Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары




Презентация қосу
Мектеп оқушыларына
кәсіптік бағдар беру
жұмыстарын
ұйымдастырудың
жолдары
Мектепте кәсібтік бағдар беру

жүйесі
жұмысын үйымдастырудың
Зерттеу
теориялық негіздерін ашу.

Кәсіптік бағдар беру ұғымының
мәнін ашып көрсету.

Оқушылардың кәсіптік
бағыттылығын анықтау және
оқушыларға кәсіптік бағдар беру
объектісі: Мектептегі

кәсіптік бағдарын анықтау.

Оқушылардың кәсіптік бағдар
беру жұмысын үйымдастыру
жолдарын көрсету.
Зерттеу міндеттері:

Мектептегі кәсіптік бағдар беру
жұмыстарын ұйымдастыру
арқылы балаларға мамандық
таңдауға көмек көрсету
жолдарын анықтау..
жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру

Мектептен тыс мекемелерде
оқушыларға кәсіптік бағдар
психологиялық ерекшеліктерін көрсету.
Зерттеу мақсаты: Жеке адамның топқа ,
топтың жеке адамға әсерін зерттеу арқылы

беру жолдарын анықтау.
Кеттел

Симо
н
Би
не
К.
А
йз
ен
к

П.П. Кәсіби бағдарлаудың ғылыми
Блонск
ий педагогикалық негізін қалауға үлкен
үлесін қосқандар

А.В.
ар с кий
Лунач
Г.А
м ов
. Ум ри
ан е
ов К .К
Л.

.
А.П.С Л.Х ва
е йтешо Кәсіби ж ито
в Ма
бағдарлаудың
ғылыми
педагогикалы Б.Ж.
Ж.Р Сады
ова
қ негізін ков
Башир қалауға
Қазақстандық
ғалымдардың
мақсаты
Кәсіби бағдар жас ұрпақты саналы турде
беру мамандық таңдауда
дайындау, үйрету
педагогтардың, психологтардың
дәрігерлердің және басқада
қызметкерлердің қоғамның Оқушылардың бойында ішкі
қажеттілігіне қарай әрбір психологиялық-әлеуметтік
оқушының қабілеттілігі мен мәнділікті реттейтін қызмет
бейімділігін ескере отырып, түрлерін тәрбиелеу.
кәсіптік қызығу мен қабілеттілігін
қалыптастыруға және мамандық Түрлі еңбек қызметтері мен
тандауға комектесуде, мақсатты сыйластық қатынастарын
істелетін жұмыс. тәрбиелеу.

Кәсіпті өз бетінше, саналы турде
жеке қасиеттерін есепке ала
отырып орындау бағытын
жетілдіріп, тәрбиелеу.
Кәсіби бағдар
берудің
компоненттері
Кәсіби бағдар беруді ақпараттандыру-оқушыларға түрлі Өз бетінше мамандық
еңбек қызметтері мен кәсіп ерекшеліктері олардың нарық таңдай алмаған
жағдайы мен әлемдік өркениеттегі даму бағыттарымен, оқушылар
ел, аймақ экономикасына тигізетін әсері, рөлі туралы
мәліметтер беру. Мамандық таңдауда ата-
аналармен келісе
Қоғамдық пайдалы өнімді еңбек түрлеріне жас
алмаған жастар
жеткіншектерді баулу. Түрлі жұмыстарды
атқаруға баланың икемділігін байқау, жеке
Өзі таңдаған
қасиеттерін тәрбиелеу арқылы өнімді еңбекке
мамандықтың
үйрету.
дұрыстығына көз
жеткізгісі келген
Кәсіби бағдарға арналған кеңестер негізгі жасөспіріндер
қоғамдық және идеялық сананы қалыптастыру.
Оқушылардың жеке қасиеттері кәсіп талаптарына Тәртібі нашар, толқу
сай келуі қажет. үстінде жүрген
жеткіншектер
Кәсіпке
қызығушылығына

Кәсіби бейімделу-өзі таңдап алған мамандыққа
Еңбек мазмұнына
бейімділігін оқу кезінде сақтап, дамытып
өндірістік салада істеп жүргенде біліктілігін
көтеру, шеберлігін арттыру.
Отбасы әсеріне

Қызмет ортасына
байланысты болады
кәсіби біліктілігін
жетілдірудің
сатысы

кәсіпті
игеру
Кәсіби
шеберлік
Кәсіби
Кәсіптік бейімделу
білім беру
Оптация
Тұлғаның кәсіби тұрғыдан
өзін-өзін анықтау і штік
с үйг
(Л.Мажитова ) бек
ең

еңбек
тұлғаның мәселелерін шешуде белсенділік
көрсететін, бірақ оған қатыспайтын
ерекшеліктері өмір тәжірибесі

ада
өмір мның ж
өзін лік к а
-ө з і ан өзқа лпы
ықт рас
ау ы

мамандыққа
қызығушылы
ғы
кәсіби бағдарлауды жүзеге асыруға
мумкіншілік беретін компоненттер

іліг і
мд
бейі
Кәсіби бағдардың негізгі басқару
функциялары

жоспарлау бақылау,

ұйымдастыру үйлестіру

кәсіби басқарудың
ақпаратты қызмет өзіндік функциясы
диагностикалық
тәрбиелеуші,
дамытушы,
түзетуші
Сыныптан және мектептен тыс тәрбие
жұмысының ұйымдастырушының негізгі
қызметі

екіншіден, әртүрлі
біріншіден кәсіптік сыныптарда кәсіптік бағдар
бағдар беру беру әдісі және оқушыларға
кабинетінде психологиялық –
анықтамалық ақыл- педагогикалық мінездеме
кеңес материалдарын дайындау жөнінде
жинау; мұғалімдер және сынып
жетекшілері үшін ақыл кеңес
ұйымдастыру;
үшіншіден, мамандық
жайында
төртіншіден, бүкіл
оқушылармен
кәсіптік бағдар беру
әңгімелесетін кәсіп
жұмысын жоспарлау,
орын өкілдерімен
қорытынды жасау.
кездесу өткізу;

Ұқсас жұмыстар
Тұлғаны бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Ауызша тіл дамыту
Колледж оқушыларын ұлттық қолөнер бұйымдары арқылы шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Негізгі шағын жинақты мектеп
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ДИДАКТИКАСЫ
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде алынса
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын
Үйде білім алатын мүгедек балаларға тәрбие жұмысын жүргізудің спецификасы
Кәсіптік іріктеу
Пәндер