ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ



Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Рудный индустриялық институты
ДИПЛОМДЫҚ ЖОБА
Тақырып: Қазалы аграрлы - техникалық колледжі ақпаратында ҚР индустриялды - иновациялық дамуы үшін жұмысшы кадрларын даярлау механизмі
Рудный 2016

КІРІСПЕ
Зерттеудің өзектілігі: Егеменді еліміздің тірегі, болашағы - білімді ұрпақ және оны тәрбиелеу. Еліміздің стратегиялық бағдарламасында көрсетілгендей жоғары интеллектуалды жастарды жан - жақтылыққа тәрбиелеу, олардың потенциалдық деңгейін көтеру бүгінгі күннің басты талабы. Сондықтан жас ұрпаққа сапалы білім беру жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы жүзеге асады.
Зерттеудің нысаны: Қазалы аграрлы - техникалық колледжінің қалыптасу тарихы мен дамуына және онда жұмысшы маман даярлау барысына тарихи талдау жасау.
Диплом жобаның мақсаты мен міндеті: Қазалы аграрлы - техникалық колледжінде индустриялды-инновациялық дамуы жағдайында жұмысшы кадрларды дайындаудың тиімді жүйесін анықтау. Жұмысшы кадрларын даярлаудағы дуальдық оқыту жүйесін енгізу.
Диплом жобаның құрылымы: кіріспеден, бес бөлімнен, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.

Білім беру - “бейнені қалыптастыру” И. Г. Петалоцци (1746 - 1827 жж. )
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Білім беру - “бейнені қалыптастыру” И. Г. Петалоцци (1746 - 1827 жж. )
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ БАСТЫ КАТЕГОРИЯЛАРЫНЫҢ БІРІ - ЖАС ЕРЕКШЕЛІК КАТЕГОРИЯСЫ (Л. С. ВЫГОТСКИЙ, Д. Б. ЭЛЬКОНИН ЖӘНЕ Т. Б) .

ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫНЫҢ ЖАҢА БАҒЫТТАРЫ ПАЙДА БОЛЫП, ДАМУ ҮСТІНДЕ: НАРЫҚ ПСИХОЛОГИЯСЫ, БИЗНЕС ПСИХОЛОГИЯСЫ, АҚША ПСИХОЛОГИЯСЫ, ЖАРНАМА ПСИХОЛОГИЯСЫ, КӘСІПКЕРЛІК ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ Т. Б.
ПЕДАГОГИКА
ПСИХОЛОГИЯ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕР САЯСАТКЕРЛЕРГЕ, МЕНЕДЖЕРЛЕРГЕ, ДӘРІГЕРЛЕРГЕ, ЗАҢГЕРЛЕРГЕ, ПЕДАГОГТАРҒА, ИНЖЕНЕРЛЕРГЕ ҚАЖЕТ.

КӨП БЕЙІНДІ КОЛЛЕДЖДЕРДЕ СТУДЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕЗІНДЕ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ШЫДАМДЫ КӨҢІЛ БӨЛУІ МАҢЫЗДЫ, СЕБЕБІ СТУДЕНТТЕРДІҢ КӨБІНДЕ ПСИХИКА ТҰРАҚСЫЗ, КӨБІСІ АҚПАРАТТЫ ҚАБЫЛДАУ МЕН ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТІКТЕРІ ТӨМЕН. СТУДЕНТТЕРДІҢ КӨП БӨЛІГІ КОЛЛЕДЖДЕ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН, ҰЗАҚТЫҒЫ МЕН САБАҚТАРДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІН ТОЛЫҒЫМЕН ӨЗГЕРТУГЕ ҚАРСЫ ЕМЕС.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЛАУЫН БЕЛСЕНДІРЕДІ, ҚОЙЫЛҒАН СҰРАҚҚА ӨЗ БЕТІНШЕ ЖАУАП БЕРЕ АЛУЫНА СЕПТІК ТИГІЗЕДІ, МАТЕРИАЛҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТУҒЫЗАДЫ

Мәселені шешу үшін колледждің инновациялы даму бағдарламасы дайындалған, оның міндеттері келесідей.
- мамандарды дайындауға қолайлы шарттарды құру, кәсіби білім беру бағдарламаларын дайындау және енгізу.
- педагогтардың кәсіби құзырлығын жоғарылату және оқушылардың кәсіби құзырлықтарын қалыптастыру.
- ресурсты қамтудың және ақпаратты-білім беру ортасын дамыту, ол үшін білім беру үрдісін басқару мен реттеудің бірегей жүйесін, білім беру сапасының мониторингін құру; колледждің web-сайтын құры және дамыту; әдістемелік материалдары бар білім беру порталын құру; электронды оқулықтар мен оқу құралдарын дайындау; материалды-техникалық базаны бекіту; спорт алаңын жаңалау қажет.
- білім беру сапасының менеджмент жүйесін енгізе отырып, колледжді басқару жүйесін дамыту.
- өздігінен дамитын ұйым ретінде колледждің қызметі - оның инновациялы дамуының басты факторы болып табылады. Қазіргі заманғы технологияларды енгізу, педагогтардың жаңа инновациялы жаңалықтар мен құбылыстар жайлы білуі, жаңартылған материалды-техникалық база, бұгһның барлығы инновациялы үрдістің маңызды белгілері болып келеді. Орта кәсіби білім беру орталарында, әсіресе көп бейінді колледждарда, инновациялы даму бағдарламасының міндетіне білім беру жүйесінің барлық субектрілерін инновациялық қызмет үрдісіне қосу жатады.


ЖҮЙЕЛІ ТАЛДАУ КЕЗІНДЕ ОНЫҢ КЕЛЕСІ ҚҰРЫЛЫМДЫ БӨЛІКТЕРІ АНЫҚТАЛАДЫ:
- ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАР. Тәжірибелік-зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру үшін оқу-зертханалық жұмыстарды жоспарлап, зертхана бөлмелерін арнайы жабдықтап, оқушылардың білім алу деңгейлерін басқару тиіс.
- ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІ. Оқу тәжірибесін жүйелі қамтамасыз ету үшін, оқу тәжірибелік жұмыстарды жоспарлап, оқу орындарын арнайы жабдықтау қажет, бұл жерде оларда дағдылары қалыптасып, игерген білімдерді бағалау жүргізіледі.
- ӨНДІРІСТІК (ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ) ТӘЖІРИБЕ. Өндірістік (технологиялық) тәжірибені кәсіпорындар мен ұйымдарда жүйелі ұйымдастырып, бөлмелерді арнайы жабдықтау қажет. Өндірістік (технологиялық) тәжірибені жүргізудің әдістемелік ұсыныстары дайындалады.
- КӘСІБИ-ШЫҒАРУШЫЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ. Кәсіби-шығарушылық (дипломға дейінгі) тәжірибені кәсіпорындар мен оқы зертханаларында арнайы дайындық жүргізу қажет, тәжірибелік-зерттеу жұмыстарын өткізу қарастырылады. Кәсіби-шығарушылық (дипломға дейінгі) тәжірибені жүргізудің әдістемелік ұсыныстары дайындалады.
Бұл жерде аталған үрдістің төрт құраушысын жүргізуге дайындықты ескеру қажет.
- тәжірибелі-зертханалық сабақтар - оқу зертханалары;
- оқу тәжірибесі - оқу орындары;
- өндірістік тәжірибе - кәсіпорындар мен ұйымдар;
- кәсіби білікті-шығаратын тәжірибе - кәсіпорындар мен оқу зертханалары метиралды-техникалық жадықталуы тиіс. және де шеберлердің арнайы дайындығы қажет.

МОДУЛЬДІ, КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУ ДАМЫТУ САЯСАТЫ КӘСІПОДАҚ, КОНФЕДЕРАЦИЯ, КӘСІПОДАҚ КОНГРЕСІМЕН КЕЛІСІЛІП ЖҮРГІЗІЛЕДІ
ФРАНЦУЗДЫҚ КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ, МЕМЛЕКЕТТІҢ ТОЛЫҚ БАҚЫЛАУЫ МЕН РЕТТЕУІ НЕГІЗІНДЕ ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ
ГЕРМАНИЯДАҒЫ КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ «ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІ», БАСҚАРУДЫҢ НАРЫҚТЫҚ, МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ КОРПОРАТИВТІК ҚҰРЫЛЫМДАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ НЕГІЗІНДЕ ЖҮРГІЗІЛЕДІ
ҚАЗІРГІ ТАҢДА ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕ КІСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ 3 НЕГІЗГІ ТҮРІ АЖЫРАТЫЛАДЫ

«ДУАЛЬДІК» ЖҮЙЕ МАҒЫНАСЫ
ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ - МЕМЛЕКЕТТІҢ КОРПОРАТИВТІК ЖАУАПКЕШІЛІГІ НЕГІЗІНДЕ, ЖҰМЫС БЕРУШІ ЖӘНЕ ОҚУ ОРНЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН КӘСІБИ КАДРЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ БІР ФОРМАСЫ.
ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ ӘЛЕМДЕ ОҚЫТУДЫҢ ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІ КӘСІПТІК - ТЕХНИКАЛЫҚ КАДРЛАР ДАЯРЛАУДЫҢ ЕҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫНЫҢ БІРІ БОЛЫП САНАЛЫП ОТЫР.
БҰЛ ЖҮЙЕ КӨПТЕГЕН ЕУРОПАЛЫҚ ЕЛДЕРДЕ ЖӘНЕ СОҢҒЫ ЖЫЛДАРЫ ҚЫТАЙ МЕН БАСҚА АЗИЯ ЕЛДЕРІНДЕ КЕҢ ТАРАЛҒАН.
Германия
Дания
Австрия
Нидерландия
Швейцария

ОҚЫТУДЫҢ ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІ БОЙЫНША ОҚУ УАҚЫТЫНЫҢ АРАҚАТЫНАСЫ
ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ НӘТИЖЕСІНДЕ 2, 3КУРС СТУДЕНТТЕРІ ОҚУ УАҚЫТЫНЫҢ 70% ТІКЕЛЕЙ ӨНДІРІСТЕ ӨТКІЗЕДІ

БҰЛ ЖҮЙЕНІҢ ТАҒЫ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫНА ТОҚТАЛСАҚ
ОСЫЛАЙША, БИЗНЕС, АДАМ МЕН ЕЛ МҮДДЕСІН БІРІКТІРІП, ҮШЖАҚТЫ ӘРІПТЕСТІК БЕЛГІЛЕНЕДІ

БҰЛ ЖҮЙЕНІҢ ЖҰМЫССЫЗДЫҚ ПРОБЛЕМАСЫН ШЕШУДЕГІ РӨЛІ.

ЕЛІМІЗДЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРЕТІН 96 ОҚУ ОРНЫНДА ДУАЛДЫ ЖҮЙЕСІ ЕНГІЗІЛГЕН.
ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БӨЛІМ

ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚАҒИДАСЫ
КӘСІПТІК ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ КЛАССИФИКАЦИЯСЫ

КӘСІПТІК ОҚЫТУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ



БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

ҚАЗАЛЫ АГРАРЛЫ - ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
1954 ж
Ауыл шаруашылығын механизациялау училищесі
1961 - 1973ж
№34 ауыл шаруашылығын механизациялау училищесі
1973 - 1981 ж
№34 селолық кәсіптік -техникалық училище
1981 - 1990 ж
№8 орта кәсіптік- техникалық училище
1990 - 2002 ж
№8 кәсіптік-техникалық училище
2002-2008 ж
№8 кәсіптік мектеп
2008 ж
№8 кәсіптік лицей
2013 ж
Қазалы аграрлы - техникалық колледжі

3 қабатты оқу ғимараты - 540 студентке,
оқу-өндірістік шеберханасы 180 студентке арналған.
2015-2016 оқу жылында -447 студент оқытылуда.
68 инженер-педагогтар мен өндірістік оқу шеберлері жұмыс жасайды.
3-еуі жоғары санатты,
11-і І санатты,
28-і ІІ санатты тәжірибелі оқытушылар мен өндірістік оқу шеберлері.
ҚАЗАЛЫ АГРАРЛЫ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
жалпы ауданы 6054, 2 шаршы метр


КОЛЛЕДЖДЕ 20 ОҚУ КАБИНЕТІ, 8 ЗЕРТХАНА, 4 ШЕБЕРХАНА БАР
КОЛЛЕДЖДЕ ЖАҢА ЗАМАНҒА САЙ ЖАБДЫҚТАЛҒАН 2 КОМПЬЮТЕР КЛАСЫ БАР
“В”, “ВС” КАТЕГОРИЯЛЫ АВТОКӨЛІК ЖҮРГІЗУШІЛЕРІН ДАЯРЛАУ ҮШІН 3 ОҚУ КАБИНЕТІ МЕН 2 ЗЕРТХАНА ЖАБДЫҚТАЛҒАН
КОЛЛЕДЖДІҢ ҚАЗАЛЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ШЫҒЫС БЕТКЕЙІНДЕ, ҚАЛАДАН 3 ШАҚЫРЫМ ҚАШЫҚТЫҚТА 1000 ГА ОҚУ ШАРУАШЫЛЫҚ ЖЕРІ БАР
ОҢТҮСТІК КОРЕЯЛЫҚ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯМЕН ЖАБДЫҚТАЛҒАН АВТОСЕРВИС ОРТАЛЫҒЫ

Дуалыдық жүйе - жұмысшы кадрларын даярлаудың тиімді жолы

БАСТЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАСЫЛЫМДЫЛЫҚТАР
«Қазақстанның әлеуметтік жаңартылуы:
Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамына қарай 20
қадам» атты мақаласында: «Дуальді
кәсіптік білім беруді дамытудың маңызы
зор. Бұқаралық маман кадрларының
жетіспеушілігін еңсеруге мүмкіндік
беретін заманауи қолданбалы біліктілік
орталықтары қажет»
Н. Ә. Назарбаев
ТжКБ жүйесін дамытудағы стратегиялық құжаттар
ҚР білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары;
Білім берудің дуальдік жол картасы;
Бизнестің жол картасы 2011 - 2020жж;

КОЛЛЕДЖ
ӘЛЕМДІК БІЛІМ КЕҢЕСТІГІНЕ ТЕҢЕСТІРІЛЕТІН ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ
ЖҰМЫС БЕРУШІ ТАЛАБЫНА САЙ ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚҰРУ
ЕҢБЕК НАРЫҒЫНДАҒЫ СҰРАНЫСҚА ИЕ, БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІ МАМАНДАР ДАЙЫНДАУ
ОҚУ ОРНЫНЫҢ ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАСЫН ЗАМАН ТАЛАБЫНА САЙ ЖАҢА ТЕХНИКАЛЫҚ, ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖАБДЫҚТАРМЕН ҚАМТУ
ӨНДІРІСКЕ ЕНГІЗІЛІП ЖАТЫРҒАН ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛЫРМЕН ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТЕРМЕН БАЙЛАНЫСТА ОҚУШЫЛАРДЫ ӨНДІРІСТЕ ТӘЖІРИБЕДЕН ӨТКІЗУ ЖӘНЕ БІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ МҮМКІНДІГІНЕ ИЕ БОЛУ
ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТІК
ОҚУ ОРНЫНА ҚАНДАЙ ЖӘНЕ ҚАНША МАМАН ДАЙЫНДАУ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ БЕРУ
ОҚУ ОРНЫНА МАМАН ДАЙЫНДАУҒА ӨЗ ТАЛАПТАРЫН ҚОЮ
ОҚУ ОРНЫМЕН БІРЛЕСТІКТЕ ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ ҚҰЖАТТАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА ҚАТЫСУ
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУ ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ТӘЖІРИБЕДЕН АҚЫЛЫ ӨТКІЗУ МҮМКІНДІГІН ҚАРАСТЫРУ, ШЕШУ
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУ ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ТӘЖІРИБЕДЕН ӨТКІЗУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
ОҚУ ОРНЫН БІТІРУШІЛЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ МҮМКІНДІГІН КЕҢЕЙТУ
БІЛІМ АЛУШЫ
ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ТӘЖІРИБЕ АРАСЫНДАҒЫ АЛШАҚТЫҚТЫ ЖОЙЫП, КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТКЕ НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ АЛУ
ӨНДІРІСТЕ ОҚУ ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ТӘЖІРИБЕДЕН АҚЫЛЫ ӨТУ МҮМКІНДІГІН АЛУ
КОЛЛЕДЖ БІТІРГЕННЕН КЕЙІН ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСУ МҮМКІНДІГІНЕ ИЕ БОЛУ

Жұмыс берушілер
Серіктестіктер
Колледж
Білім алушылар
Еңбек нарығы (сұраныс)
Мамандық, білім алу.
Жұмысқа орналасу
Еңбекке орналастыру.

ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
Дуальді жүйе бойынша мамандар даярлау дістүрлі оқыту формасындағы теория мен практика арасындағы алшақтықты жояды
Дуальдік оқыту жүйесінде болашақ маманның жаңа психологиясын құру тетіктері қарастырылады
Дуальдік оқыту жүйесі берілген білімнің дағдыларға ұласуына, оларды жұмыс орындарында сапалы түрде жүзеге асыруға мүмкіндік туғызады
Кәсіорын басқарушыларының «өз» жұмысшыларын оқытуға деген қызығушылығы өседі, жауапкершілігі артады
Түлектердің жұмысқа орналасу көрсеткіші жоғарлайды
Бюджетте шығын азаяды, қаржылық шығындардың бір бөлігін өнеркәсіптің өзі мойнына алады


ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕДЕГІ - 3 ЖАҚТЫ ӨЗАРА ТИІМДІ КЕЛІСІМШАРТ
Студент
Колледж
Жұмыс беруші
Практикадан өту келісіміне қол қою
Дайындық сапасын бағалау, бақылау
Жүмысқа орналасу
Дайндық келісіміне қол қою

ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ІСКЕ АСЫРУДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕР

БҰЛ ЖҮЙЕДЕН КІМ НЕ ҰТАДЫ?

КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ НЕГІЗДЕРІ
БІЛІМ БЕРУ ЖӨНІНДЕ» ҚР ЗАҢЫ (ПП. 35-1 СТ. 1) .
«КООПЕРАТИВТІ ОҚЫТУ - КАДРЛАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ФОРМАЛАРЫНЫҢ БІРІ, МЕМЛЕКЕТТІҢ, ЖҰМЫС БЕРУШІНІҢ ЖӘНЕ ОҚУ ОРЫННЫҢ КОРПОРАЦЯЛЫҚ ЖАУАКЕРШІЛІГІНЕ НЕГІЗДЕЛГЕН».
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz