Жапон балладасы, Арқаның әңгімесі




Презентация қосу
Сабақ тақырыбы:
Ғ.Мүсіреповтің
«Жапон балладасы»,
“Арқаның әңгімесі”
Сабақтың мақсаты:

• 1. Әңгіменің тақырыбын айқындап,
маңызын түсіндіру, негізгі түйінін ашу.
• 2. Оқушылардың қоғамдық- саяси
көзқарасының қалыптасуына ықпал ету, ой
қорытындысын жасауға дағдыландыру.
• 3. Бүкіл адамзатты сүйе білуге тәрбиелеу,
экологиялық тәрбие беру.
І. Ұйымдастыру кезеңі

Тілін, дінін, әдетін-ғұрпын сүйген Елін-
жерін, Жамағат, жұртын сүйген Ұғымы
мен ойы артық – Ұлы адам, одан қалған
өмірлік мұраларды
Өшіре алмас ешкім де ,сірә, мәңгі!!!
Үй тапсырмасын тексеру:

Ғабит Мүсіреповтің өмір сүрген жылдары?
Туған жері?
Тұңғыш ұстазы кім?
Қандай отбасында туған?
Ғ.Мүсіреповтің қандай шығармаларын
білесің?
Жаңа білімді меңгерту:

«Невада – Семей» қозғалысы
“Мың рет естігеннен бір рет көзбен
көрген артық “
Жапония
Елордасы : Токио
Ресми тілі: Жапон тілі
Халқының саны: 127,33 миллион
Жапоня –Хонсю, Кюсю, Сикоку, Хоккайдо аралдарынан құралған
мемлекет.
1945 жыл 6 тамыз, Таңертеңгі 8 сағат 15 минут. Хиросима.
1945ж 9 тамыз Нагасаки
Бомба күші 20 мың тонна тринитротолуола.
Апат отының ыстықтығы 300 000 градус
Екі қалада 300 мыңнан астам адам 2 секундта қырылып қалды.
«Жапон балладасы»атты шығармашылық хронологиялық
кестесі

Мерзімі Оқиға
Семантикалық карта «Жапон балладасы»
Кейіпкер көзі «Арқаның Танеко Урико Доктор
№ әңгімесіндегі
кейіпкері»
Жалпақ тақталардың арасында құлап
1 келе жатқан адам денелері танылады.
Орталық бақшаның орны ғана бар,
2 күнім... Ал енді дем ал, үн шығарма
Бүкіл дүние –қара күйік дала
Арқаң енді айта қалғандай: Фудзиама
4 тауы да, Асахи тауы да бар.
Айтып көріп едім. Ұғына алмап еді.
Жасым әлі қырыққа жеткен жоқ. Кейде
6 үйленгім келеді.
Танико Урико! Осы күнге дейін айтпап
7 па едіңіз?
Арқаң Жапонияның географиялық
8 картасындай
Менің шешем, қарындасым бар еді.
9 Солармен хабарласуға болады ма екен?
Қызыл қан азая-азая сарқылып келеді.
Сіз енді еркекке лайық шыдаммен
11 тыңдаңыз. Біздің екі қалаға
американдықтар атом бомбасын
тастаған.
Сұрақ –жауап

АҚШ Жапонияға атом бомбасын қай жылы
тастады?
Бомбаның күші неге тең еді?
Екі атом бомбасынан екі қалада қанша халық
қырылды?
Жапония халқы қандай зардап шегуде?
Ғабит Мүсіреповтің «Жапон балладасында» не
туралы айтылады?
«Жапон балладасы» тарихи шындыққа жата ма?
«Ішіне - сыртына»
Жапон бұқарасы, Жиренше, доктор, Күлтеке, Танеко Урико,
Абылай, Бабалардың бабасы, Байсары, әжелердің әжесі,
жапон баласы
Ішіне Сыртына
Кейіпкер адамзат баласына қандай тілек тіледі

Атом апатын жауыма
да тілемеймін

Үйлердің апатқа
ұшырауын Тілемеймін

Адамдардың үйітіліп,
өртеніп жатқанын
Қорытынды :

«Адамзат, атом апатынан сақтан»
«Бейбітшілік –халық ұраны»
Қаланың қақ ортасындағы биік тас ескерткіш.Оң қолын көтеріп сұқ
саусағымен аспанды меңзеген адам мүсіні сол қолын көлденең сермеп,
бейбіт тіршілікті нұсқайды.Екі көзі жұмулы енді аспаннан апат келмеуін
тілеп отырғандай.
Үйге тапсырма:

Ғабит Мүсіреповтің
«Жапон балладасындағы»,
“Арқаның әңгімесі” оқып келу
Тілеймін Тілемеймін

«Адамзат, атом апатынан сақтан»
атты тақырыпта ой толғау жазып келу

Ұқсас жұмыстар
М. Дулатұлы - Шешенің балаларын сүюі
Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы»
Ғ.Мүсіреповтың Боранды түнде әңгімесі
Қандай сан
Математикадан интелектуалды ойын
Сыдық Мұхамеджанов
Жиб-Жица күресі. Қ.Әбдіқадыров. 4-сынып
Қазақ әдебиетінің бес арысы
Ана әмірі - Қысқа әңгіме
Модульдың Сағат Сынып сағатының түрі мен мазмұны Уақыты құрылымы саны
Пәндер