Сөйлем мүшесі


Slide 1

Тақырыбы:

Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

VIII «А» сынып

№44 орта мектеп

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі: Асанова Ә. К.

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізе білуге дағдыландыру;

оқушыларды ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға, еңбексүйгіштікке баулу. Өз елін, жерін қорғайтын, тәуелсіздікті бағалайтын өршіл рухты азамат тәрбиелеу;

Білімділік

оқушылардың тұрлаулы мүшелер жайлы алған білімдерін толықтыру. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайда сызықша қойылатынын үйрету. Сөйлемдегі сөздерді сатылай кешенді технологиясы арқылы талдай білуге машықтандыру;

Дамытушы-

лық

Тәрбиелік

Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, ой қозғау, талдау

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірме қағаздар

Slide 3

1. Сөйлем дегеніміз не?

3. Сөйлем айтылу мақсаты мен сазына қарай қалай бөлінеді?

4. Сөйлем құрамы мен құрылысына қарай нешеге бөлінеді?

5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

6. Сөйлем мүшесінің белгілерін ата.

7. Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді?

8. Атқаратын қызметі жағынан неше топқа жіктеледі?

9. Бастауыш, баяндауыш дегеніміз не?

Миға шабуыл

Slide 4 Slide 5

INSERT әдісі бойынша

БІЛЕМІН

БІЛГІМ КЕЛЕДІ

ҮЙРЕНДІМ

Slide 6

Жақсы ісімен жақсы

Бұл үлкен қуаныш

Тәуелсіздігімізді бағалау басты мұрат

Тәрбиелі тәртіптің құлы, тәртіпті елдің ұлы

Қазақстан тәуелсіз мемлекет

Slide 7

Жүз жиырма беске бөлінеді

Бес жерде бес жиырма бес

Slide 8

Тиісті орнына сызықша қойып, себебін түсіндіріңдер

Тәуелсіздік - тәу етер жалғыз кие

Біздің егемендігіміз бен тәуелсіздігіміз тек бір ұрпақтың,

бүгінгі ұрпақтың ғана еңбегі емес, барша ұрпақтардың еңбегі.

Басты мұрат қолымызға қиындықпен түскен тәуелсіздік

туына мейлінше бекем болу. Ол үшін әлемдік тәжірибеде

үстем түсіп жатқан ұтымды жолдарды өз шама-шарқымызға лайықтап, уақытылы игере білу парыз. Өзгелердің қолынан келетін менің неге қолымнан келмейді деп ойлау адамды да, халықты да қатарға қосатын намыстылық. Өзгелердің қолынан келетін менің қолымнан келмейді деп ойлау қатардан қалдыратын намыссыздық.

. . . Тәуелсіздігіміздің негізгі рухани тірегі, болашағымыздың

негізгі рухани кепілі байырғы халқымыз.

Тәуелсіздіктің негізгі тірегі, болашағымыздың басты экономикалық кепілі табиғи байлықтарымыз.

Мәтінмен жұмыс

Slide 9

Тәуелсіздігіміздің рухани

тірегі - байырғы халқымыз

Сөйлемге сатылай кешенді талдау жасаңыз

Slide 10

Сөйлем

Айтылу сазы мен мазмұнына қарай:

Құрылысына қарай:

Сөйлем мүшелері:

Жай сөйлемнің түрлері:

Сөздердің байланысу түрлері

Сөздердің байланысу тәсілдері:

7

6

5

4

3

2

1

Сөз тіркестері:

8

Slide 11

Сөз: халық

Құрамына қарай:

Тұлғасына қарай:

а) Негізгі түбір ә) Туынды түбір

Құрылысына қарай:

а) Дара ә) Күрделі

Лексикалық мағынасы:

Грамматикалық мағынасы

Сұрағы

7

6

5

4

3

2

1

Мағынасына қарай:

а) Жалпы, жалқы;

ә) Деректі, дерексіз;

б) Жанды, жансыз;

в) Нақты, нақсыз.

Slide 12

Тәуелсіздік

Бостандық

Азат

Фонетикалық талдау:

Slide 13

Зат есім - зат есім

Жіктеу есімдігі - зат есім

Есімше - зат есім

Зат есім - тұйық етістік

Сан есім - сан есім

Ойлан, ізден, тап!

Slide 14

Тәуелсіздік туралы өз ойың

Тәуелсіздігімізге 20 жыл!

Slide 15

Үйге тапсырма:

Шығарма: "Тәуелсіздік - ел тілегі" 40-жаттығу

Бағалау


Ұқсас жұмыстар
Баяндауыш туралы
Баяндауыш
Сөйлем мүшелерін қайталау
Сөйлемнің негізгі мүшесі
Оқшау сөздер туралы ақпарат
Оқшау сөздер
Тұрақты тіркестің ерекшелігі
Жай сөйлемді оқыту әдістемесі
Өсімдіктің вегетативті мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы
Құрамындағы сөздердің орнын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz