Сынып оқушыларының жетістіктері
Презентация қосу
Алматы облысы
Ескелді ауданы
Мектепке дейінгі шағын орталықты
Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясы
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Ауезова Гулғайза Қанайбекқызының
ПОРТФОЛИОСЫ
Қарабұлақ кенті
Мазмұны:
• Мұғалім туралы жалпы мәлімет ---------------------------------3 бет
• Педагогикалық іс-әрекеттердің нәтижелері ----------------5-9 бет
• Ғылыми – әдістемелік іс-әрекет ------------------------------10-14 бет
• Пән бойынша сабақтан тыс іс-әрекеттер ----------------15-20 бет
• Оқу - материалдық база --------------------------------------------21 бет
• Сынып жетекшілік жұмыс------------------------------------22-27 бет
• Пікірлер
Мұғалім туралы жалпы мәлімет
• Тегі: Ауезова
• Аты: Гулғайза
• Әкесінің аты: Қанайбековна
• Білімі: жоғары
• Мамандығы: ағылшын тілі мұғалімі
• Еңбек өтілі: 23жыл
• Педагогикалық өттілі: 23 жыл
• Аталған мектептегі өтілі: 15 жыл
• Санаты: жоғары
Білім көтеру курстары:
• “Оқу мен жазу арқылы Сын
Тұрғысынан Ойлауды дамыту” (2008
ж)
• “XXI ғасыр оқу сыныбының
технологиясы мен оқыту жүйесі”
(2007 ж РПБЖИ)
Марапаттаулар:
• “Аудандық білім бөлімінен” мақтау
қағазы (2007, 2008, 2009 ж.ж.)
• Аудан әкімінің алғыс хаты
(2008 ж.)
Марапаттаулар
Педагогикалық іс-әрекеттердің нәтижелері
(11А және 11Ә сыныптарының 4-жылдық
білім сапаларының салыстырмалы диаграммасы. 2006-2010 ж.ж.)
Оқушылардың аудандық пәндік олимпиадасында
алған жүлделі орындарының көрсеткіштері
(2007-2011 ж.ж.)
Білім сапасының деңгейлік көрсеткіші
2009-2010 оқу жылы
Білім деңгейінің жылдық көрсеткіштері және
үздік, екпінді оқушылардың сапалық үлесі
ҰБТ бойынша 11-сынып оқушыларының сапалық
көрсеткіші (ұпай есебімен)
Ғылыми – әдістемелік іс-әрекет
Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар – нәтижелі
білім негізі
• Оқытудың ақпаратты-коммуникация-лық
технологиясы – бұл ақпаратпен жұмыс жасау үшін
арнайы тәсілдер, педагогикалық технологиялар,
бағдарламалық және техникалық құралдар (кино, аудио
және видеоқұралдар, компьютерлер,
телекоммуникациялық желілер).
• Оқытудың ақпараттық технологиясы – білімді
жаңаша беру мүмкіндіктерін жасау (педагогикалық іс-
әрекетті өзгерту), білімді қабылдау, білім сапасын
бағалау, оқу-тәрбие үрдісінде оқушының жеке тұлғасын
жан-жақты қалыптастыру үшін ақпараттық
технологияның қосымшасы деп түсіну керек.
• Білімді ақпараттандырудың негізгі мақсаты –
«оқушыларды ақпараттық қоғам жағдайында
тұрмыстық, қоғамдық және кәсіби салалардың іс-
әрекетіне толық, тиімді араластыру» болып
табылады.
• Төмендегі қасиеттер білім жүйесінің өзіндік
ерекшелігі болып саналады.
• Тұтынушының қолдану сапасында;
• Нәтижесінде әр түрлі салаларда қолданылатын,
ақпараттық технологияларды жасаушы сапасында.
• Бірақ компьютер мүмкіндіктерін асыра бағалауға
болмайды, өйткені ақпарат беру – бұл білім мен
мәдениетті беру емес, сондықтан ақпараттық
технологиялар педагогтарға тек қосымша тиімді
құрал ретінде қызмет атқарады.
Оқытудың ақпараттық технологиясында қолданылатын
бағдарламаны қамтамасыз етуді бірнеше категорияға бөлуге болады:
• Оқытатын, бақылайтын және үйрететін жүйелер;
• Ақпарат іздеу жүйесі;
• Модельдеу бағдарламалары, микромирлер;
• Танымдық сипаттағы инструменттік құралдар;
• Әмбебап сипаттағы инструменттік құралдар;
• Коммуникацияны қамтамасыз етуге арналған инструменттік
құралдар.
•
• Модельдеу бағдарламалары мен микромирлер – бұл ерекше аз
мамандандырылған бағдарламалар, оларды компьютерде арнайы
қолдану және оның кейбір мәселелерін зерттеуге тура келеді.
• Инструменттік құралдар деп – жаңа электрондық ресурстар
жасауды қамтамасыз ететін бағдарламаларды атайды:
• - әр түрлі форматты файлдар;
• - мәліметтер қоры;
• бағдарламалық модульдер;
• жекелеген бағдарламалар мен бағдарламалар жиыны.
Оқу барысындағы қолданылатын АКТ
элементтері
Оқу - әдістемелік жүйеде ең көп қолданылатын АКТ элементтері:
• *Компьютер немесе мультимедиалық проетор арқылы көрсетілетін
электронды кітапшалар,
• *интерактивты тақта,
• *электронды энциклопедиялар және кітаптар,
• *тест бағдарламалары және жаттығулар,
• *интернеттегі оқу - жаттығу құралдары,
• * CD және DVD дистарындағы суреттелген иллюстрациялар,
• *видео және аудио техникалар,
• *интерактивты тақта және атластар,
• *нтерактивты конферециялар және сан - алуан конкурстық
бағдарламалар,
• *дистанционды оқу әдісі үшін арналған материалдар,
• *ғылыми - зерттеу жұмыстары мен жобалар,
• *дистанционды оқыту
Әдістемелік тақырыптық жұмыстың
этаптары
1. Дайындау этапы (2010 жыл)
Word, Excel, Power Point, Internet, Activstudio, АКТ
мумкіндіктері бағдарламаларын оқып, осы
бағдарламалар негізінде дедактикалық материалдар
құру
2. Негізгі этап (2011-2014 ж.ж.)
Оқу жүйесіне АКТ-ны енегізу, қорытындысын бақылау
(мониторинг)
3. Рефлекция этапы (2010 жыл)
Жұмыс нәтижесін жалпы қорытындылау және
тарату
Пән бойынша сабақтан тыс іс-
•
әрекеттер
Мастер класспен аудандық семинар өткізілді
Мастер класспен аудандық семинар өткізілді
2010-2011 оқу жылы
Басқару жүйесінің
адамгершілік,
Білім берудегі Мектептің үздіксіз
ізгілік және
мемлекеттік және тұрақтылық
демократиялық
стандартты жүзеге мүмкіндігін
сипаты
асыра отырып, сақтай отырып,
басқарудың жаңашылдық
тиімді жолдарын Білім берудегі жағдайда өмір
іздеу басқару сүру
міндеттері
Авторлық Психологиялық-
бағдарламаларды әлеуметтік
Шығармашылық
жасау, жүзеге диагностиканы
бастамаға-
асыру ұйымдастыру
тортарға қолдау
көрсету
Ынтымақтастық Жеке тұлғаны Өзін-өзі тәрбиелеу
педагогикасы ізгілендіру
Мамандардың Ұлттық педагогиканы
біліктілігін көтеру меңгеру
Білім беру
Мектептің әдістемелік үрдісін дамыту Шығармашылық топ
жұмысы жүйесі
Шығармашылық
Тәжірибе тарату деңгейін
диагностикалау
Дамыту деңгейін
Оқыту Тәрбиелеу
анықтау
Басылымдар
“Ағылшын тілі сабақтарында
интерактивті тәсілдерді
қолдану арқылы
оқушылардың белсенділігін
арттыру”
Мектептегі шет тілі
журналы, № 6 (42)
қараша/желтоқсан
Авторлық бағдарлама
Республикалық әдістемелік-
педагогикалық
“Мектептегі шет тілі”
журналында
“Менің Елім – Қазақстан”
таңдау курсының
бағдарламасы №2 (44)
наурыз/сәуір 2010 жыл
2010-2011 оқу жылында аудандық ағылшын
тілі пәндер арасында семинар өтті
Оқу - әдістемелік база
• Компьютер
• Интерактивты тақта
• Таблица, схема, иллюстациялар
• Шетел жазушылар мен ақындарының суреттері
• Power Point презентациялары
• Activ studio сабақтары
• Дидактикалық материалдар
• Электронды кітапшалар
• Тапсырма және тест жинақтары
• ҰБТ-ға дайындау материалдары
Сынып жетекшілік жұмыс
Мектептердегі сынып жетекшілердің
негізгі
қызметі мен жұмыс бағыттары
Сынып
Педагогикалық және жетекшілердің жалпы
әлеуметтік әрекетін басқару Ұйымдастырушылық
гуманитарлық /Диагностикалық қызметі
/сынып жетекшілерге жоспарлау. т.б./ /тәрбие процесін
барлық бағытта ұйымдастыру/
көмектесу/
Тәлімгерлік Сынып
жұмыс жетекші
Тәрбиелеудің
/Жас сынып жұмысыны әдіс-тәсілдерін
жетекшілермен ң түрлері құру
жұмыс/
Сынып
Тәрбие сағаттарына жетекшілерімен
әдістемелік Тәрбиелік іс-шаралар
қатысу ұйымдастыру
кеңес,
семинарлар
өткізу
Сынып оқушыларының жетістіктері
1) Тілектесова Мөлдір – облыстық Кіші Ғылыми Академия жобасында III
орын (қазақ тілі)
2) Жұмабаева Гаухар – облыстық пән олимпиадасында III орын
(математика)
3) Қайыңбаева Карина – облыстық “Тіл – білім кілті” конкурсында II
орын (орыс тілі)
4) Қожабекова Дана – аудандық пән олимпиададан I орын (биология)
5) Сембаев Мадияр - аудандық пән олимпиададан II орын (ИВТ)
6) Жиенбаева Мөлдір - аудандық пән олимпиададан I орын (география)
7) Тоқпай Жұлдыз - аудандық пән олимпиададан I орын (география)
8) Мұхамедкаримова Гүлжан - аудандық пән олимпиададан III орын
(физика)
9) Сираев Бауыржан – аудандық спорт жарыстарынан I орын
10) Қалбиятұлы Ұлан -аудандық баскетбол жарыстарынан I орын
11) Әлиқазы Дәрмен -аудандық баскетбол жарыстарынан I орын
12) Ислам Әсем – аудандық би үйірмесінің белді мүшесі
Сынып жетекшісінің ата – аналармен
атқаратын жұмыстарының мазмұны
• В.А. Сухомлинский оқушылардың ата – аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына
ерекше назар аударып: «Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру
арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай
болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету
факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы
міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы
ерекше.
• Қазіргі мектепте жағдай көптеп өзгеруде: оқу және тәрбие процесінің құрылымы мен
мазмұны, соған сай мұғалімдер мен оқушылардың көзқарасатары олардың өзара
қарым–қатынасы сабақтың ұйымдастыру формаларымен өткізу технологиясы
көптеген оқу пәндерін оқытудағы жаңа көзқарас сонымен қатар сыныптан тыс
тәрбие жұмысын мектепті басқару ісі біртіндеп демократиялық бағытты ұстануда
яғни, педагогикалық әрекеттегі үшбұрыш – мұғалім - оқушы – ата – анаға қатысты
жағдайда жаңа демократиялық қарым – қатынасқа ие болды. Олай болса осы қарым
– қатынасты реттеп отыратын әкімшілік басқару жүйеде ендігі жерде келмеске
кетті.
• Бүгінде мектептің ата – аналармен жұмысының кейбір дәстүрлі түрлері өзінің
маңызын жоюда: ата – аналар жиналысы, ата – аналар лекториясы мен
университеттері, ата – аналардың ашық күні, ата – аналардың жұмыс орындарымен
байланыс, баланың отбасына бару т.с.с.
Ата – аналар алқасының 2010-2011 жылға арналған
жұмыс жоспары.
р/с Жұмыстың мазмұны мерзімі жауапты
1 Ата-аналар отырымын өткізу қыркүйек Мектеп әкімшілігі
а) жаңа құрамын сайлау
б) жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту
2 Ата – аналар комитетінің Ай сайын Ата – ана. ком. төр.
отырысын өткізу.
3 Мектепішілік шараларға ата – аналардың Үнемі Ата – ана. ком. төр.
қатысуын бықылау. Мектеп әкімшілігі.
4 Әлеуметтік жағдайы төмен отбасы қыркүйек Ата – ана. ком. төр.
балаларын оқулықпен, ыстық тамақпен,киіммен Мектеп әкімшілігі.
қамту.
5 Ата – аналардың сабаққа қатысуын бақылау. Үнемі Мектеп әкімшілігі.
Ата – ана. ком. төр.
6 Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Үнемі Ата – ана. ком.
Мектеп әкімшілігі
7 «Бала тәрбиесіндегі басты міндет»(ата – Қазан Ата – ана. ком. төр
аналармен пікірталас өткізу).
8 «Суицидтен сақтан» психологиялық тренинг. Қараша Психолог
9 «Мейрімділік ошағы - отбасында» ата – Қаңтар Ауезова Г.Қ.
аналарға баяндама оқу.
10 «ҰБТ нәтижесі неге байланысты» жоғары Наурыз Мектеп әкімшілігі.
класс оқушыларының ата – аналары және пән
мұғалімдерімен пікір алысу.
«Білім саласына қызмет
еткеннің бәрі Қазақстанның
болашағына қызмет етеді»
Н.Ә.Назарбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz