ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Рудный индустриялық институты

ДИПЛОМДЫҚ ЖОБА

Тақырып: Қазалы аграрлы – техникалық колледжі ақпаратында ҚР
индустриялды - иновациялық дамуы үшін жұмысшы кадрларын
даярлау механизмі

Рудный 2016
КІРІСПЕ

Зерттеудің өзектілігі: Егеменді еліміздің тірегі, болашағы – білімді
ұрпақ және оны тәрбиелеу. Еліміздің стратегиялық бағдарламасында
көрсетілгендей жоғары интеллектуалды жастарды жан - жақтылыққа
тәрбиелеу, олардың потенциалдық деңгейін көтеру бүгінгі күннің басты
талабы. Сондықтан жас ұрпаққа сапалы білім беру жаңа ақпараттық-
коммуникативтік технологияны қолдану арқылы жүзеге асады.
Зерттеудің нысаны: Қазалы аграрлы – техникалық колледжінің
қалыптасу тарихы мен дамуына және онда жұмысшы маман даярлау
барысына тарихи талдау жасау.
Диплом жобаның мақсаты мен міндеті: Қазалы аграрлы – техникалық
колледжінде индустриялды-инновациялық дамуы жағдайында жұмысшы
кадрларды дайындаудың тиімді жүйесін анықтау. Жұмысшы кадрларын
даярлаудағы дуальдық оқыту жүйесін енгізу.
Диплом жобаның құрылымы: кіріспеден, бес бөлімнен,
қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

БІЛІМ БЕРУ

ОҚЫТУ ТӘРБИЕЛЕУ

БІЛІМ БІЛІК ДАҒДЫ ТҰЛҒА ҚАСИЕТТЕРІ

Білім беру – “бейнені қалыптастыру” И.Г. Петалоцци (1746 – 1827 жж.)
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ

КӘСІПТІК ОҚЫТУ КӘСІПТІК ТӘРБИЕЛЕУ

КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК МАҢЫЗДЫ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕР

Білім беру – “бейнені қалыптастыру” И.Г. Петалоцци (1746 – 1827 жж.)
ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ БАСТЫ КАТЕГОРИЯЛАРЫНЫҢ БІРІ – ЖАС ЕРЕКШЕЛІК
КАТЕГОРИЯСЫ (Л.С.ВЫГОТСКИЙ, Д.Б.ЭЛЬКОНИН ЖӘНЕ Т.Б).

ПСИХОЛОГИЯ

ОҚУШЫНЫ
ӨЗІН-ӨЗІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
КӘСІБИ ҚЫЗМЕТ АНЫҚТАУДЫҢ ЖАҢА ЫҚПАЛ ОБЬЕКТІСІНЕН
ЖОЛЫН ЖОСПАРЛАУ ДАМУ ДЕҢГЕЙГІНЕ КӘСІБИ БІЛІМ АЛУ
ОРНЫҒУЫ СУБЬЕКТІСІНЕ
АЙНАЛДЫРУ

ӨЗІНДІК
ӨМІРЛІК ҰСТАНЫМДЫ ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ДҮНИЕТАНЫМНЫҢ
АНЫҚТАУ АНЫҚТАУ ПАЙДА БОЛУЫ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕР САЯСАТКЕРЛЕРГЕ, МЕНЕДЖЕРЛЕРГЕ, ДӘРІГЕРЛЕРГЕ,
ЗАҢГЕРЛЕРГЕ, ПЕДАГОГТАРҒА, ИНЖЕНЕРЛЕРГЕ ҚАЖЕТ.

ПЕДАГОГИКА
ПСИХОЛОГИЯ

ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫНЫҢ ЖАҢА БАҒЫТТАРЫ ПАЙДА БОЛЫП, ДАМУ
ҮСТІНДЕ: НАРЫҚ ПСИХОЛОГИЯСЫ, БИЗНЕС ПСИХОЛОГИЯСЫ, АҚША
ПСИХОЛОГИЯСЫ, ЖАРНАМА ПСИХОЛОГИЯСЫ, КӘСІПКЕРЛІК
ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ Т.Б.
КӨП БЕЙІНДІ КОЛЛЕДЖДЕРДЕ СТУДЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕЗІНДЕ
ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ШЫДАМДЫ КӨҢІЛ БӨЛУІ МАҢЫЗДЫ, СЕБЕБІ СТУДЕНТТЕРДІҢ КӨБІНДЕ
ПСИХИКА ТҰРАҚСЫЗ, КӨБІСІ АҚПАРАТТЫ ҚАБЫЛДАУ МЕН ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТІКТЕРІ
ТӨМЕН. СТУДЕНТТЕРДІҢ КӨП БӨЛІГІ КОЛЛЕДЖДЕ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН, ҰЗАҚТЫҒЫ МЕН
САБАҚТАРДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІН ТОЛЫҒЫМЕН ӨЗГЕРТУГЕ ҚАРСЫ ЕМЕС.

КОЛЛЕДЖДІҢ БІЛІМ БЕРУ
ЖҮЙЕСІНЕ ИННОВАЦИЯЛАРДЫ
ЕНГІЗУ

СЕМИНАР-ПІКІРТАЛАСТАР,
ИНТЕРАКТИВТІ КОМПЬЮТЕР
МӘСЕЛЕЛІК ДӘРІСТЕР,
ТЕХНОЛОГИЯЛАР ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
«МИҒА ШАБУЫЛ»

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЛАУЫН БЕЛСЕНДІРЕДІ, ҚОЙЫЛҒАН СҰРАҚҚА ӨЗ
БЕТІНШЕ ЖАУАП БЕРЕ АЛУЫНА СЕПТІК ТИГІЗЕДІ, МАТЕРИАЛҒА
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТУҒЫЗАДЫ
Мәселені шешу үшін колледждің инновациялы даму бағдарламасы дайындалған, оның
міндеттері келесідей.
- мамандарды дайындауға қолайлы шарттарды құру, кәсіби білім беру бағдарламаларын
дайындау және енгізу.
- педагогтардың кәсіби құзырлығын жоғарылату және оқушылардың кәсіби
құзырлықтарын қалыптастыру.
- ресурсты қамтудың және ақпаратты-білім беру ортасын дамыту, ол үшін білім беру
үрдісін басқару мен реттеудің бірегей жүйесін, білім беру сапасының мониторингін құру;
колледждің web-сайтын құры және дамыту; әдістемелік материалдары бар білім беру
порталын құру; электронды оқулықтар мен оқу құралдарын дайындау; материалды-
техникалық базаны бекіту; спорт алаңын жаңалау қажет.
- білім беру сапасының менеджмент жүйесін енгізе отырып, колледжді басқару жүйесін
дамыту.
- өздігінен дамитын ұйым ретінде колледждің қызметі – оның инновациялы дамуының
басты факторы болып табылады. Қазіргі заманғы технологияларды енгізу, педагогтардың
жаңа инновациялы жаңалықтар мен құбылыстар жайлы білуі, жаңартылған материалды-
техникалық база, бұгһның барлығы инновациялы үрдістің маңызды белгілері болып келеді.
Орта кәсіби білім беру орталарында, әсіресе көп бейінді колледждарда, инновациялы даму
бағдарламасының міндетіне білім беру жүйесінің барлық субектрілерін инновациялық
қызмет үрдісіне қосу жатады.
ПРАКТИКАЛЫҚ-КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУ – БҰЛ ОҚУШЫНЫ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ
ҮЙРЕТЕТІН, КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН ЖӘНЕ ДАМЫТАТЫН ҮРДІС

ПРАКТИКАЛЫҚ-КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ
МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІН
ЖҮЙЕЛІ ТАЛДАУ;

ПРАКТИКАЛЫҚ-КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІ
ЖҮЙЕЛІ ТАЛДАУ НЕГІЗІНЕН ЕКІ
БАҒЫТТА ЖҮРГІЗІЛЕДІ:

ПРАКТИКАЛЫҚ-КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУ
ҮРДІСІН ЖҮЙЕЛІ ТАЛДАУ.
ЖҮЙЕЛІ ТАЛДАУ КЕЗІНДЕ ОНЫҢ КЕЛЕСІ ҚҰРЫЛЫМДЫ БӨЛІКТЕРІ
АНЫҚТАЛАДЫ:

- ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАР. Тәжірибелік-зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру
үшін оқу-зертханалық жұмыстарды жоспарлап, зертхана бөлмелерін арнайы
жабдықтап, оқушылардың білім алу деңгейлерін басқару тиіс.
- ОҚУ ТӘЖІРИБЕСІ. Оқу тәжірибесін жүйелі қамтамасыз ету үшін, оқу
тәжірибелік жұмыстарды жоспарлап, оқу орындарын арнайы жабдықтау қажет,
бұл жерде оларда дағдылары қалыптасып, игерген білімдерді бағалау
жүргізіледі.
- ӨНДІРІСТІК (ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ) ТӘЖІРИБЕ. Өндірістік (технологиялық) тәжірибені
кәсіпорындар мен ұйымдарда жүйелі ұйымдастырып, бөлмелерді арнайы
жабдықтау қажет. Өндірістік (технологиялық) тәжірибені жүргізудің
әдістемелік ұсыныстары дайындалады.
- КӘСІБИ-ШЫҒАРУШЫЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ. Кәсіби-шығарушылық (дипломға дейінгі)
тәжірибені кәсіпорындар мен оқы зертханаларында арнайы дайындық жүргізу
қажет, тәжірибелік-зерттеу жұмыстарын өткізу қарастырылады. Кәсіби-
шығарушылық (дипломға дейінгі) тәжірибені жүргізудің әдістемелік
ұсыныстары дайындалады.
ҚАЗІРГІ ТАҢДА ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕ КІСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ 3 НЕГІЗГІ
ТҮРІ АЖЫРАТЫЛАДЫ

ГЕРМАНИЯДАҒЫ
МОДУЛЬДІ,КӘСІБИ КӘСІБИ БІЛІМ
БІЛІМ БЕРУ ДАМЫТУ ФРАНЦУЗДЫҚ КӘСІБИ БЕРУДІҢ «ДУАЛЬДІК
САЯСАТЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ, ЖҮЙЕСІ»,
КӘСІПОДАҚ, МЕМЛЕКЕТТІҢ ТОЛЫҚ БАСҚАРУДЫҢ
КОНФЕДЕРАЦИЯ, БАҚЫЛАУЫ МЕН НАРЫҚТЫҚ,
КӘСІПОДАҚ РЕТТЕУІ НЕГІЗІНДЕ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ
КОНГРЕСІМЕН ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ КОРПОРАТИВТІК
КЕЛІСІЛІП ҚҰРЫЛЫМДАРДЫҢ
ЖҮРГІЗІЛЕДІ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
НЕГІЗІНДЕ
ЖҮРГІЗІЛЕДІ
«ДУАЛЬДІК» ЖҮЙЕ МАҒЫНАСЫ

ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ – МЕМЛЕКЕТТІҢ КОРПОРАТИВТІК ЖАУАПКЕШІЛІГІ
НЕГІЗІНДЕ, ЖҰМЫС БЕРУШІ ЖӘНЕ ОҚУ ОРНЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН
КӘСІБИ КАДРЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ БІР ФОРМАСЫ.
ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ ӘЛЕМДЕ ОҚЫТУДЫҢ ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІ КӘСІПТІК –
ТЕХНИКАЛЫҚ КАДРЛАР ДАЯРЛАУДЫҢ ЕҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫНЫҢ БІРІ
БОЛЫП САНАЛЫП ОТЫР.
БҰЛ ЖҮЙЕ КӨПТЕГЕН ЕУРОПАЛЫҚ ЕЛДЕРДЕ ЖӘНЕ СОҢҒЫ ЖЫЛДАРЫ
ҚЫТАЙ МЕН БАСҚА АЗИЯ ЕЛДЕРІНДЕ КЕҢ ТАРАЛҒАН.

Германия Австрия Швейцария Дания Нидерландия
ОҚЫТУДЫҢ ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІ БОЙЫНША ОҚУ УАҚЫТЫНЫҢ
АРАҚАТЫНАСЫ

40.00%

60.00%

практика теория

ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ НӘТИЖЕСІНДЕ 2,3КУРС СТУДЕНТТЕРІ ОҚУ
УАҚЫТЫНЫҢ 70% ТІКЕЛЕЙ ӨНДІРІСТЕ ӨТКІЗЕДІ
БҰЛ ЖҮЙЕНІҢ ТАҒЫ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫНА ТОҚТАЛСАҚ

ОҚЫТУ ЖҰМЫС БЕРУШІЛЕРДІҢ
ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІНЕ ҚАРАЙ ЖҮРГІЗІЛЕДІ ЖӘНЕ
ҚАЖЕТТІ МАМАНДАРДЫ ЖҰМЫСҚА АЛАДЫ

БОЛАШАҚ КАДРЛАР ӨЗ МАМАНДЫҒЫН
ТҮЛЕКТЕРГЕ СҰРАНЫС ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚПЕН
АРТАДЫ ЖӘНЕ ЖҰМЫСҚА ҮЙРЕНЕДІ,ОҚУЫН АЯҚТАҒАННАН
ОРНАЛАСУ ДЕҢГЕЙІ ӨСЕДІ КЕЙІН СОЛ КӘСІПОРЫНДА ҚАЛУҒА
ТАЛПЫНАДЫ.

ОСЫЛАЙША, БИЗНЕС, АДАМ МЕН ЕЛ МҮДДЕСІН БІРІКТІРІП,
ҮШЖАҚТЫ ӘРІПТЕСТІК БЕЛГІЛЕНЕДІ
БҰЛ ЖҮЙЕНІҢ ЖҰМЫССЫЗДЫҚ ПРОБЛЕМАСЫН ШЕШУДЕГІ РӨЛІ.

Грекия - 26%

Италия - 13,4%

Испания - 21,6%

Қазақстан - 5%

Германия - 4,5%
ПЕДАГОГИКА – ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БӨЛІМ

ЕЛІМІЗДЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРЕТІН 96
ОҚУ ОРНЫНДА ДУАЛДЫ ЖҮЙЕСІ ЕНГІЗІЛГЕН.
КӘСІПТІК ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚАҒИДАСЫ

ЖАЛПЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӘСІПТІК ОҚЫТУДЫҢ
ҚАҒИДА СПФЕЦИФИКАЛЫҚ ҚАҒИДАСЫ

ҒЫЛЫМИЛЫҚ ЖӘНЕ ҚОЛ
ӨНДІРІСТІК ЕҢБЕК НЕГІЗІНДЕ
ЖЕТІМДІЛІК.
БІЛІМ АЛУ.
БІЛІМНІҢ КӨРНЕКІЛІГІ МЕН
ДАМЫҒАН ҒЫЛЫМИ- КӘСІПТІК ОҚЫТУ
ТЕХНИКАЛЫҚ ОЙЛАУ. БАҒДАРЛАМАСЫН ҚАТАҢ САҚТАУ.

ИНЖЕНЕР-ПЕДАГОГ ПЕН БІЛІМ БІЛІМ ҮРДІСІНДЕ ӨНДІРІСТІК
АЛУШЫЛАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ-ПАЙДАЛЫ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ОРЫНДАУ.
БІЛІМДЕГІ ЖҮЙЕЛІЛІК ПЕН БІР БІЛІМНІҢ КӨРНЕКІЛІГІ.
ІЗДІЛІК.

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ЭКСКУРСИЯ ЖҮРГІЗУ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ.

ТЕОРИЯ МЕН ПРАКТИКАНЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ОҚЫТУ
БАЙЛАНЫСЫ. ЭЛЕМЕНТТЕРІН КӨРСЕТУ: КИНО-
ФИЛМДЕР, МОДЕЛДЕР ҮЛГІСІ,
АҚЫЛ МЕН ҚАБІЛЕТТІҢ БІЛІМДІ МАКЕТТЕР, СЫЗБАЛАР, СЫЗУЛАР
және т.б
ИГЕРУДЕГІ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫ.
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ КЛАССИФИКАЦИЯСЫ

ӨЗІНДІК ДАМУ ДЕҢГЕЙІ ОҚУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТҮРІ
АҚПАРАТ КӨЗІ БОЙЫНША
БОЙЫНША БОЙЫНША

ТҮСІНДІРМЕЛІ- ӘҢГІМЕ; АУЫЗША (ӘҢГІМЕ,
ИЛЛЮСТРАТИВТІ; ТҮСІНДІРМЕЛІК, ДӘРІС,
СҰХБАТ, КІТАППЕН ЖҰМЫС
ЖӘНЕ Т.Б.)
РЕПРОДУКТИВТІ; СҰХБАТ;

КӨРНЕКІЛІК (КӨРНЕКІ
ҚҰРАЛДАРДЫ КӨРСЕТУ,
МӘСЕЛЕНІ ҚАРАСТЫРУ; ЖАТТЫҒУ;
КИНОФИЛЬМДЕР ЖӘНЕ Т.Б.)

ӘДЕБИЕТПЕН ЖҰМЫС; ПРАКТИКАЛЫҚ (ЖАТТЫҒУ,
БІЛІКТІКТІ АРТТЫРУ;
ЗЕРТХАНАЛЫҚ-
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС
ЖӘНЕ Т.Б.)
ЗЕРТТЕУШІЛІК. ДӘРІС.
КӘСІПТІК ОҚЫТУ САБАҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

КІРІСПЕ НҰСҚАУЛЫҚ

ҚҰРАЛ -
ОҚУШЫЛАРД
ЖАБДЫҚТАРДЫ
САБАҚҚА Ы ОРНЫНА
ТАПСЫРУ,
КЕЛУШІЛЕРДІ ОТЫРҒЫЗУ
КІРІСПЕ ТЕХНИКАЛЫҚ
ҚАТЫСЫМ ЖӘНЕ
НҰСҚАУЛЫҒЫ ҚҰЖАТТАР,
ЖУРНАЛЫНД ТЕХНИКА
А БЕЛГІЛЕУ ДАЙЫНДАМАЛАР,
ҚАУІПСІЗДІГІН
МАТЕРИАЛДАР
ТЕКСЕРУ
Т.С.С
АҒЫМДЫ НҰСҚАУЛЫҚТАР

ҚАТЫСУШЫЛА
АҒЫМДЫҚ РМЕН БІРГЕ
ӨНДІРІСТІК-
АҒЫМДЫҚ КОЛЛЕКТИВТ ОҚУ-
ОҚУ
ИНДИВИДУАЛДЫ І НҰСҚАУЛЫҚ ӨНДІРІСТІК
ЖҰМЫСТАРЫН
НҰСҚАУЛЫҚ (ҚАЖЕТ ЖҰМЫСТЫ
ОРЫНДАУ
ЖАҒДАЙДА) ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ
БАҒАЛАУ
ҚОРЫТЫНДЫ НҰСҚАУЛЫҚ

ОҚУ ОРЫНЫН
МАТЕРИАЛДЫ ҚОРЫТЫНДЫ
ОҚУШЫЛАРМЕН
САҚТАУ НҰСҚАУЛЫҚТЫ
ЖИНАУ(ҚАЛДЫҚ)
ДҰРЫСТЫҒЫН ӨТКІЗУ
ҰЙЫМДАСТЫРУ
ТЕКСЕРУ
БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

ОҚЫТУДЫҢ
КОМПЬЮТЕРЛІК
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

ОҚЫТУДЫҢ БІЛІМ БЕРУДЕГІ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ
ИНТЕРАКТИВТІ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
РЕЖИМІ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА
АҚПАРАТТЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
ҚАЗАЛЫ АГРАРЛЫ – ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
1954 ж Ауыл шаруашылығын механизациялау училищесі
1961 – 1973ж №34 ауыл шаруашылығын механизациялау училищесі
1973 – 1981 ж №34 селолық кәсіптік –техникалық училище
1981 – 1990 ж №8 орта кәсіптік- техникалық училище
1990 – 2002 ж №8 кәсіптік-техникалық училище
2002-2008 ж №8 кәсіптік мектеп
2008 ж №8 кәсіптік лицей
2013 ж Қазалы аграрлы – техникалық колледжі
ҚАЗАЛЫ АГРАРЛЫ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

3 қабатты оқу ғимараты – 540
ОҚУ ҒИМАРАТЫНЫҢ ЖЕР АУМАҒЫ
35%
студентке,
30% оқу-өндірістік шеберханасы
25% 180 студентке арналған.
20%
15%
2015-2016 оқу жылында -447
10% студент оқытылуда.
5% 68 инженер-педагогтар мен
0%
ты ық сы о рт ыс ңы өндірістік оқу шеберлері жұмыс
а л а л а
м ар ш
ы хан сп ема ал жасайды.
ер у
ғи уа д г із
у а р еб
үр 3-еуі жоғары санатты,
оқ ш ш ж
әне ыту
лі
к 11-і І санатты,
е рж к оқ кө
28-і ІІ санатты тәжірибелі
і кт і сі
д р
іс м нді оқытушылар мен өндірістік оқу
ө ө
шеберлері.
жалпы ауданы 6054,2 шаршы метр
КОЛЛЕДЖ ТӨМЕНДЕГІ МАМАНДЫҚТАР БОЙЫНША КАДРЛАР ДАЙЫНДАЙДЫ

«АУЫЛШАРУШЫЛЫҚ ТЕХНИКАСЫН ЖӨНДЕУ ЖӘНЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ
КӨРСЕТУ»

«АВТОКӨЛІКТЕРГЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ, ЖӨНДЕУ ЖӘНЕ ПАЙДАЛАНУ»

«ПІСІРУ ІСІ»

«ҒИМАРАТТАР МЕН ҮЙЛЕР САЛУ ЖӘНЕ ПАЙДАЛАНУ»

«ВЕТЕРИНАРИЯ»

«ФЕРМЕР ШАРУАШЫЛЫҒЫ»

«ТАМАҚТАНДЫРУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ»

«ЖОЛ ҚҰРЫЛЫС МАШИНАЛАРЫН ТЕХНИКАЛЫҚ ПАЙДАЛАНУ»
КОЛЛЕДЖДЕ 20 ОҚУ КАБИНЕТІ, 8 ЗЕРТХАНА, 4 ШЕБЕРХАНА БАР

КОЛЛЕДЖДІҢ ҚАЗАЛЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ШЫҒЫС БЕТКЕЙІНДЕ,
ҚАЛАДАН 3 ШАҚЫРЫМ ҚАШЫҚТЫҚТА 1000 ГА ОҚУ
ШАРУАШЫЛЫҚ ЖЕРІ БАР

ОҢТҮСТІК КОРЕЯЛЫҚ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯМЕН
ЖАБДЫҚТАЛҒАН АВТОСЕРВИС ОРТАЛЫҒЫ

“В”, “ВС” КАТЕГОРИЯЛЫ АВТОКӨЛІК ЖҮРГІЗУШІЛЕРІН
ДАЯРЛАУ ҮШІН 3 ОҚУ КАБИНЕТІ МЕН 2 ЗЕРТХАНА
ЖАБДЫҚТАЛҒАН

КОЛЛЕДЖДЕ ЖАҢА ЗАМАНҒА САЙ ЖАБДЫҚТАЛҒАН 2
КОМПЬЮТЕР КЛАСЫ БАР
Дуалыдық жүйе – жұмысшы кадрларын
даярлаудың тиімді жолы
БАСТЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАСЫЛЫМДЫЛЫҚТАР

«Қазақстанның әлеуметтік жаңартылуы:

Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамына қарай
қадам» атты мақаласында: «Дуальді
кәсіптік білім беруді дамытудың маңызы
зор. Бұқаралық маман кадрларының

жетіспеушілігін еңсеруге мүмкіндік
беретін заманауи қолданбалы біліктілік
орталықтары қажет»
Н.Ә.Назарбаев

ТжКБ жүйесін дамытудағы стратегиялық құжаттар
ҚР білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік
бағдарламасы;
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 –
2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары;
Білім берудің дуальдік жол картасы;
Бизнестің жол картасы 2011 – 2020жж;
ӘЛЕМДІК БІЛІМ КЕҢЕСТІГІНЕ ТЕҢЕСТІРІЛЕТІН ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ
КОЛЛ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ
ЕДЖ ЖҰМЫС БЕРУШІ ТАЛАБЫНА САЙ ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ЖӘНЕ ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН
ҚҰРУ
ЕҢБЕК НАРЫҒЫНДАҒЫ СҰРАНЫСҚА ИЕ, БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІ МАМАНДАР ДАЙЫНДАУ
ОҚУ ОРНЫНЫҢ ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАСЫН ЗАМАН ТАЛАБЫНА САЙ ЖАҢА
ТЕХНИКАЛЫҚ, ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ЖАБДЫҚТАРМЕН ҚАМТУ
ӨНДІРІСКЕ ЕНГІЗІЛІП ЖАТЫРҒАН ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛЫРМЕН ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
ӘЛЕУМЕТТІК СЕРІКТЕСТЕРМЕН БАЙЛАНЫСТА ОҚУШЫЛАРДЫ ӨНДІРІСТЕ ТӘЖІРИБЕДЕН
ӨТКІЗУ ЖӘНЕ БІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ МҮМКІНДІГІНЕ ИЕ БОЛУ

ӘЛЕУ ОҚУ ОРНЫНА ҚАНДАЙ ЖӘНЕ ҚАНША МАМАН ДАЙЫНДАУ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ БЕРУ
МЕТТ ОҚУ ОРНЫНА МАМАН ДАЙЫНДАУҒА ӨЗ ТАЛАПТАРЫН ҚОЮ
ІК
ОҚУ ОРНЫМЕН БІРЛЕСТІКТЕ ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ ҚҰЖАТТАРДЫ ДАЙЫНДАУҒА ҚАТЫСУ
СЕРІК
ТЕСТІ ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУ ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ТӘЖІРИБЕДЕН АҚЫЛЫ ӨТКІЗУ МҮМКІНДІГІН
ҚАРАСТЫРУ, ШЕШУ
К
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУ ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ТӘЖІРИБЕДЕН ӨТКІЗУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ
ОҚУ ОРНЫН БІТІРУШІЛЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ МҮМКІНДІГІН КЕҢЕЙТУ
БІЛІМ ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ТӘЖІРИБЕ АРАСЫНДАҒЫ АЛШАҚТЫҚТЫ ЖОЙЫП, КӘСІБИ
АЛУ ҚҰЗІРЕТКЕ НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ АЛУ
ШЫ ӨНДІРІСТЕ ОҚУ ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ТӘЖІРИБЕДЕН АҚЫЛЫ ӨТУ МҮМКІНДІГІН АЛУ
КОЛЛЕДЖ БІТІРГЕННЕН КЕЙІН ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСУ МҮМКІНДІГІНЕ ИЕ БОЛУ
Еңбек нарығы (сұраныс)

Мамандық, білім
Жұмыс берушілер Еңбекке
алу.
Серіктестіктер орналастыру.
Жұмысқа орналасу

Колледж

Білім алушылар
ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

Дуальді жүйе бойынша мамандар даярлау дістүрлі оқыту формасындағы
теория мен практика арасындағы алшақтықты жояды

Дуальдік оқыту жүйесінде болашақ маманның жаңа психологиясын құру
тетіктері қарастырылады

Дуальдік оқыту жүйесі берілген білімнің дағдыларға ұласуына, оларды
жұмыс орындарында сапалы түрде жүзеге асыруға мүмкіндік туғызады

Кәсіорын басқарушыларының «өз» жұмысшыларын оқытуға деген
қызығушылығы өседі, жауапкершілігі артады

Түлектердің жұмысқа орналасу көрсеткіші жоғарлайды

Бюджетте шығын азаяды, қаржылық шығындардың бір бөлігін
өнеркәсіптің өзі мойнына алады
ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕДЕГІ – 3 ЖАҚТЫ ӨЗАРА ТИІМДІ КЕЛІСІМШАРТ

Студент

Дайндық келісіміне қол
қою
Жүмысқа орналасу

Практикадан өту келісіміне
қол қою
Жұмыс беруші Колледж

Дайындық сапасын бағалау, бақылау
ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ІСКЕ АСЫРУДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕР

• ДОЖ нормативтік- құқықтық базаның жетілмеуі

• Материалдық техникалық қамтамасыздығы

• Әлеуметтік серіктестікті дамыту

• ЖОО оқытуды жалғастыруға теоретикалық білімдердің
жеткіліксіздігі

• Колледж оқытушылары үшін арнайы ресурс
орталықтарын ашу
БҰЛ ЖҮЙЕДЕН КІМ НЕ ҰТАДЫ?

БҰРЫНҒЫ 14-15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫ ЕНДІ ӨЗДІГІНЕН ЖҰМЫС АТҚАРА
АЛАТЫН БІР ҰЖЫМНЫҢ МҮШЕСІ. БІЛІМ АЛЫП ЖҮРІП, АҚША ТАБУ
МҮМКІНШІЛІГІ БАР. ҮШ ЖЫЛДА МАМАНДЫҒЫНЫҢ ҚЫР-СЫРЫН
МЕҢГЕРГЕН ТҮЛЕК ЖОҒАРЫ БІЛІМ АЛУЫНА ДА БОЛАДЫ. СОНЫМЕН
ҚАТАР КӘСІПОРЫНДА ЖҰМЫСҚА ҚАЛУҒА МҮМКІНДІК ТУАДЫ

ӨНДІРІСТЕГІ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН ТЕХНИКАЛАР ТУРАЛЫ
МАҒЛҰМАТ АЛЫП, ӨЗ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА ЕНГІЗЕ АЛАДЫ.
КОЛЛЕДЖДІҢ ӘЛЕУЕТІ КӨТЕРІЛІП, МАМАНДЫҚҚА ДЕГЕН СҰРАНЫС
ҰЛҒАЯДЫ. ЕЛІМІЗДЕГІ ЖҰМЫССЫЗДАР САНЫН АЗАЙТУҒА ӨЗ
ҮЛЕСІН ҚОСАДЫ.

3 ЖЫЛ КӘСІПОРЫНДА БІЛІКТІЛІГІН ЖЕТІЛДІРГЕН ТҮЛЕК КЕЗ – КЕЛГЕН
СТАНОК ПЕН АГРЕГАТТА ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫС АТҚАРА АЛАТЫН МАМАН
БОЛЫП ШЫҒАДЫ. ЕҢБЕК НАРЫҒЫНДА КАДР ДАЙЫНДАУҒА ҚАТЫСҚАН
КӘСІПОРЫН ӨЗІНІҢ ИМИДЖІН КӨТЕРЕДІ.
КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ НЕГІЗДЕРІ

БІЛІМ БЕРУ ЖӨНІНДЕ» ҚР ЗАҢЫ (ПП.35-1 СТ.1).
«КООПЕРАТИВТІ ОҚЫТУ – КАДРЛАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫН
ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ФОРМАЛАРЫНЫҢ БІРІ , МЕМЛЕКЕТТІҢ, ЖҰМЫС
БЕРУШІНІҢ ЖӘНЕ ОҚУ ОРЫННЫҢ КОРПОРАЦЯЛЫҚ ЖАУАКЕРШІЛІГІНЕ
НЕГІЗДЕЛГЕН».

2011-2020 ЖЖ. АРНАЛҒАН ҚР БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК
БАҒДАРЛАМАСЫ.
«КӘСІПОРЫННЫҢ НАҚТЫ СҰРАНЫСЫ ЕСЕБІМЕН КООПЕРАТИВТІК ОҚЫТУ
ЖҮЙЕСІ ЕНГІЗІЛДІ. ТЖКБ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУ ЖАСТАР ҮШІН
ҚЫЗЫҚТЫ ЖӘНЕ АБЫРОЙЛЫ БОЛАДЫ».

ҚАЗАҚСТАН ХАЛЫҚТАРЫНЫҢ АССАМБЛЕЯСЫНЫҢ XIX СЕССИЯСЫНДА (27
СӘУІР 2012Ж).
«НЕГІЗГІ КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ТІЗІМІН БЕЛГІЛЕУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСШЫ
КАДРЛАРЫН ДАЙЫНДАУДЫҢ ДУАЛЬДІК МОДЕЛЬ ЖҮЙЕСІНІҢ ЖОСПАРЫН
ҚҰРАСТЫРУ».
ЕЛБАСЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫНДА – «ӘЛЕУМЕТТІК
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖАҢҒЫРТУ – ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ
БАҒЫТЫ»
«ДУАЛЬДІК КӘСІБИ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ ЗОР.
БҰҚАРАЛЫҚ МАМАНДЫҚ КАДРЛАРЫНЫҢ ЖЕТІСПЕУШІЛІГІН ЖОЮҒА
МҮМКІНДІК БЕРЕТІН ҚОЛДАНАЛЫ МАМАНДЫҚ ДАЙЫНДАУДЫҢ
ҚАЗІРГІ ОРТАЛЫҚТАРЫН ҚҰРУ»

БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ МЕН ҚАЙТА ДАЯРЛАУДЫҢ ОҚУ
ОРТАЛЫҚТАРЫН ӨНДІРІСТІК КӘСІПОРЫНДАР ЖАНЫНАН ҚҰРУДЫ
ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЖОО-ЛАР МЕН КОЛЛЕДЖДЕРДІҢ МАМАНДАР
ДАЯРЛАУЫНА ҚАТЫСУЫН КӨЗДЕЙТІН ДУАЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ
ЖҮЙЕСІНІҢ ЖОЛ КАРТАСЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ.(ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫ ҮКІМЕТІНІҢ 2014 ЖЫЛҒЫ 15 ҚАЗАНДАҒЫ №1093
ҚАУЛЫСЫ)
ЕҢБЕКТІ ҚОРҒАУ

ҚҰҚЫҚТЫҚ

МЕДИЦИНАЛЫҚ

ЭКОНОМИКАЛЫҚ

ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАМДАС ЭЛЕМЕНТТЕР
ШЛЕМ

ҚҰЛАҚҚАП ҚАУІПСІЗДІК
ЖИЛЕТ
ЖЕКЕ
ҚОРҒАНУ
ҚҰРАЛДАРЫ

ҚОРҒАУШЫ БОЛАТ
КӨЗІЛДІРІК ҚАҚПАҚТЫ ЕТІК

БЫЛҒАРЫ
ҚОЛҒАП
ЕҢБЕК ШАРТЫ КЕЛЕСІ ЖАҒДАЙДА БҰЗЫЛАДЫ

ЕГЕР ЖҰМЫСШЫ ІШІМДІК
ІШКЕН, ЕСІРТКІ ҚОЛДАНҒАН Т.Б.
ЖАҒДАЙДА КЕЛСЕ;

ТЕКСЕРУ МЕРЗІМІ КЕЗІНДЕГІ
КЕРІ НӘТИЖЕ БЕРСЕ;

ЕҢБЕК ҚОРҒАУ МЕН ӨРТ
ҚАУІПСІЗДІГІ ЕРЕЖЕЛЕРІН
САҚТАМАЙ, АПАТ ПЕН
ҚИСЫНСЫЗ ОҚИҒАЛАРДА
БОЙ КӨРСЕТСЕ;
ЭКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ӨМІР ТІРШІЛІГІНІҢ ҚАУІПСІЗДІГІ

«ҚАЗАҚСТАН-2050» СТРАТЕГИЯСЫ – ҚАЛЫПТАСҚАН МЕМЛЕКЕТТІҢ ЖАҢА САЯСИ
БАҒЫТЫ» АТТЫ ЖОЛДАУЫНДА МЕМЛЕКЕТ БАСШЫСЫ «ҰЛТ ДЕНСАУЛЫҒЫ – БІЗДІҢ
ТАБЫСТЫ БОЛАШАҒЫМЫЗДЫҢ НЕГІЗІ»

ОҚУ ҒИМАРАТЫНЫҢ ЖЕР АУМАҒЫ
35%
30%
25%
20%
15%
10%
5%
0%
КОЛЛЕДЖДІҢ САНИТАРЛЫҚ
КОЛЛЕДЖДІҢ ТЕХНИКАЛЫҚ
- ЭПИДЕМИОЛОГИЯЛЫҚ
ҚАУІПСІЗДІК ШАРАЛАРЫ
ТАЛАПТАРЫ

ОҚУ ҒИМАРАТЫН
ЗАРАРСЫЗДАНДЫРУҒА МЕХАНИКАЛЫҚ
ҚОЙЫЛҒАН САНИТАРЛЫҚ ЖАРАҚАТТАРДАН ҚОРҒАНУ
ШАРАЛАР

СУМЕН ЖАБДЫҚТАУ ӨРТКЕ ҚАРСЫ ШАРАЛАР

КӘРІЗ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ ЭЛЕКТР ҚАУІПСІЗДІГІН
ТАЛАПТАРЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
ЭКАНОМИКАЛЫҚ БӨЛІМ
ДУАЛЬДІК ЖҮЙЕНІ ЕҢГІЗГУДНГІ ЭКАНОМИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ
Мысалы: Қазалы аграрлы - техникалық колледжіндегі білім алатын бір
студентке 1 айға мемлекет қаржысынан 39 654 тг. бөлініп отыр.

Енді есептеп көрейік. 1 айға 39 654 тг * 30 айға = 1 189 620 тг

Оған қоса жоғарыда айтылғандай тағы 2-3жыл мекемеде машықтанушы ретінде
мекеме айлық төлейді.
Оқытудың дуальдік жүйесі бойынша оқу уақытының арақатынасы
Енді дуальдік жүйе енгізілсе оқу процесінің 30 % ғана колледжде өтеді. Бұл
дегеніміз мемлекет көрсетілетін сомманың тек 30% ғана төленеді деген сөз.
Олай болса, Х = 1 189 620 тг * 30% / 100 % = 356 886 тг

Сонда отандық жүйемен 3 жыл білім алушы маманға 1 189 620 тг. шығын
шықса, дуалдық жүйемен 3 жыл білім алушы маманға 356 886 тг. шығын
жұмсалады екен. Сонда мемлекет қаржысынан :

1 189 620 – 356 886 = 832 734 теңге,
яғни 832 734 тг үнемделеді екен.
«МЕН ЖАСТАРЫМЫЗДЫ ЖҰМЫСШЫ МАМАНДЫҒЫН БЕЛСЕНДІ МЕҢГЕРУГЕ
ШАҚЫРАМЫН. ЖҰМЫСШЫ МАМАНДЫҚТАРЫН МЕҢГЕРУ КЕРЕК. КЕЗІНДЕ МЕН
ДЕ ЖҰМЫСШЫ КИІМІН КИЮДЕН БАСТАДЫМ, ДОМНА ПЕШІ ОТ-ЖАЛЫНЫНЫҢ
ЖАНЫНДА ТҰРДЫМ. ҮЛГІ АЛЫҢДАР! ЖЫЛДАР ӨТЕДІ, БІРАҚ, ОСЫ ӨМІРЛІК
ТӘЖІРИБЕЛЕРІҢ, СЕНДЕР ҚАНДАЙ ӨМІР ЖОЛЫН ТАҢДАП АЛСАҢДАР ДА,
МІНДЕТТІ ТҮРДЕ КӘДЕЛЕРІҢЕ ЖАРАЙДЫ»
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
ҮЛКЕН РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
ҚАЗАҚСТАН ЖОЛЫ – 2050
ҚАЗАҚСТАН ЖОЛЫ – 2050: БІР МАҚСАТ, БІР МҮДДЕ, БІР БОЛАШАҚ
Жаңа дәуірдің кемел келбеті
Дуалды оқыту
Электрондық жорнал модуліне қойылатын талаптар
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері
Дәстүрлі емес сабақтар
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Жаңа педагогикалық технологиялар
MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану
Пәндер