Шығармашылық қабілетті дамыту жолдары


Slide 1

Жаркент гуманитарлық-техникалық колледжі

Курстық жұмыстың тақырыбы:Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың теориялық негіздері

412 топ студенті:Зиябадін Гүлзира

Slide 2

.

Зерттеудегі мақсатым:

Оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыротырып, шығармашылқ жұмысқа балу, ой-өрісінің

дамуына мүмкіндік тудыру.

Рухани-бай, жан-жақты, түсінігі мол, өзін-өзі басқаруға, бір-бірінін

тыңдап, бағалай білуге қалыптастыру.

Slide 3

Зерделеудегі міндетім:

оқушылардың шығармашылқ қабілетін дамыту, жан-жақты дамуына көңіл бөлу, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

Slide 4

Зерделеудегі міндетім:

оқушылардың шығармашылқ қабілетін дамыту, жан-жақты дамуына көңіл бөлу, ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

Slide 5

Қазіргі білім берудің басты мақсаты-шығармашыл тұлға қалыптастыру. Егеменді еліміздің ең басты мұраты қөркениетті елдер қатарына көтерілу болса, ал өркениетке жетуде жан-жақты дамыған, рухани бай тұлғаның алатын орны ерекше.

Slide 6

Шығармашылық дегеніміз-өзінің жаңашылдығымен, өзгешелігімен ерекшеленетін өнім алуға мүмкіндік жасайтын жеке тұлғаның бойындағы қабілеттіліктің, білім мен біліктіліктің, түрткінің болуы.

Slide 7

Шығармашылық дегеніміз-оқушының белсенділігі мен дербес іс-әрекетінің ең жоғарғы түрі. Ол оқушын

ың білім деңгейін-оқушылық деңгейден шығармашылық деңгейге көтеруге жол ашу

Slide 8

Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту жолдарын үш кезеңге бөлуге болады.

Бірінші кезең-жаңаны, тың нәрсені дамыту, түпкі идеяны табуға ұмтылу.

Екінші кезең-қиял, ұшқыр ой қалыптастыру.

Үшінші кезең-тапқырлық пен шеберлікті шыңдау кезеңі. Бұл кезеңде оқушы белгілі бір шығармаға өзіндік көзқарас білдіріп, пікір жазады, мәтінге әдеби-теориялық толық талдау жүргізеді, кіші ғылыми жұмыстарды қорғайды, әңгіме жазады.

Slide 9

Шығармашылық қабілетті дамыту жолдары.

Slide 10

Бастауыш сыныпта жүргізіле бермейтін шығармашылыққа үйрету әдісінің бірі-өлең жазу. Бұл жұмысты жүргізу үшін бірінші сыныптан, яғни баланың сауаты ашылып болған соң жүргізе бастауға болады. Ол үшін алдымен оқушыларға ұйқас сөзінің мәнін түсіндіріп, өлеңдердердегі ұйұастарды табуға тапсырма берілуі тиіс. Сдан кейін ғана алдымен жеке дыбыстар, сосын буындародан кейін берілген жол арқылы ұйқас жасау үйретілді. Мысалы:

А) у-у-у

Жақсы оқу, үйге бару, кітап оқу.

Б) -ға, -ға, -ға.

Бардым ауылға, кірдім аулаға,

Ә) Ауылға барамын,

Төлдерді бағамын.

Slide 11

Оқушының танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытудың үйретудің тағы бір жолы-әңгіме, ертегілер жазғызу. Сынып оқушыларына қағаз жауап жазатын орын қалдырып, баған түрінде көшіріп алу тапсырылады. Бірінші сұраққа әркім жауапты өзі жазады, сосын жауабын қағаздың жоғары сұрақ жазылған бөлігін бүктеу арқылы көршісі көрмейтіндей етіп жауып, парталас отырған балаға береді. Екінші сұраққа жауапты сол бала жазып, жоғарыдағы ретпен жұмыс жалғаса береді. Ең соңғы сұраққа жауап жазылып біткенде, жұмыс жиналып алынады да, жалпы сынып алдында оқылады.

Slide 12

Диафилъм құрастыру баланың зейінін,

байқампаздығын тәрбиелеп, ойын тілін,

шығармашылығын дамытады.

Slide 13

Мазмұндама жаздыру арқылы оқушылар оқыған мәтінді қабылдап,

сол қабылдағандарын қайта жаңғыртуға тиіс және естрінде қалған

мәліметтерді өз сөздерімен жазып беруге дағдыланады, сөз тіркесін

құру, сөйлем құрау шеберлігіне жаттығады.

Slide 14

Сахналау-тек кейпкердің сөзін

жаттап айтып беру емес,

кейіпкердің бейнесн, айтар ойын

жеткізе алу. Бұл жұмыс арқылы бала

өмірлік тәжірбие жинақтайды, өмірге

деген көзқарасы қалыптасады.

Slide 15

Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін

арттыруда мына жолдарды есте ұстаған жөн:

1. Сабақты халық педагоикасымен ұштастыра отырып оқыту. Балаларды

халықтық салт-дәстүрді-әдет-ғұрыпты, қастерлеп құрметтеуге үйрету, тәрбиелеу.

2. Өнермен байланыстырып оқыту.

3. Пікірталас түрлерін айдалана отырып оқыту(пікір алмасу, ойтолғау, пікірсайыс. )

4. Сыныптан тыс шығармашылық жұмыстарды өткізу.

Slide 16

5. Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу, бағыттау.

Оқушыларды ғылыми жұмысқа баулудың басы оларды өз беттерімен

орындалатын зерттеу, іздендіру бағытындағы тапсырмаларға

төселдіруден басталады. Шеберлік-сөздің орнын таба білу. Әрбір

Сабақ басталар алдында оқушыны қызықтырып әкететіндей кіріспе

Ойлап табу керек. Бейнелі сөздер, қызықты мәлімет, тартымды үзінді

оқу мұғалімнің шеберлігіне байланысты.

Slide 17

Қорытынды:

Оқушының танымдық ізенімпаздығы қалыптасып, сұрақтарды,

Мәселелерді терң талдауға үйренеді, шығармашылық ой-өрісі артады,

Оқушы өз ойын еркін айтуға, сөз мәдениетін үйренеді. Кітаппен

жұмыс, көркем және ғылыми әдебиеттер, баспа материалдарымен

жұмыс істеу біліктерін қалыптастыру. Мұғаліммен оқушылардың

қарым-қатынасы ынтымақтастықта болып, сенімділіктері

артады.

Slide 18

4-ші сынып оқушыларының танымдық қажетсінуін анықтау мақсатында

Төмендегідей тест пайдаландым.

5-иә

4-көбінесе

3-кейде, сирек

2-білмеймін

1-жоқ, сәйкес келмейді.

1. Мен білуге тырысамын

2. Мен өз мүмкіндігіме, қабілетіме сенемін.

3. Жұмысым көп болмаса да, өзімді дамытуға көп уақыт арнаймын.

4. Өз пікірімді, көзқарасымды жеткізуге тырысамын.

5Танымдық сұрақтар туындаған кеңінен отырып піірлесемін. .

6Сабақта кездесетін кейбір кедергілер менің белсенділігімді реттейді. .


Ұқсас жұмыстар
ДАРЫНДЫ ЖӘНЕ ТАЛАНТТЫ БАЛАЛАРҒА МҰҒАЛІМ
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Шығармашылық дарындылық
Дарынды балаларды психологиялық қолдау және дамыту
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Дарынды оқушылар тізімі
Тұлғаны бағдарлап оқыту үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz