Дарынды шығармашылық деңгейге жету



ШҚ АҒП “Дарын” орталығы инновациялық -педагогикалық жобалардың облыстық фестиваліне ұсынылған жұмыс

Семей қаласындағы №13 жалпы орта білім беретін мектеп


Аймухамбетова Жанна Намазбайқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

ШҚ АҒП “Дарын” орталығы инновациялық - педагогикалық жобалардың облыстық фестиваліне ұсынылған жұмыстың тақырыбы: “Оқушыларды ғылыми - зерттеу жұмысына баулу”

Қашан бала ғылым - білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады Абай

Зерттеу мақсаты : Әрбір оқушының жас ерекшелігіне, қабілетіне қарай дарындылығын әр түрлі әдістермен айқындау және дамыту, оның ішінде ғылыми іздеу қызметімен ұштастыру.

Зерттеу міндеттері: - Оқушы дарындылығын әлеуметтік қажеттілігіне сай ғылыми негізінде дамыту шарттарын анықтау

- Ғылымның әр саласынан дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. Оқушылардың өздігінен білімдерін көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау

- Оқушының өз бетінше білім - дағдыларын жетілдіру барысында мұғалімнің ерінбей жалықпай үлкен ізденіспен жұмыс жасауы.

- Оқушылардың ғылыми - шығармашылық жұмыспен шұғылдануы, оқушылардың оқу үрдісін жетілдіруде және мамандық таңдауда көмегін тигізуі

Зерттеу әдістері: Зертеуде баяндау, жинақтау, саралау, әдеби- ғылыми талдау әдістері басшылыққа алынды.

Тұлға - тума талант
Қызығушы құмарлық
ЗЕЙІНДІ
Өзіндік ойлау ерекшелігібар дарын
Белсенді шығармашылық иесі
ҚАБІЛЕТТІ

Оқушы деңгейінен Дарынды шығармашылық деңгейге жету

Белгілі психолог Н. С. Лейтес дарынды баланың негізгі қасиеттері мыналар деп көрсетеді:

- ұқыптылық, жинақтылық, зейіннің тұрақтылығы, еңбек ету қабілетінің жоғарылығы - ақыл- ой, логикалық ойлаудың тездігі, кез келген жағдайды талдап салыстыра білу - барлық күш- қуатты сарқа жұмсап тынымсыз еңбек етуі

Ғылыми ізденіске жетелейтін қадамдар І қадам. Оқушыны не қызықтырады сол туралы ойланып, өзіне өзі сұрақ қоя білуі. - Мені қай пән көбірек қызықтырады? - Неге көңілім бұрады?

ІІ қадам. Оқушы өзін қызықтырған пән, сұрақтар бойынша материалдар жинақтап, тізімін жасау. Кітапханаға бару. Әрине, ұстаздың көмегі арқылы.

ІІІ қадам. Тапқандарын жүйелеп, керекті өзіне ұнаған жерлерін қысқаша жазып алу Үлгі
Авторы
Еңбектің аты
Қай жылғы, қай жерде шыққан
Не айтылған
Беті

ІV қадам. Жобалау және зерттеу

Қабілетті балалармен жеке жұмыстарды ұйымдастыру біздің тәжірибемізде төмендегідей негізгі бағыттарды қамтиды

1) жан - жақты зерттеу жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың икемділігін, қабілеттілігін айқындау, оларды топтарға бөлу; 2) оқу үрдісінің барлық сатыларында әр түрлі топтардағы оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің және дамытудың әдістемелік тәсілдерін жасау; 3) әр алуан мақсатта жеке дидактикалық материалдардың жүйесін құру; 4) білімді бағалау, бақылау жүйелерін жетілдіру.

Ғылыми әдіснаманың үш деңгейі:
Философиялық
Жалпы ғылыми
Нақты ғылымдылық

Ғылыми жұмыстың маңызды бөліктері:
Жаңа ой- пайым (идея) шығару
Болжам (гипотеза) жасау

Тұспалдаудың кең тараған әдісі - экстрополяция кішігірім пән саласындағы білімдерді әлі ғылым игермеген шын болымыстың кең аясына тарату

Болжамдардың түрлері:
ЭМПРИКАЛЫҚ
ТЕОРИЯЛЫҚ
ҚҰРЫЛЫМДЫҚ
СТАТИСТИКАЛЫҚ
ДИНАМИКАЛЫҚ
САПАЛЫ
САНДЫ

Зерттеу жұмыстарның түрлері:
Түрі
Құрылымы
Баяндама
кіріспедегі қысқаша ескертпелер;
тақырыптың ғылыми - практикалық құндылығы
негізделген ғылыми ұсыныс тақырыбының мәні;
қорытынды және ұсыныстар;
Тезистер
баяндаманың негізгі мазмұны;
негізгі ұсыныстар мен қорытынды;
Ғылыми мақала
тақырыбы
кіріспедегі ескертпелер;
зерттеу әдістемесі жөнінде қысқаша мәлімет;
ғылыми нәтижелерге талдау және оларды қорыту;
ұсыныстар мен қорытынды.
Реферат
кіріспе бөлімі;
негізгі бөлім;
қорытынды бөлім;
әдебиеттер тізімі.
Ғылыми жоба
кіріспе бөлімі
негізгі мәтін
эксперимент нәтижесі
қорытынды бөлім
әдебиеттер тізімі

Зертеудің әдіс - тәсілдері, оны ұйымдастырудың жұмыс жоспарын жасаудың тиімді жолдары
Қорытынды жасау
Тәжірибе жүргізу, оның барысын, нәтижесін талдау
Интернетке жүгіну
Бейне материалдар, слайдтар жасау
Үнемі бағамдау, байқау, іздеу, жинақтау жұмыстарын жүргізу
Ғалымдардан ақыл - кеңес сұрау
Жұмысты қорғауға дайындау
Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасау

Жоба құрылымы
Тақырыптың өзектілігі
Мақсаты, міндеті
Болжамы
Зерттеу кезеңдері
Эксперимент әдістемесі
Зерттеу жаңалығы
Қорытынды

“Жас талап” оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобы

Оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобы өз алдына мынадай мақсаттар мен міндеттерді қойды: - Оқушылардың мемлекеттік және шет елдік ғылым саласындағы жетістіктер туралы танымдық көзқарастарын кеңейту. - Ғылымның әр саласынан дарынды балаларды таңдап алу және олардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. - Оқушылардың өздігінен білімдерін көтеруге, жетілдіруге белсенді әрекет жасау. - Оқушы өзі таңдаған ғылым саласы бойынша өз бетінше білім - дағдыларын жетілдіру барысында жұмыс жүргізе алуы. - Оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобы жұмысының оқушылардың оқу үрдісін жетілдіруде және мамандық таңдаудағы көмегі .

Сауалнама оқушыларға ата-аналарға мұғалімдерге арналған арналған арналған
Мектепте оқушылардың ғылыми тобын құру керек деген пікірге қосыласың ба?
Сіздің мектебіңізде оқушылардың ғылыми тобы болғанына қалай қарайсыз?
Мектептегі оқушылардың ғылыми - шығармашылық тобына балаңыз мүше болуына көзқарасыңыз қалай?

Сауалнама қорытындысы

Мектептегі “Жас талап” ғылыми - шығармашылық топ жетекшісі, басшысы, мүшелері “Оқушылардың білімдері мен ерік - жігерлерін еліміздің үдемелі дамуына жұмылдыру” атты оқушылардың мектепішілік ғылыми -тәжірибелік конференция өткізді

«Оқушылардың білімдері мен ерік - жігерлерін еліміздің үдемелі дамуына жұмылдыру» атты оқушылардың мектепішілік ғылыми -тәжірибелік конференциясы

Қайратқызы Аяулым 11 “А” сынып оқушысы, қалалық мектеп оқушылары ғылыми жобалары жарыстарының, аймақтық студенттік ғылыми - практикалық конференциялардың жүлдегері









Жетекшісі: Аймухамбетова Ж. Н.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz