Оқиғаның шешімі


Slide 1

Балалар елін бағындыру (Н. Ақышев)

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 3 “__”

Мұғалімі:

Slide 2

Сабақ мақсаты

*

Нені қайталап, нені білеміз?

• ертегі авторымен танысады, ертегі туралы білімдерін еске түсіреді, ертегідегі негізгі ойды анықтайды.

Білгенімізді қайтіп ұғынамыз?

• ертегінің негізгі ойын, кейіпкерлердің ерекшелігін және оқиға желісін өз сөзімен түсіндіреді.

Ұғынғанымызды қайтіп қолданамыз?

• ертегідегі оқиға желісінің байланысын ертегідегі кездесетін оралымды сөз тіркестері мен сөз мағынасын қолданады.

Нені талдаймыз?

•ертегіні оқиға желісімен талдайды, спорт пен өнердің маңызын байланыстырып салыстырады.

Нені жинақтаймыз?

• адамның жақсы өмір сүруі оның біліміне, еңбегне, өнеріне, спортқа, оқуға байланысты екендігін түйіндейді.

Сабаққа пікірге (эссеге) не жазамыз?

•еңбек, спорт, өнер, оқудың өзара байланысын анықтайды, пайдасын түсіндреді, олардың қажеттілігін сипаттап жазады

Slide 3

Тақырып жоспары

Тақырып жоспары

1. Ертегі және оның түрлері.

2. Ертегінің мазмұндық желісі.

3. Қиялдан туған кейіпкер.

*

Slide 4

1-тақырыпша

Ертегі және оның түрлерін еске түсірейік.

Қандай ертегілермен таныспыз?

Қиял ғажайып ертегілеріне тоқталамыз.

Ертегінің авторы бола ма?

Slide 5

*

2-тақырыпша

Ақышев Нұрдәулет - жазушы

Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Маңырақ ауылында 1950 жылы 15 маусымда дүниеге келген.

Шығармалары: «Мейірімділік сәулесі», «Қиырдан келген көгершін», «Сынық домбыраның сазы», «Қоңыр өгіз» әңгімелері.

Slide 6

*

Ертегінің мазмұндық құрылымы:

Оқиғаның басталуы (қайда, қашан басталды?)

Оқиғаның дамуы (негізгі кейіпкер әрекеті)

Оқиғаның шиеленісуі (негізгі кейіпкер менлер мен оқиға арасындағы байланыс)

Оқиғаның шешімі (оқиғаның аяқталуы)

Slide 7

*

3-тақырыпша. Ертегінің мазмұндық құрылымы

Оқиғаның басталуы. Балалар еліне Ойын патшалығының үстемдік етіп, өзіне бағындыруы.

Ертеден қара кешке дейін бар білетіндері - тек қана Ойын.

Ойынмен алданғаны сонша тамақ ішіп, бірауық жүрек жалғап алуды ұмытыпты.

Slide 8

*

Оқиғаның дамуы. Тіршіліктің жандануы

еңбекті көмекке шақыруы.

- Ата-ана қадіріне жетіпті.

- Нанның дәмін сезіпті.

Slide 9

*

Өмірдің құпия сырын ашуға жол.

Оқы да біл, ойна да күл.

ақылдаса келіп оқушыларға келесі жетіспейтін нәрсенің атын -

деп тауыпты.

- Табиғат құпиясын білуге ұмтылыпты.

- Оқу - білім азығы екенін түсініпті.

Slide 10

*

Оқы да біл, ойна да күл. (жалғасы)

Оқиғаның шиеленісуі

Slide 11

*

Оқиғаның шарықтауы. Дені саудың жаны сау.

Slide 12

*

Өнерлі өрге жеткізер.

Slide 13

*

Оқиғаның шешімі

Оқудың атасы- Кітап.

Кітап алтын сандық:

іші толған қазына, құт,

оқы, оқы, ойыңа тұт.

Кітап - білім бұлағы,

Білім - өнер шырағы.

Мен «Кітап» деген қайырымды қартпын. Мен елді тыным таппай аралап жүрмін, балалардың көпшілігі мені ұнатады. Мен арқылы өмір қызықты болады. Өйткені, өнер, спорт, еңбек, оқу, ойын, мен алтаумыз доспыз.

Slide 14

*

Туындының көркемдік ерекшелігі:

- мәтіндегі сөйлем құрылымы және тірек, ұғымына қиындық келтіретін сөздер;

- мәтіндегі оқиға болған жерді сипаттау (пейзаж, табиғат, портрет) ;

- мәтіндегі көркемдегіш және бейнелеуіш сөздерінің қолданылуы.

Slide 15

*

№, р/с

Сөз

Сөздің мағынасы

1

Мақрұм

бос қалу

2

Жүрек жалғау

тамақтану ас ішу

3

Кемеліне келген

әбден дамыған, өркендеген


Ұқсас жұмыстар
Еңлік-Кебек дастаны
Көкке қараған бидай
С. Мұқанов Саятшы ораз
Ғ.Мүсіреповтің «Ананың анасы» әңгімесі
М. Әуезов Еңлік-Кебек пьесасы
Бала Шоқан әңгімесі. Сапарғали Бегалин
Қанатының аққудың балапандап
Бейімбет Майлин “Шұғаның белгісі”
ЫҚТИМАЛДЫЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ
Шығарма тақырыбы мен идеясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz