Жарнама саясаты


Slide 1

Жарнама саясаты. Өткізу және тарату саясаты.

Орындаған:Канагат Акерке

Тобы:ФН-405

Slide 2

Жарнама саясаты

Қазақстанда өндірілетін кез - келген тауар мысалында жарнама акциясын жоспарлап, өз курсыңызды жүргізіңіз:

1) Тауарыңыз үшін жарнама слоганыңызды ойлап тауыңыз

2) Қандайда бір басылым (плакат дайындаңыз) . Бұл сұрақ бойынша плакатты семинарлық сабаққа дайындап алып келіңіз.

3) Промо-мақала дайындаңыз

4) Жарнамалық сипаттағы қойылым дайындаңыз. Бұл сұрақ бойынша семинарлық сабаққа дайындап алып келіңіз және қойылымды 2-3 студент бірігіп істеуге болады.

Аталған ісшаралардың барлығы сол туралы сатып алудың тиімділігіне сендіруі керек.

Slide 3

Менің жауабым:

Ішіп айран,

Саламын сайран.

Мұны ішкен көпшілік,

Қалады қайран.

Слоган:

Ішіп айран,

Саламын сайран.

Slide 4

Фудмастер айраны

Ішіп айран,

Саламын сайран.

Мұны ішкен көпшілік,

Қалады қайран.

Slide 5

Промо-мақала

ФудМастер айраны-бұл денсаулыққа пайдалы қышқылтым сүт сусыны. Көптен бері Қазақстандық отбасыларға, танымал. ФудМастер адам ағзасының сауығуына көмектесіп, табиғи минералдар мен дәрумендердің негізгі қоймасы болып табылады. Олардың арасында ағзаға қажетті А, β-каротин дәрумені, D тобының дәрумендері мен В1, В2 дәрумендері және С дәрумені бар. ФудМастер айраны денсаулыққа пайдалы, сергектік және салқындатылған әсер беретін қасиеті бар.

Майлылығы: 2, 5%; 3, 2%.

Табиғи өнім: құрамында консерванттар жоқ.

Сақтау мерізімі: 21 күн, тоңазытқышта сақтау міндетті.

Сақтау температурасы: : 4±2°С

Slide 6

Өткізу және тарату саясаты (10апта)

1) Қазақстандағы бөлшек сауда орындарына сипаттама беріңіз. Қандай бөлшек сауда түрлері көбірек дамыған, олардың ерекшелігін атаңыз

2) Үнемді супермаркеттер мен дискаунтерлердің дамуына қандай факторлар әсер етіп отыр деп ойлайсыз?

3) Бөлшек сауда дүкендері түрлерінің ерекшелік терін атаңыз.

Slide 7

Қазақстанның бөлшек сауда орындарына келетін болсақ, Қазақстан нарығында гипермаркеттер әлі орын алмаған. Соңғы жылдары желілік сауда орындарының жаңа заманғы форматтары-үнемді супермаркеттер мен үй жанындағы ыңғайлы дүкендер үлесі артып отыр. Ассортименті ең кең сауда желісі Дастархан, 2007 жылы оның саны 40 мыңнан астам атауды қамтыған, ал екінші орында Сити 20 мыңнан астам, үшіншіде-Рамстор 15мыңнан астам одан кейін Gros 12 мың сауда желілері орналасқан.

Рамстор

Сити

Slide 8 Slide 9

2) Қазіргі кездегі супермаркеттер мен дисконтты дүкендердің дамуына әсер етіп етіп отырған фактор- халықтың жоғары сұранысы деп ойлаймын. Оған қоса басшылардың осы дүкендер арқылы халыққа қызмет көрсетіп пайда табу мақсаты да бар. Бұл дүкендер неліктен халықтын арасында сұранысқа ие деген сұрақ туындайды Себебі бұл дүкендерде халық қарапайым дүкендегі сияқты сансыз көп кезекте тұрмайды, және өз тауарын асықпай таңдап ұстап көре алады, бағасы да қымбат емес, карточка бойынша да төлем жасай алады, сондай-ақ әр түрлі жеңілдікке ие болады.

Slide 10

Бөлшек сауда

Өткізетін өнім түрлеріне байланысты

Азық-түлік сататын

Азық-түлік сатпайтын

Тауарлық ассортименті бойынша

Супермаркет

суперсторлир

гипермаркет

Cash&Carry дүкендері.

Арнаулы дүкендер

Универмагтар

Көпшілікке арналған дүкендер

Ыңғайлы дүкендер

3)

Slide 11

Бағасы бойынша

Дисконтгы дүкендер («Tagret») . Түтынушы өзіне-өзіқызмет ететін, бағасы темен, сан түрлі ассортиментті тауар­ларды ұсынады.

Қойма клубтары. Қоішаға ұқсас ғимаратта орналас-қан, қызметтері ықшамдалған дисконтгы дүкендер. Түтыну-шылар клуб мүшелері болғандықтан, мүшелік жарна төлейотырып, тауарды арзан бағамен алады.

Қойма-дүкен. Қойма-клубтарына үксас. Бағасы бірша-ма арзан (кемітіп сатады), көрсететін қызметгері аз қара-пайым сауда орны.

Қызмет көрсету түрі бойынша

Шығарып сату саудасы.

Пошта арқылы сату

Автоматтар;

Тапсырыстар қызметі;

Slide 12

Жеке меншікке байланысты

Корпорациялық жүйе

Ерікті жүйелер

Франчайзингтік ұйымдар

Тұтынушылар кооперативтері

Slide 13

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Сұранымын саясаты
Жарнама саясаты.Өткізу және тарату саясаты
Маркетингтің қағидалары және қызметтері
Монополистік бәсеке жайындағы баға құрылымы
Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру
Маркетингтің баға саясаты
Бәсекеге қабілеттілік
Кондитерлік кафесін ашудың бизнес жоспары
ФИРМАНЫҢ БАҒА САЯСАТЫ МЕН БАҒА СТРАТЕГИЯСЫ
Адам ресурстарын басқару саясаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz