Оқушыларды саналы тәртіпке




Презентация қосу
«Балаларды
саналы тәртіпке
тәрбиелеу»
Зерттеудің мақсаты:

Педагогика оқыту негізінде
оқушыларды саналы тәртіпке
тәрбиелеудің ғылыми
теориялық негізін анықтау
Зерттеудің міндеттері:

Саналы тәрбиені ашып көрсету;
Оқушыларды ізгілікке тәрбиелеудің
педагогикалық шарттары мен негіздерін
ашып көрсету;
Оқу – тәрбие процесінде оқушыларды
ізгілікке тәрбиелеудің жолдарын анықтау;
Жалпы түсініктеме:
Саналы тәртіп дегеніміз – оқушы
өмірдегі орнын, жауапкершілігін түсініп,
өзін - өзі жетілдіріп, айнала қоршаған
адамдар мен кез – келген затқа, жан –
жануарға және экологияға жақсылық тілеп,
жасауы.
Саналы тәртіпке тәрбиелеудегі
А.С.Макаренканың
«Сананы тәрбелеу жаттығуы» түсініктемесі

Саналы тәртіпті жаттығулар арқылы
санаға сіңіріп тәрбиелейміз. Саналы
тәртіпке талаптан басқа насихат,
ағартушылық керек. Баланы рухани
байлыққа кенелтіп, арнайы ағарту
сауатын ашып саналы тәртіпке
шақыруымыз керек. Бұл жерде балалар
ұжымының атқаратын рөлі ерекше.
Тәртіпсіз бала бірден көзге түседі.
Сондықтан ата-анаңың, ұстаздардың
мақсаты сондай балаларды жөнге салу.
Есейе келе ондай балалар жолдан
таяды.

А.С.Макаренко
Саналы Оқушыларды
Саналы тәртіп саналы тәртіпке
тәртіп ұжым тәрбиеден тәрбиелеу бүкіл
арқылы бөлек оқу-тәрбие
қалыптасады. процесінде
жүреді.

Оқушыларды
саналы тәртіпке
Саналы тәрбиелеу бүкіл
тәртіп- оқу-тәрбие
тәрбиенің ең Саналы тәртіп процесінде
жоғары
сатысы. ерекшеліктері: жүреді.

Ол оқуда, еңбекте, Саналы
қоғамдық
Саналы тәртіпке жағдайда, қызметте, тәртіп-
педагогикалық ойында, дене тәрбиенің ең
тәрбиесінде, т.б.
басшылық керек. баланың іс-әрекетінің,
жоғары
қарым-қатынасының сатысы.
барысында
атқарылады, іске
асады.
оқушының
оқыған
өзін -өзі оқушыларды
шығармалардың тануына, сөйлету арқылы
басты өзіндік Менін кейіпкерлердің
кейіпкерлерінің оятуға бағдар іс - әрекетін
іс - әрекеттерінің беру.
жағымды
салыстыру,
жақтарына көңіл қорытындылау,
аударып, түйін бағалауға
жасауға үйрету; үйрету;

саналы тәртіпке
тәрбиелеу
алдымызға
мынадай
оқушылардың
оқылған міндеттер қойды: сабақтар
мәтіндерден
бойынша алған
кейіпкерлерге
білім, білік –
берілген
дағдыларын
авторлық
одан әрі
көңіл – күйді ақыл –ой
дамытып,
табу; қызметінің
тереңдету,;
дамуына,
қалыптасуына
ықпал жасай
отырып,
шығармашылық
қабілетін ашу,
қозғау салу;
Сана мен мінез-құлықтың
арасында айырма бар

Мінез — адамның
Сана — объективті негізгі өмірлік бет
шындықты идеалды алысын және оның
түрде бейнелеудің өзіндік әрекетінің
адамға ғана тән ең айырмашылығын
жоғары формасы. сипаттайтын
қасиеттер
жиынтығы.
Саналы тәртіпке тәрбиелеу
білім беру мен ғана
шектелмейді.

Баланың сезіміне әсер ету арқылы
ішкі жан – дүниесін ояту
нәтижесінде оның ізгілік
қасиеттері қалыптасады.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
«Балаларды саналы тәртіпке тәрбиелеу»
Төтенше жағдай - мемлекетке төнген түрлі қауіпке байланысты елбасы немесе парламент жариялайтын уақытша режим
Тәрбие әдістері және құралдары
Математикалық логика
ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙ
Мектептанудың негізгі мәселелері
Төтенше жағдайлар көрсеткіші 2009 - 2010 жылдар
Әкімшілік құқыққа сипаттама
Әкімшілік құқық пәнінің қатынастары
Саяси мәдениет және саяси идеология
Пәндер