Қызыл таң жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі


Slide 1

“Қызыл таң” жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі.

Информатика пәнінен қайталау сабағы.

Сабақтың тақырыбы:

АПЛГОРИТМДЕУ

ЖӘНЕ

ПРОГРАММАЛАУ.

Сабақты жүргізетін Информатмка пәні мұғалімі: - ӘСІЛБЕК Әмірхан.

Slide 2

Сәлеметсіздер ме, оқушылар!

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ бөліміне қайталау.

Орындаушының белгіленген мақсатқа жетуіне бағытталған түсінікті де дәл ұйғарым алгоритм деп аталады.

Алгоритмдік алдын ала жазбаларды құрастыру процесі алгоритмдеу деп аталады.

Алгоритм негізінде программа түзіледі.

Slide 3

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Алгоритм мынадай қасиеттерге ие:

дискреттігі, анықтығы, массалығы және нәтижелілігі.

Алгоритмдердің жасалуының негізгі үш түрі:

сызықты, тармақталған, циклдік (қайталану) .

Алгоритмдер көрсетімінің әдістері:

табиғи тіл, графикалық тіл, алгоритмдік тіл және программалау тілі.

Slide 4

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Алгоритмдер көрсетімінің блок-схема түрі:

- алгоритмнің басы

- алгоритмнің соңы

- есептеуіш әрекет

- деректерді енгізу, деректерді шығару

- шартты тексеру әрекеттері

- циклдің басы

- көмекші алгоритмді шақыру -

Slide 5

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Алгоритмдерді алгоритм тілінде көрсету мысалы:

алг үйдің суретін салу

басы

тікбұрыш (100, 100) -(300, 200), күлгін

сызық (100, 100) - (200, 50), күлгін

сызық (200, 50) - (300, 100), күлгін

тікбұрыш (100, 100) - (200, 50), қызыл

бояу (250, 170), қызыл

шеңбер (200, 75), 20, қызыл

бояу (200, 75), қызыл

соңы

0 100 200 275 300

50

75

100

150

200

Slide 6

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Алгоритмдерді QBasic прорграммалау тілінде көрсету үшін мынадай графикалық операторлар қажет:

Оператор

Пішін

Қызметі

SCREEN

SCREEN 9

Графикалық режимге өту

PSET

PSET (X. Y) . C

Нүктенің кескіні

LINE

LINE (X1. Y1) -(X2. Y2) . C

Кесіндінің кескіні

LINE

LINE (X1. Y1) -(X2. Y2) . C. B

Тікбұрыштың кескіні

LINE

LINE (X1. Y1) -(X2. Y2) . C. BF

Боялған тікбұрыштың кескіні

CIRCLE

CIRCLE (X. Y) . R. C

Шеңбердің кескіні

PAINT

PAINT (X. Y) . C

Тұйықталған фирураның боялуы

CLS

Экранның тазаруы

Slide 7

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Графикалық операторларда пайдаланылатын түстер нөмірлері:

Түс нөмері, С

Түсі

Түс нөмері, С

Түсі

0

Қара

8

Қара сұр

1

Көк

9

Ашық көгілдір

2

Жасыл

10

Салат түстес

3

Аспан көк

11

Көгілдір

4

Қызыл

12

Қызғылт

5

Сия көк

13

Қызыл күрең

6

Қоңыр

14

Сары

7

сұр

15

Ақ

Slide 8

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Үй салу алгоритмін Q Basic программасында көрсетеміз:

REM

SCREEN 9

LINE (100, 200) - (300, 100), 5, B

LINE (100, 100) - (200, 50), 5: LINE (200, 50) - (300, 100), 5

LINE (200, 150) - (275, 200), 12, BF

CIRCLE (200, 75), 20, 12

PAINT (200, 75), 12

END

Slide 9

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Осы программаны Q Basic редакторының мәтіндер терезесінде тереміз:

Slide 10

АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Программаны орындауға қосып, экранда үй кескінін көреміз:

Slide 11

Назар қойып, тыңдағандарыңыз үшін рахмет!

Сабақ бітті, сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Қосарлама қос сөздер
ОҢТҮСТІК КОРЕЯ ТУРАЛЫ
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТ
Нүктелеп натюрморт салу
Алтын тәж туралы ақпарат
Орман шаруашылығы жұмыстары
Жасуша жарғақшасы
Жазу орны
Топ аттарын қорғау
Толқын жылдамдығы Тербеліс периоды
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz