Дарынды шығармашылық деңгейге жету




Презентация қосу
ШҚ АҒП “Дарын”
орталығы инновациялық
–педагогикалық
жобалардың облыстық
фестиваліне ұсынылған
жұмыс
Семей қаласындағы
№13 жалпы орта білім
беретін мектеп
Аймухамбетова Жанна
Намазбайқызы
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
ШҚ АҒП “Дарын”
орталығы инновациялық –
педагогикалық
жобалардың облыстық
фестиваліне ұсынылған
жұмыстың тақырыбы:
“Оқушыларды ғылыми –
зерттеу жұмысына баулу”
Қашан бала ғылым –
білімді махаббатпен
көксерлік болса, сонда
ғана оның аты Адам
болады

Абай
Әрбір
оқушының жас
ерекшелігіне, қабілетіне
қарай дарындылығын
әр түрлі әдістермен
айқындау және дамыту,
оның ішінде ғылыми
іздеу қызметімен
Зерттеу міндеттері:
- Оқушы
дарындылығын
әлеуметтік қажеттілігіне
сай ғылыми негізінде
дамыту шарттарын
анықтау
- Ғылымның әр
саласынан дарынды
балаларды таңдап алу
және олардың
шығармашылық
қабілеттерін жетілдіру.
Оқушылардың
өздігінен білімдерін
көтеруге, жетілдіруге
белсенді әрекет жасау
- Оқушының өз
бетінше білім –
дағдыларын жетілдіру
барысында мұғалімнің
ерінбей жалықпай
үлкен ізденіспен жұмыс
жасауы.
- Оқушылардың ғылыми
– шығармашылық
жұмыспен шұғылдануы,
оқушылардың оқу
үрдісін жетілдіруде
және мамандық
таңдауда көмегін тигізуі
Зерттеу әдістері:
Зертеуде баяндау,
жинақтау, саралау,
әдеби- ғылыми талдау
әдістері басшылыққа
алынды.
Тұлға – тума талант
Өзіндік
Қызығушы ойлау
құмарлық ерекшелі
гібар
ЗЕЙІНДІ дарын

ҚАБІЛЕТТ Белсенді
І шығармашыл
ық иесі
Оқушы деңгейінен
Дарынды
шығармашылық
деңгейге жету
Белгілі психолог Н.С.
Лейтес дарынды
баланың негізгі
қасиеттері мыналар деп
көрсетеді:
жинақтылық, зейіннің
тұрақтылығы, еңбек ету
қабілетінің жоғарылығы
- ақыл- ой, логикалық
ойлаудың тездігі , кез
келген жағдайды
талдап салыстыра білу
- барлық күш- қуатты
сарқа жұмсап тынымсыз
еңбек етуі
Ғылыми ізденіске
жетелейтін қадамдар
І қадам. Оқушыны не
қызықтырады сол
туралы ойланып, өзіне
өзі сұрақ қоя білуі.
- Мені қай пән көбірек
қызықтырады?
- Неге көңілім бұрады?
ІІ қадам. Оқушы өзін
қызықтырған пән,
сұрақтар бойынша
материалдар жинақтап,
тізімін жасау.
Кітапханаға бару.
Әрине, ұстаздың көмегі
арқылы.
ІІІ қадам. Тапқандарын
жүйелеп, керекті өзіне
ұнаған жерлерін
қысқаша жазып алу
Автор Еңбект Қай Не Беті
ы ің аты жылғ айтылға
ы, қай н
жерде
шыққ
ан
Үлгі
ІV қадам. Жобалау
және зерттеу
Қабілетті балалармен
жеке жұмыстарды
ұйымдастыру біздің
тәжірибемізде
төмендегідей негізгі
бағыттарды қамтиды
жұмыстарын жүргізу арқылы
оқушылардың икемділігін,
қабілеттілігін айқындау, оларды
топтарға бөлу;
2) оқу үрдісінің барлық
сатыларында әр түрлі
топтардағы оқушыларды оқыту
мен тәрбиелеудің және
дамытудың әдістемелік
тәсілдерін жасау;
3) әр алуан мақсатта жеке
дидактикалық материалдардың
жүйесін құру;
4) білімді бағалау, бақылау
Ғылыми әдіснаманың
үш деңгейі:
Философиялық

Жалпы ғылыми

Нақты ғылымдылық
Ғылыми жұмыстың
маңызды бөліктері:
Жаңа ой- пайым (идея)
шығару

Болжам (гипотеза) жасау
Тұспалдаудың кең
тараған әдісі –
экстрополяция

кішігірім пән
саласындағы білімдерді
әлі ғылым игермеген
шын болымыстың кең
аясына тарату
Болжамдардың
түрлері:
ЭМПРИКАЛЫҚ
ТЕОРИЯЛЫҚ
ҚҰРЫЛЫМДЫҚ
СТАТИСТИКАЛЫҚ
ДИНАМИКАЛЫҚ
САНДЫ
САПАЛЫ
Түрі Құрылымы
Зерттеу
Баяндама жұмыстарның
- кіріспедегі қысқаша ескертпелер; түрлері :
- тақырыптың ғылыми – практикалық құндылығы
- негізделген ғылыми ұсыныс тақырыбының мәні;
- қорытынды және ұсыныстар;

Тезистер - баяндаманың негізгі мазмұны;
- негізгі ұсыныстар мен қорытынды;
Ғылыми -тақырыбы
мақала - кіріспедегі ескертпелер;
- зерттеу әдістемесі жөнінде қысқаша мәлімет;
- ғылыми нәтижелерге талдау және оларды қорыту;
- ұсыныстар мен қорытынды.
Реферат - кіріспе бөлімі;
- негізгі бөлім;
- қорытынды бөлім;
- әдебиеттер тізімі.
Ғылыми жоба - кіріспе бөлімі
- негізгі мәтін
- эксперимент нәтижесі
- қорытынды бөлім
- әдебиеттер тізімі
Зертеудің әдіс – тәсілдері, оны
ұйымдастырудың жұмыс жоспарын
жасаудың
Зерттеу тақырыбытиімді жолдары
бойынша әдебиеттер тізімін
жасау
Ғалымдардан ақыл – кеңес сұрау

Интернетке жүгіну
Үнемі бағамдау, байқау, іздеу, жинақтау жұмыстарын
жүргізу
Тәжірибе жүргізу, оның барысын , нәтижесін
талдау
Қорытынды жасау

Бейне материалдар, слайдтар жасау

Жұмысты қорғауға дайындау
Тақырыптың
өзектілігі
Мақсаты,
міндеті
Болжамы
Жоба Зерттеу
құрылымы кезеңдері
Эксперимент
әдістемесі
Зерттеу
жаңалығы
Қорытынды
“Жас талап”
оқушылардың ғылыми -
шығармашылық тобы
Оқушылардың ғылыми – шығармашылық
тобы өз алдына мынадай мақсаттар мен
міндеттерді қойды:

- Оқушылардың мемлекеттік және шет елдік
ғылым саласындағы жетістіктер туралы
танымдық көзқарастарын кеңейту.
- Ғылымның әр саласынан дарынды
балаларды таңдап алу және олардың
шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
- Оқушылардың өздігінен білімдерін
көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау.
- Оқушы өзі таңдаған ғылым саласы бойынша
өз бетінше білім – дағдыларын жетілдіру
барысында жұмыс жүргізе алуы.
- Оқушылардың ғылыми – шығармашылық
тобы жұмысының оқушылардың оқу үрдісін
жетілдіруде және мамандық таңдаудағы
көмегі .
Сауалнама

оқушыларға ата-аналарға
мұғалімдерге
арналған
Мектепте
арналған Мектептегі
арналған Сіздің
оқушылардың
оқушылардың мектебіңізде
ғылыми –
ғылыми оқушылардың
шығармашыл
тобын ғылыми тобы
ық тобына
құру керек болғанына
балаңыз мүше
деген пікірге қалай
болуына
қосыласың қарайсыз?
көзқарасыңыз
ба?
қалай?
Сауалнама
қорытындысы
Мектептегі “Жас талап”
ғылыми – шығармашылық топ
жетекшісі, басшысы,
мүшелері “Оқушылардың
білімдері мен ерік –
жігерлерін еліміздің үдемелі
дамуына жұмылдыру” атты
оқушылардың мектепішілік
ғылыми –тәжірибелік
конференция өткізді
«Оқушылардың білімдері мен ерік –
жігерлерін еліміздің үдемелі дамуына
жұмылдыру» атты
оқушылардың мектепішілік ғылыми –
тәжірибелік конференциясы
Қайратқызы Аяулым 11 “А” сынып
оқушысы , қалалық мектеп
оқушылары ғылыми жобалары
жарыстарының, аймақтық студенттік
ғылыми – практикалық
конференциялардың жүлдегері
Мұқағалиева Назым 11 “А”
сынып оқушысы халықаралық
ғылыми – тәжірибелік
конференция жүлдегері

Жетекшісі: Аймухамбетова Ж.Н.
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Шығармашылықпен жұмыс
істейтін мұғалімдер ұжымын
қалыптасыру.

- әдістеме бірлестіктері мен әдістемелік
кеңес жұмыстарын жетілдіру, оқыту сапасын
диагностикалау және жаңа технологияларды
оқып-үйренуді ұйымдастыру.

- мұғалімдердің шығармашылық
жұмыстарын баспасөз бетіне шығару,
тәжірибе алмасу мақсатында семинарлар
өткізу.
Оқушылардың шығармашылық
қабілетін дамыту

- қоғамдық - гуманитарлық
бейіндердің қалыптасу жүйесін
жетілдіру.
- қосымша білім беру жүйесі арқылы
мектепте шығармашылық
атмосферасын қалыптастыру.
- оқушыларды мектептен тыс өтетін
шығармашылық сайыстарға,
фестивальдар мен олимпиадаларға,
жарыстарға қатыстыру.
Шығармашылық әлеуеттің
қалыптасуына әсер ететін
жағдайларды дамыту

- оқушылардың өзін-өзі басқару
жүйесін құру.
- шығармашылық топтарын
ұйымдастыру.
- дарынды балалармен жұмыс.
Ғылыми іс- тәжірибелік
конференцияларды,
педагогикалық
оқуларды ұйымдастыру
және жүргізу
Педагогикалық
кеңестер:

*« Қазіргі оқу -тәрбие үрдісіне
қойылатын талаптар»

* «Оқушының және мұғалімнің жеке
басын зерттеу- оқу тәрбие үрдісін
жетілдірудің маңызды шарты»

* « Оқушының танымдық
қызығушылығын дамытудағы
мұғалімнің іскерлігі»
Күтілетін нәтижелер:

*Мұғалімнің кәсіби деңгейінің артуы,
инновациялық жұмыстың одан әрі
дамуы және әдістемелік қызметтің
жаңа моделінің қалыптасуы .
*Оқушы мен мұғалім тұлғасының
шығармашылық әлеуетінің
қалыптасуы.
*Оқушылардың танымдық
белсенділігі мен өзіндік ойлауын
қамтамасыз ететін жаңа дамытушы
сындарлы білім беру жүйесінің
құрылуы.

Ұқсас жұмыстар
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
Дарынды балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жүйесі
Дарынды балалармен тәрбие жұмысы
Педагогтың кәсіби өзін – өзі тануы және өзіндік дамуы туралы ақпарат
Дарын, дарындылық
Дарынды балалар
Дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл жасау
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Дарынды балалардың психоәлеуметтік сезімталдығы
Пәндер