САБАҚТЫҢ ТИПІ ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРТУ САБАҚТЫҢ ТҮРІ АРАЛАС САБАҚ



Ақтөбе облысы
Темір ауданы
Абай атындағы орта мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі
Ашикбаева Бибатша Балағұлқызы

43∙2, 143∙2 түріндегі
жазбаша көбейту тәсілі.

Сабақтың мақсаты:
Б І Л І М Д І Л І К:
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды
бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
Ұлттық ойындар ойнату арқылы өз салт-дәстүрін,
әдет-ғұрыпын, білімін шыңдап, ойлау қабілетін,
ой-өрісін, математикалық тілін дамыту;
ТӘРБИЕЛІК:
Ұлттық сезімін бойына сіңіре отырып,
адамгершілікке тәрбиелеу;

ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРТУ
САБАҚТЫҢ ТИПІ
АРАЛАС САБАҚ
САБАҚТЫҢ ТҮРІ
ИНТЕРАКТИВТІЛІК,
ДАМЫТА ОҚЫТУ ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНУ,
ОЙЫН, СҰРАҚ-ЖАУАП
САБАҚТЫҢ ӘДІСІ
ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТА, POWERPOINT
СЛАЙДТАРЫ, КЕСПЕ ҚАҒАЗДАРЫ
КӨРНЕКІЛІГІ

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы І. Ұйымдастыру кезеңі ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Күн жарығын алақанға салам, Жүрегіме басып ұстай алам. Ізгі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда жан-жағым.

№6 ауызша тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Наурыз мейрамында қандай ұлттық
ойындар ойналады? .
Қыз қуу, Ханталапай, Теңге алу, Арқан тартыс, Бәйге алу,
Алтыбақан, Қазақша күрес, Асау үйрету, Білектесу,
Тай жарыс, Көкпар, Асық ойындары.
ІІІ. Ой қозғау

"Ханталапай“ ойыны
Талапай-ау, талапай, Табылды ойын алақай. Асықты алға шашамыз, Талапайға басамыз

№1 есеп
203
32
420
44
∙2
24
302
60
50
25
31
120
250
∙ 4
64
88
48
406
604
840
240
124
480
200
100
1000

IV. Жаңа сабақ
709 460 244 803 120 87 623
Сандарда қанша бірліктер бар?
Қанша ондықтар бар?
Қанша жүздіктер бар?

Ережені меңгерту
Екі және үш таңбалы сандарды көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы. Бұл жағдайда "х" таңбасы қолданылады. Көбейту кезінде бірліктер бірліктердің астына, ондықтар ондықтардың астына, жүздіктер жүздіктердің астына жазылады. Бірліктен бастап көбейтіледі.
43 143 23 234
х 2 х 2 х 3 х 2
86 286 69 468
.

Сергіту сәті
"Қаражорға" биі

”Ақ сүйек" ойынын кім біледі?
Ақ сүйекті жігіттер мен қыздар жиналып, жаздың айлы түнде ашық далада ойнайды.

№2.
Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
142∙2 132∙4
242∙2 321∙2
134∙2 142∙3
312∙3 143∙2

“”Қыз қуу" ойыны туралы не білеміз?
Қыз қуу- ол халық арасында кеңінен тараған ұлттық ойын. Егер жігіт қызды қуып жете алмаса, қайтар жолда қыз жетіп алған жағдайда қамшымен ұрады.

№ 3.
а) Қоймаға 134 кг печенье, одан 2 есе
артық прәндік әкелінді.
Барлығы қанша кг печенье мен прәндік әкелінді?
ә) Дүкенде 123 м жүн мата сатылды, ал жібек мата одан
58 м кем сатылды. Барлығы қанша метр мата сатылды?

"Аударыспақ" ойыны туралы не білесіңдер?
Аударыспақ- салт аттылардың бірін-бірі ер үстінен аударып алу сайысы. Бұл ойынға қайрат-күші мол, батыл да төзімді, шапшаң қимылдап, ат құлағында ойнайтын жігіттер қатысады.

№ 4. Теңдеулерді шеш:
50 ∙ х = 500 - 150
у : 90 = 36 : 12
а - 458 = 30 ∙ 9
1000 - х = 600 - 53

"Алтыбақан" дегеніміз не?
Алтыбақан құру үшін әрқайсысының ұзындығы 3-4 метрдей алты сырық пен мықты арқан керек. Мосыңа ұқсатып үш-үштен ағашты бір жақ басына байлап, жерге қадайды. Ойнаушылар аяғын тірейтіндей етіп түйіп, арқан байланады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрып тербелген жұптар ән бастайды, қалғандары екеуіне қосылып, түнді әуенмен көмкереді.

№ 5. Бөлінді мен қалдықты тап
59 : 6 = 9(5 қ) 70 : 9 = 7 (7қ) 23 : 4 = 5(3 қ) 30 : 4 = 7 (2қ) 47 : 5 = 9(2 қ) 27 : 5 = 5(2қ)
5 : 8 = 0(5 қ) 6 : 8 = 0(6 қ)

V. "Тай жарысын" кім біледі?
Шығармашылық жұмыс
Жазуды қалпына келтір. Бос орынға тиісті санды қой.
1 4 21 4 2 31
х 2 х 3 х 2 х 3
48 36 6 6

2. "Кім тапқыр?" ойыны. Шабақтар 4 банкага салынды. Бір банкада 9, екіншісінде 15,
үшіншісінде 5, төртіншісінде 11 балық бар. Екі ағайынды
балаға банкадағы балықтарды бір-біріне ауыстырмай
қалай тең бөліп беруге бөлады?
9
15
11
5

VI. Қорытынды. "Теңге алу" “Теңге алу” ойынын кім біледі?
Теңге алу ойыны қазақтың ұлттық ойыны. Сәйгүлік үстінде келе жатып, шапшаңдықпен
жердегі теңгені алып өтеді.
Бұл ойын мергендік, батылдық, шапшаңдық,
ептілікке үйретеді.

Тест тапсырмасы
Теңдеуді шеш: 20 ∙ х = 140 а) 5 ә) 6 б) 7 2. Сағат және минутпен есепте: 125 мин а) 2 сағ ә) 2сағ 5 мин б) 3 сағ 5 мин 3. Есепте: 200 : 25 а) 8 ә) 6 б) 7 4. Қабырғалары 5 м, 3м және биіктігі 2 м болатын
тіктөртбұрышты параллилипедтің көлемін тап. а) 30 м³ ә) 35 м ³ б) 45 м ³
5. Есепте: 314 ∙ 2 а) 624 ә) 628 б) 626

Жауабы
1. б) 2. ә) 3. а)
4. а) 5. ә)

№ 6
Көбейту кестесін жаттау
VІІ. Үйге тапсырма

р/с
Оқушылардың аты-жөні
Үй тап-сырмасын тексеру
“Ханталапай” ойыны
“Ақсүйек” ойыны
“Қыз қуу” ойыны
“Аударыспақ” ойыны
“Алты
бақан” ойыны
Шығармашылық жұмыс
Тест
Баға
1
2
3
4
5
6
7
VIII. Бағалау

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz