Мектеп психологтары




Презентация қосу
Сіздің білуіңіз қажет:
Сіздің білуіңіз қажет:
1. Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы 1. Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы 8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып
жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен 8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып сабаққа жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап,
күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап, демалған жөн, күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-
қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-сабаққа қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге сабаққа әзірленудің сәтті кезі.
жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс- әзірленудің сәтті кезі. жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс- 9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірленуін талап етпеңіз.
керіс ұйымдастырмаңыз. 9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірленуін талап етпеңіз. керіс ұйымдастырмаңыз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс;
Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс;
2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, 2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, 10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп
10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп
онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп,
тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп,
Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. бірлесіп дайындалыңыз.
бірлесіп дайындалыңыз.
3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертен) ашқұрсақ 3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертен) ашқұрсақ
жібермеңіз; жібермеңіз; 11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп
11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп
4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер
4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер
«Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз.
«Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз.
айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы 12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай
айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы 12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай
баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз; балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп
баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз; балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп
тұрыңыз.
5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» тұрыңыз. 5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» 13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден
деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. 13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден назар деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін.
Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін. Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, 14.Егер балаңыз айтқаныңызды тыңдамайтын болса,
оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала 14.Егер балаңыз айтқаныңызды тыңдамайтын болса, онда оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала онда ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен
әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен кеңесіңіз. әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, кеңесіңіз. Халық даналығында: «Баланы 5-ке дейін
«сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл Халық даналығында: «Баланы 5-ке дейін патшаңдай «сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл патшаңдай көтер, 15-ке дейін құлыңдай жұмса, 15-тен
бөліп, мұқият тыңдаңыз; көтер, 15-ке дейін құлыңдай жұмса, 15-тен кейін бөліп, мұқият тыңдаңыз; кейін досыңдай сыйла,» — деген керемет ұлағатты
6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. досыңдай сыйла,» — деген керемет ұлағатты нақыл сөз 6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. нақыл сөз бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз. Бала
Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады; бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз. Бала Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады; бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке
бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке
7. Баланың бір қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып 7. Баланың бір қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алынса; ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың
алынса; ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың
алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет.
жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет.

Сіздің білуіңіз қажет:
8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып
1. Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап, 1. Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы 8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып
жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі- жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап,
күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс сабаққа әзірленудің сәтті кезі. күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-
қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге 9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірленуін талап етпеңіз. қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге сабаққа әзірленудің сәтті кезі.
жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс- Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс; жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс- 9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірленуін талап етпеңіз.
керіс ұйымдастырмаңыз. 10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп керіс ұйымдастырмаңыз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс;
2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, 2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, 10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп
онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. бірлесіп дайындалыңыз. онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп,
Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. бірлесіп дайындалыңыз.
3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертен) ашқұрсақ 11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп 3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертен) ашқұрсақ
басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер 11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп
жібермеңіз; жібермеңіз;
етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз. басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер
4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», 4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз.
12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай
«Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі «Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі айта 12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай
балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп
айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы баға балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп
тұрыңыз.
баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз; алып келуіне тілектестік білдіріңіз; тұрыңыз.
13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден
5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін. 5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» 13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден
деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. 14.Егер балаңыз айтқаныңызды тыңдамайтын болса, деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін.
Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, онда ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, 14.Егер балаңыз айтқаныңызды тыңдамайтын болса,
оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала кеңесіңіз. Халық даналығында: «Баланы 5-ке дейін оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала онда ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен
әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, патшаңдай көтер, 15-ке дейін құлыңдай жұмса, 15-тен әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, кеңесіңіз. Халық даналығында: «Баланы 5-ке дейін
«сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл кейін досыңдай сыйла,» — деген керемет ұлағатты «сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл патшаңдай көтер, 15-ке дейін құлыңдай жұмса, 15-тен
бөліп, мұқият тыңдаңыз; нақыл сөз бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз. бөліп, мұқият тыңдаңыз; кейін досыңдай сыйла,» — деген керемет ұлағатты
6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Бала бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке 6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. нақыл сөз бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз. Бала
Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады; алынса; ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады; бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке
7. Баланың бір қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет. 7. Баланың бір қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алынса; ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың
алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет
Жасөспірім арасында нашақорлыққа Қ.Қарашаұлы атындағы Сарайшық Қ.Қарашаұлы атындағы Сарайшық
салынуға бейім жағдайлар орта мектебі орта мектебі
- ата-ананың баласын тәрбиелеуге уақытынын
болмауы, жасөспірімнің үйден тыс өмірін
қадағаламауы;
- отбасы мүшелерінің бірі арақ-шарап ішуі
немесе есірткі колдануы;
- әкесі мен шешесінің жиі жанжалдасуы;
-ата-ананың бірі бала тумай тұрғанда
маскүнем немесе нашақор болуы;
-отбасы мүшелерініц бір-біріне деген
сүйіспеншіліктің болмауы, отбасындағы
түсініспеушіліктің орын алуы;
- мектепте мұғалімдердің нашақорлық
мәселелеріне көңіл бөлмеуі,
-жасөспірімдер арасында түсіндіру жұмыстарын
жүргізбеуі;
- достарының арасында нашақорлардың бар
болуы;
-өзінен жасы үлкен достарынын жетегінде жүруі;
-алкоголь мен есірткіге қол жеткізудін оңай
болуы;
-әлеуметгік-экономикалық жағдайының төмендігі. Мектеп психологтары
Мектеп психологтары

Жасөспірім арасында нашақорлыққа
салынуға бейім жағдайлар Қ.Қарашаұлы атындағы Сарайшық Қ.Қарашаұлы атындағы Сарайшық
- ата-ананың баласын тәрбиелеуге уақытынын орта мектебі орта мектебі
болмауы, жасөспірімнің үйден тыс өмірін
қадағаламауы;
- отбасы мүшелерінің бірі арақ-шарап ішуі
немесе есірткі колдануы;
- әкесі мен шешесінің жиі жанжалдасуы;
-ата-ананың бірі бала тумай тұрғанда
маскүнем немесе нашақор болуы;
-отбасы мүшелерініц бір-біріне деген
сүйіспеншіліктің болмауы, отбасындағы
түсініспеушіліктің орын алуы;
- мектепте мұғалімдердің нашақорлық
мәселелеріне көңіл бөлмеуі,
-жасөспірімдер арасында түсіндіру жұмыстарын
жүргізбеуі;
- достарының арасында нашақорлардың бар
болуы;
-өзінен жасы үлкен достарынын жетегінде жүруі;
-алкоголь мен есірткіге қол жеткізудін оңай
болуы;
-әлеуметгік-экономикалық жағдайының төмендігі. Мектеп психологтары
Мектеп психологтары

Ұқсас жұмыстар
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі
Балабақша қызметкерлерімен психологиялық жұмыс
Сіздің білуіңіз қажет
Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары
Психологиялық-педагогикалық коррекцияның этикалық және кәсіби сұрақтары
Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
Тәрбиесі қиын балалармен жүргізілетін психопрафилактикалық жұмыстар
Мектеп психологының рөлі
Психолог портфолиосы
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ДИДАКТИКАСЫ
Пәндер