Орнатылған қуаттың төмен бірлігі
Презентация қосу
Орындаған:НГД(РН)-14,1 студенті
Нәбидуллина М.Н.
Булыгазды қондырғылар(англ. Combined Cycle Gas Turbine,
CCGT) — электр энергиясын өндіруге жұмыс жасайтын
электргенерациялық станция.
Тұтану өнімі ретінде отын мен судың буын қолдануға болатын булыгазды қондырғылар
идеясын алғаш рет 1824 ж. Сади Карно өзінің «Размышления о движущей силе огня и о
машинах, способных развивать эту силу» еңбегінде айтқан болатын.Карно поршенды
булыгазды қондырғының схемасын ұсынды және жану отынын жұмыс денесі ретінде бір
мезгілде газдың шығаратын жылуын пайдалана отырып жоғарғы температура аймағында
жұмыс буын алуға болатын эффективті булыгазды қондырғылардың басты шартының негізін
салды.
Жану камерасына суды беріп және пайда болған булыгазды ерітіндінің турбинаның жұмыс
денесі ретінде пайдаланатын булыгазды қондырғының жобасын П.Д.Кузьминский жасап
шығарды.1892 ж. осы жоба арқылы аз қуатты газдыбулы қондырғы жасап шығарылған
болатын.Қондырғыда p= const болғандағы жану отыны (керосин) қолданылды және жану
өнімін салқындату (көпсатылы радиалды турбина алдында) су буымен сұйылту арқылы
жүзеге асырылған болатын,яғни оның жасаған қондырғысы монарлы типті газдыбулы
қондырғы болды.
Булыгазды қондырғының эффективтілігін арттыруда неміс ғалымы Карл Гольцварт көп үлес
қосты.Оның жобасымен «Картинг» фирмасында 1906-1908 ж.ж. қуаты 35,8 кВт ПӘК-і 10%
тек болатын алғашқы булыгазды қондырғы құрастырылды. 1910-1927 ж.ж. аралығында ол ең
алдымен вертикал валды,кейіннен горизонталь валды булыгазды қондырғы құрастырды.Өзінің
жұмысының көрінісі ретінде газды,сұйық,және көмірдің күлін де жану отыны ретінде
қолданды.
Кейіннен 1920 ж. оның сызбалары арқылы «ТИССЕН» зауытының күш станциясы үшін
қуаты 5000 кВт есептелген қондырғы құрастаралды.Бұл қондырғынығ жұмыс істеу
ерекшелігін бинарлы типке қарастыруға болады.
П. Д. Кузьминскийдің турбина мен жану камерасының
сызбасы: 1 –жұмыс қалағы; 2 –бағыттау қалағы; 3 –жану
камерасы; 4 –воздушный патрубок; 5 – форсунка; 6 – змеевик;
7–су беру; 8 – подвод воздуха; 9 – отын беру.
V = const болғанда,қуаты 5 МВт тең Гольцварттың булыгазды
қондырғысының сызбасы (1920 ж.): 1 –ауа компрессоры; 2 –булы
турбина; 3 – воздухопровод; 4 – жану камера; 5 – выхлопной клапан; 6 –
газоподводящий патрубок турбины; 7 –газды турбина ; 8 –
котелутилизатор; 9 – выхлопной патрубок установки; 10 – впускной
(воздушный) клапан; 11 – топливный насос; 12 – топливный клапан; 13
– конденсатор; 14 – питательный насос; 15 – вал установки.
Булыгазды қондырғылардың екі бөлек қозғалтқыштары
бар:механикаландырылған булы және газды турбинды. Газдытурбиналы
қондырғыларда турбинаны жанатын газтәріздес отындар айналдырады.
Отын ретінде табиғи газ,сондай-ақ мұнайхимиялық өнеркәсіптегі
өнімдерді алуға болады. Бір валында айналған ротор есебінен электр
тогын шығаратын турбинасымен генератор орналасқан. Газды
турбинадан өтіп жатқанда турбинаға энергиясының бір бөлігін ғана
береді,шығарда әлі де жоғарғы температурасы сақталады. Газды
турбинадан шығарда жанатын өнімдер су мен пайда болған сулы буды
жылытатын механикаландырылған булы котел-утелизаторға түседі.
Жанатын өнімнің температурасы буды булы турбинада қолдануға
қажетті жағдайға дейін жеткізуге жетерліктей болады(500С
температурадағы түтінді газ Р-100 атм). Қысымдағы қыздырылған буды
алуға мүмкіндік береді.
Артықшылықтары:
Булыгазды қондырғылар электр ПӘК-інің 60 %-ға жеткізуге мүмкіндік
береді,салыстырмалы түрде жұмыс жасап тұрған механикалық булы
қондырғыларда,әдетте,ПӘК–і 33-45 %,ал газдытурбиналы
қондырғыларда ПӘК 28-42 % диапазон аралығында болады;
Орнатылған қуаттың төмен бірлігі;
Булыгазды қондырғылар булы механикаландырылған қондырғылармен
салыстырғанда,электр энергиясын өндіруде суды аз пайдаланады;
Тұрғызудың аз мерзімі (9-12 ай);
Теңіз және темір жолдарында отын тасымалдаудың қажеттілігі жоқ;
Аз көлемділігі қолданушының тасымалдау шығынын азайтады;
Экологиялық жағынан булытурбиналы қондырғылармен салыстырғанда
таза.
Кемшіліктері:
Отын ретінде пайдаланатын ауаны тазарту мүмкіндігі;
Пайдаланатын отын түрінің шектеулігі , негізгі отын
ретінде- табиғи газ , ал резервті отын ретінде-дизельді отын
пайдаланады.
Қуаттың мезгілдік шегі , максималды өнімділігі- қысқы
уақытта.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz