Өнер - білім бар жұрттар өлеңінің мағынасын ашу
Презентация қосу
Өнер-білім бар
жұрттар
(Ы.Алтынсарин)
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 “__”
Мұғалімі: __________
Сабақ мақсаты
Нені қайталап, • Ы. Алтынсарин туралы еске түсіреді, «Өнер-
нені білеміз? білім бар жұрттар» өлеңінің мазмұндық
ерекшеліктерін сипаттайды.
Білгенімізді • Ақын өлеңінде берілген өнер мен білімнің
қайтіп маңыздылығын өз сөздерімен түсіндіреді.
ұғынамыз?
Ұғынғанымызд • Ы. Алтынсариннің өлеңіндегі негізгі ойды
ы қайтіп білдіретін тірек сөздерді қазіргі ғылым мен
қолданамыз? білімнің жеткен жетістіктерімен байланысын
анықтайды.
Нені •Ы.Алтынсаринның «Өнер-білім бар жұрттар»
талдаймыз? өлеңіңдегі ғылым жетістіктерін сызбанұсқа
түрінде бейнелейді, талдайды.
Нені • «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің тақырыбы
жинақтаймыз? мен идеясынан өнер мен білімнің қажеттіліктерін
түйіндейді. Ақынның бата-тілегін өз ойлары
арқылы жалғастырып жазады.
Сабаққа пікірге Ы.Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар»
(эссеге) не өлеңінен алған әсерлерін түйіндейді, өнер мен
білімнің маңызы2
жайлы ой қорытады.
жазамыз?
Тақырып жоспары
1. Ы. Алтынсарин – ағартушы-ұстаз
2. «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің мағынасын
ашу
3. Ы.Алтынсариннің жастарға айтқан өсиеті
1-тақырыпша
Ы. Алтынсарин – ағартушы-ұстаз
Ыбырай (Ибраһим) (1841-1889 жж.) Алтынсарин
— қазақтың көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы,
этнограф, фольклоршы.
1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай) қазақ
балалары үшін мектеп ашу тапсырылады, әрі сол
мектепке орыс тілінің мұғалімі болып белгіленеді.
Ыбырайдың бүкіл өмірін арнаған ағартушылық-
ұстаздық қызметі осылай басталады. 1864 жылы 8 қаңтарда
мектептің жаңа ғимаратын салтанатты түрде ашады.
Ы. Алтынсарин – ағартушы-ұстаз
(жалғасы)
Қазақ хрестоматиясына енген
тақырыптар
- балалар өмірінен алынған
әңгімелер;
- әр түрлі жинақтардағы
адамдар өмірінен алынған
әңгімелер;
- қазақ ақындарының ең
таңдаулы өлең -жырларынан
үзінді;
- қазақтың мақал –мәтелдері.
Ы.Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар»
өлеңін мәнерлеп оқу
2-тақырыпша
«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің
мағынасын ашу
Тастан салғызды,
Айшылық алыс жерлерден
Көзіңді ашып – жұмғанша
Жылдам алғызды.
«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің
мағынасын ашу (жалғасы)
Аты жоқ
Мың шақырым жерлерге
Күн жарымда барғызды.
Адамды ұшырды,
Мал істейтін жұмысты
От пен суға түсірді.
«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңінің
мағынасын ашу (жалғасы)
Отынсыз пісірді,
Сусыздан сусын ішкізді.
Теңізде балықтай,
Дүниені кезді жалықпай...
3-тақырыпша
Ы.Алтынсариннің жастарға айтқан өсиеті.
Бізде бекер жатпалық
Осыларға таныспай.
Ат өнері білінбес,
Бәйгеге түсіп жарыспай.
Желкілдеп шыққан көк шөптей
Жасөспірім достарым,
Қатарың кетті-ау, алысқа-ай,
Ұмтылыңыз қалыспай...
Үміт еткен достарым,
Сіздерге бердім батамды!..
Осы батадан не түсіндіңдер?
3-тақырыпша. Өлеңнің сөз қоры
№, Сөз Сөздің мағынасы
р/с
1 Айшылық Өте алыс жер
алыс жерлер
2 Көзді ашып Тез, жылдам
жұмғанша
3 Дүниені кезді Жер жүзі, әлем
4 Бата Өсиет, игі тілек, ақыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz