Эстетикалық тәрбие


Slide 1

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлкеттік бағдарламасына сәйкес жастардың бойында патриоттық сезімді, жоғары адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеу

“Шорнақ” жалпы орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Р. Жапарова

Slide 2

Қазақсан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес жастардың бойында патриоттық сезімді, жоғары адмагершілік және көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеу

Түркістан қаласы - 2013 жыл

Баяндамашы : “Шорнақ” жалпы орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Р. Жапарова

Slide 3

Мақсаты: Жастардың бойында белсенді азаматтық ұстанымды, əлеуметтік жауапкершілікті, отансүйгіштік сезімді, жоғары адамгершілік жəне көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру.

Міндеті:

Жастарды отансүйгіштікке тəрбиелеу жəне олардың азаматтық белсенділігін, əлеуметтік жауапкершілігін жəне əлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру жөніндегі шаралар кешенін іске асыру.

Slide 4 Slide 5 Slide 6

Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу

Орта білім

Арнайы білім беру

Техникалық және кәсіптік білім беру

Slide 7

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім

Тәрбие жұмысы және жастар саясаты

Білім жүйесін қаржыландыру

Мемлекеттік бағдарлама Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсанындағы №1118 жарлығымен бекітілген.

Slide 8

Бағдарлама екі кезеңде іске асырыла бастады:

2011 - 2015 жылдар

мен 2016 - 2020 жылдар.

Slide 9

түрлі жобаларды іске асыру арқылы жастар арасында қайырымдылық

мəдениетін қалыптастыру жөнінде мақсатты шаралар қабылданыла басталды

консультациялық, ақпараттық-талдамалық, оқыту жəне басқа да қызметтер көрсету мақсатында мемлекеттік əлеуметтік тапсырыс шеңберінде жастардың үкіметтік емес ұйымдары базасында қызметті жүзеге асыратын облыстық жəне республикалық əлеуметтік қызметтер одан əрі дами бастады;

білім беру ұйымдарында спорт секцияларының желісі дамытылады;

қазақстандық патриотизмді қалыптастыру мақсатында тұрақты негізде мемлекеттік рəміздерді таныту, тарих, салт-дəстүр жəне ана тілін білу жөнінде іс-шаралар жалғастырылды;

2011 жылдан бастап

Slide 10

Екінші кезеңде (2016 - 2020 жылдар) басымдық жабдықтарды сатып алу-

ды, білім беру жүйесін дамыту міндеттерін шешуге бағытталған іс-шараларға

инвистициялар салуды (білім берудің материалдық инфрақұрылымын

жаңғырту жəне басқа да шығыны көп жұмыстар, əдістемелік, кадрлық,

ақпараттық қамтамасыз ету) көздейтін іс-шараларды жүзеге асыруға

беріледі, негізінен, өткен кезеңдерде алынған нəтижелерді енгізуге жəне

таратуға бағытталған іс-шараларды іске асыру қарастырылған.

Бағдарламаны іске асырудың бірінші кезеңінде (2011 - 2015 жылдар) же-

келеген бағыттар бойынша білім беруді дамытудың модельдерін əзірлеумен,

оларды сынақтан өткізумен, сондай-ақ ауқымды қайта құрулар мен

эксперименттердің басталуымен байланысты жұмыстарды жүргізу көзделген.

Бағдарлама

2011 - 2015 жылдар

2016 - 2020 жылдар

Slide 11

Бағдарламаны іске асырудың бірінші кезеңінде (2011 - 2015 жылдар) жекелеген бағыттар бойынша білім беруді дамытудың модельдерін əзірлеумен, оларды сынақтан өткізумен, сондай-ақ ауқымды қайта құрулар мен эксперименттердің басталуымен байланысты жұмыстарды жүргізу көзделген.

Екінші кезеңде (2016 - 2020 жылдар) басымдық жабдықтарды сатып алуды, білім беру жүйесін дамыту міндеттерін шешуге бағытталған іс-шараларға инвистициялар салуды (білім берудің материалдық инфрақұрылымын жаңғырту жəне басқа да шығыны көп жұмыстар, əдістемелік, кадрлық, ақпараттық қамтамасыз ету) көздейтін іс-шараларды жүзеге асыруға беріледі, негізінен, өткен кезеңдерде алынған нəтижелерді енгізуге жəне таратуға бағытталған іс-шараларды іске асыру қарастырылған.

Slide 12

Ұлттық тәлім-тәрбие тарихнамасы

Адалдық пен парасаттылық, ар-намыс пен тектілік;

Отанға деген сүйіспешілік, оның өркендеуіне қызмет ету.

Әлемдiк дiндердiң (Мұсылман, Христиан, Будда т. б) теотәлiмдік Алғышарттары

Қарапайымдылық, еңбексүйгіштік пен өзгеге көмек көрсетуге дайын болу;

Еңбекке құрмет;

Тұран Ренессансының гуманистiк тәлiм-тәрбиелiк Алғышарттары

Алтын Орда тұсындағы ұлттық тәлiм-тәрбиелiк Алғышарттар

Дәстүрге адалдық, үлкенге құрмет, кішіге ізет;

ЕврАзиялық Реннесанс дәуiрiндегi тоталитарлық авторитарлы- педагогикалық Алғышарттар

Достық, өзара көмек көрсету мен бірлік;

Қиындықтан қорықпай табысқа жету;

жас қазақстандықтың бойында келесідей құндылықтар қалыптасады:

Slide 13

Еңбек тәрбиесі

Ақыл-ой тәрбиесі

Адамгершілік тәрбиесі

Эстетикалық

тәрбие

Экологиялық тәрбие

Дене тәрбиесі

Табиғатты қорғау дәстүрлері. Аңшылық және саятшылық салты. Экологиялық тақырыптарға арналған тыйым сөздер. Мал өрісі және оны түрлері. Жануарлар дүниесін және өсімдік-топырақ жамылғысын қорғау.

Этномузыкалық аспаптарда ойнау. Халық әндері мен билерінің тарихы. Зергерлік бұйымдар мен әшекейлер жасау. Айтыс дєстүрі. Ою-өрнектердің тарихы. Сурет салу. Таңбалы тастар. Ұлттық қолөнер туындылары. Тән мен жан сұлулығы

Әскери-жауынгерлік өнер. Ұлттық-спорттық ойындар. Ат құлағында ойнау. Төзімділік, қаһармандық һәм батырлық дәстүрлері. Соғыс өнері. Әскери-көшпенділік тұрмыс салты. Дене болмысы.

Күрделі ұғымдарды қабылдау. Ой-пікірлерді жетілдіру. Қоршаған орта мен тұрмыс қайшылықтары туралы көзқарас қалыптастыру. Ойлау және талдау. Жаттау. Есте сақтау. Қайталау

Малды күтіп-баптау. Егін егу және диханшылық. Кесте тігу. Жіп иіру. Киіз үй тігу жєне жинау. Көші-қон салты. Балық аулау. Мал жаю. Бұйымдар жасау. Үй салу (асар) . Мал етін мүшелеу. Малды күтіп-баптау дәстүрлері.

Ұлттық салт-дәстүрлер мен мейрам жораларды қастерлеу. Үлкен адамдарды сыйлау. Жақсы қасиетерді және әдеттерді үйрену.

Жастардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру шеңберінде, азаматтық тәрбие берудің бағыттарының бірі ретінде «Жасыл ел» және т. б жобалары дамиды.

Ұлттық тәрбие үрдісінің халық тұрмысында кешенді жүргізілу жүйесі

Slide 14

Азаматтық тәрбие

Жастардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру шеңберінде, азаматтық тәрбие берудің бағыттарының бірі ретінде «Жасыл ел» және т. б жобалары дамиды.

Slide 15

Әскери -патриоттық тәрбие

Жастардың әскери-патриоттық тәрбиесін дамыту үшін «Отаныма қызмет етемін!» жалпыхалықтық жобасы әзірленіп, жүзеге асыру жоспарланады.

Slide 16

Әңгіме: «Мемлекеттік рәміздер туралы не білеміз?»

Тәрбие сағаты:

«ҚР бала құқықтары заңы» «Сен өз міндетінде білесін бе?»,

«Жасөспірім және заң»

Оқушыларға Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие беру жұмысы

Дебат: «Бала тәрбиесіне мектеп пен отбасының жауапкершілігі»

Пікірсайыс: «Сен өз құқығыңды білесін бе?»

Тренинг:

«Азаматтық ар - ұят соты»

КТІЖБ инспекторларымен кездесу

Сахналық көрініс: «Ерлікке тағзым»,

«Ер есімі ел есінде»

ҰОС ардагерлерімен және ауған соғысы ардагерлерімен кездесу

Тәрбие сағаты: «Елімнің байрағы», «Қазақстандық патриотизм деген не?»

Slide 17

Тренинг: «Сенің достарың»

Рухани -адамгершілік бағытындағы тәрбие жұмысы

«Адалдық туралы айтайық»


Ұқсас жұмыстар
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Эстетикалық талғам әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу
БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУ
Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру
АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНІҢ МІНДЕТТЕРІ
ТӘРБИЕНІҢ МАЗМҰНЫ
Эстетикалық тәрбиенің міндеттері
Эстетикалық сезімді және эстетикалық қабылдасауды тәрбиелеу
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz