Бастауыш сыныптардағы
Презентация қосу
Тақырыбы:
Бастауыш сынып оқушыларының
ұжымдық шығармашылық іс-әрекетін
ұйымдастыру.
ұйымдастыру.
оқу-тәрбие процесі.
бастауыш шығармашылық
Зерттеу пәні: Оқу-тәрбие
әдіснамалық тұрғыда негіздеу.
Зерттеу мақсаты: Бастауыш сынып
іс-әрекетін ұйымдастыруды теориялық-
оқушыларының ұжымдық,шығармашылық
іс-әрекетін
процесінде
Зерттеу объектісі: Бастауыш сыныптардағы
Педагогикалық-психологиялық
әдебиеттерде оқушылардың ұжымдық
іс-әрекетін ұйымдастыру.
іс-әрекетін ұйымдастыру мәселесін
айқындау.
Бастауыш сынып оқушыларының
шығармашылық іс-әрекетін
ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау
Зерттеу міндеттері:
Бастауыш сынып оқушыларының
Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық шығармашылық
шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыруда
оқытудың жаңа педагогикалық
технологияларын пайдалану жолдарын
қарастыру
Ойын арқылы бастауыш сынып
оқушыларының ұжымдық іс-әрекетін
ұйымдастыру жолдарын айқындау.
Ұжым проблемасын педагогика ғылымының
қайраткерлері және халық ағарту
органдарының озат өкілдері зерттеген.
А.В. Луначарский Н.К. Крупская А.С Макаренко
В.А.
П.П. Блонский С.Т. Шатский
Сухамлинский
Жалпы
Жалпы әлеуметтік
әлеуметтік мәнді
мәнді мақсаты-
мақсаты-
Ұжымның
Ұжымныңмақсаты
мақсатықоғамдық
қоғамдықмақсаттармен
мақсаттармен
сәйкес
сәйкескеледі,
келеді,яғни
яғниөкімет
өкіметзаңдарына,
заңдарына,
конституцияға,
конституцияға,басшы
басшыидеологияға
идеологияғасай
сай
келмей,
келмей,қоғам
қоғаммен
менмемлекеттік
мемлекеттікқолдау
қолдау
көрмейді.
көрмейді.
Ортақ
Ортақ мақсатты
мақсатты көздейтін
көздейтін бірлескен
бірлескен
әрекеті- қойылғанмақсатқа
әрекеті- қойылған мақсатқақол
қолжеткізу
жеткізу
үшін
үшінжалпы
жалпыбіріккен
біріккеніс-әрекет
іс-әрекетұйымдастыру
ұйымдастыру
қажет.
қажет.Адамдар
Адамдарбелгілі
белгілібір
бірмақсат
мақсатжолында
жолында
ұжымдарға
ұжымдарғабірігеді.
бірігеді.Бұл
Бұлүшін
үшінұжымның
ұжымныңәрбір
әрбір
мүшесі
мүшесібіріккен
біріккеніс-әрекетке
іс-әрекеткебелсенді
белсендіқатысуы
қатысуы
керек
керекжәне
жәнежалпы
жалпыіс-әрекет
іс-әрекетұйымдастыруы
ұйымдастыруы
шарт
шарт..
Кері
Кері жауапты
жауапты тәуелділі
тәуелділі қатынастары-
қатынастары-
Ұжымның қасиеттері
ұжым
ұжыммүшелері
мүшелеріарасында
арасындаөзіндік
өзіндікерекшелік
ерекшелік
қарым-қатынасты
қарым-қатынастыайтады.
айтады.Бұл
Бұлолардың
олардыңіс-
іс-
әрекеттері
әрекеттерімен
менмақсаттарының
мақсаттарыныңбірлігінде
бірлігіндеғана
ғана
емес,
емес,ортақ
ортақтолғаныстары
толғаныстарымен
менбағалы
бағалыөзара
өзара
талқылауларында
талқылауларындакөрінеді.
көрінеді.
Жалпы
Жалпы таңдалған
таңдалған басқарушы
басқарушы органы-
органы-
ұжымда
ұжымдадемократиялық
демократиялық қатынас
қатынаспайда
пайда
болады.
болады.Басқару
Басқаруорганы
органыұжымның
ұжымныңбеделді
беделді
мүшелерін
мүшелерінашық
ашықжәне
жәнетікелей
тікелейтаңдайды.
таңдайды.
Оқушылар ұжымы дамуы 3
кезеңнен тұрады. Ұжымның даму
кезеңдерін ұлы педагог
А.С.Макаренко айқындаған. Ол
балалар ұжымының даму
мақсатына, іс-әрекетінің
мазмұнына, тәртібіне, балалардың
арақатынасы тәуелдігіне
байланысты жіктеді
1-кезеңде оқушылар ұжымы
2-кезеңде ұжым өзін-өзі басқаруға дағдыланады,
жеткіліксіз ұйымдасқан топ.
яғни сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық
Сондықтан мұғалім сынып
қызметі тұрақты ұжым органдарына көшеді.
өмірін ұйымдастыру үшін
Сондықтан бұл кезеңде белсенді топпен жұмыс
жұмысты талап қоюдан
істеудің маңызы зор.
бастайды. Талап - іс-әрекет
барысында орындалуға тиісті
нақты міндеттер.
3-кезең белсенді топтың және ұжым іс-әрекетінің
дамуымен сипатталады. Онда қоғамдық өмірдегі деректерді,
құбылыстарды бағалауда қоғамдық пікір пайдаланылады.
Бұл саты – ұжымның өрлеу кезеңі. Ұжым өміріндегі іс-
шараларды бірлесіп орындаудың арқасында ұжымдық
гуманистік қатынастар дамиды.
2.Қосымша мәліметтер
1.Айқын және дұрыс іздеу, күш салу.
қойылған мақсат.
бө кезе .Н.Л ық
ле ңг ук
А ыл
бе сті аш
ді : е
ді рм
ү р ы ға
Ш
с
3.Инкубация.Уақытша 4.Интуиция оянуы. Инсаит.
мәселені қозғамау.
5.Нәтижені жан-жақты
тексеру.
оқушылар жаңа
«ізденушілер» рөлін
атқарып, мұғалімнің
көмегімен жаңа
білімді өздігінен
меңгеруі
оқушыларды оқыту процесі
шығармашылыққа репродуктивті емес,
баулу мақсатында ізденушілік және
зеттеуге бағытталған шығармашылық сипат
жұмыстарға тартуда алып, ойлау процесі
өзін-өзі ізденушілік,
ұйымдастырып, өзін- зеттеушілік, іс-әрекетті
өзі іске асыруға оқушыларға қамтамасыз етіп,
мүмкіндік жасау шығармашылық
тапсырмаларды
орындауда оқытудың
әдістері мен
технологияларын,
формаларын таңдауға
мүмкіндік беру
Ойын – бала әрекеттерінің негізгі бір түрі. Ойын арқылы адам баласының
белгілі бір буыны қоғамдық тәжірибені меңгереді, өзінің психикалық
ерекшеліктерін қалыптастырады. Бала ойында да қоғамдық, ұжымдық
сипат болады. Мәселен, кез-келген бала еш уақытта жалғыз ойнамайды,
қатар-құрбыларымен бірлесіп ойнайды, ойын арқылы бір-бірімен өзара
қарым-қатынас жасайды. Ал мұның өзі оның дамуы үшін ерекеше маңызы
бар фактор екендігі түсінікті. Ойын баласының түрлі қасиеттерін
дамытатын, мұнда да баланың қабілеті, білсенділігі бір сыдырғы
байқалатынын, А.С.Макаренко өте жақсы көрсетті. «үлкендер өмірі үшін,
қызмет істеу, әрекетте ету қандай орын алатын болса, - деп жазды ол, -
балалар өмірінде ойында сондай маңызды. Ойында бала қандай болса,
өскенне кейін жұмыста көбінесе сондай болады. Сондықтан келешекке
адамды тәрбиелеу бәрінен бұрын ойын арқылы болады». Бастауыш сынып
оқушылары ойындарының басты еркешелігі – оның ұжымдық сипатта
болатындығы. Әрине, жеті-сегіз жасар баларлардың ойын ұжымы әлде де
тұрақсыз болады. Өйткені бұлар ұжымдық өмір сүруге әлде де жөнді
дағдыланбаған, мұндай ұжымның құрамы екі-үш баладан аспайды. Ал
үшінші-төртінше сынып оқушыларының ойындарында ұжымдық сипат
жақсы жетіледі.
Кейбір шетел психологтары ойында көбінесе
санасыз инстинктерге балайды.Олар
ойынды жәй рахат
жануар төлі мен
ойын табудың бір көзі
адам баласының деп қарайды да,
ойынының баланың
оның негізгі мотиві
арсындағы артық
көрсетілмейді,
айырмашылықты энергиясын мұндағы қоғамдық
жоққа шығарса сыртққа факторлардың
шығараты рөлін еске алмайды
тәсіл дейді
К.Гросс Г.Спенсер К.Плюлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz