Қызыл таң жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі




Презентация қосу
“Қызыл таң” жалпы орта мектебі
мемлекеттік мекемесі.

Информатика пәнінен қайталау сабағы.
Сабақтың тақырыбы:

АПЛГОРИТМДЕУ
ЖӘНЕ
ПРОГРАММАЛАУ.

Сабақты жүргізетін Информатмка пәні
мұғалімі: - ӘСІЛБЕК Әмірхан.
Сәлеметсіздер ме, оқушылар!
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ бөліміне
қайталау.

• Орындаушының белгіленген мақсатқа жетуіне
бағытталған түсінікті де дәл ұйғарым
алгоритм деп аталады.
• Алгоритмдік алдын ала жазбаларды құрастыру
процесі алгоритмдеу деп аталады.
• Алгоритм негізінде программа түзіледі.
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

• Алгоритм мынадай қасиеттерге ие:
- дискреттігі, анықтығы, массалығы және нәтижелілігі.

Алгоритмдердің жасалуының негізгі үш түрі:
- сызықты, тармақталған, циклдік (қайталану).

Алгоритмдер көрсетімінің әдістері:
- табиғи тіл, графикалық тіл, алгоритмдік тіл және
программалау тілі.
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

• Алгоритмдер көрсетімінің блок-схема түрі:

- алгоритмнің басы

- алгоритмнің соңы

- есептеуіш әрекет

- деректерді енгізу, деректерді шығару

- шартты тексеру әрекеттері

- циклдің басы

- көмекші алгоритмді шақыру -
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

0 100 200 275 300
• Алгоритмдерді алгоритм тілінде
көрсету мысалы:
алг үйдің суретін салу 50
басы
тікбұрыш (100,100) -(300,200),күлгін 75
сызық (100,100) – (200,50),күлгін
сызық (200,50) – (300,100),күлгін
100
тікбұрыш (100,100) – (200,50),қызыл
бояу (250,170),қызыл
шеңбер (200,75),20,қызыл
бояу (200,75),қызыл 150
соңы

200
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Алгоритмдерді QBasic прорграммалау тілінде көрсету үшін мынадай
графикалық операторлар қажет:

Оператор Пішін Қызметі
SCREEN SCREEN 9 Графикалық режимге өту

PSET PSET (X.Y).C Нүктенің кескіні

LINE LINE (X1.Y1)-(X2.Y2).C Кесіндінің кескіні

LINE LINE (X1.Y1)-(X2.Y2).C.B Тікбұрыштың кескіні

LINE LINE (X1.Y1)-(X2.Y2).C.BF Боялған тікбұрыштың кескіні

CIRCLE CIRCLE (X.Y).R.C Шеңбердің кескіні

PAINT PAINT (X.Y).C Тұйықталған фирураның
боялуы
CLS Экранның тазаруы
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Графикалық операторларда пайдаланылатын түстер нөмірлері:

Түс нөмері,С Түсі Түс нөмері,С Түсі
0 Қара 8 Қара сұр
1 Көк 9 Ашық көгілдір
2 Жасыл 10 Салат түстес
3 Аспан көк 11 Көгілдір
4 Қызыл 12 Қызғылт
5 Сия көк 13 Қызыл күрең
6 Қоңыр 14 Сары
7 сұр 15 Ақ
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Үй салу алгоритмін Q Basic программасында көрсетеміз:

REM
SCREEN 9
LINE (100,200) – (300,100), 5, B
LINE (100,100) – (200,50), 5: LINE (200,50) – (300,100), 5
LINE (200,150) – (275,200), 12, BF
CIRCLE (200,75),20,12
PAINT (200,75),12
END
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Осы программаны Q Basic редакторының мәтіндер терезесінде
тереміз:
АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ ПРОГРАММАЛАУ

Программаны орындауға қосып, экранда үй кескінін көреміз:
Сабақ бітті,сау болыңыздар!

Назар қойып, тыңдағандарыңыз
үшін рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қосарлама қос сөздер
ОҢТҮСТІК КОРЕЯ ТУРАЛЫ
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТ
Нүктелеп натюрморт салу
Алтын тәж туралы ақпарат
Орман шаруашылығы жұмыстары
Жасуша жарғақшасы
Жазу орны
Толқын жылдамдығы Тербеліс периоды
Қаған
Пәндер