Бүгінгі сабақта менің білгенім




Презентация қосу
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Қорқыныш,
Сабырлылық,
ыңғайсыздық, Сенімсіздік,
сенім,
қобалжу. қынжылу.
ыңғайлылық
Сары түс – жеңілдік пен қуанышты, сабырсыздықты, нұр сәулені білдіреді.
Қуаныштың, күн шапағатының нышаны. Сары түс адамды болашаққа бағыттайды,
жаңалыққа талпындырады, заманауилыққа, дамушылыққа құштар етеді. Бұл түсті
таңдаған кез келген адам қиындықты тезірек жеңуге құлшынып, тезірек босап
шығудың амалын іздеп тұрады. Өзгерісті жиі қалап тұрады, сары түске құмар
адамға тұрақсыздық тән.
Қызыл түс адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, белсенділікті,
нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, бейімділікті,
албырттықты, жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар -
кез келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер, батыл адамдар
Жасыл түс – еркіндікке деген жігерлікті, табандылықты,
мақсаткерлікті, өзімшілдікті, «Мен» деп өзіне жоғары баға берушілікті білдіреді.
Бұл түсті таңдағандар – өзінің құндылығына деген сенімді жоғарылатқысы
келетіндер, айналасындағы адамдардан мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін
адамдар. Сондай-ақ, бұл түс тәкаппарлықтың нышаны.
Функцияның
дифференциалда
у ережелері
Сабақтың мақсаты:

Туынды ережелерін қолдана білу, өз білімін
көрсетіп, бағалауды үйрену, білімді өздігінен
іздеп табуға, талдауға, жүйелеуге, негізгісін
ажырата білуге үйрену, топпен жұмыста,жеке,
жұптық жұмыстарда әркім өз білім деңгейінің
жоғары екеніне сенімді болу. Халқымыздың
салт дәстүрлерін қастерлеуді құрметтей
отырып, математикалық біліммен қоса салт
дәстүрлерімізді дәріптейтін мақал, мәтел,
нақыл сөздерді қайталаймыз.
Дифференциалдау ережелері
(u v ) u v
2. (Сu ) Сu
3. (u v) u v u v

u u v u v
4. 2
v v
1. Рене 3. Исаак
Ньютон 5. Вильгельм
Декарт Лейбниц

7. Карл
Фридрих
Гаусс

2. 4. Коши
6. Евклид
Архимед
Туындыны дифференциалдау деп атаған
Лейбниц

Функцияның туындысын
флюксия деп Ньютон атаған
1. Суретте у = f(x)
функциясы графигіне
абсциссасы х0 нүктесінде
жанама жүргізілген. f(x)
функцияның х0 нүктесіндегі
туындысының мәнін табыңыз

2. Суретте у = f(x)
функциясы графигіне
абсциссасы х0 нүктесінде
жанама жүргізілген. f(x)
функцияның х0 нүктесіндегі
туындысының мәнін табыңыз
Келесі функциялардың
туындысын табыңыз:
1. у х х
2. у 5х
3. у ( х 3) ( х 1)
х
4. у
5 4х
Қатені тап

2 '

1 x 2 x 1 x 3 3x 2 1 x 2 2 x 2 x 4 3x 2 3x 4 5 x 4 3x 2 2 x
1 x
1 x 3 2

1 x 3

1 x 3

Оқулықпен жұмыс №454,№455
Сәйкестендіру графигі

1. 3 x 2 x
6 4 2
25 х 9 х

2. x 2 3
18 x 2
3. х x 2
2 х


4. 5 х 3 х 5 3
3x 2

№ 1. f`'(x) = - 2sin2x + cos(x + )
10 4
1 I. f(x) =(4 – 3x) 2.f '(x) = cos 3x 3 x sin 3 x
cos 3 x
II. f(x) = 3х 2 3. f '(x) = 23
7х 3 x (7 х 3) 2
III. f(x) = 4. f '(x) = 2 x

cos 3 x 4
x 1
IV. f(x) = 4 5.f '(x) = - 30(4 – 3x) 9
x 1
V. f(x) =cos2x + sin(x + )
№ 1. f`'(x) = - 6sin6x + 4cos4x
4x 1
2 I. f(x) = 1 16 x
2.f '(x) = 63(9х-5) 6
II. f(x) = (4 1,5 x)10 3. f '(x) =
(1 16 x) 2
III. f(x) = 3x 2 1 4. f '(x) = -15(4 - 1,5x) 9
IV. f(x) = cos6x+sin4x 5.f '(x) =
3x
V. f(x) =
(9 х 5) 7 3x 2 1
№ 1. f`'(x) = 2 cos x 5
21 20
x 5
3 I. f(x) = (20x + 4) 2.f '(x) = 420(20x + 4)
4x
II. f(x) = 4sin x 5 3.f '(x) = 2
4x 5
III. f(x) = sin4xcos6x – cos4xsin6x 4. f '(x) = 6( x 4)
x
IV. f(x) = 4 x 2 5 5.f '(x) = - 2cos2x 5

VI. f(x) = 6 2 x
x4
№ 1. f`'(x) = - 48
4 I. f(x) = sin5xcosx – cos5xsinx 2. (3x 5) 5 f '(x) = x
(3 ) 9
II. f(x) = 4 x 3 6 3.f '(x) = -9sin9x 2
III. f(x) = 4 4. f '(x) = 4cos4x
IV. f(x) = (3 x ) (3x 5) 4 5.f '(x) = 6x 2

V. f(x) = cos4xcos5x
- sin4xsin5x 4x3 6
№ I. f(x) = x 2 12 x 18
5 II. f(x) = cos(6 – 4x) 1. f`'(x) = - 2sin2x 1
9 2 3
III. f(x) = (4x + 3) 2.f '(x) = -18x (9 -x ) +
8 2x 7
IV. f(x) = sin7xsin5x + cos7xcos5x 3.f '(x) = 36(4x + 3)
36 6 x
V. f(x) = (9 -x ) + 2 x 7 4. f '(x) = ( x 12 x 18)
2 3

5.f '(x) = 4sin(6 – 4x)
№ I II III IV V
1 5 3 2 4 1
2 3 4 5 1 2
3 2 1 5 3 4
4 4 5 1 2 3
5 4 5 3 1 2
Мына мысалдарды шығара отырып, туынды терминін енгізген француз
математигінің фамилиясын таба аласыңдар

Р у=2х- 2х³+3х+4 у(1)-?

Н у=(3х-2) у( )-?

Г y= cos x – sin x у(П/3)-?

А у= (х³-2х+1) cos x у(0)-?

Ж у= (3х-х²-х )( х + 3х - 8) у (1) - ?

А у=tg 2x ctg 2x у(2П/3) - ?

4 х
Л у= х 2 у(1) - ?

2 3 1
- 2 5 0 1 57,5
3 2
1 2 3 4

1 нұсқа
б в а г

2 нұсқа
в г б а
“Бүгінгі сабақта менің білгенім...”
“Бүгінгі сабақта мен үйрендім...”
“Бүгінгі сабақта мен таныстым...”
“Бүгінгі сабақта мен қайталадым...”
“Бүгінгі сабақта мен бекіттім...”
“Бүгінгі сабақта маған ұнады...”
ҮІ.Үйге тапсырма:
№450,454,455,456 156-157бет.
Қосымша тест кітабынан тақырыпқа
сәйкес есептерді орындау
Өзін—өзі бағалау парағы
Аты-жөні________________________________________________

Ұқсас жұмыстар
Интернетке кіру үшін дауыстық командаларды пайдалану
Жомарттық пен сараңдық
Бала тілін дамытудың әдіс - тәсілдері
Сабақты етістік Салт етістік қимыл
Барлық оқушылар
Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы
Топқа біріктіру
Жеке рефлексия
Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
Математика сабағында оқушыларды ұлттық рухта адамгершілікке тәрбиелеу
Пәндер