Дарынды шығармашылық деңгейге жету


Slide 1

ШҚ АҒП “Дарын” орталығы инновациялық -педагогикалық жобалардың облыстық фестиваліне ұсынылған жұмыс

Slide 2

Семей қаласындағы №13 жалпы орта білім беретін мектеп

Slide 3 Slide 4

Аймухамбетова Жанна Намазбайқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Slide 5

ШҚ АҒП “Дарын” орталығы инновациялық - педагогикалық жобалардың облыстық фестиваліне ұсынылған жұмыстың тақырыбы: “Оқушыларды ғылыми - зерттеу жұмысына баулу”

Slide 6

Қашан бала ғылым - білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады Абай

Slide 7

Зерттеу мақсаты : Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту, оның ішінде ғылыми іздеу қызметімен ұштастыру.

Slide 8

Зерттеу міндеттері: - Оқушы дарындылығын әлеуметтік қажеттілігіне сай ғылыми негізінде дамыту шарттарын анықтау

Slide 9

- Ғылымның әр саласынан дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. Оқушылардың өздігінен білімдерін көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау

Slide 10

- Оқушының өз бетінше білім - дағдыларын жетілдіру барысында мұғалімнің ерінбей жалықпай үлкен ізденіспен жұмыс жасауы.

Slide 11

- Оқушылардың ғылыми - шығармашылық жұмыспен шұғылдануы, оқушылардың оқу үрдісін жетілдіруде және мамандық таңдауда көмегін тигізуі

Slide 12

Зерттеу әдістері: Зертеуде баяндау, жинақтау, саралау, әдеби- ғылыми талдау әдістері басшылыққа алынды.

Slide 13

Тұлға - тума талант

Қызығушы құмарлық

ЗЕЙІНДІ

Өзіндік ойлау ерекшелігібар дарын

Белсенді шығармашылық иесі

ҚАБІЛЕТТІ

Slide 14

Оқушы деңгейінен Дарынды шығармашылық деңгейге жету

Slide 15

Белгілі психолог Н. С. Лейтес дарынды баланың негізгі қасиеттері мыналар деп көрсетеді:

Slide 16

- ұқыптылық, жинақтылық, зейіннің тұрақтылығы, еңбек ету қабілетінің жоғарылығы - ақыл- ой, логикалық ойлаудың тездігі, кез келген жағдайды талдап салыстыра білу - барлық күш- қуатты сарқа жұмсап тынымсыз еңбек етуі

Slide 17

Ғылыми ізденіске жетелейтін қадамдар І қадам. Оқушыны не қызықтырады сол туралы ойланып, өзіне өзі сұрақ қоя білуі. - Мені қай пән көбірек қызықтырады? - Неге көңілім бұрады?

Slide 18

ІІ қадам. Оқушы өзін қызықтырған пән, сұрақтар бойынша материалдар жинақтап, тізімін жасау. Кітапханаға бару. Әрине, ұстаздың көмегі арқылы.

Slide 19

ІІІ қадам. Тапқандарын жүйелеп, керекті өзіне ұнаған жерлерін қысқаша жазып алу Үлгі

Авторы

Еңбектің аты

Қай жылғы, қай жерде шыққан

Не айтылған

Беті

Slide 20

ІV қадам. Жобалау және зерттеу

Slide 21

Қабілетті балалармен жеке жұмыстарды ұйымдастыру біздің тәжірибемізде төмендегідей негізгі бағыттарды қамтиды

Slide 22

1) жан - жақты зерттеу жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың икемділігін, қабілеттілігін айқындау, оларды топтарға бөлу; 2) оқу үрдісінің барлық сатыларында әр түрлі топтардағы оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің және дамытудың әдістемелік тәсілдерін жасау; 3) әр алуан мақсатта жеке дидактикалық материалдардың жүйесін құру; 4) білімді бағалау, бақылау жүйелерін жетілдіру.

Slide 23

Ғылыми әдіснаманың үш деңгейі:

Философиялық

Жалпы ғылыми

Нақты ғылымдылық

Slide 24

Ғылыми жұмыстың маңызды бөліктері:

Жаңа ой- пайым (идея) шығару

Болжам (гипотеза) жасау

Slide 25

Тұспалдаудың кең тараған әдісі - экстрополяция кішігірім пән саласындағы білімдерді әлі ғылым игермеген шын болымыстың кең аясына тарату

Slide 26

Болжамдардың түрлері:

ЭМПРИКАЛЫҚ

ТЕОРИЯЛЫҚ

ҚҰРЫЛЫМДЫҚ

СТАТИСТИКАЛЫҚ

ДИНАМИКАЛЫҚ

САПАЛЫ

САНДЫ

Slide 27

Зерттеу жұмыстарның түрлері:

Түрі

Құрылымы

Баяндама

кіріспедегі қысқаша ескертпелер;

тақырыптың ғылыми - практикалық құндылығы

негізделген ғылыми ұсыныс тақырыбының мәні;

қорытынды және ұсыныстар;

Тезистер

баяндаманың негізгі мазмұны;

негізгі ұсыныстар мен қорытынды;

Ғылыми мақала

тақырыбы

кіріспедегі ескертпелер;

зерттеу әдістемесі жөнінде қысқаша мәлімет;

ғылыми нәтижелерге талдау және оларды қорыту;

ұсыныстар мен қорытынды.

Реферат

кіріспе бөлімі;

негізгі бөлім;

қорытынды бөлім;

әдебиеттер тізімі.

Ғылыми жоба

кіріспе бөлімі

негізгі мәтін

эксперимент нәтижесі

қорытынды бөлім

әдебиеттер тізімі

Slide 28

Зертеудің әдіс - тәсілдері, оны ұйымдастырудың жұмыс жоспарын жасаудың тиімді жолдары

Қорытынды жасау

Тәжірибе жүргізу, оның барысын, нәтижесін талдау

Интернетке жүгіну

Бейне материалдар, слайдтар жасау

Үнемі бағамдау, байқау, іздеу, жинақтау жұмыстарын жүргізу

Ғалымдардан ақыл - кеңес сұрау

Жұмысты қорғауға дайындау

Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасау

Slide 29

Жоба құрылымы

Тақырыптың өзектілігі

Мақсаты, міндеті

Болжамы

Зерттеу кезеңдері

Эксперимент әдістемесі

Зерттеу жаңалығы

Қорытынды

Slide 30

“Жас талап” оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобы

Slide 31

Оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобы өз алдына мынадай мақсаттар мен міндеттерді қойды: - Оқушылардың мемлекеттік және шет елдік ғылым саласындағы жетістіктер туралы танымдық көзқарастарын кеңейту. - Ғылымның әр саласынан дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. - Оқушылардың өздігінен білімдерін көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау. - Оқушы өзі таңдаған ғылым саласы бойынша өз бетінше білім - дағдыларын жетілдіру барысында жұмыс жүргізе алуы. - Оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобы жұмысының оқушылардың оқу үрдісін жетілдіруде және мамандық таңдаудағы көмегі .

Slide 32

Сауалнама оқушыларға ата-аналарға мұғалімдерге арналған арналған арналған

Мектепте оқушылардың ғылыми тобын құру керек деген пікірге қосыласың ба?

Сіздің мектебіңізде оқушылардың ғылыми тобы болғанына қалай қарайсыз?

Мектептегі оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобына балаңыз мүше болуына көзқарасыңыз қалай?

Slide 33

Сауалнама қорытындысы

Slide 34

Мектептегі “Жас талап” ғылыми - шығармашылық топ жетекшісі, басшысы, мүшелері “Оқушылардың білімдері мен ерік - жігерлерін еліміздің үдемелі дамуына жұмылдыру” атты оқушылардың мектепішілік ғылыми -тәжірибелік конференция өткізді

Slide 35

«Оқушылардың білімдері мен ерік - жігерлерін еліміздің үдемелі дамуына жұмылдыру» атты оқушылардың мектепішілік ғылыми -тәжірибелік конференциясы

Slide 36

Қайратқызы Аяулым 11 “А” сынып оқушысы, қалалық мектеп оқушылары ғылыми жобалары жарыстарының, аймақтық студенттік ғылыми - практикалық конференциялардың жүлдегері

Slide 37 Slide 38 Slide 39 Slide 40 Slide 41 Slide 42 Slide 43 Slide 44 Slide 45

Жетекшісі: Аймухамбетова Ж. Н.


Ұқсас жұмыстар
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
Дарынды балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жүйесі
Дарынды балалармен тәрбие жұмысы
Педагогтың кәсіби өзін – өзі тануы және өзіндік дамуы туралы ақпарат
Дарын, дарындылық
Дарынды балалар
Дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл жасау
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Дарынды балалардың психоәлеуметтік сезімталдығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz