Бұрыс бөлшек


Slide 1

5сынып

Математика

Slide 2

Тақырыбы:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану.

Slide 3

Адам деген бөлшек. Оның алымы-басқалармен салыстырғандағы- адамның жақсы жағы; бөлімі адамның өзін-зі бағалауы. Өз алымын - өзінің жақсы жағын арттыру адамның еркінде емес, бірақ әрбір адам өзінің бөлімін - өзі туралы пікірін кеміте алады, сөйтіп осы кеміту арқылы кемелділікке жақындай түседі.

Л. Н. Толстой . Л. Н

Slide 4

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік . Оқушыларға жай бөлшектер тақырыбын меңгерту, өз бетінше есеп шығара білуге үйрету. Салт- дәстүрмен байланыстыру.

Дамытушылық . Тақырыптың негізгі идеясын ашу.

Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, танымдық дағдыларын жетілдіру.

Тәрбиелік . Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Slide 5

Сабақтың өту жобасы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

3. “Қайталау оқу анасы. Сұрақ-жауап алу.

4. “Кім жылдам”. Ауызша есептер

5. Есептер шығару.

6. Сергіту.

7. Қас қағым сәт.

8. Қорытындылау. Сәйкестендіру.

9. Үй тапсырмасын беру

10. Оқушыларды бағалау.

Slide 6

Оқушылардың көңіл күйін тексеру

Орташа Жақсы Өте жақсы

Slide 7

Үй тапсырмасын тексеру

1. Балықтар сөйлейді (мүмкін емес)

Машина тоқтап қалды (мүмкін)

Суы бар ыдысты төңкергенде ондағы су төгіледі (ақиқат)

Маймыл есеп шығарады (мүмкін емес)

Су арықтан асып жатыр(мүмкін)

Күзден кейін қыс келеді (ақиқат)

Slide 8

Мысалы : бұрыс бөлшектер

,

Өйткені, 5=5; 11>6; 12>8; 23>12; 45=45

Егер бөлшектің алымы бөліміне тең немесе одан үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.

Бұрыс бөлшек

Slide 9 Slide 10

Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады.

Мысалы, қосындысын, қосу белгісін жазбай түрінде жазу қабылданған. Мұндағы - аралас сан.

1-бүтін бөлігі - бөлшек бөлігі. Оқылуы “бір бүтін бестен екі”.

.

Slide 11

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырып жазу :

Slide 12

Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін:

Мысалы, қысқаша,

Slide 13

Натурал санды аралас сан түрінде жазуға болады

Slide 14

Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазуға болады

Бөлімі 1, 4, 6, 10 болатын бұрыс бөлшек түрінде жаз.

Slide 15

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаз.

Slide 16

Аралас санды бұрыс бөлшекпен жаз.

Slide 17

Жалғастыру.

1. Алымы үлкен бөлшек . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (бұрыс бөлшек)

2. Бөлімі үлкен бөлшек . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (дұрыс бөлшек)

3. Бүтін мен бөлшек қосындысы. . . . . . . (аралас сан)

4. Туған жер - ұлдың Отаны, . . . . . . . . . . . (Атамекен - ұлттың Отаны)

5. Бірлігі жоқ ел тозар. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (Бірлігі күшті ел озар)

6. Отансыз адам. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (Ормансыз бұлбұл) т. б

7. Жеті жұрттың тілін біл, . . . . . . . . . . (жеті түрлі білім іл)

8. Білекті бірді жығар, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (білімді мыңды жығар)

9. Екі жақсы қас болмас, . . . . . . . . . . . . . . . . (екі жаман дос болмас)

10. Досыңды үш күн сынама, . . . . . . . . . (үш жыл сына)

11. Бір елі ауызға - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (екі елі қақпақ)

12 Жүз сомың болғанша, . . . . . . . . . . . . . . . . (жүз досың болсын)

13. Отыз тістен шыққан сөз, . . . . . . (отыз елге тарайды)

14. Білгенің бір тоғыз, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (білмегенің тоқсан тоғыз)

15. Бір кісі қазған құдықтан, . . . . . . . . . (мың кісі су ішеді)

Slide 18 Slide 19

Қайталау оқу анасы. Ауызша сұрақ-жауап алу

1. Жай бөлшек?

2. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?

3. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?

4. Аралас сан дегеніміз не?

5. Жай бөлшектерді қосу?

6. Жай бөлшектерді азайту?

7. Жай бөлшектерді көбейту?

8. Жай бөлшектерді бөлу?

Slide 20

Ауызша

№1. Қайсысы бұрыс бөлшек, қайсысы дұрыс бөлшек.

№2. 4:5; 6:5; 1:3; 9:2; 12:7; 3:5; бөлінділерін бөлшек түрінде оқы.

Жауабы:

дұрыс бөлшек,

бұрыс бөлшек

Slide 21

I-тапсырма. Бас табақ. Мәсел есеп.

Барлық алма үш жәшікке бөлініп салынды. Бірінші жәшікке 7 кг, екінші жәшікке 8 кг, үшінші

жәшікке 6 кг. Барлық алма неше килограмм?

А) 20 Б) 21 С) 23 Д) 24

Slide 22

Сергіту сәті.

Натурал сандар: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. . . . . . .

Осы сандардың ішінен 3-ке еселік сандардың орнына жаңылмаймын сөзін қойып айтып көріңдер.

Slide 23

II- тапсырма. Жай табақ. Амалдарды орындаңдар:

Амалдарды орындаңдар.

1. (1/2)

2. (15/4)

3. ( 10/3)

4 . (1/5)

Slide 24

III-тапсырма. Қос табақ. Теңдеуді шешіңдер:

Теңдеуді шешіңдер.

1) х - 2 2) у - 5

х у

х у

Slide 25

Оқушылардың көңіл күйін тексеру.

Орташа Жақсы Өте жақсы

Slide 26

Сабақты қорытындылау “ Сәйкестендіру”

1. Алымы үлкен бөлшек . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2. Бөлімі үлкен бөлшек. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3. Бүтін мен бөлшектің қосындысы. . . . . .

Slide 27

Үй тапсырмасы:

Қайталау. Математикалық ребус, сөзжұмбақ жазу.

Мына төмендегі сөздерден тірек сөздер жазып келу:Математика.

Қазақстан. Отан.

Slide 28

Назарларыңызға рахмет.


Ұқсас жұмыстар
Аралас санды бұрыс бөлшекпен жаз
Бүтіні бөлігі Алымы тең Бөлімібілімдерін кіші көрсете
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Жай бөлшек
Бөлшек сандар немересі
Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшектерді ажыратыңдар
Аралас сан
Аралас сандарды қосу тақырыбын бекіту
Жай бөлшектер жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz