Құрамында айнымалысы



«Көпір»
тапсырмалары

I кезең
1. Қандай өрнекті бөлшек өрнек деп атайды?
Құрамында айнымалысы . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
кездесетін бөлшектері бар өрнектер бөлшек
өрнектер деп аталады.
2. Айнымалының мүмкін мәндері деп нені айтады?
Өрнектің . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . бар болатындай оның
құрамындағы айнымалылардың барлық
мәндері жиынын осы өрнектің мүмкін
мәндер жиыны (ММЖ) деп атайды.

Рационал бөлшектерді қысқарту

«Білу»
тапсырмалары

II кезең
Бос орынға қажет сөзді жаз:
1. а, b және с . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . өрнектері үшін (1) теңбе-теңдігі орындалады.
Мұнда: . (1) теңбе-теңдікті рационал бөлшектердің . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . деп атайды.
2. Анықтама: Құрамындағы барлық айнымалылардың мүмкін мәндері жиынында ақиқат болатын теңдікті . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . деп атайды. Өрнекті оған теңбе-тең өрнекпен алмастыруды . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . деп атайды.
3. Егер бөлшектің алымының (немесе бөлімінің) таңбасын өзгертсек, онда бөлшектің де таңбасы өзгереді.

«Түсіну»
тапсырмалары

Бос орынға қажет сөзді жаз
1. Не себепті өрнегін оған теңбе-тең өрнегімен
ауыстыруға болады?
Себебі, (1) теңбе-теңдікті пайдаланып, бөлшегін
. . . . . . . . . . . . . . . көбейткішіне . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . болады.

«Талдау»
тапсырмалары

Айырмашылықты тап:
1) өрнегінің өрнегінен айырмашылығы неде?
2) өрнегінің өрнегінен айырмашылығы неде?

«Жинақтау»
тапсырмалары

Блок-схеманы толтыр:

«Қолдану»
тапсырмалары

Оқулықтан төмендегі тапсырмаларды орында :
№486 (2, 4, 6, 8) ;
№ 488 (1-4) .

«Баға беру»

«Кері байланыс»
Теория: «Білу»
Практика

III кезең
1-деңгей (5 балл) «3»
1. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді жаз:
теңбе-теңдігі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . бөлшектердің негізгі қасиеті деп аталады.
2. Құрамындағы барлық айнымалылардың мүмкін мәндері жиынында ақиқат болатын теңдікті . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . деп атайды.
3. Оқулықтағы: № 486 (5, 7) есепті шығар.
4. Оқулықтағы: № 487 (5, 7) есепті шығар

Теория: «Түсіну»
Практика

III кезең
2-деңгей (5+4 балл) «4»
Бос орынға тиісті қажет сөзді жаз:
Өрнекті оған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . өрнекпен алмастыруды теңбе-тең түрлендіру деп атайды.
2. Егер бөлшектің алымының (немесе бөлімінің)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . өзгертсек, онда бөлшектің де
таңбасы өзгереді.
3. Оқулықтағы № 488 (1, 3) есепті шығар

«Жинақтау» «Талдау»
Практика

III кезең
3-деңгей (5+4+3 балл) «5»
1. Бөлшектің мәнін табыңдар:
2. Оқулықтан № 490 (1, 3) есепті шығар.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz