Жасанды денені


Slide 1

I. Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылардың сабаққа дайындығын байқау. Психологиялық дайындық. (хормен айту)

Табиғат- біздің анамыз,, Табиғатқа баламыз.

Табиғатты қорғайтын,

Біз әдепті баламыз.

Жер байлығы көп екен

Меңгеруді қалаймыз.

Осының бәрін меңгертер,

Дүниетану сабағы.

Slide 2

II. Үй тапсырмасын тексеру. « Денелер туралы түсінік. Табиғи және жасанды денелер.

1-топқа (күн бейнесі)

2-топқа (бұлт бейнесі)

3-топқа (тамшы бейнесі)

1. Дене деген не?

2. Дене нешеге бөлінеді?

3. Табиғи денені атап шық?

1. Жасанды денені ата.

2. Табиғи дене нешеге бөлінеді?

3. Тірі денелерді атап шық.

1. Өлі денелерді ата.

2. Зат қасиеттерін атап шық.

3. Дене неден тұрады?

Өткенді пысықтау ( электронды оқулық арқылы тапсырмаларды орындау)

Т-1, Т-2, Т-3. электронды оқулық

Slide 3

III. Жаңа сабақ.

Ой қозғау.

а) Оқушылардан жыл мезгілдерінің ерекшеліктер туралы сұрау

Көктемде

су тасиды.

қар ериді,

су ағады,

күн бұлттанып,

Күзде

жаңбыр жауады.

боран соғады.

қар жауады,

Қыста

жел соғады.

күн ысиды,

Жазда

Slide 4

Ойларын жинақтау. Олай болса бүгін біз осы табиғаттағы өзгерістер жөнінде ақпаратпен танысамыз. Табиғат құбылыстары жөнінде мәліметтер беру. (компьютерден электронды оқулық көрсету арқылы түсіндіру) .

Табиғи дене

Жасанды дене

Slide 5

Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеті . Табиғи құбылыстар.

Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың дене, зат туралы алған білімдерін тиянақтау, әрі жетілдіру. Табиғат құбылыстары жөнінде мағлұматтар беру.

2. Дамытушылық : Өз ойларын тиянақтап айтуға дағдыландыру, танымдық белсенділіктерін арттыру, шығармашылық жұмыс жасауға, ізденуге үйрету.

3. Тәрбиелік: Қоршаған ортаны аялауға баулу, сезімталдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Slide 6

IV. Дәптермен жұмыс. Сабақ тақырыбын жазу. Жел, бұлт, жаңбыр, қар, найзағай сөздерін дәптерге жазу.

V. Сергіту сәті. Жаңбыр жауды - тырс, тырс, Боран соқты -гу, гу, Жел тұрды -ыли, ыли, Найзағай ойнайды - тарс, тұрс.

Т-4, Т-5, электронды оқулық арқылы беріледі.

Slide 7

Жұмбақтар жасыру.

1. Төгіліп жерге ақ моншақ, Ғайып болды сол шақта-ақ. (бұршақ )

2. Көзге көрінбейді, Қолға ілінбейді. (жел)

3. Әуеден күбі түсті, Күбінің түбі түсті. (найзағай)

4. Ақ сандығым ашылды, Ішінен жібек шашылды. (күн)

5. Қанаты жоқ, ұшады, Аяғы жоқ, желеді, Ауызы жоқ, ұлиды. (боран)

6. Арыстан ақырады, Орман жаңғырады. (найзағай)

Slide 8

VII. Сабақты қорыту.

Т-7, Т-8 электронды оқулық.

Дене

Зат

шөлмек-шыны, шеге-темір, былғары-етік, әйнек-терезе, су-тамшы, алюминий-сым

Slide 9

Бүгінгі танысқан табиғат құбылыстарын атайық!.

Бағалау. Әр топтағы балалардың еңбегін бағалау. (күн, бұлт, тамшы сандарын санау)

Үйге тапсырма. Мәтінді оқу.


Ұқсас жұмыстар
Қар көшкіні
Тігін машинасының инесі
ҚАННЫҢ ИММУНДЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ
Жүрек - өкпе реанимациясының әдістері
Пайдалы қазба кен денелерін контурлау
АУАНЫҢ ҚҰРАМЫ
Тері астындағы май
Ересек адамдардың киімдерінің түрлері
Гравитациялық өріс. Өріс теориясының элементтері
Киімнің адам тіршілігіне маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz