Оқиғаның шешімі




Презентация қосу
Балалар елін
бағындыру (Н.
Ақышев)

Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 “__”
Мұғалімі: __________
Сабақ мақсаты
Нені қайталап, • ертегі авторымен танысады, ертегі туралы
нені білеміз? білімдерін еске түсіреді, ертегідегі негізгі ойды
анықтайды.
Білгенімізді • ертегінің негізгі ойын, кейіпкерлердің
қайтіп ерекшелігін және оқиға желісін өз сөзімен
ұғынамыз? түсіндіреді.
Ұғынғанымызд • ертегідегі оқиға желісінің байланысын
ы қайтіп ертегідегі кездесетін оралымды сөз тіркестері
қолданамыз? мен сөз мағынасын қолданады.
Нені •ертегіні оқиға желісімен талдайды, спорт пен
талдаймыз? өнердің маңызын байланыстырып салыстырады.
Нені • адамның жақсы өмір сүруі оның біліміне,
жинақтаймыз? еңбегне, өнеріне, спортқа, оқуға байланысты
екендігін түйіндейді.
Сабаққа пікірге •еңбек, спорт, өнер, оқудың өзара байланысын
(эссеге) не анықтайды, пайдасын түсіндреді, олардың
қажеттілігін сипаттап жазады
жазамыз?

Тақырып жоспары
Тақырып жоспары
1. Ертегі және оның түрлері.
2. Ертегінің мазмұндық желісі.
3. Қиялдан туған кейіпкер.

1-тақырыпша

Ертегі және оның түрлерін еске түсірейік.

Қандай
ертегілермен таныспыз?
Қиял
ғажайып ертегілеріне тоқталамыз.
Ертегінің авторы бола ма?

2-тақырыпша
Ақышев Нұрдәулет - жазушы

Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай
ауданы, Маңырақ
ауылында 1950 жылы 15 маусымда
дүниеге келген.
Шығармалары: «Мейірімділік сәулесі»,
«Қиырдан келген көгершін», «Сынық
домбыраның сазы», «Қоңыр өгіз»
әңгімелері.

Ертегінің мазмұндық құрылымы:
Оқиғаның басталуы (қайда, қашан
басталды?)
Оқиғаның дамуы (негізгі кейіпкер әрекеті)
Оқиғаның шиеленісуі (негізгі кейіпкер
менлер мен оқиға арасындағы байланыс)
Оқиғаның шешімі (оқиғаның аяқталуы)

3-тақырыпша. Ертегінің мазмұндық құрылымы
Оқиғаның басталуы. Балалар еліне Ойын патшалығының
үстемдік етіп, өзіне бағындыруы.

Ертеден қара кешке дейін бар білетіндері – тек қана Ойын.
Ойынмен алданғаны сонша тамақ ішіп, бірауық жүрек жалғап
алуды ұмытыпты. 7
Оқиғаның дамуы. Тіршіліктің жандануы

еңбекті көмекке шақыруы.

- Ата-ана қадіріне жетіпті.
- Нанның дәмін сезіпті.
Өмірдің құпия сырын ашуға жол.
Оқы да біл, ойна да күл.

ақылдаса келіп оқушыларға келесі
жетіспейтін нәрсенің атын –

деп тауыпты.

- Табиғат құпиясын білуге ұмтылыпты.
- Оқу – білім азығы екенін түсініпті.
Оқиғаның шиеленісуі

Оқы да біл, ойна да күл. (жалғасы)

Оқиғаның шарықтауы. Дені саудың жаны сау.

Өнерлі өрге жеткізер.

Оқиғаның шешімі
Оқудың атасы- Кітап.

Кітап алтын сандық:
Кітап - білім бұлағы,
іші толған қазына, құт,
Білім - өнер шырағы.
оқы, оқы, ойыңа тұт.

Мен «Кітап» деген қайырымды қартпын. Мен елді
тыным таппай аралап жүрмін, балалардың көпшілігі
мені ұнатады. Мен арқылы өмір қызықты болады.
Өйткені, өнер, спорт, еңбек, оқу, ойын, мен алтаумыз
доспыз.
Туындының көркемдік ерекшелігі:
- мәтіндегі сөйлем құрылымы және
тірек, ұғымына қиындық келтіретін
сөздер;
- мәтіндегі оқиға болған жерді
сипаттау (пейзаж, табиғат, портрет);
- мәтіндегі көркемдегіш және
бейнелеуіш сөздерінің қолданылуы.

№, р/с Сөз Сөздің мағынасы
1 Мақрұм бос қалу
2 Жүрек тамақтану ас ішу
жалғау
3 Кемеліне әбден дамыған,
келген өркендеген


Ұқсас жұмыстар
Еңлік-Кебек дастаны
С. Мұқанов Саятшы ораз
Ғ.Мүсіреповтің «Ананың анасы» әңгімесі
М. Әуезов Еңлік-Кебек пьесасы
Бала Шоқан әңгімесі. Сапарғали Бегалин
Қанатының аққудың балапандап
Бейімбет Майлин “Шұғаның белгісі”
Шұғаның белгісі
ЫҚТИМАЛДЫЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ
Шығарма тақырыбы мен идеясы
Пәндер