Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек
Презентация қосу
Үй тапсырмасын тексеру
№752 есеп
Берілген бөлшектердің
алымдарының
көбейтіндісі алымына,
бөлімдерінің
а c a c
бөліміне
көбейтіндісі
b dбөлшек.
b d тең
Бөлшекті натурал санға
көбейту ережесі қалай
айтылады?
Натурал санды бөлшек
санға көбейткеде натурал сан
бөлшек алымына көбейтіп,
көбейтінді бөлшектің алымы
болады да, бөлімі өзгеріссіз
қалады
a a n
n
b b
Оларды бұрыс бөлшекке
айналдырып, содан кейін
бөлшекті бөлшекке көбейту
ережесін қолданамыз.
онда көбейтінді де
нөлге тең
«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек
“Ой салу » (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
«
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Т ӨР Т
«Ой түйін» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Т ӨР Т
А Р А ЛА С
«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Т ӨР Т
А Р А ЛА С
Т Е ҢДЕ У
Жай бөлшектерді
бөлу
a c a d ad
b d b c bc
3 3 3 10
1) 2
5 10 5 3
4 2 4 3 2 3 6
2)
7 3 7 2 7 7
4 2 4 5 2
3)
15 5 15 2 3
5
0 0
Аралас санды аралас санга
бөлу үшін, оларды бұрыс
бөлшек түрінде жазып алып,
бөлшекті бөлшекке болу
ережесін қолдану керек
2 7 22 16 22 9 11 9 99 19
4 1 2
5 9 5 9 5 16 5 8 40 40
Бөлінгіш немесе бөлгіш
натурал сан болған
жағдайда натурал сан
бөлімі 1 болатын бөлшек
түрінде жазылып,
бөлшекті бөлшекке бөлу
ережесі қолданылады.
2 4 2 4 3
1)4 6
3 1 3 1 2
a nb
n
b a
4 4 2 4 1 2
2) 2
5 5 1 5 2 5
a a
n
b bn
4 2 9 2 5 2 5 10 1
1)2 1 1
5 1 5 1 9 9 9 9
1 10 2 10 1 5 5 2
2)3 2 1
3 3 1 3 2 3 1 3 3
1 3 3 3 3 4 3 4
3)1 2
2 4 2 4 2 3 2 3
4 2 4 5 4 3 4 3 12
4) 1
7 3 7 3 7 5 7 5 35
Ұлы педагог Ушинский: «Бір рет айтылған әңгіме
артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды
ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді
болдырмау»
Есіңде a c a d ad
сақта! b d b c bc
a nb
n
b a
a a Санды 0-ге
n бөлуге
b bn болмайды
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
2 1
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8
1 20
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8
1 20 45
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :
4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9
1 1 4 4 8 1
1 20 45
10 10 9 9 9 2
2 11
10 22
5 15
3 1 5 5
5 25 120 120
2 1 11
10 25 22
5 15
3 1 5 5
5 25 120 120
2 1 11 1
10 22
5 25 15 30
3 1 5 5
5 25 120 120
2 1 11 1
10 22
5 25 15 30
3 1 5 5
5 25 120 120
2 1 11 1
10 22
5 25 15 30
3 1 5 5
120 120
5 25
2 1 11 1
10 22
5 25 15 30
3 1 5 5
120 120
5 25
46 62
Бөлуді орындаңдар
№ 794 есеп(1,2,3,4)
№ 795 есеп(1,2,3,4)
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
9 1
1 1 1
5 10 10
7 1
10 12
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
9 1
1 1 1
5 10 10
7 1
10 12
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
1 2
1 1 1
5 10 10
7 1
10 12
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
1 2
3 1
9 12
1 1 1
5 10 10
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
3 1
9 12
1 1 1
5 10
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
3 1
9 12
1 1
5 10
7 1
10 10
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
3 1
9 12
1 1
5 10
7 1
10 10
1 1
7 77 11
1 1
3 25
1 2 3
5 3 10
2 2
5 5
3 1
9 12
1 1
5 10
7 1
10 10
1 1
7 77 11
1 1 1
3 9 25
1
1. Қораптағы шай кг.
Неше қорап шай 41 кг.
1 4
“Кім
жылдам?” 1
1 3
Бір орам өрік кг.
3Неше орам өрік
6 кг болады? 4
6 8
Біле жүрейік!
Атау Уақыты Ұлты Тегі
Бөлшек ХІІ Итальян Леонардо
сызығы, Пизанский
бөлшек
Алым, ХІІІ Грек Максим
бөлім Плануд
Б.з.д.
m 287-212 Грек Архимед
Бөлшек ХХ Орта Азия Әль-
n
туралы Хорезми
толық математиг
мәлімет і
Жас кезіңде алған
білім,
Тасқа жазған жазумен
тең.
Есейгенде алған білім,
Құмға жазған жазумен
тең.
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
№ 794(5,6,7,8)
№ 795 (5,6,7,8)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz