Эстетикалық тәрбие
Презентация қосу
Қазақстан Республикасында білім
беруді дамытудың 2011-2020
жылдарға арналған мемлкеттік
бағдарламасына сәйкес жастардың
бойында патриоттық сезімді, жоғары
адамгершілік және көшбасшылық
қасиеттерді тәрбиелеу
“Шорнақ” жалпы орта мектебінің
директордың тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары Р. Жапарова
Қазақсан Республикасында білім беруді
дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасына сәйкес
жастардың бойында патриоттық сезімді,
жоғары адмагершілік және көшбасшылық
қасиеттерді тәрбиелеу
Баяндамашы : “Шорнақ” жалпы орта мектебінің директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары Р.Жапарова
Түркістан қаласы - 2013 жыл
Мақсаты:
Жастардың бойында белсенді азаматтық ұстанымды,
əлеуметтік жауапкершілікті, отансүйгіштік сезімді, жоғары
адамгершілік жəне көшбасшылық қасиеттерді
қалыптастыру.
Міндеті:
Жастарды отансүйгіштікке тəрбиелеу
жəне олардың азаматтық белсенділігін,
əлеуметтік жауапкершілігін жəне
əлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру
жөніндегі шаралар кешенін іске асыру.
Мектепке дейінгі оқыту мен тəрбиелеу
Орта білім
Арнайы білім беру
Техникалық жəне кəсіптік білім беру
Жоғары жəне жоғары оқу орнынан кейінгі білім
Тəрбие жұмысы жəне жастар саясаты
Білім жүйесін қаржыландыру
Мемлекеттік бағдарлама Қазақстан Республикасы
Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсанындағы
№1118 жарлығымен бекітілген.
Бағдарлама екі кезеңде іске
асырыла бастады:
2011 – 2015 жылдар
мен 2016 – 2020 жылдар.
консультациялық, ақпараттық-
талдамалық, оқыту және басқа да
қызметтер көрсету мақсатында
мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс
шеңберінде жастардың үкіметтік
емес ұйымдары базасында қызметті
жүзеге асыратын облыстық және
республикалық әлеуметтік білім беру ұйымдарында спорт
қызметтер одан әрі дами бастады; секцияларының желісі
дамытылады;
2011 жылдан
бастап
түрлі жобаларды іске асыру
арқылы жастар арасында
қазақстандық патриотизмді қайырымдылық
қалыптастыру мақсатында тұрақты мәдениетін қалыптастыру
негізде мемлекеттік рәміздерді жөнінде мақсатты шаралар
таныту, тарих, салт-дәстүр және ана қабылданыла басталды
тілін білу жөнінде іс-шаралар
жалғастырылды;
Бағдарламаны іске асырудың бірінші Екінші кезеңде (2016 – 2020 жылдар)
кезеңінде (2011 – 2015 жылдар) же- басымдық жабдықтарды сатып алу-
келеген бағыттар бойынша білім беруді ды, білім беру жүйесін дамыту
дамытудың модельдерін әзірлеумен, міндеттерін шешуге бағытталған іс-
оларды сынақтан өткізумен, сондай-ақ шараларға
ауқымды қайта құрулар мен инвистициялар салуды (білім берудің
эксперименттердің басталуымен материалдық инфрақұрылымын
байланысты жұмыстарды жүргізу жаңғырту және басқа да шығыны көп
көзделген. жұмыстар, әдістемелік, кадрлық,
ақпараттық қамтамасыз ету) көздейтін
іс-шараларды жүзеге асыруға
беріледі, негізінен, өткен кезеңдерде
алынған нәтижелерді енгізуге және
таратуға бағытталған іс-шараларды
іске асыру қарастырылған.
2011 – 2015
жылдар
2016 – 2020
жылдар
Бағдарлама
Бағдарламаны іске асырудың бірінші кезеңінде (2011 –
2015 жылдар) жекелеген бағыттар бойынша білім беруді
дамытудың модельдерін əзірлеумен,
оларды сынақтан өткізумен, сондай-ақ ауқымды қайта
құрулар мен
эксперименттердің басталуымен байланысты
жұмыстарды жүргізу көзделген.
Екінші кезеңде (2016 – 2020 жылдар) басымдық
жабдықтарды сатып алуды, білім беру жүйесін дамыту
міндеттерін шешуге бағытталған іс-шараларға
инвистициялар салуды (білім берудің материалдық
инфрақұрылымын жаңғырту жəне басқа да шығыны
көп жұмыстар, əдістемелік, кадрлық, ақпараттық
қамтамасыз ету) көздейтін іс-шараларды жүзеге
асыруға беріледі, негізінен, өткен кезеңдерде алынған
нəтижелерді енгізуге жəне таратуға бағытталған іс-
шараларды іске асыру қарастырылған.
Ұлттық тәлім-тәрбие тарихнамасы
Адалдық пен Отанға деген Әлемдiк дiндердiң
парасаттылық, сүйіспешілік, оның (Мұсылман, Христиан,
ар-намыс пен өркендеуіне Будда т.б) теотәлiмдік
Алғышарттары
тектілік; қызмет ету.
Қарапайымдылық,
Тұран Ренессансының
еңбексүйгіштік пен гуманистiк тәлiм-
өзгеге көмек көрсетуге тәрбиелiк
дайын болу; Алғышарттары
жас қазақстандықтың
бойында келесідей
құндылықтар
Алтын Орда
Еңбекке қалыптасады: тұсындағы ұлттық
құрмет; тәлiм-тәрбиелiк
Алғышарттар
ЕврАзиялық Реннесанс
дәуiрiндегi
Дәстүрге Қиындықтан тоталитарлық
адалдық, үлкенге Достық, өзара авторитарлы-
қорықпай
құрмет, кішіге ізет; көмек көрсету педагогикалық
табысқа жету; Алғышарттар
мен бірлік;
Ұлттық тәрбие үрдісінің халық тұрмысында кешенді жүргізілу жүйесі
Күрделі ұғымдарды қабылдау. Ой- Малды күтіп-баптау. Егін егу және
пікірлерді жетілдіру. Қоршаған орта диханшылық. Кесте тігу. Жіп иіру. Киіз Ұлттық салт-дәстүрлер мен
мен тұрмыс қайшылықтары туралы үй тігу жєне жинау. Көші-қон салты. мейрам жораларды қастерлеу.
көзқарас қалыптастыру. Ойлау және Балық аулау. Мал жаю. Бұйымдар жасау. Үлкен адамдарды сыйлау.
талдау. Жаттау. Есте сақтау. Қайталау Үй салу (асар). Мал етін мүшелеу. Малды Жақсы қасиетерді және
күтіп-баптау дәстүрлері. әдеттерді үйрену.
Ақыл-ой Еңбек тәрбиесі
Адамгершілік тәрбиесі
тәрбиесі
Жастардың экологиялық
мəдениетін қалыптастыру
шеңберінде, азаматтық тəрбие
берудің бағыттарының бірі
ретінде «Жасыл ел» жəне т.б Дене тәрбиесі
Экологиялық тәрбие
жобалары дамиды.
Эстетикалық
тәрбие
Табиғатты қорғау дәстүрлері. Этномузыкалық аспаптарда ойнау. Әскери-жауынгерлік өнер.
Аңшылық және саятшылық Халық әндері мен билерінің Ұлттық-спорттық ойындар.
салты. Экологиялық тарихы. Зергерлік бұйымдар мен Ат құлағында ойнау.
тақырыптарға арналған тыйым әшекейлер жасау. Айтыс дєстүрі. Төзімділік, қаһармандық һәм
сөздер. Мал өрісі және оны Ою-өрнектердің тарихы. Сурет батырлық дәстүрлері. Соғыс
түрлері. Жануарлар дүниесін салу. Таңбалы тастар. Ұлттық өнері. Әскери-көшпенділік
және өсімдік-топырақ қолөнер туындылары. Тән мен тұрмыс салты. Дене
жамылғысын қорғау. жан сұлулығы болмысы.
Азаматтық тəрбие
Жастардың экологиялық мəдениетін
қалыптастыру шеңберінде, азаматтық
тəрбие берудің бағыттарының бірі
ретінде «Жасыл ел» жəне т.б
жобалары дамиды.
Әскери –патриоттық тəрбие
Жастардың əскери-патриоттық
тəрбиесін дамыту үшін «Отаныма
қызмет етемін!» жалпыхалықтық
жобасы əзірленіп, жүзеге асыру
жоспарланады.
Тәрбие сағаты: Әңгіме: «Мемлекеттік рәміздер
Дебат: «Бала тәрбиесіне
«ҚР бала құқықтары заңы» туралы не білеміз?»
мектеп пен отбасының
«Сен өз міндетінде білесін
жауапкершілігі»
бе?»,
«Жасөспірім және заң»
Пікірсайыс: «Сен өз
құқығыңды білесін бе?»
Тренинг:
«Азаматтық ар – ұят
соты»
Оқушыларға
Қазақстандық
патриотизм мен
азаматтық
тәрбие беру
жұмысы
Тәрбие сағаты: «Елімнің
байрағы», «Қазақстандық
КТІЖБ патриотизм деген не?»
инспекторларымен
кездесу Сахналық көрініс: «Ерлікке тағзым»,
«Ер есімі ел есінде»
ҰОС ардагерлерімен және ауған соғысы
ардагерлерімен кездесу
Рухани –адамгершілік бағытындағы тәрбие жұмысы
Абайдың нақыл сөздері.
Пікірталас
Кеш: «Достық, адалдық
Тренинг: «Сенің туралы әңгіме»
достарың»
Рухани –адамгершілік
Пікір сайыс: бағытындағы тәрбие Сурет сайысы:
«Айналамдағылар жұмысы «Қазақстан – 2030»
менің қандай
қасиетімді бағалайды?
Дөңгелек үстел:
«Қазіргі заманға Медицина және
сай адам болу мәдениет саласы
дегеніміз не?» «Адалдық туралы қызметкерлерімен
айтайық» кездесу
Пікір талас:
Күтілетін нәтижелер:
2015 жылға қарай өтпелі кезең
аяқталады жəне Қазақстанның білім
беру жүйесі құрылымы, мазмұны,
басқару мен қаржылан-дыру тетіктері
бойынша дамыған елдер моделіне
сəйкес келетін болады.
Білім беру саласында педагогтік
қызметтің ерекшелігін ескере отырып,
еңбекақы төлеудің сараланған жаңа
жүйесі әзірленіп, енгізіледі.
Осылайша 2020 жылға қарай:
өкілді органдарға сайланушы жастардың
үлесі 15%-ға жетеді;
жастар ұйымдарының қызметіне жастардың
29 %-ы қатысатын болады;
мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс
шеңберінде әлеуметтік маңызды
жобаларды іске асыруға тартылған жастар
ұйымдарының үлесі 24 %-ды
құрайды.
2020 жылға қарай білім беру жүйесі
жоғары білім сапасы мен
халықаралық индикаторлармен
расталған адами капиталдың даму
деңгейі түрінде нəтиже беретін
болады.
2015 жылға қарай:
1. Жаңа қаржы-экономикалық тетік әзірлеу.
2. Электрондық оқыту жүйесін құру.
3. Оқытудың 12 жылдық моделіне көшудің басталуы.
4. Ұлттық біліктілік жүйесінің негізі жасалады.
5. Мектептің және жоғары білімнің бағдарламалары
кіріктіріледі.
6. Білімді, ғылымды және өндірісті кіріктіру
басталады.
Халық даналары «Балаларды жақсы
тəрбиелеу – бұл біздің бақытты
қарттық шағымыз, жаман тəрбиелеу –
бұл біздің келешек қасіретіміз, бұл
біздің көз жасымыз, бұл біздің басқа
адамдар алдындағы айыбымыз» -
деген екен.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz