Пассивті әдістер Активті әдістер Интербелсенді әдістер



Қ. И. Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті
«Қолданбалы химия» кафедрасы
Диплом тақырыбы:Интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік білім беру саласындағы
ерекшеліктері
Диплом жетекші: Сатыбалдиева Н. К
Орындаған: Еркебай А. А

Жұмыстың өзектілігі оқытyшының мiндeті бәрiн айқындaп бeру ғaна емес, студeнттi терең ойлayға, прaктикалық әрeкeттeрдiң дaғдысын үйрeтeтіндігіндe.
Президент Нұрсұлтан Назарбаев 2006 жылы мамыр айының 26 жұлдызында Л. Н Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университетінде оқыған “Инновациялар мен оқу-білімді жетілдіру арқылы білім экономикасына ” лекциясында : ”Жеке тұлғаны функционалдық әзірлеу тұжырымдамасынан жеке тұлғаны дамыту тұжырымдамасына көшу жүріп жатыр. Жаңа тұжырымдама білім берудің даралық сипатын көздейді, өзін-өзі дамытуға қабілеттілігін ескерге мүмкіндік береді“ деп айтқан. яғни бүкіл әлемге бәсеке бола алатын білім экономикасына жету үшін бәсекеге түсе алатын білім беру бағарламаларын орта-кәсіптік білім беру саласында қолдану өзекті мәселелердің бірі. Орта-кәсіптік білім беру саласында жаңа әдістерді енгізу мәселенің пайда болу себептерінің бірден-бір бастауы осы. Берілген дипломдық жұмыста интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік білім беру саласында қолданудың негізі, ерекшеліктер, мәселелері, келешегі, мүмкіндіктері сипатталды.

Жұмыстың мақсаты интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік білім беру саласындағы ерекшеліктерін айқындау. Осыған орай мынадай міндеттер шешімін тапты:
-коммуникативті біліктер мен дағдыларды дамытуды жүзеге асыру;
-ақпараттық міндеттер;
-студенттердің топта жұмыс істеуде, тәрбиелік міндеттер;
-жаңа технологияның маңызды міндеттері.

Интербелсенді әдiстеменің теориялық негiздeмесi, пайда болу тарихы
Пассивті әдістер
Оқытушы
Активті әдістер
Интербелсенді әдістер

Мұғалімнің бағытаушы болуы;
- Жұппен, топпен жұмыс, өзара қарым-қатынастың дамуы;
- Бағалаудың жаңа түрлерін пайдалану;
-студенттер көп уақыт бойы дербес жұмыс жасайды;
-студенттің сұраққа жауапты өзі ізденуі;
-өмірлік машықтардың қалыптасуы;
ИОӘ артықшылығы
дәстүрлі педагогика;
-Білім, білік, дағыдының басты нысанда болуы;
-студенттің кейбір саладағы іс-әрекеттерін құрастырудың жалпылама ұстанымдарына сүйенуі, анықталған мәселелерді шешудің дайын әдістері
ДОӘ артықшылығы

ЗЕРТТEУ ОБЪEКТІЛЕPІ МЕН ӘДІСТЕPІ
Зерттеу объектісі-студенттер
Дөңгелек үстел, дискуссия, дебат;
Миға шабуыл;
Іскерлік және рөлдік ойындар;
Case study.
Зерттеу әдістеріІ

Дөңгелек үстел әдісі
Сабақ тақырыбы: “Эфирлер мен майлар”.
Мақсаты:Эфирлер мен майлардың қасиеттерін, қолданылуы туралы студенттерді толық ақпаратпен қамту .
I

I топ
Эфирлер
II топ
Майлар
III топ
Сарапшылар

эфирлер

Абсолютті үлгерім
Сапалы үлгерім
Қатысқандар саны
20
20
Үздіктер саны
6
6
Жақсы баға алған студенттер саны
10
10
Қанағаттанарлық баға алған студенттер саны
2
2
Қорытынды
90%
80%

Миға шабуыл әдісі
Ұйымдастыру
Жағымды аудитория
Қызықты тапсырмалар
Кері байланыс

1 бөлім
Сұрақтар:
Жез қармақтай майысып», «Жез таңдай», «Күміс көмей», «Қолдары алтын», «Темірдей тәртіп», «Сынаптай сырғып. . . »т. б . Осы теңеулердің мәнін ашу тапсырмасы, сол арқылы металдардың қасиетін талдау.
2 бөлім
Топтық тапсырмалар
Ауыр металдар
Түсті металдар
Асыл металдар
3 бөлім
Кері байланыс

Абсолютті үлгерім
Сапалы үлгерім
Қатысқандар саны
23
23
Үздіктер саны
6
6
Жақсы баға алған студенттер саны
14
14
Қанағаттанарлық баға алған студенттер саны
3
3
Қорытынды
100%
87%
Үлгерім көрсеткіші

Рөлдік ойын
Қатысушылар:
Жүргізуші;
«Тараз химия паркі» директор;
«ХИМ-плюс» ЖШС «Күйдіргіш сода мен хлор өндірісі» технология бөлімінің басшысы;
«Каустик» АҚ басқарма төрағасы.
Журналистер.
Галогендер

Абсолютті үлгерім
Сапалы үлгерім
Қатысқандар саны
20
20
Үздіктер саны
6
6
Жақсы баға алған студенттер саны
10
10
Қанағаттанарлық баға алған студенттер саны
2
2
Қорытынды
90%
80%

Case study
Сабақ тақырыбы:Спирттер
Топқа бөліну
Ситуациялық жағдай орнату
Қорытынды

ҚОРЫТЫНДЫ
Орта-кәсіптік білім беру салаларында итербелсенді әдісті қолданудың ерекшеліктері:
Сабақты өмірмен байланыстыру.
Ұжымдық қарым-қатынастың тиімділігі.
Интербелсенді сабақтың құрылымы.
Интербелсенді әдістің қағидалары.
Интербелсенді әдістердің студент психологиясы, үлгерім ретіне қарай қолданылуымен байланысты
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz