Өнер - білім бар жұрттар өлеңінің мағынасын ашу


Slide 1

Өнер-білім бар жұрттар (Ы. Алтынсарин)

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 3 “__”

Мұғалімі:

Slide 2

*

Сабақ мақсаты

Нені қайталап, нені білеміз?

• Ы. Алтынсарин туралы еске түсіреді, «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің мазмұндық ерекшеліктерін сипаттайды.

Білгенімізді қайтіп ұғынамыз?

• Ақын өлеңінде берілген өнер мен білімнің маңыздылығын өз сөздерімен түсіндіреді.

Ұғынғанымызды қайтіп қолданамыз?

• Ы. Алтынсариннің өлеңіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді қазіргі ғылым мен білімнің жеткен жетістіктерімен байланысын анықтайды.

Нені талдаймыз?

•Ы. Алтынсаринның «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңіңдегі ғылым жетістіктерін сызбанұсқа түрінде бейнелейді, талдайды.

Нені жинақтаймыз?

• «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің тақырыбы мен идеясынан өнер мен білімнің қажеттіліктерін түйіндейді. Ақынның бата-тілегін өз ойлары арқылы жалғастырып жазады.

Сабаққа пікірге (эссеге) не жазамыз?

Ы. Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінен алған әсерлерін түйіндейді, өнер мен білімнің маңызы жайлы ой қорытады.

Slide 3

1. Ы. Алтынсарин - ағартушы-ұстаз

2. «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің мағынасын ашу

3. Ы. Алтынсариннің жастарға айтқан өсиеті

*

Тақырып жоспары

Slide 4

1-тақырыпша

Ы. Алтынсарин - ағартушы-ұстаз

Ыбырай (Ибраһим) (1841-1889 жж. ) Алтынсарин - қазақтың көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы.

1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай) қазақ

балалары үшін мектеп ашу тапсырылады, әрі сол

мектепке орыс тілінің мұғалімі болып белгіленеді.

Ыбырайдың бүкіл өмірін арнаған ағартушылық- ұстаздық қызметі осылай басталады. 1864 жылы 8 қаңтарда мектептің жаңа ғимаратын салтанатты түрде ашады.

Slide 5

*

Ы. Алтынсарин - ағартушы-ұстаз (жалғасы)

Қазақ хрестоматиясына енген

тақырыптар

- балалар өмірінен алынған әңгімелер;

- әр түрлі жинақтардағы адамдар өмірінен алынған әңгімелер;

- қазақ ақындарының ең таңдаулы өлең -жырларынан үзінді;

- қазақтың мақал -мәтелдері.

Slide 6

*

Ы. Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін мәнерлеп оқу

Slide 7

*

2-тақырыпша

«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің мағынасын ашу

Тастан

салғызды,

Айшылық алыс жерлерден Көзіңді ашып - жұмғанша

Жылдам

алғызды.

Slide 8

*

Аты жоқ

Мың шақырым жерлерге Күн жарымда барғызды.

Адамды

ұшырды,

Мал істейтін жұмысты От пен суға түсірді.

«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің мағынасын ашу (жалғасы)

Slide 9

*

Отынсыз

пісірді,

Сусыздан сусын ішкізді.

Теңізде

балықтай,

Дүниені кезді жалықпай. . .

«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің мағынасын ашу (жалғасы)

Slide 10

*

3-тақырыпша

Ы. Алтынсариннің жастарға айтқан өсиеті.

Бізде бекер жатпалық

Осыларға таныспай.

Ат өнері білінбес,

Бәйгеге түсіп жарыспай.

Желкілдеп шыққан көк шөптей

Жасөспірім достарым,

Қатарың кетті-ау, алысқа-ай,

Ұмтылыңыз қалыспай. . .

Үміт еткен достарым,

Сіздерге бердім батамды!. .

Осы батадан не түсіндіңдер?

Slide 11

*

3-тақырыпша. Өлеңнің сөз қоры

Slide 12

*

№, р/с

Сөз

Сөздің мағынасы

1

Айшылық алыс жерлер

Өте алыс жер

2

Көзді ашып жұмғанша

Тез, жылдам

3

Дүниені кезді

Жер жүзі, әлем

4

Бата

Өсиет, игі тілек, ақыл


Ұқсас жұмыстар
Өлең мотивнің ауыз әдебиеті үлгісе ұқсастығы
Аңыз - әңгімелер
Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»
Ыбырайдың әңгімелері
Ұшқыр ой мен шешен тіл
Абайдың Қыс өлеңінің шығу тарихы
Өлеңнің негізгі идеясы - қазақ қауымына озық мәдениетті елдерді үлгі етіп көрсету
Балалар кітабы - тәрбиенің қуатты құралы
Ыбырай Алтынсарин 1841­1889
Ыбырай Алтынсарин “Залым төреге” өлеңін талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz