Қозғалыс шамалары


Slide 1

Сарышаған кентінің жалпы орта білім беретін мектебі

Ашық сабақ (электрондық үлгіде)

Тақырыбы:

Сынып: 4 Б

Мұғалімі: Ж. Қ. Абдумурзаева

2011-2012 оқу жылы

Қызықты математика

(Панорамалық сабақ)

Slide 2

Тақырыбы:

Қызықты математика

(Панорамалық сабақ)

Сынып: 4 “б”

Мұғалімі: Абдумурзаева Ж. Қ.

Slide 3

Мақсаты:

Білімділік:

Уақыт бірліктерін қайталау. Қозғалысқа арналған есептерді теңдеу арқылы шығара білуге үйрету. Дұрыс сөйлей білуге үйрету және сөйлем құрастыра білуге дағдыландыру.

Дамытушылық:

Өз бетінше жұмыс істеуге, шығармашылыққа баулу. Ойлау қабілеттірін, тіл байлығын дамыту.

Тәрбиелік:

Отанды сүюге, әдептілікті сақтауға, мейірімді болуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Slide 4

Ұйымдастыру кезеңі

Армысыздар, балалар,

Дайынбыз ба сабаққа?

Шебер, шешен өнері

Сай келейік талапқа.

Бар ма үйден дайындық?

Тапсырмамыз дұрыс па?

Оқымасаң уайым жеп,

Тығылмаймыз қуысқа.

Ойымызды айтайық,

Білімімізді бастайық.

Мына тұрған ұстаздар

Қалсын бір сәт марқайып.

Slide 5

Психологиялық дайындық

Ашық аспан астында,

Шуақты күн көзінде,

Біз бақытты баламыз

Аман болсын баршамыз!

Slide 6

Өткенді қайталау

1 сағ =

1 мин =

1 тәул. =

1 жыл =

1 ғасыр =

1 апта =

60 мин

60 сек

24 сағ

12 ай

100 жыл

7 күн

Slide 7

Әдеп

минуты

Slide 8

Жақсылық

8

8

16

24

32

40

48

56

64

72

80

Slide 9

Әдеп

4

4

8

12

16

20

24

28

32

36

40

Slide 10

Формулалар

S = V t V = S : t

t = S : V

Қозғалыс шамалары:

S - қашықтық

V - жылдамдық

t - уақыт

Slide 11

Қозғалысқа арналған есеп:

Ара қашықтығы 126 километр екі аймақтан бір мезгілде бір-біріне қарсы екі моторлы қайық шықты. Олардың біреуі 18 км/сағ, екіншісі 24 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Олар неше сағаттан кейін кездеседі?

S = 126 км

t = ?

18 км/сағ

мин

24 км/сағ

Slide 12

Шешуі:

(18+24) . х = 126

42 . х = 126

х = 126 : 42

х = 3

(18+24) . 3 = 126

Жауабы: х = 3 сағаттан кейін кездесті.

Slide 13

Деңгейлік тапсырма

1) х : 4 + 150 = 270

І деңгей (С) ІІ деңгей (В) ІІІдеңгей (А)

х : 4 = 270-150

х : 4 = 120

х = 120 * 4

х = 480

480 : 4 + 150 = 270 Жауабы: х = 480

2) (410 - b) * 3 = 84

410 - b = 84 : 3

410 - b = 28

b = 410 - 28

b = 382

(410 - 382) * 3 = 84 Жауабы: х = 382

1) х : 12 = 172 - 137

х : 12 = 35

х = 35 * 12

х = 420

420 : 12 = 172 - 137 Жауабы: х = 420

28 * х = 84

х = 84 : 28

х = 3

28 * 3 = 7 * 12

Жауабы: х = 3

2) 28 * х = 7 * 12

1) (248 + х) - 362 = 567

2) 3216 : х = 402

248 + х = 567 + 362

248 + х = 929

х = 929 - 248

х = 681

(248 + 681) - 362 = 567

Жауабы: х = 681

х = 3216 : 402

х = 8

3216 : 8 = 402 Жауабы: х = 8

Slide 14

Логикалық

тапсырма

Slide 15

Дәйек сөз

Туған жердей жер болмас,

Туған елдей ел болмас.

Slide 16

САРЫШАҒАН. БАЛҚАШ көлі.

Slide 17

САРЫШАҒАН.

Slide 18

САРЫШАҒАН.

Slide 19 Slide 20

Ауылым - алтын бесігім

Slide 21

ТАСАРАЛ.

Slide 22

БАЛҚАШ.

Slide 23

Шығармашылық жұмыс

Slide 24

Тыныштық минуты

Slide 25

Жүректен жүрекке

Жақсы сөз - жанға қуат

Slide 26

Ән

"Атамекен"

Slide 27

т

м

т

е

з

е

і

е

п

д

т

а

ә

з

о

р

ә

а

д

з

а

қ

і

а

м

т

е

Slide 28

Тәуелсіздігіміз құтты болсын!

Бірлігіміз мықты болсын!

Білімдеріңіз білікті болсын!

Шәкірттеріңіз озық болсын!

Еңбектеріңіз жемісті болсын!

Қорытынды

Slide 29

№ 4 (а, ә), № 7 - 111бет

Үй тапсырмасы:

Slide 30

Бағалау

Slide 31 Slide 32

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Күн жүйесі планеталары қозғалысының заңдары
Еркін материялдық нүктенің динамикасы
Материялық нүкте динамикасы
Спастикалық диплегия
Стефан - Больцман және Винн заңдары 1879 жылы австриялық физик
Картографиялық бейнелердің тәсілдері
Денелердің өзара әрекеттесуі
Картографиялы бейнелерді тәсілдері
Бастауыш сынып математикасында шама ұғымын оқыту әдістемесі
ИНДЕКСТЕР
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz