Сынып оқушыларының жетістіктері



Алматы облысы
Ескелді ауданы
Мектепке дейінгі шағын орталықты
Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп-гимназиясы
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Ауезова Гулғайза Қанайбекқызының
ПОРТФОЛИОСЫ
Қарабұлақ кенті

Мазмұны:
Мұғалім туралы жалпы мәлімет 3 бет
Педагогикалық іс-әрекеттердің нәтижелері 5-9 бет
Ғылыми - әдістемелік іс-әрекет 10-14 бет
Пән бойынша сабақтан тыс іс-әрекеттер 15-20 бет
Оқу - материалдық база 21 бет
Сынып жетекшілік жұмыс22-27 бет
Пікірлер

Мұғалім туралы жалпы мәлімет
Тегі: Ауезова
Аты: Гулғайза
Әкесінің аты: Қанайбековна
Білімі: жоғары
Мамандығы: ағылшын тілі мұғалімі
Еңбек өтілі: 23жыл
Педагогикалық өттілі: 23 жыл
Аталған мектептегі өтілі: 15 жыл
Санаты: жоғары
Білім көтеру курстары:
“Оқу мен жазу арқылы Сын Тұрғысынан Ойлауды дамыту” (2008 ж)
“XXI ғасыр оқу сыныбының технологиясы мен оқыту жүйесі” (2007 ж РПБЖИ)
Марапаттаулар:
“Аудандық білім бөлімінен” мақтау қағазы (2007, 2008, 2009 ж. ж. )
Аудан әкімінің алғыс хаты
(2008 ж. )

Марапаттаулар

Педагогикалық іс-әрекеттердің нәтижелері (11А және 11Ә сыныптарының 4-жылдық білім сапаларының салыстырмалы диаграммасы. 2006-2010 ж. ж. )

Оқушылардың аудандық пәндік олимпиадасында алған жүлделі орындарының көрсеткіштері (2007-2011 ж. ж. )

Білім сапасының деңгейлік көрсеткіші 2009-2010 оқу жылы

Білім деңгейінің жылдық көрсеткіштері және үздік, екпінді оқушылардың сапалық үлесі

ҰБТ бойынша 11-сынып оқушыларының сапалық көрсеткіші (ұпай есебімен)

Ғылыми - әдістемелік іс-әрекет Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар - нәтижелі білім негізі
Оқытудың ақпаратты-коммуникация-лық технологиясы - бұл ақпаратпен жұмыс жасау үшін арнайы тәсілдер, педагогикалық технологиялар, бағдарламалық және техникалық құралдар (кино, аудио және видеоқұралдар, компьютерлер, телекоммуникациялық желілер) .
Оқытудың ақпараттық технологиясы - білімді жаңаша беру мүмкіндіктерін жасау (педагогикалық іс-әрекетті өзгерту), білімді қабылдау, білім сапасын бағалау, оқу-тәрбие үрдісінде оқушының жеке тұлғасын жан-жақты қалыптастыру үшін ақпараттық технологияның қосымшасы деп түсіну керек.

Білімді ақпараттандырудың негізгі мақсаты - «оқушыларды ақпараттық қоғам жағдайында тұрмыстық, қоғамдық және кәсіби салалардың іс-әрекетіне толық, тиімді араластыру» болып табылады.
Төмендегі қасиеттер білім жүйесінің өзіндік ерекшелігі болып саналады.
Тұтынушының қолдану сапасында;
Нәтижесінде әр түрлі салаларда қолданылатын, ақпараттық технологияларды жасаушы сапасында.
Бірақ компьютер мүмкіндіктерін асыра бағалауға болмайды, өйткені ақпарат беру - бұл білім мен мәдениетті беру емес, сондықтан ақпараттық технологиялар педагогтарға тек қосымша тиімді құрал ретінде қызмет атқарады.

Оқытудың ақпараттық технологиясында қолданылатын бағдарламаны қамтамасыз етуді бірнеше категорияға бөлуге болады:
Оқытатын, бақылайтын және үйрететін жүйелер;
Ақпарат іздеу жүйесі;
Модельдеу бағдарламалары, микромирлер;
Танымдық сипаттағы инструменттік құралдар;
Әмбебап сипаттағы инструменттік құралдар;
Коммуникацияны қамтамасыз етуге арналған инструменттік құралдар.
Модельдеу бағдарламалары мен микромирлер - бұл ерекше аз мамандандырылған бағдарламалар, оларды компьютерде арнайы қолдану және оның кейбір мәселелерін зерттеуге тура келеді.
Инструменттік құралдар деп - жаңа электрондық ресурстар жасауды қамтамасыз ететін бағдарламаларды атайды:
- әр түрлі форматты файлдар;
- мәліметтер қоры;
бағдарламалық модульдер;
жекелеген бағдарламалар мен бағдарламалар жиыны.

Оқу барысындағы қолданылатын АКТ элементтері
Оқу - әдістемелік жүйеде ең көп қолданылатын АКТ элементтері:
*Компьютер немесе мультимедиалық проетор арқылы көрсетілетін электронды кітапшалар,
*интерактивты тақта,
*электронды энциклопедиялар және кітаптар,
*тест бағдарламалары және жаттығулар,
*интернеттегі оқу - жаттығу құралдары,
* CD және DVD дистарындағы суреттелген иллюстрациялар,
*видео және аудио техникалар,
*интерактивты тақта және атластар,
*нтерактивты конферециялар және сан - алуан конкурстық бағдарламалар,
*дистанционды оқу әдісі үшін арналған материалдар,
*ғылыми - зерттеу жұмыстары мен жобалар,
*дистанционды оқыту

Әдістемелік тақырыптық жұмыстың этаптары
1. Дайындау этапы (2010 жыл)
Word, Excel, Power Point, Internet, Activstudio, АКТ мумкіндіктері бағдарламаларын оқып, осы бағдарламалар негізінде дедактикалық материалдар құру
2. Негізгі этап (2011-2014 ж. ж. )
Оқу жүйесіне АКТ-ны енегізу, қорытындысын бақылау (мониторинг)
3. Рефлекция этапы (2010 жыл)
Жұмыс нәтижесін жалпы қорытындылау және тарату

Пән бойынша сабақтан тыс іс-әрекеттер
Мастер класспен аудандық семинар өткізілді
2010-2011 оқу жылы

Жаңа идея мен әдістер
Білім берудегі
басқару
міндеттері
Басқару жүйесінің
адамгершілік,
ізгілік және
демократиялық
сипаты
Мектептің үздіксіз
және тұрақтылық
мүмкіндігін
сақтай отырып,
жаңашылдық
жағдайда өмір
сүру
Психологиялық-
әлеуметтік
диагностиканы
ұйымдастыру
Шығармашылық
бастамаға-
тортарға қолдау
көрсету
Білім берудегі
мемлекеттік
стандартты жүзеге
асыра отырып,
басқарудың
тиімді жолдарын
іздеу
Авторлық
бағдарламаларды
жасау, жүзеге
асыру

Білім беру
үрдісін дамыту
жүйесі
Жеке тұлғаны
ізгілендіру
Ынтымақтастық
педагогикасы
Тәрбиелеу
Мамандардың
біліктілігін көтеру
Мектептің әдістемелік
жұмысы
Тәжірибе тарату
Оқыту
Ұлттық педагогиканы
меңгеру
Шығармашылық топ
Шығармашылық
деңгейін
диагностикалау
Дамыту деңгейін
анықтау
Өзін-өзі тәрбиелеу

Басылымдар
“Ағылшын тілі сабақтарында интерактивті тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру”
Мектептегі шет тілі журналы, № 6 (42) қараша/желтоқсан

Авторлық бағдарлама
Республикалық әдістемелік-педагогикалық
“Мектептегі шет тілі” журналында
“Менің Елім - Қазақстан” таңдау курсының
бағдарламасы №2 (44) наурыз/сәуір 2010 жыл

2010-2011 оқу жылында аудандық ағылшын тілі пәндер арасында семинар өтті

Оқу - әдістемелік база
Компьютер
Интерактивты тақта
Таблица, схема, иллюстациялар
Шетел жазушылар мен ақындарының суреттері
Power Point презентациялары
Activ studio сабақтары
Дидактикалық материалдар
Электронды кітапшалар
Тапсырма және тест жинақтары
ҰБТ-ға дайындау материалдары

Сынып жетекшілік жұмыс

Педагогикалық және әлеуметтік гуманитарлық
/сынып жетекшілерге барлық бағытта көмектесу/
Сынып жетекшілердің жалпы әрекетін басқару
/Диагностикалық жоспарлау. т. б. /
Ұйымдастырушылық қызметі
/тәрбие процесін ұйымдастыру/
Тәлімгерлік жұмыс
/Жас сынып жетекшілермен жұмыс/
Тәрбиелеудің әдіс-тәсілдерін құру
Тәрбие сағаттарына қатысу
Тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастыру
Сынып жетекшілерімен әдістемелік кеңес, семинарлар өткізу
Сынып жетекші жұмысының түрлері
Мектептердегі сынып жетекшілердің негізгі
қызметі мен жұмыс бағыттары

Сынып оқушыларының жетістіктері
Тілектесова Мөлдір - облыстық Кіші Ғылыми Академия жобасында III орын (қазақ тілі)
Жұмабаева Гаухар - облыстық пән олимпиадасында III орын (математика)
Қайыңбаева Карина - облыстық “Тіл - білім кілті” конкурсында II орын (орыс тілі)
Қожабекова Дана - аудандық пән олимпиададан I орын (биология)
Сембаев Мадияр - аудандық пән олимпиададан II орын (ИВТ)
Жиенбаева Мөлдір - аудандық пән олимпиададан I орын (география)
Тоқпай Жұлдыз - аудандық пән олимпиададан I орын (география)
Мұхамедкаримова Гүлжан - аудандық пән олимпиададан III орын (физика)
Сираев Бауыржан - аудандық спорт жарыстарынан I орын
Қалбиятұлы Ұлан -аудандық баскетбол жарыстарынан I орын
Әлиқазы Дәрмен -аудандық баскетбол жарыстарынан I орын
Ислам Әсем - аудандық би үйірмесінің белді мүшесі

Сынып жетекшісінің ата - аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны
В. А. Сухомлинский оқушылардың ата - аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата - аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата - аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz