай
сөздерін дәптерге жазу.

V.Сергіту сәті.

Жаңбыр жауды – тырс,тырс,

Боран соқты –гу,гу,

Жел тұрды -ыли,ыли,
VI. Жұмбақтар жасыру.

1.Төгіліп жерге ақ моншақ, Ғайып болды сол шақта-ақ.
(бұршақ )

2.Көзге көрінбейді, Қолға ілінбейді. (жел)

3.Әуеден күбі түсті, Күбінің түбі түсті. (найзағай)

4.Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. (күн)

5. Қанаты жоқ, ұшады, Аяғы жоқ,желеді, Ауызы
жоқ,ұлиды. (боран)

6.Арыстан ақырады, Орман жаңғырады. (найзағай)
VII.Сабақты қорыту.
Т-7,Т-8 электронды оқулық.
Дене Зат

шөлмек-шыны,шеге-темір,былғары-етік,әйнек-терезе,су—
тамшы,алюминий-сым
Бүгінгі танысқан табиғат құбылыстарын атайық!.

Табиғат
Қарқұбылыстары
Боран

Бағалау. Әр топтағы балалардың еңбегін бағалау.
(күн,бұлт,тамшы сандарын
санау)
Үйге тапсырма. Мәтінді оқу.

Ұқсас жұмыстар
Қар көшкіні
Тігін машинасының инесі
ҚАННЫҢ ИММУНДЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ
Жүрек - өкпе реанимациясының әдістері
Пайдалы қазба кен денелерін контурлау
АУАНЫҢ ҚҰРАМЫ
Тері астындағы май
Ересек адамдардың киімдерінің түрлері
Гравитациялық өріс. Өріс теориясының элементтері
Киімнің адам тіршілігіне маңызы
Пәндер