Пассивті әдістер Активті әдістер Интербелсенді әдістер


Slide 1

Қ. И. Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті

«Қолданбалы химия» кафедрасы

Диплом тақырыбы:Интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік білім беру саласындағы

ерекшеліктері

Диплом жетекші: Сатыбалдиева Н. К

Орындаған: Еркебай А. А

Slide 2

Жұмыстың өзектілігі оқытyшының мiндeті бәрiн айқындaп бeру ғaна емес, студeнттi терең ойлayға, прaктикалық әрeкeттeрдiң дaғдысын үйрeтeтіндігіндe.

Президент Нұрсұлтан Назарбаев 2006 жылы мамыр айының 26 жұлдызында Л. Н Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университетінде оқыған “Инновациялар мен оқу-білімді жетілдіру арқылы білім экономикасына ” лекциясында : ”Жеке тұлғаны функционалдық әзірлеу тұжырымдамасынан жеке тұлғаны дамыту тұжырымдамасына көшу жүріп жатыр. Жаңа тұжырымдама білім берудің даралық сипатын көздейді, өзін-өзі дамытуға қабілеттілігін ескерге мүмкіндік береді“ деп айтқан. яғни бүкіл әлемге бәсеке бола алатын білім экономикасына жету үшін бәсекеге түсе алатын білім беру бағарламаларын орта-кәсіптік білім беру саласында қолдану өзекті мәселелердің бірі. Орта-кәсіптік білім беру саласында жаңа әдістерді енгізу мәселенің пайда болу себептерінің бірден-бір бастауы осы. Берілген дипломдық жұмыста интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік білім беру саласында қолданудың негізі, ерекшеліктер, мәселелері, келешегі, мүмкіндіктері сипатталды.

Slide 3

Жұмыстың мақсаты интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік білім беру саласындағы ерекшеліктерін айқындау. Осыған орай мынадай міндеттер шешімін тапты:

-коммуникативті біліктер мен дағдыларды дамытуды жүзеге асыру;

-ақпараттық міндеттер;

-студенттердің топта жұмыс істеуде, тәрбиелік міндеттер;

-жаңа технологияның маңызды міндеттері.

Slide 4

Интербелсенді әдiстеменің теориялық негiздeмесi, пайда болу тарихы

Пассивті әдістер

Оқытушы

Активті әдістер

Интербелсенді әдістер

Slide 5

Мұғалімнің бағытаушы болуы;

- Жұппен, топпен жұмыс, өзара қарым-қатынастың дамуы;

- Бағалаудың жаңа түрлерін пайдалану;

-студенттер көп уақыт бойы дербес жұмыс жасайды;

-студенттің сұраққа жауапты өзі ізденуі;

-өмірлік машықтардың қалыптасуы;

ИОӘ артықшылығы

дәстүрлі педагогика;

-Білім, білік, дағыдының басты нысанда болуы;

-студенттің кейбір саладағы іс-әрекеттерін құрастырудың жалпылама ұстанымдарына сүйенуі, анықталған мәселелерді шешудің дайын әдістері

ДОӘ артықшылығы

Slide 6

ЗЕРТТEУ ОБЪEКТІЛЕPІ МЕН ӘДІСТЕPІ

Зерттеу объектісі-студенттер

Дөңгелек үстел, дискуссия, дебат;

Миға шабуыл;

Іскерлік және рөлдік ойындар;

Case study.

Зерттеу әдістеріІ

Slide 7

Дөңгелек үстел әдісі

Сабақ тақырыбы: “Эфирлер мен майлар”.

Мақсаты:Эфирлер мен майлардың қасиеттерін, қолданылуы туралы студенттерді толық ақпаратпен қамту .

I

Slide 8

I топ

Эфирлер

II топ

Майлар

III топ

Сарапшылар

Slide 9

эфирлер

Slide 10

Абсолютті үлгерім

Сапалы үлгерім

Қатысқандар саны

20

20

Үздіктер саны

6

6

Жақсы баға алған студенттер саны

10

10

Қанағаттанарлық баға алған студенттер саны

2

2

Қорытынды

90%

80%

Slide 11

Миға шабуыл әдісі

Ұйымдастыру

Жағымды аудитория

Қызықты тапсырмалар

Кері байланыс

Slide 12

1 бөлім

Сұрақтар:

Жез қармақтай майысып», «Жез таңдай», «Күміс көмей», «Қолдары алтын», «Темірдей тәртіп», «Сынаптай сырғып. . . »т. б . Осы теңеулердің мәнін ашу тапсырмасы, сол арқылы металдардың қасиетін талдау.

2 бөлім

Топтық тапсырмалар

Ауыр металдар

Түсті металдар

Асыл металдар

3 бөлім

Кері байланыс

Slide 13

Абсолютті үлгерім

Сапалы үлгерім

Қатысқандар саны

23

23

Үздіктер саны

6

6

Жақсы баға алған студенттер саны

14

14

Қанағаттанарлық баға алған студенттер саны

3

3

Қорытынды

100%

87%

Үлгерім көрсеткіші

Slide 14

Рөлдік ойын

Қатысушылар:

Жүргізуші;

«Тараз химия паркі» директор;

«ХИМ-плюс» ЖШС «Күйдіргіш сода мен хлор өндірісі» технология бөлімінің басшысы;

«Каустик» АҚ басқарма төрағасы.

Журналистер.

Галогендер

Slide 15

Абсолютті үлгерім

Сапалы үлгерім

Қатысқандар саны

20

20

Үздіктер саны

6

6

Жақсы баға алған студенттер саны

10

10

Қанағаттанарлық баға алған студенттер саны

2

2

Қорытынды

90%

80%

Slide 16

Case study

Сабақ тақырыбы:Спирттер

Топқа бөліну

Ситуациялық жағдай орнату

Қорытынды

Slide 17

ҚОРЫТЫНДЫ

Орта-кәсіптік білім беру салаларында итербелсенді әдісті қолданудың ерекшеліктері:

Сабақты өмірмен байланыстыру.

Ұжымдық қарым-қатынастың тиімділігі.

Интербелсенді сабақтың құрылымы.

Интербелсенді әдістің қағидалары.

Интербелсенді әдістердің студент психологиясы, үлгерім ретіне қарай қолданылуымен байланысты


Ұқсас жұмыстар
Интербелсенді оқыту әдістерінің ортакәсіптік білім беру саласындағы ерекшеліктері
Негізгі интерактивті әдістер
Экономикалық болжамдау классификациясы
Реактивті кадр саясаты
Жұмыс қабылеті және шаршау
Кәсіпкерлік ұйымды кадрмен қамтамасыз ету
Оқытудың белсенді әдістері - оқу
Белсенді оқыту әдістері
Компьютерлік вирустар, антивирустар
Бірлескен жұмыстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz