Жоғарғы тапсырма принципі принциптері




Презентация қосу
«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК
МӘСЕЛЕСІН ШЕШУДЕГІ ТЕАТР МЕН
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨНЕРДЕГІ
ОРТАҚТЫҚ ПЕН АЙЫРМАШЫЛЫҚ

Орында
ған:
Абдулла А.Е.
Педагогикалық және театралды
өнердегі ортақтық пен айырмашылық
Жоспары:

К.С.Станиславскийдің педагогтар
дайындаудағы театралдық жүйесі,
принциптері

Педагогикалық әрекеттегі актерлік
және режиссерлік шеберлік элементтері
Мұғалім – қоғамның ең білімді,
ең отаншыл, ең «сынампаз» бөлігі.

Н.Ә.Назарбаев
Педагог

Режиссер
Педагог – өз пәнін жетік меңгерген,
ғылым мен өнердің тиісті салаларынан
хабардар, оқыту мен тәрбиенің әдістемесін
жетік игерген маман.

Актер – драмалық спектакль мен
кинофильмде рөл орындаушы.

Режиссер – үйретуші, қойылым және
автор мәтінімен жұмыс процесін
талдаушы, түсіндіруші.
Т. Ф О.С.
Ефремова Булатова
Актерлік –
көркем
Актерлік –
дарындылық,
тәрбиеленушіг
талант,
е әдемі, әсерлі,
көрнекті
түсінікті ғана
шығармашылы
емес,
қ қабілет,
эмоционалды
асқан шеберлік,
әсер ету.
ерекше әсерлі
мәнер.
1.
Сценарий
авторы

4. Мұғалімнің
Импрови
затор
сабақтағы Режиссер
рөлі

3. Актер
А.С. Макаренка М. Ғабдуллин

Театрда біз
актердың Мұғалім
ойынынан балаларды тек
(рөлінен) ләззат оқумен ғана
алатын болсақ, тәрбиелемейді,
педагогикада сол сыртқы келбеті,
тірі организм, жүріс-тұрысы,
бірақ мұнда киім-киісі арқылы
ойнамайды, да тәрбиелейді.
тірбиелейді.
Өмір шындығы принципі
К.С. Станиславскийдің
Жоғарғы тапсырма
принципі
принциптері

Іс-әрекет белсенділігі
принципі
Табиғи (шынайылық)
принципі

Өзгеріс принципі
Жоғарғы
Өмір шындығы
тапсырма
принципі
принципі

Педагог үшін де, актер
Шығармашылықта
үшін де жоғарғы
ешқандай өтірік,
тапсырма – бұл мінез-
жасандылық болмау
құлқын анықтайтын
қажет.
энергия көзі.
Іс-әрекет белсенділігі принципі –
бейне мен сезімді жәй ғана сомдау
емес, іс – әрекетте көрсету.

Табиғи (шынайылық) принципі.
Аудиторияны шынайылықпен
жаулап алу және басқару.

Өзгеріс принципі. Сомдайтын рөлдің
бейнесін көрсету (уайымдау, сезіну,
эмоционалды әрекет ету) қабілеті.
Өзінің ым-ишарасын көрсете
алмайтын, бет-әлпеттік керегіне
қарай өзгерте алмайтын педагог
жақсы тәрбиеші бола алмайды.
Болашақта педагогикалық жоғарға
оқу орындарында міндетті түрде
болашақ педагогтардың бет-келбетін,
дауыс пен жүріс-тұрыс, киім-киісіне
мән беріліп, сабақ ретінде жүргізіледі
деп сенемін.

В. А. Сухомлинский
Педагог пен актердің
айырмашылығы:

• Шынайы; • Ойдан шығарылған
• Монолог; персонаж;
• Ұзақ мерзімді; • Диалог;
• Тәрбиелейді; • Қысқаша мерзімді;
• Режиссер, сценарий • Ойнайды;
авторы – өзі; • Режиссер, сценарий
авторы – қосымша;

Педагог Актер
Педагог пен актердің
ұқсастығы:

Қызықты
Шығарма өткізу;
шыл;
Адамдар
алдында
сөйлеу;
Қарым-
қатынас
қа түсу,
Мақса
ты;
ТАМАШАЛАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
«Педагогикалық шеберлік мәселесін шешудегі театр мен педагогикалық өнердегі ортақтық пен айырмашылық
Мүлікті сақтандыру. Мүліктік сақтандыру принциптері
Мүлікті сақтандыру
МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
МСС және ДРС ұйымдастыру принциптері
Пейзаж суреттер
Органикалық ауыл шаруашылығы
Педагогикалық менеджмент ұстанымдары
Сабақтың типтері, құрылымы
Пәндер