Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау




Презентация қосу
Дарынды балаларға арналған облыстық
мамандандырылған мектеп-лицей-интернаты

Сабақтың тақырыбы: Бейорганикалық қосылыстар тарауын
қорытындылау
химия пәні 8 сынып

Пән мұғалімі: Абдрахманова А. С

Өскемен қаласы, 2014 жыл
“Қызығушылықты ояту” кезеңі

CaCO3*MgCO3 HCI KOH

ZnO AI(OH)3 MgOHCI

Na2O CO2 NaHCO3

NaCI Cu(OH)2 H3PO4 H2SO4
Оксидтер Құрамында бір HF, H2CO3,
немесе бірнеше H2SiO3
гидроксотоптармен
қатар металл атомы
кіретін күрделі заттар
Негіздер Біреуі оттек болып LiOH, Fe(OH)3,
келетін екі Cu(OH)2,
элементтен құралған
қосылыстар
Қышқылдар Металл атомынан MgO, BeO,
және қышқыл P 2 O5
қалдығынан тұратын
күрделі зат
Тұздар Құрамында металл AIPO4, CaCI2,
атомдарымен орын Na2SiO3
алмастыруға бейім
сутек атомдарынан
және қышқыл
қалдықтарынан
тұратын күрделі зат
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың тақырыбы:
Бейорганикалық қосылыстар
тарауын қорытындылау

Сабақтың мақсаты:
Сабақтың тақырыбы:
Бейорганикалық қосылыстар
тарауын қорытындылау

Сабақтың мақсаты:
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды
кластарының негізгі ерекшеліктері жайлы
теориялық білімдерін практикамен ұштастыра
отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару
арқылы логикалық қабілеттерін дамыту,
білімдерін жүйелеу.
“Мағынаны тану” кезеңі
Топ номері Таныстырылым Әдіс-тәсілдер Топтардың
тақырыбы формативті
бағалауы
І топ Оксидтер мен негіздер Кластер 10 баллдық
класының ерекшелігі жүйе

ІІ топ Негіздер мен Венн диаграммасы Бутерброд
қышқылдар класының әдісі
сипаттамасы
ІІІ топ Тұздар класы Топтық зерттеу 5 шапалақ
жұмысы
ІV топ Бейорганикалық Фишбоун Смайлк
қосылыстардың негізгі арқылы
кластары бағалау
А деңгейі: Реакция теңдеулерін жүзеге асырыңыз:
S→ SO2→SO3→H2SO4→СаSO4→Са(ОН)2
В деңгейі: Массасы 8,9 г фосфор (V) оксиді судың артық
мөлшерімен әрекеттескенде түзілетін ортофосфор қышқылының
массасын табыңдар
С деңгейі: 8г мыс (ІІ) оксиді күкірт қышқылымен
әрекеттескенде мыс (ІІ) сульфаты түзіледі. Массасы осындай мыс
сульфатын алу үшін неше грамм мыс (ІІ) гидроксидін күкірт
қышқылымен әрекеттестіру керек екенін есепте

«5» - А, В, С деңгей есебі
«4» А, В деңгей есебі
«3» - А деңгей есебі
Сергіту сәті

Сенесің бе, сенбейсің бе,
тұз қышқылы екі негізді
қышқыл
Сенесің бе, сенбейсің бе,
негіздердің құрамында
гидроксотоп болады
Сенесің бе, сенбейсің бе,
оксидтердің құрамына үш
элемент кіреді
Сенесің бе, сенбейсің бе,
кальцийдің хлориді қос тұзға
жатады
Сенесің бе, сенбейсің бе,
бейорганикалық қосылыстар
4 класқа жіктеледі
“Ойтолғаныс” кезеңі
І топ “Синквейн” 1. Зат есім (бір сөз)
2. Сын есім (екі сөз)
3. Етістік (үш сөз)
4. Тақырыптың мағынасын ашатын ой (4 сөз)
5. Тақырыптың негізін қалайтын бірінші
сөздің синонимі (бір сөз)

ІІ топ “Эссе”

ІІІ топ «Досыма хат”

ІV топ “Болжау кестесі” Білеміз Білдік Білуіміз
керек
Бағалау
Оқушының аты Топ басшысының Мұғалімнің Қорытынды баға
бағалауы бағалауы
РЕНАТА
ЖАДЫРА
ЖАНЕРКЕ
НҰРЛЫБЕК
РИЗА
ЖАҚСЫЛЫҚ
СҰЛТАН
ӘДІЛ
МЕРХАТ
ГҮЛДЕН
ҚҰРАЛАЙ
АҚМАРАЛ
НҰРБОЛАТ
ЖАСҰЛАН
ИНЕШ
НҰРДАНА
ТАРАУДЫ ОҚЫП, БАҚЫЛАУ
ЖҰМЫСЫНА ДАЙЫНДАЛУ
Кері байланыс
Эдвард де Боно бойынша «Ойлаудың алты қалпағы»
Ақ қалпақта сабақ бойынша фактілер мен цифрлар араласқан
ойлар айтылады.

Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті
білдіреді.

Қара қалпақ бұл – сабақ бойынша сын-пікір, келесі сабаққа
ұсыныс.

Бүгінгі сабақ тақырыбының өмірмен
байланыстылығы, қажеттілігі.

Жасыл қалпақ шығармашылық жұмыс, сабақтағы жаңа
ұғымдар

Барлық 6 қалпақтың пікірлерін тыңдай отырып,
сабақ бойынша қорытынды ой.

Ұқсас жұмыстар
Ақтық сайыс
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарын қорытындылау
ОРГАНИКАЛЫК ЕМЕС ЗАТТАРДЫН
Химиялық заттарды тазалаудың әдістері
БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ҚОСЫЛЫСТАР. ҚЫШҚЫЛДАР
Бейорганикалық заттардың жіктелуі
Тұрақты электр тогы
ДӘРІЛІК ЗАТТАРДЫ САПАЛЫҚ АНЫҚТАУДЫҢ ХИМИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Бейорганикалық қосылыстар
Тест тапсырмаларын орындау
Пәндер