Эстетикалық тәрбие



Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлкеттік бағдарламасына сәйкес жастардың бойында патриоттық сезімді, жоғары адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеу
“Шорнақ” жалпы орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Р. Жапарова

Қазақсан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес жастардың бойында патриоттық сезімді, жоғары адмагершілік және көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеу
Түркістан қаласы - 2013 жыл
Баяндамашы : “Шорнақ” жалпы орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Р. Жапарова

Мақсаты: Жастардың бойында белсенді азаматтық ұстанымды, əлеуметтік жауапкершілікті, отансүйгіштік сезімді, жоғары адамгершілік жəне көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру.
Міндеті:
Жастарды отансүйгіштікке тəрбиелеу жəне олардың азаматтық белсенділігін, əлеуметтік жауапкершілігін жəне əлеуетін ашу тетіктерін қалыптастыру жөніндегі шаралар кешенін іске асыру.



Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Орта білім
Арнайы білім беру
Техникалық және кәсіптік білім беру

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім
Тәрбие жұмысы және жастар саясаты
Білім жүйесін қаржыландыру
Мемлекеттік бағдарлама Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсанындағы №1118 жарлығымен бекітілген.

Бағдарлама екі кезеңде іске асырыла бастады:
2011 - 2015 жылдар
мен 2016 - 2020 жылдар.

түрлі жобаларды іске асыру арқылы жастар арасында қайырымдылық
мəдениетін қалыптастыру жөнінде мақсатты шаралар қабылданыла басталды
консультациялық, ақпараттық-талдамалық, оқыту жəне басқа да қызметтер көрсету мақсатында мемлекеттік əлеуметтік тапсырыс шеңберінде жастардың үкіметтік емес ұйымдары базасында қызметті жүзеге асыратын облыстық жəне республикалық əлеуметтік қызметтер одан əрі дами бастады;
білім беру ұйымдарында спорт секцияларының желісі дамытылады;
қазақстандық патриотизмді қалыптастыру мақсатында тұрақты негізде мемлекеттік рəміздерді таныту, тарих, салт-дəстүр жəне ана тілін білу жөнінде іс-шаралар жалғастырылды;
2011 жылдан бастап

Екінші кезеңде (2016 - 2020 жылдар) басымдық жабдықтарды сатып алу-
ды, білім беру жүйесін дамыту міндеттерін шешуге бағытталған іс-шараларға
инвистициялар салуды (білім берудің материалдық инфрақұрылымын
жаңғырту жəне басқа да шығыны көп жұмыстар, əдістемелік, кадрлық,
ақпараттық қамтамасыз ету) көздейтін іс-шараларды жүзеге асыруға
беріледі, негізінен, өткен кезеңдерде алынған нəтижелерді енгізуге жəне
таратуға бағытталған іс-шараларды іске асыру қарастырылған.
Бағдарламаны іске асырудың бірінші кезеңінде (2011 - 2015 жылдар) же-
келеген бағыттар бойынша білім беруді дамытудың модельдерін əзірлеумен,
оларды сынақтан өткізумен, сондай-ақ ауқымды қайта құрулар мен
эксперименттердің басталуымен байланысты жұмыстарды жүргізу көзделген.
Бағдарлама
2011 - 2015 жылдар
2016 - 2020 жылдар

Бағдарламаны іске асырудың бірінші кезеңінде (2011 - 2015 жылдар) жекелеген бағыттар бойынша білім беруді дамытудың модельдерін əзірлеумен, оларды сынақтан өткізумен, сондай-ақ ауқымды қайта құрулар мен эксперименттердің басталуымен байланысты жұмыстарды жүргізу көзделген.
Екінші кезеңде (2016 - 2020 жылдар) басымдық жабдықтарды сатып алуды, білім беру жүйесін дамыту міндеттерін шешуге бағытталған іс-шараларға инвистициялар салуды (білім берудің материалдық инфрақұрылымын жаңғырту жəне басқа да шығыны көп жұмыстар, əдістемелік, кадрлық, ақпараттық қамтамасыз ету) көздейтін іс-шараларды жүзеге асыруға беріледі, негізінен, өткен кезеңдерде алынған нəтижелерді енгізуге жəне таратуға бағытталған іс-шараларды іске асыру қарастырылған.

Ұлттық тәлім-тәрбие тарихнамасы
Адалдық пен парасаттылық, ар-намыс пен тектілік;
Отанға деген сүйіспешілік, оның өркендеуіне қызмет ету.
Әлемдiк дiндердiң (Мұсылман, Христиан, Будда т. б) теотәлiмдік Алғышарттары
Қарапайымдылық, еңбексүйгіштік пен өзгеге көмек көрсетуге дайын болу;
Еңбекке құрмет;
Тұран Ренессансының гуманистiк тәлiм-тәрбиелiк Алғышарттары
Алтын Орда тұсындағы ұлттық тәлiм-тәрбиелiк Алғышарттар
Дәстүрге адалдық, үлкенге құрмет, кішіге ізет;
ЕврАзиялық Реннесанс дәуiрiндегi тоталитарлық авторитарлы- педагогикалық Алғышарттар
Достық, өзара көмек көрсету мен бірлік;
Қиындықтан қорықпай табысқа жету;
жас қазақстандықтың бойында келесідей құндылықтар қалыптасады:

Еңбек тәрбиесі
Ақыл-ой тәрбиесі
Адамгершілік тәрбиесі
Эстетикалық
тәрбие
Экологиялық тәрбие
Дене тәрбиесі
Табиғатты қорғау дәстүрлері. Аңшылық және саятшылық салты. Экологиялық тақырыптарға арналған тыйым сөздер. Мал өрісі және оны түрлері. Жануарлар дүниесін және өсімдік-топырақ жамылғысын қорғау.
Этномузыкалық аспаптарда ойнау. Халық әндері мен билерінің тарихы. Зергерлік бұйымдар мен әшекейлер жасау. Айтыс дєстүрі. Ою-өрнектердің тарихы. Сурет салу. Таңбалы тастар. Ұлттық қолөнер туындылары. Тән мен жан сұлулығы
Әскери-жауынгерлік өнер. Ұлттық-спорттық ойындар. Ат құлағында ойнау. Төзімділік, қаһармандық һәм батырлық дәстүрлері. Соғыс өнері. Әскери-көшпенділік тұрмыс салты. Дене болмысы.
Күрделі ұғымдарды қабылдау. Ой-пікірлерді жетілдіру. Қоршаған орта мен тұрмыс қайшылықтары туралы көзқарас қалыптастыру. Ойлау және талдау. Жаттау. Есте сақтау. Қайталау
Малды күтіп-баптау. Егін егу және диханшылық. Кесте тігу. Жіп иіру. Киіз үй тігу жєне жинау. Көші-қон салты. Балық аулау. Мал жаю. Бұйымдар жасау. Үй салу (асар) . Мал етін мүшелеу. Малды күтіп-баптау дәстүрлері.
Ұлттық салт-дәстүрлер мен мейрам жораларды қастерлеу. Үлкен адамдарды сыйлау. Жақсы қасиетерді және әдеттерді үйрену.
Жастардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру шеңберінде, азаматтық тәрбие берудің бағыттарының бірі ретінде «Жасыл ел» және т. б жобалары дамиды.
Ұлттық тәрбие үрдісінің халық тұрмысында кешенді жүргізілу жүйесі

Азаматтық тәрбие
Жастардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру шеңберінде, азаматтық тәрбие берудің бағыттарының бірі ретінде «Жасыл ел» және т. б жобалары дамиды.

Әскери -патриоттық тәрбие
Жастардың әскери-патриоттық тәрбиесін дамыту үшін «Отаныма қызмет етемін!» жалпыхалықтық жобасы әзірленіп, жүзеге асыру жоспарланады.

Әңгіме: «Мемлекеттік рәміздер туралы не білеміз?»
Тәрбие сағаты:
«ҚР бала құқықтары заңы» «Сен өз міндетінде білесін бе?»,
«Жасөспірім және заң»
Оқушыларға Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие беру жұмысы
Дебат: «Бала тәрбиесіне мектеп пен отбасының жауапкершілігі»
Пікірсайыс: «Сен өз құқығыңды білесін бе?»
Тренинг:
«Азаматтық ар - ұят соты»
КТІЖБ инспекторларымен кездесу
Сахналық көрініс: «Ерлікке тағзым»,
«Ер есімі ел есінде»
ҰОС ардагерлерімен және ауған соғысы ардагерлерімен кездесу
Тәрбие сағаты: «Елімнің байрағы», «Қазақстандық патриотизм деген не?»

Тренинг: «Сенің достарың»
Рухани -адамгершілік бағытындағы тәрбие жұмысы
«Адалдық туралы айтайық»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz