Ұлт жоспарын білім саласында іске асыру



«100 нақты қадам» Ұлт жоспарын білім саласында іске асыру
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы құндылықтарын білім беру процесіне енгізу мәселелері туралы

«Елбасының «Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Жолдауында
- Қазақстанның тәуелсіздігі және Астанасы;
- қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім;
- зайырлы қоғам және руханият;
- индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім;
- Жалпы Ортақ Еңбек Қоғамы;
- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы;
- еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысу.
Ел болашағының іргетасын қалаған басты құндылықтар:
Notes: Поиск ответов на эти вопросы обнажил ряд проблем, связанных в первую очередь с недостаточной подготовленностью общества к вызовам современности. Это, прежде всего:
Первая причина - экономическая
- недостаточность стандартных умений (шаблонных действий) по узким специальностям для трудоустройства на современном этапе;
дефицит у взрослого населения тех навыков, которые востребованы на современном рынке труда.
Вторая причина - культурная (ценностно-мировоззренческая)
Следующий немаловажный фактор, требующий своевременного и адекватного реагирования со стороны национальной системы образования, это острый мировоззренческий и ценностный кризис, который лежит в основе многих проблем современного общества.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясын іске асыру аясында қоғамдық-гуманитарлық циклді пәндердің (қазақ тілі, қазақ әдебиеті, орыс тілі, орыс әдебиеті, Қазақстан тарихы) оқу бағдарламаларының базалық мазмұнына енгізілді.
«Қазақстан-2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» Елбасы Жолдауындағы «Mәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясын өмірде іске асырудың негізі мектепте қалануы тиіс.
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы балалар мен жастарды жоғары руханилық, азаматтық ұстаным, әлеуметтік жауапкершілік қазақстандық қоғам игілігі үшін еңбек ету дайындығын, жаңа қазақстандық патриотизм мен бірігу сезіміне тәрбиелеуге бағытталған.
ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 393 бұйрығымен бекітілген «Қазақ тілі», «Орыс тілі», «Қазақ әдебиеті», «Орыс әдебиеті» және «Қазақстан тарихы» пәндерінің қайта әзірленген үлгілік оқу бағдарламаларына енгізілген.

«Елбасының «Тәуелсіздік толғауы» еңбегін білім беру ұйымдарында білім мазмұнына енгізе кеңірек оқыту
Академияда Елбасының 2014 жылғы 15 желтоқсанда сөйлеген «Тәуелсіздік толғауы» еңбегі мәтінің білім беру ұйымдарында оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып оқып білуге арналған әдістемелік ұсынымдар дайындалды, осыған орай Мемлекет басшысының «Тәуелсіздік толғауы» шығармасын кеңінен оқытуды ұйымдастыру ұсынылады.
Пәндерді оқыту оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін және патриоттық сезімдерін, «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясын өмірде жүзеге асыру ұмтылысын, азаматтық жауапкершіліктерін қалыптастыруға, ұлттық өзіндік сана және төзімділікті дамытуға, зайырлы құндылықтарды нығайтуға және жастардың терроризм мен экстремизм идеологиясын саналы түрде қабылдамау, этносаралық және мәдениетаралық байланыс жағдайында қарым-қатынас жасау біліктілігін қалыптастыруға бағытталған.

БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ
Қазақстан Республикасындағы Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру аясында Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ бірлесе отырып, орта білім мазмұнын жаңартуда алдымен «НЗМ» ДББҰ тәжірибесін республиканың жалпы білім беретін мектептеріне жүйелі бейімдеумен тарату бойынша жұмыстар жүргізілуде.
Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары әзірленіп, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы №292 қаулысымен бекітілді.

Notes: Казахстанский патриотизм и гражданская ответственность. Формирование чувства сопричастности и гордости за свою Родину, народ и историю, осознание ответственности за благосостояние общества и развитие Казахстана.
Уважение. Формирование уважения к национальным и общечеловеческим ценностям, истории и культуре каждого народа, к окружающим и их мнениям, эмоционально-положительного отношения к себе.
Открытость. Доброжелательность, доверие и внимательность к людям, готовность к сотрудничеству и дружбе, оказание помощи тем, кто в ней нуждается. Открытость к новым знаниям.
Сотрудничество. Координация своей деятельности с другими лицами для достижения общих целей, умение работать в поликультурной среде с использованием широкого спектра средств коммуникации.
Обучение на протяжении всей жизни. Мотивация к обучению, познанию и творчеству в течение всей жизни и формирование умений к обновлению знаний.
Системно-деятельностный подход - методологическая основа проекта стандарта начального общего образования. Системно-деятельностный подход нацелен на развитие личности, на формирование гражданской идентичности. Обучение должно быть организовано так, чтобы целенаправленно вести за собой развитие.
Реализация технологии системно-деятельностного метода в практическом преподавании обеспечивается следующей системой дидактических принципов:
1) Принцип деятельности - заключается в том, что ученик, получая знания не в готовом виде, а добывая их сам, осознает при этом содержание и формы своей учебной деятельности, понимает и принимает систему ее норм, активно участвует в их совершенствовании, что способствует активному успешному формированию его общекультурных и деятельностных способностей, общеучебных умений.
2) Принцип непрерывности - означает преемственность между всеми ступенями и этапами обучения на уровне технологии, содержания и методик с учетом возрастных психологических особенностей развития детей.
3) Принцип целостности - предполагает формирование учащимися обобщенного системного представления о мире (природе, обществе, самом себе, социокультурном мире и мире деятельности, о роли и месте каждой науки в системе наук) .
4) Принцип минимакса - заключается в следующем: школа должна предложить ученику возможность освоения содержания образования на максимальном для него уровне (определяемом зоной ближайшего развития возрастной группы) и обеспечить при этом его усвоение на уровне социально безопасного минимума (государственного стандарта знаний) .
5) Принцип психологической комфортности - предполагает снятие всех стрессообразующих факторов учебного процесса, создание в школе и на уроках доброжелательной атмосферы, ориентированной на реализацию идей педагогики сотрудничества, развитие диалоговых форм общения.
6) Принцип вариативности - предполагает формирование учащимися способностей к систематическому перебору вариантов и адекватному принятию решений в ситуациях выбора.
7) Принцип творчества - означает максимальную ориентацию на творческое начало в образовательном процессе, приобретение учащимся собственного опыта творческой деятельности.

«Мәңгілік Ел» құндылықтары
Білім беру стандарттарында анықталған құндылықтар
Адалдық және патриотизм
Қазақстанның тәуелсіздігі және Астанасы
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік (Отанға және халқына деген сүйіспеншілік, елінің жетістіктері үшін мақтаныш, Қазақстан мүддесіне қызмет ету)
Еңбексүйгіштік
Жалпы Ортақ Еңбек Қоғамы
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім
Еңбек және шығармашылық (өз жұмысын қйымдастыру білу, белсенділік, бастамашыл, адалдық, жұмысқа әуесқойлық, үздік нәтижелерге жету)
Азаматтық теңдік
Толеранттылық
Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы
Құрмет (мақтаныш, ата-аналары, отбасы, үлкендер, достары, адамдарға қамқоршылық және жылы сезім)
Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысу
Ынтымақтастық (әртүрлі елдердің азаматтарымен, жергілікті және мектептің қоғамында, мұғалімдермен, достарымен командада жұмыс істей білу қабілеті)
Адалдық
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Ашықтық
(іскерлік және жеке қарым-қатынаста адалдық, академиялық адалдық, басқа адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге дайын болу, ортақ мақсатқа жету)
Білім беру және білімділік
Өмір бойы білім алу (білім мен дағдыларының өсуі, тұлғаның потенциалын дамыту, экономикалық білімін дамыту, ұлттың бәсекеге қабілеттілігінің өсуі)

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы
МЖМБС МЕНОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ӘЗІРЛЕУДЕГІ ҰСТАНЫМДАР
ҚҰНДЫЛЫҚТАР: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу

Жаңартылған білім мазмұны аясында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы академиялық пәндер, жобалау-зерттеу және сабақтан тыс іс-әрекеттер, қосымша білім беру, таңдау курстары арқылы мектеп мазмұнына енгізілетін болады.
Оқу бағдарламаларының мазмұны білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға, қазақстандық патриотизм және «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясын іске асыруға тырысу, этносаралық және мәдениетаралық байланыс жағдайында толеранттылықты және қарым-қатынас жасау білігін дамытуға бағытталады.

«Тарих» пәні «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық біріктіруші идеясын жүзеге асыруда маңызды рөл атқарады, ол өз кезегінде ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды қабылдайтын, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтейтін және Отанның дамуына өзіндік үлес қосуды қалайтын тұлғаны тәрбиелеу арқылы жүзеге асады.
Пәннің мақсаты: Оқушылардың бойында тарихи сана, қазақстандық патриотизм, толеранттылық, өз елі мен әлем елдерінің тарихы мен мәдениетіне құрмет, өз ата-бабаларының жетістіктеріне деген мақтаныш сезімдерін қалыптастыру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарыту, зерттеушілік, ойлау, коммуникативті дағдыларды қалыптастыру.
Пәннің міндеттері:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz