Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек




Презентация қосу
Үй тапсырмасын тексеру
№752 есеп
Берілген бөлшектердің
алымдарының
көбейтіндісі алымына,
бөлімдерінің
а c a c
бөліміне
көбейтіндісі
b dбөлшек.
b d тең
Бөлшекті натурал санға
көбейту ережесі қалай
айтылады?
Натурал санды бөлшек
санға көбейткеде натурал сан
бөлшек алымына көбейтіп,
көбейтінді бөлшектің алымы
болады да, бөлімі өзгеріссіз
қалады
a a n
n
b b
Оларды бұрыс бөлшекке
айналдырып, содан кейін
бөлшекті бөлшекке көбейту
ережесін қолданамыз.
онда көбейтінді де
нөлге тең
«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек
“Ой салу » (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
«

шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Т ӨР Т
«Ой түйін» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Т ӨР Т
А Р А ЛА С
«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ
шешу)
1.Алымы бөліміне тең немесе
одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен
тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет
болатын әріпті өрнек Б Ұ Р Ы С
Т ӨР Т
А Р А ЛА С
Т Е ҢДЕ У
Жай бөлшектерді
бөлу
a c a d ad

b d b c bc
3 3 3 10
1) 2
5 10 5 3
4 2 4 3 2 3 6
2)
7 3 7 2 7 7

4 2 4 5 2
3)
15 5 15 2 3
5
0 0
Аралас санды аралас санга
бөлу үшін, оларды бұрыс
бөлшек түрінде жазып алып,
бөлшекті бөлшекке болу
ережесін қолдану керек

2 7 22 16 22 9 11 9 99 19
4 1 2
5 9 5 9 5 16 5 8 40 40
Бөлінгіш немесе бөлгіш
натурал сан болған
жағдайда натурал сан
бөлімі 1 болатын бөлшек
түрінде жазылып,
бөлшекті бөлшекке бөлу
ережесі қолданылады.
2 4 2 4 3
1)4 6
3 1 3 1 2
a nb
n
b a
4 4 2 4 1 2
2) 2
5 5 1 5 2 5
a a
n
b bn
4 2 9 2 5 2 5 10 1
1)2 1 1
5 1 5 1 9 9 9 9

1 10 2 10 1 5 5 2
2)3 2 1
3 3 1 3 2 3 1 3 3
1 3 3 3 3 4 3 4
3)1 2
2 4 2 4 2 3 2 3

4 2 4 5 4 3 4 3 12
4) 1
7 3 7 3 7 5 7 5 35
Ұлы педагог Ушинский: «Бір рет айтылған әңгіме
артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды
ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді
болдырмау»
Есіңде a c a d ad

сақта! b d b c bc
a nb
n
b a
a a Санды 0-ге
n бөлуге
b bn болмайды
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1

5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1
5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1
2 1
5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8
1 20
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8
1 20 45
10 10 9 9 9
Алған жаңа теориялық білімді практика жүзінде
пысықтау. Бөлуді орында (ауызша)
Есепте :

4 2 2 2 1 1
2 1 3
5 5 3 3 3 9

1 1 4 4 8 1
1 20 45
10 10 9 9 9 2
2 11
10 22
5 15

3 1 5 5

5 25 120 120

2 1 11
10 25 22
5 15

3 1 5 5

5 25 120 120

2 1 11 1
10 22
5 25 15 30

3 1 5 5

5 25 120 120

2 1 11 1
10 22
5 25 15 30

3 1 5 5
5 25 120 120

2 1 11 1
10 22
5 25 15 30

3 1 5 5
120 120
5 25
2 1 11 1
10 22
5 25 15 30

3 1 5 5
120 120
5 25
46 62
Бөлуді орындаңдар
№ 794 есеп(1,2,3,4)
№ 795 есеп(1,2,3,4)
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
9 1
1 1 1

5 10 10
7 1
10 12
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
9 1
1 1 1

5 10 10
7 1
10 12
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
1 2
1 1 1

5 10 10
7 1
10 12
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
1 2
3 1
9 12
1 1 1

5 10 10
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
3 1
9 12
1 1 1

5 10
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
3 1
9 12
1 1

5 10
7 1
10 10
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
3 1
9 12
1 1

5 10
7 1
10 10
1 1

7 77 11
1 1
3 25
1 2 3

5 3 10
2 2

5 5
3 1
9 12
1 1

5 10
7 1
10 10
1 1

7 77 11
1 1 1
3 9 25
1
1. Қораптағы шай кг.
Неше қорап шай 41 кг.

1 4
“Кім
жылдам?” 1

1 3
Бір орам өрік кг.
3Неше орам өрік
6 кг болады? 4

6 8
Біле жүрейік!
Атау Уақыты Ұлты Тегі
Бөлшек ХІІ Итальян Леонардо
сызығы, Пизанский
бөлшек
Алым, ХІІІ Грек Максим
бөлім Плануд
Б.з.д.
m 287-212 Грек Архимед
Бөлшек ХХ Орта Азия Әль-
n
туралы Хорезми
толық математиг
мәлімет і
Жас кезіңде алған
білім,
Тасқа жазған жазумен
тең.
Есейгенде алған білім,
Құмға жазған жазумен
тең.
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
№ 794(5,6,7,8)

№ 795 (5,6,7,8)

Ұқсас жұмыстар
Аралас санды бұрыс бөлшекпен жаз
Аралас сан
Жай бөлшектерді қосу туралы ақпарат
Аралас сандар
Жай бөлшектер жайлы
Жай бөлшекті азайтыңдар
Зеректер еліне саяхат
Бұрыс бөлшек
Бүтіні бөлігі Алымы тең Бөлімібілімдерін кіші көрсете
Жай бөлшек
Пәндер