Африканың табиғат зоналары қайталау сабақ
Презентация қосу
Сәлеметсіздер ме?
Сәлеметсіздер ме?
Сабағымызға қош
Сабағымызға қош келдіңіздер!
келдіңіздер!
Қызығушылықты ояту.
Мен өзім оттай ыстық жермін,
Қазір де әл - ауқатты бірнеше елмін.
Судан, Мали, Мадагаскар бар,
Даңқымен таң қалдырған барлық елдің,
Тауларым бар Килиманджаро, Атлас
Ніл, Замбези суым қандай!
Виктория, Танганика көлдер, Тугела
сарқырамам,
Тамаша көрген адам таң қалғандай.
Сабақтың тақырыбы:
Африканың табиғат зоналары
қайталау сабақ
Сабағымыздың мақсаты:
Алдыңғы сабақтарда алған
білімдерімізді пысықтап, жинақтап
қорытынды сабақ өткізу және топпен
ұжым болып жұмыс істеуге үйрену.
Сабақтың жоспары
І.«Тіркелу бөлімі » оқушыларды топтастыру.(3-топқа
бөлу) ІІ. «Тапқырлар
бөлімі»Үйге берілген тапсырманы тексеру:
Кестемен жұмыс
ІІІ. «Жүз рет естігенше, бір рет көр» карта мен жұмыс материктің
шеткі нүктелерін және орналасуын анықтау , ерекшеліктері
• ІV. «Кім жылдам» Атауларды екі топқа тарату арқылы жауап алу.
• V. «Кім алғыр» Оқушылар өз тобымен әр табиғат зонасының
айырмашылы-ғын түсіндіріп айтып береді.
V І. «Таңғажайыптар әлемі » әр топ
мүшелері материктің таңғаларлық құпия сырларын ашады.
• VІІ. Қорытындылау кезеңі.
Оқушылар «табиғат зоналары» тест тапсырмаларын орындау арқылы
сабақты түйіндейді.
ІX.Бағалау. (әр оқушы, әр топ өздерінің жинаған бейне қағаздарын
санайды).
І. « тіркелу бөлімі » бөлімі
Сыныптағы оқушыларды 3 -топқа бөлу.
1-топ 2 -топ. 3-топ
Ұранымыз: «Күш білімде!»
Оқушылар білімі: алма, торғай,гүдер жинау арқылы
бағаланады.
ІІ. «тапқырлар бөлімі»
Үйге берілген тапсырманы
тексеру: Кестемен
жұмыс:
Ылғалды Саванналар Тропиктік
экваторлық мен сирек шөлдер
ормандар ормандар
Климаттық
белдеулер:
Топырағы:
Ауа
температурас
ы
ІІІ «Жүз рет естігенше, бір рет көр»
Қаласы бар – үйі жоқ, даласы бар-шөбі жоқ,
Мұхиты бар, суы
жоқ, орманы бар нуы жоқ,
Кең
жазықтан әр түрлі, бар әлемді табасың
Өзің таң
болып қаласың бұл не?
карта мен жұмыс істеу арқылы, 1-
топ:Материктің орналасуын анықтау 2-
топ:Материктің шеткі нүктелерін анықтау.
3-топ: Материктің ерекшеліктеріне тоқталу.
ІV.«Кім жылдам»
- атауларды таратып беріп жауап алу.
V. «Кім алғыр» топпен жұмыс
- әр табиғат зонасының айырмашылығын
ерекшеліктерін табу,түсіндіру.
2-топқа тапсырма:
Саванналар мен
1-топқа тапсырма:
Ылғалды
сирек ормандар
экваторлық
ормандар
3-топқа тапсырма:
Тропиктік шөлдер
• V І. «Таңғажайыптар әлемі » әр топ
мүшелері материктің таңғаларлық құпия
сырларын ашады.
VІ«Мылқау карта» ойыны
Ерекше кескіні бар қызық карта,
Бет аузы айқыш-ұйқыш сызық карта.
Үңіліп бет аузына қарай берсең,
Өзіне қызықтырар карта тарта.
(жануарлар мен өсімдіктер суретін әр табиғат зонасына
белгілеу.)
VІІ. Қорытындылау кезеңі.
Оқушылар «табиғат зоналары» тест
тапсырмаларын орындау арқылы
сабақты түйіндейді.
Үйге тапсырма: §50 оқу, «табиғат зонасы»
тақырыбында сөзжұмбақ құрастыру.
Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz