Бастауыш сыныптардағы



Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру.

Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру.
Зерттеу мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық, шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыруды теориялық-әдіснамалық тұрғыда негіздеу.
Зерттеу объектісі: Бастауыш сыныптардағы оқу-тәрбие процесі.
Зерттеу пәні: Оқу-тәрбие процесінде бастауыш шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру.
Зерттеу міндеттері:
Педагогикалық-психологиялық әдебиеттерде оқушылардың ұжымдық іс-әрекетін ұйымдастыру мәселесін айқындау.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыруда оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын пайдалану жолдарын қарастыру
Ойын арқылы бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық іс-әрекетін ұйымдастыру жолдарын айқындау.

Ұжым проблемасын педагогика ғылымының қайраткерлері және халық ағарту органдарының озат өкілдері зерттеген.
А. В. Луначарский
Н. К. Крупская
А. С Макаренко
П. П. Блонский
С. Т. Шатский
В. А. Сухамлинский



Оқушылар ұжымы дамуы 3 кезеңнен тұрады. Ұжымның даму кезеңдерін ұлы педагог А. С. Макаренко айқындаған. Ол балалар ұжымының даму мақсатына, іс-әрекетінің мазмұнына, тәртібіне, балалардың арақатынасы тәуелдігіне байланысты жіктеді
1-кезеңде оқушылар ұжымы жеткіліксіз ұйымдасқан топ. Сондықтан мұғалім сынып өмірін ұйымдастыру үшін жұмысты талап қоюдан бастайды. Талап - іс-әрекет барысында орындалуға тиісті нақты міндеттер.
2-кезеңде ұжым өзін-өзі басқаруға дағдыланады, яғни сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық қызметі тұрақты ұжым органдарына көшеді. Сондықтан бұл кезеңде белсенді топпен жұмыс істеудің маңызы зор.
3-кезең белсенді топтың және ұжым іс-әрекетінің
дамуымен сипатталады. Онда қоғамдық өмірдегі деректерді,
құбылыстарды бағалауда қоғамдық пікір пайдаланылады.
Бұл саты - ұжымның өрлеу кезеңі. Ұжым өміріндегі іс-шараларды бірлесіп орындаудың арқасында ұжымдық
гуманистік қатынастар дамиды.

1. Айқын және дұрыс қойылған мақсат.
2. Қосымша мәліметтер іздеу, күш салу.
3. Инкубация. Уақытша мәселені қозғамау.
4. Интуиция оянуы. Инсаит.
5. Нәтижені жан-жақты тексеру.
Шығармашылық үрдісті А. Н. Лук бес кезеңге бөледі:


оқушылар жаңа «ізденушілер» рөлін атқарып, мұғалімнің көмегімен жаңа білімді өздігінен меңгеруі
оқыту процесі репродуктивті емес, ізденушілік және шығармашылық сипат алып, ойлау процесі ізденушілік, зеттеушілік, іс-әрекетті қамтамасыз етіп,
оқушыларды шығармашылыққа баулу мақсатында зеттеуге бағытталған жұмыстарға тартуда өзін-өзі ұйымдастырып, өзін-өзі іске асыруға мүмкіндік жасау
оқушыларға шығармашылық тапсырмаларды орындауда оқытудың әдістері мен технологияларын, формаларын таңдауға мүмкіндік беру


Ойын - бала әрекеттерінің негізгі бір түрі. Ойын арқылы адам баласының белгілі бір буыны қоғамдық тәжірибені меңгереді, өзінің психикалық ерекшеліктерін қалыптастырады. Бала ойында да қоғамдық, ұжымдық сипат болады. Мәселен, кез-келген бала еш уақытта жалғыз ойнамайды, қатар-құрбыларымен бірлесіп ойнайды, ойын арқылы бір-бірімен өзара қарым-қатынас жасайды. Ал мұның өзі оның дамуы үшін ерекеше маңызы бар фактор екендігі түсінікті. Ойын баласының түрлі қасиеттерін дамытатын, мұнда да баланың қабілеті, білсенділігі бір сыдырғы байқалатынын, А. С. Макаренко өте жақсы көрсетті. «үлкендер өмірі үшін, қызмет істеу, әрекетте ету қандай орын алатын болса, - деп жазды ол, - балалар өмірінде ойында сондай маңызды. Ойында бала қандай болса, өскенне кейін жұмыста көбінесе сондай болады. Сондықтан келешекке адамды тәрбиелеу бәрінен бұрын ойын арқылы болады». Бастауыш сынып оқушылары ойындарының басты еркешелігі - оның ұжымдық сипатта болатындығы. Әрине, жеті-сегіз жасар баларлардың ойын ұжымы әлде де тұрақсыз болады. Өйткені бұлар ұжымдық өмір сүруге әлде де жөнді дағдыланбаған, мұндай ұжымның құрамы екі-үш баладан аспайды. Ал үшінші-төртінше сынып оқушыларының ойындарында ұжымдық сипат жақсы жетіледі.

жануар төлі мен адам баласының ойынының арсындағы айырмашылықты жоққа шығарса
К. Гросс
К. Плюлер
Г. Спенсер
ойын баланың артық энергиясын сыртққа шығараты тәсіл дейді
ойынды жәй рахат табудың бір көзі деп қарайды да, оның негізгі мотиві көрсетілмейді, мұндағы қоғамдық факторлардың рөлін еске алмайды
Кейбір шетел психологтары ойында көбінесе санасыз инстинктерге балайды. Олар

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz