Сан қилы есеп




Ұтқырлар сайысы
1 тур
Бәйге
2 тур
Логикалық есеп
3 тур
Сан қилы есеп
4 тур
Капитандар сайысы

1 тур
Бәйге
1. Өрнектің мәнін тап:
теңдеуі қалай аталады?
функциясының графигі қалай аталады?
7. Шаршының ауданы неге тең?
8. Дәлелдеуді қажет етпейтін математикалық сөйлем.
4. 35-тің квадраты неше?
5. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда?
6. Қандай сандар иррационал сандар деп аталады?
2.
3.

1. Сан мәнімен қатар бағытымен де сипатталатын шама.
Вектор
2. Дөңгелектің қанша симметрия нүктесі бар
Шексіз
3. Тізбектің келесі мүшесін тап: 4; 9; 16; 25; . . .
36
5. 243; 81; 27; 9; 3; 1; . . . геометриялық прогрессияның еселігін тап.
1/3
6. а1=6 d=8 Тізбектің екінші мүшесін тап.
14
5. 243; 81; 27; 9; 3; 1; . . . Тізбегі қалай аталады?
Геометриялық прогрессия

1-сұрақ
1-топ
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылу керек?
2-топ
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылу керек?
28
19
26
4
7
9
6
63
42
39
49
52
?
28
53
8
2
3
4
5
6
39
11
18
25
?
2 тур
Логикалық есеп

2-сұрақ
1-топ
Оқушы 40 есепті шығару керек еді. Әр шешілмеген есепке 3 ұпайдан жеңіліп отырды, ал әр шешкен есебіне 5 ұпайдан ұтып отырды. Нәтижесінде ол жеңбеді де, жеңілмеді де. Оқушы қанша есеп шығарған?
2-топ
Тест 88 сұрақтан тұрады. Әр қате жауап берілген сұрақ, дұрыс жауап берілген сұрақтарды 0, 25-ке кемітеді. Арман тесттің 3 сұрағына жауап бермеді. Тест қорытындысы 61, 25 балл болса, Арман қанша сұраққа қате жауап берген?

3-сұрақ
1-топ
Кітапты сандық реттеу барысында 3301 сан қолданылады. Кітап қанша беттен тұрады
2-топ

4-сұрақ
1-топ
Егер сағат тілі әр күн сайын 3 минутқа қалық болатын болса, қанша күннен кейін сағат дұрыс уақытты көрсетеді?
2-топ
Егер бүгін сейсенбі болса, 340 күннен бұрын қай күнге сәйкес келген?

5-сұрақ

6-сұрақ
1-топ
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылу керек?
2-топ
Егер бүгін сейсенбі болса, 340 күннен бұрын қай күнге сәйкес келген?
12
17
78
88
63
21
15
?
?
2
3
5
5
7
9
4

7-сұрақ
1-топ
1-ші, 2-ші және 3-ші фигурадағы сандар белгілі бір тәртіпке байланысты орналастырылған. Сол тәртіпті ескеріп сұрақ белгісінің орнына қандай сан болады?
2-топ
Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз.
9
7
12
14
8
14
9
3
?
8
13
5
24
12
9
11
17
7
15
29
11
9
?
6

8-сұрақ
1-топ
Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды табыңыздар
2-топ
Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды табыңыздар
34
8
6
14
?
3
7
5
19
6
5
11
14
7
2
6
10
4
5
3
?
8
2
9

9-сұрақ
1-топ
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылуы керек?
11, 17, 14, ?, 34, 31, 62
2-топ
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан қойылуы керек?
13, 19, 26, ?, 43, 53

10-сұрақ
1-топ
2-топ
Ерекше санды табыңыз?
20
18
76
43
2
90
50
4
?
7515
5010
4506
6513

11-сұрақ
1-топ
51(36) 45
75(?) 63
2-топ
17(76) 21
8(?) 33

12-сұрақ
1-топ
Дүкенге 5л және 7 метрге бидонға құйылған 106л май әкелінді. Дүкенге қанша бидон май әкелінді?
2-топ
Балалар жануарлар көрмеге ұйымдастырды: Оның ішінде 18% қойлар, 40% иттер және 21 мысық бар. Көрмеде барлығы қанша жандар болды?

Әр түзудің бойында 3 нүкте орналастыратыңдай етіп, 9 нүктені 4 түзумен қосу керек
3 тур
Сан қилы есеп
Әр қатарда 4 түпен болатындайетіп, түзу бес қатарға 10 түп раушан гүлді қалай отырғызуға болады?
1-топ
2-топ

1-топ
Өлім жазасына кесу (Үкім шығару)
Судья сотталғанды өте ауыр қылмыс жасағаны үшін айыпты деп санайды. Ол қылмыскерге бір аптаның ішінде дәл талтүсте дарға асылатынын айтады, бірақ оның күйзелісі одан сайын азапты болмау үшін, қылмыскерге жаза қолданудың нақты күнін хабарламайды. Бірнеше секунд ойланып, қылмыскерге артынша күліп жіберіп, былай дейді: «Демек, мені ешқашан дарға аспайтын болып шықты ғой». Ол қалай түсініп қойды?
2-топ
Жолбарыс
Үндістандағы танапта анасы мен баласы жұмыс істеп жүреді. Кенет бұтаның арасынан жолбарыс атып шығады да, аяғымен баланы жерге жаншиды: «Босат оны!» - деп айқай салады әйел. «Ұлыңның тағдырын дұрыс болжай алсаң, босатамын, не оны жеп қоямын, немесе еркіне жіберемін, » - дейді жолбарыс. Әйел нені болжап айтуға тиіс?

1-топ
2-топ
Үш дос рестораннан тамақ ішіп отырыды. Түскі тамаққа олар 30 фунт стерлинг төледі, әрі бірден есептесті. Бірақ сәл кейінірек қателік жібергенін түсінген даяшы шоттың шын мәнінде 25 фунт болғанын білді. Келушілерге қайтару үшін ол кассадан 5 фкнт алды да, бірақ жол-жөнекей өзіне 2 фунтты шайлыққа қалдыруды және достардың әрқайсысына бір-бір фунттан қайтаруды ұйғарды, өйткені 5 саны 3-ке бөлінбейді. Сөйтіп, әр клиент 9 фунттан төледі және 2 фунт даяшыда қалды, барлығын қосқанда 29 фунт стерлинг болады. Тағы бір фунт стерлинг қайда кетті?
Ковбойдың 11 жылқысы болды және ол жылқыларын ұлдарына үлестіріп бергісі келді. Үлкен ұлына ол аттардың тең жартысын, ортаншы ұлына төрттен бір бөлігін, ал кенже ұлына не бары алтыдан бір бөлігін ғана беруге уәде етті. Бірден-бір атты соймай, ол аттардықалай бөлмек?
Көмек: ковбойдың көршісі алтын сататынын айтты, бірақ оны сатып алу үшін ковбойдың ақшасы жоқ еді.

Капитандар сайысы
11 «А»
1. Математикаға «функция» терминін енгізген неміс математигі кім?
3. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді?
11 «Б»
теоремасы кімге тиесілі?
2. формуласын ашқан кім?
1.
2. «Сан - әлемді басқарады» деген
кімнің сөзі?
3. Ең кіші натурал сан?

«Жұлдызды сағат» ойыны
9 - сынып
Математика пәнінің мұғалімі: Нүсіпалиева Р. К.
Белбасар ауылы
2012-2013 оқу жылы
Шоқан Уәлиханов атындағы орта мектеп
Сыныптан тыс жұмыс

Мақсаты
1. Білімділік: Оқушылардың зеректік қабілетін дамытып ой өрісін кеңейту, білімге деген құштарлығын арттыру, озық ойлы оқушыны анықтау.
2. Дамытушылық: оқушылардың дүниетанымын, білімге қызығушылығын және ойлау, ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зейінді тұлғаны тәрбиелеу, құзыреттілікке бейімдеу.

Түрі: Ойын
Көрнекілігі: Слайд
Барысы:
Ойынның шартымен таныстыру.
Ойыншыларды іріктеу
3. Ойыншылармен таныстыру.
4. Ойынның жүргізілуі
5. Жеңімпазды анықтау.
6. Жеңімпазды марапаттау.

Жұлдызды
сағат

«Халықтың кемеліне келіп, өркендеуі үшін алдымен азаттық пен білім қажет»
Ш. Уәлиханов.

Ойын шарты
Іріктеу сұрақтарын қою арқылы ойынға 6 адам алынады.
Әр сұраққа ойлану үшін 5 сек беріледі.
Сұраққа барлық оқушы қолдарындағы жауапқа сәйкес нөмірді көрсету арқылы жауап береді.
Әр дұрыс жауапқа 1 жұлдызшадан беріледі.
Әр тур сайын ұпайы ең аз бір ойыншы шығарылып отырады.
Егер ойыншылардың ұпай саны бірдей болса, қосымша сұрақ қойылады.
Финалда екі ойыншы бақ таластырады.

Іріктеу сұрақтары
1. Сан мәнімен қатар бағытымен де сипатталатын шама.
Вектор
2. Дөңгелектің қанша симметрия нүктесі бар
Шексіз
3. Тізбектің келесі мүшесін тап: 4; 9; 16; 25; . . .
36
5. 243; 81; 27; 9; 3; 1; . . . геометриялық прогрессияның еселігін тап.
1/3
6. а1=6 d=8 Тізбектің екінші мүшесін тап.
14
5. 243; 81; 27; 9; 3; 1; . . . Тізбегі қалай аталады?
Геометриялық прогрессия

I тур
Қазақтың ұлы тұлғалары

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
Қазақ мектебі үшін дайындалған математика оқу құралдарының көшін бастаушы «Есеп құралы» атты оқулықтың авторы кім?
Сұрақ №1
№ 1Міржақып Дулатұлы

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
Аса көрнекті геолог ғалым, қоғам қайраткері, қазақ тіліндегі тұңғыш алгебра оқулығының авторы
Сұрақ №2
№ 3 Қаныш Сәтбаев

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
Мына сөздердің авторы кім?
“Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт - оқуда. Теңдікке жетсек те, жұрттығымызды сақтасақ та, дүниеден сыбағалы орнымызды алсақ та бір ғана оқудың арқасы. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз - оқу. ”
Сұрақ №3
№ 1Міржақып Дулатұлы

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
Табиғи тума талант иесі, қазақтан шыққан тұңғыш профессор - математик, академик кім?
Сұрақ №4
№ 2 Орынбек Жәутіков

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
Мына сөздердің авторы кім?
«Қазақ халқы - талантты халық. Біз математика мен механикадан дүние жүзі ғалымдарының назарын өзімізге аударуға тиіспіз».
Сұрақ №5
№ 2 Орынбек Жәутіков

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
“Оның студент кезіндегі бір игілікті ісі - қазақ тілінде тұңғыш алгебра жазып шығару еді, бірақ ол алгебра жарық көре алмай, қолжазба күйінде қалып қойды». Бұл кім туралы айтылған сөз?
Сұрақ №6
№ 3 Қаныш Сәтбаев

1
Міржақып Дулатұлы
2
Орынбек Жәутіков
3
Қаныш Сәтбаев
Мына сөздердің авторы кім?
“Математика - ой, ақыл шегін кеңейтеді”.
Сұрақ №7
№ 2 Орынбек Жәутіков

II тур
Тарихи анықтама

Қай математик Швейцарияда туылып, бүкіл ғұмыры мен таландын Ресейге қызмет етуге арнаған?
1
Виет
2
Эйлер
3
Лейбниц
№ 2 Эйлер
Сұрақ №1

Математикаға «функция» терминін енгізген неміс математигі кім?
1
Виет
2
Эйлер
3
Лейбниц
№ 3 Лейбниц
Сұрақ №2

теоремасы кімге тиесілі?
1
Виет
2
Эйлер
3
Лейбниц
№ 1 Виет
Сұрақ №3

Ежелгі Грецияда дүниеге келген ұлы математик кім?
1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 1 Архимед
Сұрақ №4
4
Леонардо да
Винчи

Математикаға «+» және «-» таңбаларын енгізген талантты тұлға кім?
1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 4 Леонардо да Винчи
Сұрақ №5
4
Леонардо да
Винчи

Ежелгі Грециялық Александрия қаласында ғылыммен айналысқан кім?
1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 2 Евклид
Сұрақ №6
4
Леонардо да
Винчи

формуласын ашқан кім?
1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 3 Пифагор
Сұрақ №7
4
Леонардо да
Винчи

1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 1 Архимед
Сұрақ №8
4
Леонардо да
Винчи
Бұл ғалым жаңа заң ашқаннан кейін «Эврика!» деп қуанған екен. Ол өте үлкен дәлдікпен π санының мәнін есептеген

1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 3 Пифагор
Сұрақ №9
4
Леонардо да
Винчи
Атлетикалық ойындарға қатысқан және олимпиада ойындарында жұдырықтасып жарысудан екі мәрте жеңіске жеткен ғалым кім?

1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 1 Архимед
Сұрақ №10
4
Леонардо да
Винчи
Қай ғалым өз қаласы Сиракузаны римдіктерден қорғап, мерт болған? Аңыз бойынша: римдіктер ғалымға қылышын тақағанда ол сауға сұрамай, «Менің сызбаларыма тиіспе!» деген екен. Көз жұмар кезде де ғалым геометриялық есептерді шығарып отырған екен.

1
Архимед
2
Евклид
3
Пифагор
№ 3 Пифагор
Сұрақ №11
4
Леонардо да
Винчи
«Сан - әлемді басқарады» деген кімнің сөзі?

IIІ тур
Геометриялық фигуралар

Төртбұрыштардың қайсысы қандай да бір ерекше қасиеті бойынша басқалардан артық?
Сұрақ №1
№ 3 Трапеция
1
Квадрат
2
Параллелограмм
3
Трапеция
4
Тіктөртбұрыш

Қай фигураның атауы грек тілінен аударғанда “Түскі асқа арналған стол” дегенді білдіреді?
Сұрақ №2
№ 3 Трапеция
1
Квадрат
2
Параллелограмм
3
Трапеция
4
Тіктөртбұрыш
Қай фигураның қасиеттері басқалармен салыстырғанда көбірек?
Сұрақ №3
№ 1 Квадрат
1
Квадрат
2
Параллелограмм
3
Трапеция
4
Тіктөртбұрыш
Қай фигураның орта сызығын табуға болады?
Сұрақ №4
№ 3 Трапеция
1
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz