Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары



Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары

Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Зерттеу объектісі: Мектептегі оқушыларға кәсіптік бағдар беру жүйесі
Зерттеу мақсаты: Жеке адамның топқа, топтың жеке адамға әсерін зерттеу арқылы психологиялық ерекшеліктерін көрсету.
Зерттеу міндеттері:
Оқушылардың кәсіптік бағыттылығын анықтау және кәсіптік бағдарын анықтау.
Мектептен тыс мекемелерде оқушыларға кәсіптік бағдар беру жолдарын анықтау.
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру арқылы балаларға мамандық таңдауға көмек көрсету жолдарын анықтау. .
Оқушылардың кәсіптік бағдар беру жұмысын үйымдастыру жолдарын көрсету.
Мектепте кәсібтік бағдар беру жұмысын үйымдастырудың теориялық негіздерін ашу.
Кәсіптік бағдар беру ұғымының мәнін ашып көрсету.

Кәсіби бағдарлаудың ғылыми педагогикалық негізін қалауға үлкен үлесін қосқандар
Кеттел
Симон
Бине
К. Айзенк
А. В.
Луначарский
П. П.
Блонский

Кәсіби бағдарлаудың ғылыми педагогикалық негізін қалауға Қазақстандық ғалымдардың орны
Б. Ж. Садыков
Л. Х. Мажитова
Л. К. Керимов
Г. А. Уманов
А. П. Сейтешов
Ж. Р
Баширова

Кәсіби бағдар беру
педагогтардың, психологтардың дәрігерлердің және басқада қызметкерлердің қоғамның қажеттілігіне қарай әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескере отырып, кәсіптік қызығу мен қабілеттілігін қалыптастыруға және мамандық тандауға комектесуде, мақсатты істелетін жұмыс.
мақсаты
жас ұрпақты саналы турде мамандық таңдауда дайындау, үйрету
Оқушылардың бойында ішкі психологиялық-әлеуметтік мәнділікті реттейтін қызмет түрлерін тәрбиелеу.
Түрлі еңбек қызметтері мен сыйластық қатынастарын тәрбиелеу.
Кәсіпті өз бетінше, саналы турде жеке қасиеттерін есепке ала отырып орындау бағытын жетілдіріп, тәрбиелеу.

Кәсіби бағдар берудің компоненттері
Кәсіби бағдар беруді ақпараттандыру-оқушыларға түрлі еңбек қызметтері мен кәсіп ерекшеліктері олардың нарық жағдайы мен әлемдік өркениеттегі даму бағыттарымен, ел, аймақ экономикасына тигізетін әсері, рөлі туралы мәліметтер беру.
Қоғамдық пайдалы өнімді еңбек түрлеріне жас жеткіншектерді баулу. Түрлі жұмыстарды атқаруға баланың икемділігін байқау, жеке қасиеттерін тәрбиелеу арқылы өнімді еңбекке үйрету.
Кәсіби бағдарға арналған кеңестер негізгі қоғамдық және идеялық сананы қалыптастыру. Оқушылардың жеке қасиеттері кәсіп талаптарына сай келуі қажет.
Тәртібі нашар, толқу үстінде жүрген жеткіншектер
Өзі таңдаған мамандықтың дұрыстығына көз жеткізгісі келген жасөспіріндер
Мамандық таңдауда ата-аналармен келісе алмаған жастар
Өз бетінше мамандық таңдай алмаған оқушылар

Кәсіби бейімделу-өзі таңдап алған мамандыққа бейімділігін оқу кезінде сақтап, дамытып өндірістік салада істеп жүргенде біліктілігін көтеру, шеберлігін арттыру.
Отбасы әсеріне
Қызмет ортасына байланысты болады
Еңбек мазмұнына
Кәсіпке қызығушылығына


кәсіби біліктілігін жетілдірудің
сатысы
кәсіпті игеру
Кәсіби шеберлік
Кәсіби бейімделу
Кәсіптік білім беру
Оптация

Тұлғаның кәсіби тұрғыдан өзін-өзін анықтау
(Л. Мажитова )
тұлғаның мәселелерін шешуде белсенділік көрсететін, бірақ оған қатыспайтын ерекшеліктері
кәсіби бағдарлауды жүзеге асыруға мумкіншілік беретін компоненттер
еңбексүйгіштік
адамның жалпы өмірлік көзқарасы
еңбек
өмір тәжірибесі
мамандыққа қызығушылығы
бейімділігі
өзін-өзі анықтау

диагностикалық тәрбиелеуші, дамытушы, түзетуші
Кәсіби бағдардың негізгі басқару функциялары
жоспарлау
кәсіби басқарудың өзіндік функциясы
ұйымдастыру
ақпаратты қызмет
үйлестіру
бақылау,


Сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмысының ұйымдастырушының негізгі қызметі
біріншіден кәсіптік бағдар беру кабинетінде анықтамалық ақыл-кеңес материалдарын жинау;
үшіншіден, мамандық жайында оқушылармен әңгімелесетін кәсіп орын өкілдерімен кездесу өткізу;
төртіншіден, бүкіл кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау, қорытынды жасау.
екіншіден, әртүрлі сыныптарда кәсіптік бағдар беру әдісі және оқушыларға психологиялық - педагогикалық мінездеме дайындау жөнінде мұғалімдер және сынып жетекшілері үшін ақыл кеңес ұйымдастыру;

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz