Сандық сауаттылық


Slide 1

Сандық сауаттылық

Оқыту сапасын арттыру үшін жаңа технологияларды пайдалану

Slide 2

Технология дегеніміз не?

Notes: Пән туралы және балалардың қалай білім алатындығы туралы білім қаншалықты маңызды екендігін талқылаңыздар. Бұл үдеріске жаңа технологиялар қандай үлес қоса алады?

Slide 3

Мұғалімге қандай білім қажет?

Білім

Мысалы,

Табиғат әлемі туралы кодталған білім

Сіз неге үйретесіз?

Сіз бұған не үшін үйретесіз?

Slide 4

Педагогика дегеніміз не?

Қалай оқыту жолын білу

Notes: Пе-да-го-ги-ка

- зат есім.

Мұғалімнің функциясы немесе жұмысы; оқыту.

Оқыту туралы өнер немесе ғылым; білім беру; оқу әдістері.

Шығу тегі: Грек сөзі: paidagōgía - баланың тәлімгері отыратын бөлме.

Шаршының ішінде - түрлі мәдениеттерде педагогиканы не деп танитындығы көрсетілген

Slide 5

Сапалы оқыту және оқу:

Дәлелдемеге негізделген қағидаттар

Notes: Оқыту мен оқу дегеніміз не екендігі туралы зерттеулер дәлелдемелерінен.

Біз бұны қалай анықтаймыз - өткен аптаның тәжірибесіне жүгіну.

Slide 6

Жаңа технологиялар дегеніміз не?

Сандық технологиялар

Notes: Телехабарлар тарату

Сандық телевидение

Интернет / WWW

Ұялы телефондар

Тасымалданатын құрылғылар

Дербес компьютерлер/Лэптоптар

Slide 7

Білімнің педагогикалық аспектісі дегеніміз не?

БПА=

Білімнің

Педагогикалық

Аспектісі

БПА

Notes: Олар қай жерде қиылысады:

Пәнді білгенде

Оқушылардың түсінетінін білгенде

Абстрактілі идеялар туралы қосымша тұжырымдамаларды білгенде

Білім беру бағдарламаларын білгенде

Нақты пәнге тән тілді білгенде

Slide 8

Білімге қол жеткізу үшін технологияларды қолдану

Білімге қол жеткізу үшін

технологияларды қолдану

Мысалы: интернеттен іздеу

Notes: Сандық технологиялардың алдында болған технологиялар кезінде білім кітапханаларда сақталатын, оған тек таңдаулылар ғана қол жеткізе алатын. Немесе бай өмір тәжірибесі бар студенттер (кітаптар үйлерінде, т. б. ) . Ал қазір білімді кез келген жерде алуға болады және оларға қол жеткізу оңай.

Сондай-ақ: Желі арқылы алуға болатын білімдер ретке келтірілген және оларға еренмәтіндік форматта қол жеткізуге болады

Slide 9

Жаңа технологиялардың үлгілері

Notes: Университет кітапханасының веб-сайты - Ч. Дарвинге, Ньютонға қатысты барлықматериалдарға он-лайн қол жеткізуге болады.

Классикалық әдебиетке жеңіл қол жеткізуге болатынын көрсету үшін осы еб-сайттарға сілтемені табыңыз.

http://io9. com/5814323/cambridge-university-library-online-collection-lets-you-read-all-the-notes-charles-darwin-made-in-his-books

http://www. biodiversitylibrary. org/collection/darwinlibrary#history

Slide 10

Жастарға интернетте орналастырылған материалдарды алуды және пайдалануды үйрету

Notes: Интернетте ақпаратты қалай тиімді іздеуге болатынын үйретеміз бе?

Және де табылған әрі пайдаланылатын ақпаратта сыни тұрғыдан іріктеп алуға үйретеміз бе?

Оны қалай пайдалануға болады?

Оқушыларымызды олар тапқан ақпараттың шынайылығы туралы қорытындыны қалай жасау керектігін үйретеміз бе?

http://epa. gov/climatechange/indicators. html

http://www. causesofglobalwarming. net/

http://www. ourcivilisation. com/aginatur/moregw. htm

http://code. google. com/apis/customsearch/

Slide 11

Google, MSN не Ask Jeeves сияқты веб-сайттарын пайдаланған кезде нәтижелер қалай көрсетіледі?

Notes: 2008- 09

Ақпарат іздеуге арналған басқа веб-сайттар туралы білу үшін іздеу жүйелерін қолданатындар негізінен 12-15 жастағылар (2008 жылы 12-15 жастағы 284 бала, 2009 жылы 12-15 жастағы 294 бала) . Осы мәнді тестілеу 2008-2009 жылдар арасындағы кез келген өзгерісті көрсетеді. Дереккөз - байланысты басқаруды зерттеу (Saville Rossiter-Base)

Үрдістер туралы әңгіме

Бірінші баған бірінші бірнеше көзсеткіш үстінде деп ойлайды - және т. б.

Slide 12

Технологиялық педагогикалық білімдер (TПБ)

Оқушылар мен мұғалімдерге АКТ-ні қалай қолдануды үйрету

Slide 13

Болашақтың сыныптары?

Notes: Білім беру платформасы туралы толығырақ

Құжат-камера - негізгі немесе жоғары технология (Скотт Тули Мэтс)

Оқушылардың жауап беруге ұмтылысы (мысалы, менің мектебімде бұл қалай қолданылатыны туралы)

Интерактивті тақта - Сандық қалам (Морагпен сөйлеседі),

Сымсыз электронды таблетка

Бұл кешенді қалай пайдаланатынын білуге тиіспіз (балалардың Сізге көрсетуіне түрткі болыңыз/жас ұрпақтың Сізге құрмет көрсетуіне түрткі болыңыз) . Біз бұл істе маман емеспіз ғой!

Біз білім беру платформасында IWB-ді пайдаланудың түрлі үлгілерін көрсетеміз.

Slide 14

Технологиялық педагогикалық мазмұндық білім (ТПМБ)

Оқытуға қолдау көрсету үшін технологияларды пайдалану

Notes: Сабақта интернетте қалай қодануға болады - жады картасындағы ВИДЕО.

Алдыңғы параққа қайтадан оралып, оқуға ықпал ету үшін бұл заттар қалай қолданылатынын қараңыз

Slide 15

Web 2. 0 технологиясы

Notes: Web 1 - Бір-біріне ақпарат жіберу. Ғалымдар, белгіленген веб-сайттар арасында ақпарат жіберу. Интерактивті емес веб-сайттар.

Web 2 - Барлығы ауани әлемде («бұлттағы» есептеуіш ортада) сақталған, бұл білім мен ақпаратты кез келген адам қолдана және бөлісе алады. Бұл ұтқырлық. Ұтқыр технология мұны барлық жерде мүмкін қылады. Смартфондар жұмыс үстелі сияқты күшті. Айталық, бір-бірімізбен күресудің орнына, оларды оқу үшін қалай қолдануға болатынын ойлауымыз керек. Өзін-өзі реттейтін оқушылар біздің сыныптарда қолданатын тәсілдер мен технологияларды пайдаланады. Желінің негізгі идеясы адамдар бір-бірімен байланыс орнататын ақпараттық кеңістік болып табылады. Бірақ байланыс арнайы тәсілдермен орнатылады: олар пулда білім алмасу арқылы араласады.

Бұл жердегі идея - бұның үлкен, қарауға арналған орта болуында емес. Идея - барлығының бұнда өз идеяларын орналастыруында, ол жерден идея алуында.

- Тим Бернерс-Ли

Slide 16

«Ауани» есептеу ортасы

Web 1. 0

Web 2. 0

Жеке веб-сайттар

Блок жүргізу

"Британика“ онлайн-энциклопедиясы

Википедия

Домен аты туралы ойлану

Іздеуді оңтайландыру

Жариялау

Қатысу

Ақпараттық мазмұнды басқару жүйесі

Вики

Каталогтер (Таксономия)

Тег құру (‘фолксономия’)

Notes: web 1 мен web 2 арасындағы айырмашылықтар

Slide 17

Ұтқыр технологиялардағы үрдістер

Notes: Үрдістерді іздеу, кеңейту және талқылау

Chart 2:1 Global ICT developments, 1998 - 2008

Source ITU world Telecommunication/ICT indicators database

Slide 18

Ұтқыр телефондарды пайдаланушылар

Slide 19

Танзания патшалық ветеринарлық колледжінің студенттері

Notes: Бір жыл бойы тағылымдамадан өткен студент-ветеринарлардың барлығы - Лондон патшалық ветеринарлар мектебінен.

Оларға 3G функциясы және роумингі бар ұялы телефон берілді, олар қай жерде жүрсе де, тіпті шалғайдағы ауылда болса да үйге, Лондонға телефон соға алады

Қандай аурумен ауыратынын анықтай алмайтын ірі қараға кезіккенде олар Лондондағы лекторына телефон соғып, одан ақыл-кеңес сұрай алады.

Slide 20

Notes: Анимацияны қосыңыз.

Бүкіл ауылға - бір телефон, бірақ олардың әрқайсысында өз сим-карталары бар. Олар барлығы бірлесіп бір телефонды пайдаланады.

Slide 21

Іс-әрекеттегі ұтқыр оқыту

Google’s Open Data Kit-ті пайдалану арқылы ашық жерде физикалық зерттеу деректерін жинау

Twidroid-ты пайдаланып, таңдап алынған орналасатын жерді тіркеу

Twitter, email және Google Chat арқылы КВК тобының мүшелерімен және сарапшыларымен қарым-қатынас жасау

Блоггерді пайдаланып, топтық блокты жаңарту

Notes: Мал туралы мәліметті телефонға жазу. Деректерді жергілікті халықпен бірлесіп пайдалану.

Google құжаттарын пайдаланып -> Алиді лекция залының түкпіріне жіберіңіз.


Ұқсас жұмыстар
Сандық сауаттылық Компьютерлік сауаттылық
Сандық құзыреттілік
Студенттердің жетістіктерін анықтауда қандай қағидаларды ұстану керектігін айқындау
Үшінші бағыт
Мәтіннен түсіндерме
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Жазу өнертабысы
БӘСЕКЕЛІК ҚАБІЛЕТ
Оқу сауаттылығы сауаттылық сауаттылығы
Ұйымдастыру диалог ребустар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz