Класс жетекші




Презентация қосу
Мақсатқа жету Сезімтал төзімді
Жағымды ахуал
құпиясын ашуға байыпты тыңдай
орнатар іскер
көмектесетін білетін
жетекші

Болашағына сеніп
Баланың қабілетін мүмкіндігіне арттыру
ашып, дамытуға жолын білетін
қамқор қолдаушы

Балаларға ата-аналарға
Алға ұмтылдыратын мәселені бірлесіп
жатықтыру Жанашыр үлгі шешуге көмектесетін
өнеге болар тұлға серіктес
Көпшіл болу Оңтайлы
мінез-құлық

Жан-жақты
білімдар болуы
Ұстамды болу керек
Түрлі ситуациядан
өзінің мінез-құлқын
аяғына дейін
бірқалыпты деңгейде
ұстау
Психологиялық қызметімді бастай отырып, мен
өзімнің барлық білімім мен қабілетімді осы күрделі
қызметке жұмсаймын деп ант беремін.
Менің қолымда, менен көмек сұрайтын кісінің
тағдыры және оның жан дүниесі тұр. Жеке адам
ретінде табиғат сыйлаған барлық білімім мен білігімді
мен алдыма келген кісіге көмек беруге жұмсаймын.
Мен кісі жайында білген және жинақтаған
мәліметтерім, оған қарсы жұмсалатын құралға
айналуға жол бермеймін. Психолог мамандығымды
игере отырып, маған сенім білдірген кісілердің тек
қана көңілінен шығуға тырысамын.
Психологиялық қызмет
міндеттері
Баланың жас ерекшелігіне сәйкес тұлғалық
және интеллектуалдық даму, өзін-өзі
тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту қабілеттерін
қалыптастыруына ықпал ету;
Психологиялық-педагогикалық зерттеу
негізінде әр балаға жеке қарым-қатынасты
қамтамасыз ету;
Баланың интеллектуалдық және тұлғалық
дамуындағы ауытқуларды жеңу және олардың
алдын алу.
Психолог қызметінің моделі

Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық
құзырлы біліммен тәрбие беру.

Психологиялық орталық

Мектеп әкімшілігі Мұғалім Оқушы Ата-ана

Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары

Психо Психо Психо Психо Психологиялық
диагностика профилактика коррекция консультация білімді көтеру

Тұлғаның жеке Тұлға Психо
Мәселелерді Психологиялық
және жас ерекше психикалық түзету
шешуге мәдениетін
ліктерін зерттеу сәтсіздіктің және оны
көмектесу көтеру
алдын алу дамыту
ІІ кезең.
Мектептің алдына
І-кезең. қойған мақсатын
Мектеп психолог ескеріп, педагогикалық
қызметінің үрдістерге
жұмысын жоспарлау қатысушылардың
қажеттілігін анықтап,
жұмыстың негізгі
бағыттарын іске асыру

ІІІкезең.
Мектеп ІУ кезең.
мұғалімдеріне Нәтижелерді
қажетті қорытындылау,
көмек жалпыламалау.
көрсету
Психологиялық диагностика –баланың
психологиялық статусын анықтау

Психикалық даму ерекшеліктері
Бала тұлғасы, мінезі, темпераменті
Жалпы үлгірімі
Интеллектуалдық дарындылығы
Қабілеттері және бейімділігі
Мектепке қалыптасуы
Оқуға қызығушылығы
“Қиын топпен” жұмыс
Ата-анамен психодиагностикасы
Жанұядағы тәрбие жағдайлары
Бала мен ата-ана қарым-қатынастары

Мұғалім психодиагностикасы
Күшті тұстарын анықтау
Ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынас
Ұжымды басқару стилі
Ұжымның даму деңгейі
Мұғалімнің өз жұмысына, ұжымына
қанағаттануы
Психологиялық ағарту – психологиялық
мәдениетті көтеру

Оқушылар – психология
сабақтары, сыныптан тыс іс-
шаралар
Ата-аналар – жиналыс, семинар
Педагогтармен – семинар,
конференция, дөңгелек үстел
Психопрофилактика – психологиялық
ағарту негізінде
Оқу мен демалысты ұйымдастырудың
ғылыми негізделген талаптарын
түсіндіру
Кикілжің және стрестік жағдайларда,
қиын жас кезеңіндегі тәртіп тәсілдерін
үйрету
Ішімдік пен нашаның бала психикасына
әсері
Гармониядағы тұлға дамыту
Дамудағы ауытқулардың алдын алу
Психологиялық түзету және дамыту

Танымдық процестерді түзету
бағдарламасын жасау
тұлға ерекшеліктерін түзету
бағытында жеке және топтық жұмыс
Мамандармен: логопед, нейропсихолог,
невропатолог, психиатр, әлеуметтік
педагогпен бірлесіп жұмыс істеу
Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары

Жұмыс жоспарын жасау және талдау
Біліктілікті жетілдіру білім сатысы оқулары
Дамыту және түзету бағдарламаларын,
құралдар даярлау үшін ғылыми-практикалық
әдебиеттерді талдау
Ғылыми зерттеулер жүргізу
Ғылыми-практикалық семинарларға,
конференцияларға қатысу
Жиналыстарға және әдістемелік
бірлестіктерге қатысу
Кабинет жабдықтау және т.б.
Психологиялық консультация
Жұмыстың тиімді жолдары
Оқу үдерісінің ұйымдастырылуы
Сабақты түсіндіру тәсілдері
Мектептегі тәртіпті сақтау
Оқушы – мұғалім кикілжіңі
Бала – ата-ана қарым-қатынасы
Оқушы – оқушы қарым-қатынасы
Өзін-өзі тану мәселелері
Телефонмен консультация
Оқушылармен Дарынды
жұмыс оқушылармен
жұмыс

Оқытушылармен Ата-аналармен
жұмыс жұмыс

Әкімшілікпен
Қиын оқушылармен
жұмыс
жұмыс
Оқушылармен жұмыс
Оқушының мектепке қалыптасуы
Үлгермеушілермен жұмыс
Оқушылармен қарым-қатынас
Ата-анасымен қарым-қатынас
Мұғалімдермен қарым-қатынас
Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс
Дарынды баламен жұмыс
Сол қолмен жазатын балалар
Тәртібі нашар балалар
Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал
Кәсіби бағдарлау жұмысы
Мұғалімдермен жұмыс
Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:
Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау

Жайлы психологиялық микроахуал
қалыптастыруға
Тиімді басқару стилін қалыптастыруға

Педагогикалық ұжымды зерттеуге

Кадрларды қабылдауға

Кадрларды аттестациялауға

Өндірістік кикілжіңдерді шешуге
Басқарушылық-әкімшілік аспектідегі көмек

Жоспарларды зерттеу, ұсыныстар беру
Педагогикалық үдеріске талдау
Мектеп жұмысының басым бағыттарын
айқындау
Педагогтармен жұмыс
Тұлғаның психодиагностикасы
Психологиялық ағарту жұмысы:
Психологиялық әдебиеттер таңдау
Тесттер ұсыну
Сынып сағатына, ата-аналар жиналысына
психологиялық құралдар таңдауға көмектесу
Психологиялық әдебиеттер көрмесі
Мектеп үшін өзекті мәселелерге қабырға
газетін шығару
Ата-аналармен жұмыс
Жанұялық тәрбие стилін анықтау
Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін
айқындау
Олардың балаға қарым-қатынасын
зерттеу
Психологиялық ағарту және
профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер
ұсыну)
Түзету және дамыту жұмыстарына
қатыстыру
1. Мақсаты мен 2. Мектеп
міндеттер ұжымының
диагностикасы

Педагогикалық 7. Психологтың
үрдістердің апталық немесе
диагностикасы айлық жұмыс
мен болжамы жоспары

4. Оқушылармен, 6.Психопрофи
5. Оқушылар
педагогтармен, лактикалық
ата-аналармен,
мен түзету
жұмыс
әкімшілікпен жұмысы
Мектеп психологінің
жүргізетін жұмыстарының жоспары
№ Негізгі бағыттар бойынша Мерзімі Жауаптылар
жүргізілетін іс-шаралар
1. І.Психопрофилактикалық Тамыз Психолог
жұмыстар Қыркүйек
a) Әр сыныпқа физиологиясындағы
және псикасындағы мүмкін болар Бастауыш класс
кемістікті анықтау мақсатында Жыл мұғалімдері
балалардың мектепке бойы Психолог,
психологиялық дайындығын класс
анықтау және коррекциялау. Жыл жетекшілер,
ә) Баланың мектепке дайындығындағы бойы ата-ана
кемшілігін жою үшін ата-анаға Психолог, класс
баламен жұмыс әдісін ұсыну. І тоқсан жетекшілер
б)Мұғаліммен бірге баламен жеке жұмыс
бағдарламасын ұсыну.

2. Бастауыш кластан орта буынға, Қыркүйек Психолог, класс
орта буыннан жоғары класқа қазан жетекшілер
өткен балаларға психологиялық Психолог,
анализ жасау. класс
а) Класс жетекшілермен, пән жетекшілер,
мұғалімдері-мен, ата-аналармен пән мұғалімі,
бірлесіп, баламен жеке жұмыс жасау ата-ана
3. Балалардың өміріне, Үнемі Психолог
тәрбиесіне, оқуына
байланысты
психологиялық және
невротикалық салмақ
түсірудің алдын алу.
4. Жасөспірімнің жеке тұлға кезінде Психолог, класс
ретінде ерекшеліктерін, жетекші
бейімділігін,ынтасын ашу
мақсатында баланың
тәртібіне,дамуына
психологиялық анализ
жасау үшін
педагогикалық консилиум
ұйымдастыру.

5. Мектеп ішінде жайлы, жақсы Үнемі
психологиялық климат
жасауға көңіл аудару. Психолог,
А) мұғалім-мұғалім класс
Ә)мұғалім-оқушы Үнемі жетекшілер,
Б) оқушы-оқушы пән мұғалімі
В) ата-ана –оқушы
Г) ұстаздарға кәсіптік және Мұғалімдер
жеке проблемалар психолог
бойынша
консультациялар
6. Педагогикалық ұжым үнемі Психолог,
мүшелерінің мұғалім класс
психологиялық артық жетекшілер
жүгін жеңілдету және
болдырмау іс-шараларын
орындау.
7. Тәрбие жұмысының үнемі Тәрбие ісі
жоспарын зерттеу, жөніндегі
жоспарларын және орынбасары,
өткізілетін іс – класс
шаралардың балаларға жетекшілер
жас ерекшеліктеріне
байланысты
педагогикалық әсерін
зерттеу.

8. Жоғары класс үнемі Класс жетекші,
оқушыларымен мамандық психолог
таңдау мақсатында
кәсіптік бағдар беру
жұмыстары.
9. Үлгерімі және тәртіп бұзушы үнемі Тәрбие ісі
қиын оқушылармен жөніндегі
жұмыс. орынбасары,
класс
жетекшілер
ІІ. Психодиагностикалық
жұмыстар
1 Әрбір оқушының ішкі дүниесін тереңірек үнемі психолог
түсіну бағытындағы
жүйелі зерттеу жүргізу.
2 Оқушының педагогикалық картасын жасау Жыл бойы Класс жетекші,
психолог
3 Оқыту және тәрбиелеуді тиімді жақсарту уақытында психолог
туралы ұсыныстар дайындау
4 Оқушылар мен ата-аналар арасында үнемі Психолог
психологиялық ағарту ісі, психологияның
теориялармен таныстыру жұмыстары
5. Оқушылардың үлкендермен және өз Үнемі Психолог,
қатарымен қарым-қатынасында тәрбие завучы,
диогностика жүргізу класс жетекші
А) оқушылар арасындағы тәртіп Үнемі
бұзушылықтың алдын- алу жөніндегі жеке Психолог,
және топ оқушылармен консультациялар тәрбие завучы
өткізу. үнемі
Ә) ересектер мен оқушылар арасындағы
кикілжің (конфликт) себептерін анықтау.

6. Бала психикасының дамуындағы Қыркүйек Писхолог,класс
кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, қазан жетекші,аяжа
дифференциалдық диагностика жасау. н инспектор
А) Медициналық және дефектологиялық
табиғи кемшіліктерді анықтау
Ә) Қоғамға жат қылықтардың түрлері мен
себептерін анықтау: қаңғыбастық, ұрлық,
ішімдікке салыну, таксикология т.с.с.
7. Бастауыш сыныптарда, орта буында жоғары Қазан,наурыз,қ психолог,
кластарда социометрия әдісімен зерттеу араша класс
І. Психокоррекциялық және үнемі
дамытушылық жұмыстар
1. Психолог,
Оқушының психикасының және класс жетекші
жеке барысының дамуына
бағытталған,жас ерекшелігі
ескерілген бағдарламалар
жасау және іске асыру.

2. Баланың психикалық дамуындағы үнемі Психолог,
кемшіліктерді жоюға класс жетекші
бағытталған коррекциялық
бағдарламаны жасау және іске
асыру.
3. Дамыту және психокоррекциялық Кезінде Психолог,
бағдарлама психологиялық Кезінде класс жетекші,
және педагогикалық Үнемі ата-ана
бөлімдерден тұрады. кезінде
А) жеке баламен арнайы жұмыс. Психолог,
Ә) топ баламен арнайы жұмыс. класс жетекші
Б)тәрбие жұмысының
барысындағы жұмыс. Класс жетекші
В) баланың ата-анасы және
туыстарының қатысуымен
жұмыс.

4. Мұғалімдер арасында Әр аптада психолог
психологиялық тренингтер
жүргізу.
ІІ. Кеңестік жұмыс
Балалардың оқу тәрбиесі жөнінде әрдайы Психолог
мұғалімдерге, класс м
жетекшілерге, ата-аналарға
консультация беру
2. Оқу,даму мәселесі бойынша
өмірлік және кәсіптік өз орнын
табу жөнінде, баланың әрдайы Психолог,
үлкендермен, өз м класс жетекші
құрдастарымен қарым –
қатынасы жөнінде, өзін-өзі
тәрбиелеу жөнінде жеке және
топпен консультация өткізу.
3. Балалардың психологиялық және Психолог,
жас ерекшеліктеріне тәрбие жұмысы
байланысты оқу тәрбие іс- жөнінде
шараларын жоспарлауға орынбасары
консультант ретінде қатысу.
4. Педагогтардың,ата-аналардың
психологиялық мәдениетін
көтеру мақсатында Психолог
мектепішілік,сынып ата- Кезінде
аналар жиналыстарына әдіс
бірлестіктеріне,педсоветтерге
қатысу арқылы жеке және
--Жеке
Жеке тұлғаның
тұлғаның ерекшеліктері;
ерекшеліктері;
--Ұжымдық
Ұжымдық қарым-қатынас
қарым-қатынас деңгей;
деңгей;
--Ата-ананың
Ата-ананың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігі;
бала тәрбиесіндегі жауапкершілігі;
Психологиялық --Психологиялық,
Психологиялық, педагогикалық
педагогикалық ауытқушылығы
ауытқушылығы барбар топ;
топ;
Психологиялық
Психологиялық
профилактика --Ұжымдық адамгершілік ахуал;
Ұжымдық адамгершілік ахуал; сауаттандыру
сауаттандыру
--Балалардың
Балалардың танымдық
танымдық үрдістері
үрдістері жас
жас ерекшелігіне
ерекшелігіне
сәйкес дамымауы;
сәйкес дамымауы;
--Балалардың
Балалардың мектепке
мектепке психологиялық
психологиялық жағынан
жағынан
дайындықсыз
дайындықсыз келуі.
Дамыту Ескерту келуі.
-- Әлеуметтік
Әлеуметтік даму
даму
Психологиялық психологиясының
психологиясының
Психологиялық өзекті
коррекция (түзету) өзекті проблемала-
проблемала-
ақыл-кеңес беру рына
рына байланысты;
байланысты;
-- Психологиялық
Психологиялық дамудаму -- Оқушы
Оқушы –– мұғалім
мұғалім ––
жағдайдағы кедергі-
жағдайдағы кедергі- ата-ана
ата-ана қарым-қаты-
қарым-қаты-
лерді
лерді жою;
жою; насына
насына бағытталған;
бағытталған;
-- Танымдық
Танымдық деңгейін
деңгейін -- Даму
Даму үрдісінде
үрдісінде пед.псих. -- 12
пед.псих. 12 жылдық білім
жылдық білім беру
беру
арттыруға;
арттыруға; кемшілігі бар; Кеңес
Кеңес алушының жүйесіне
кемшілігі бар; алушының жүйесіне көшу
көшу жағ-
жағ-
--Сынып,
Сынып, мектеп
мектеп ұжы-
ұжы- --Дене
Дене дамуында
дамуында анома- (проблема)
(проблема) мәселесінің дайына
анома- мәселесінің дайына психологиялық
психологиялық
мының психология-
мының психология- лиялық
лиялық ерекшелігі бар;
ерекшелігі мазмұнына
мазмұнына қарай тұрғыда
бар; қарай тұрғыда дайындау.
дайындау.
лық
лық ахуалының
ахуалының бұзы-
бұзы- --Морфофункционалды
Морфофункционалды а)
а) педагогикалық;
педагогикалық;
луына жол бермеу;
луына жол бермеу; ерекшелігіндегі
ерекшелігіндегі сәйкес-
сәйкес- ә)
ә) диагностикалық;
диагностикалық;
--Кәсіби
Кәсіби бағыт-бағдар
бағыт-бағдар сіздігі бар;
сіздігі бар; б) психологиялық;
б) психологиялық;
беру.
беру. --Даму
Даму мүмкіндігі
мүмкіндігі шек-
шек- в)
в) медициналық;
медициналық;
теулі үйден оқитын г) психотерапиялық. Қазіргі
Қазіргі бейіндік
бейіндік
теулі үйден оқитын г) психотерапиялық. оқытуды
балалар
балалар оқытуды жүзеге
жүзеге
асыруда
асыруда
оқушылардың
оқушылардың
Релаксациялар
Релаксациялар білімін
білімін жетілдіруге
жетілдіруге
Сабақ-тренингі арналған
арналған
Сабақ-тренингі Псих.ойындар
Псих.ойындар
Тренингтер құзыретін
құзыретін
қалыптастыруға
қалыптастыруға
Іскерлік
Іскерлік ойындар
ойындар сауаттандыру
сауаттандыру
Аутотренинг
Аутотренинг
Филипстің Жасөспірімдердегі Ақыл ойды
Жануарлар Зейіннің Жаңбыр
дегбірдік қарсы әрекет дамытудың
мектебі деңгейлерін астындағы
деңгейін және оны шешу мектептік
әдістемесі зерттеу адам
анықтау жолдары тестісі

Мектеп Мектепте Адамгершілік Мен және
Темпераментін Автопортрет
мотивациясын маған деңгейін менің өмірімнің
анықтау
зерттеу не ұнайды анықтау маңызы

Психо- Мамандықты Бейімділік
Геометриялық “Суретті боя” Теллинг
геометриялық қалау тестісі таныту
тест тестісі тест
тест
Мектеп Ұжымның
ұжымының тұрақтылығы
ұйымшылдығы

Жас жаңадан
келген
мұғалімдерге
Ұжым адаптациялық
мүшелерінің бір- жағдайдың
біріне болуы
қанағаттанды

Өзара дұрыс
қарым-қатынас
орната білуі
-Адамға сый-құрмет көрсету
- адамға сенім арту, сену
-адамға деген біртұтас көзқарастың
болуы
-ынтымақтастық пен бірлестіктің
болуы
-жеке дара адамның бабын табу
Ұжымның Мектеп, сынып
бойынша лидерлерін
ахуалын анықтау
анықтау

Оқушының Шығармашылық
тәрбиелік топты
деңгейін анықтау анықтау

Сыныптың Мұғалімнің
тәрбиелік шығармашылық
деңгейін анықтау қабілетін анықтау

Сыныптың Оқушылардың
ынтымақтастығы жанұялық жағдайын
анықтау

Оқушының қарым- Ата-ананың
қатынасын баламен
анықтау қарым-қатынасы

Ұқсас жұмыстар
“Ұлыстың ұлы күні - Наурыз”
Сөйлеу анамнезі
Көлік және қойма кешендері және жіктелуін сипаттау және талдау
КӨЛІК КЕШЕНІ
Жұмыртқа дернәсіл имаго
Рекреациялық туризм
«КОМПЬЮТЕРЛІК КУРС» АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ
Биотехнология – XXI ғасыр ғылымы
Оъектілі програмалау туралы түсініктер. Класстар және әдістер
Жалпы ішкі долларының ЖІӨ
Пәндер