Экспрессивтік әдістер




Презентация қосу
ФИЗИКА САБАҒЫН ОҚЫТУ ЖӘНЕ
ОҚУДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ
ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ
Ақылбек Ануарбекұлы Оспанов –
ІІ санатты
физика пәнінің мұғалімі
Бестерек орта мектебі
Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2011жылғы 9 маусымдағы № 647 қаулысымен
«Назарбаев Зияткерлік мектептері»
акционерлік қоғамы «Назарбаев Зияткерлік
мектептері» дербес білім беру ұйымы болып
(ары қарай - ДББҰ) қайта құрылды.
Қамқоршылық кеңесінің 2011 жылғы 29
қарашадағы № 4 хаттамасымен мақұлданған
«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ»
ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ 2020
ЖЫЛҒА ДЕЙІНГІ ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫ
(Астана 2011)
Стратегиялық
бағыттар:
сапалы білім беру;
оқушылардың толыққанды дамуы үшін білім беру
процесін ұйымдастыру;
интеллектуалды тұлғаны тәрбиелеп, оқыту:

• патриоттық, жалпыадамзаттық және этномәдени бағалы
құндылықтарды өз бойына үйлесімді сіңірген;
• қоғамда бейімделіп, бәсекеге қабілетті;
• өмір бойы оқуға дайын;
• үш тілді және ақпараттық технологияларды игерген.
Әр мұғалімнің негізгі
мақсаты:
– сабақ сапасын көтеру, сабақтың
жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануды жетік
білу, түрін жетілдіру, оқушылардың
сабаққа деген қызығушылығын
арттыру, олардың ізденуін, танымын
қалыптастыру
Бағдарлама келесі
модульдерден тұрады:
•Білімдегі жаңа шешімдер.
•Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
•Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
•Білім беруде ақпараттық – коммуникациялық
технологияларды пайдалану.
•Талантты және дарынды балаларды оқыту.
•Оқушылардың нақты жас ерекшеліктеріне қарай
топтарда оқытудағы педагогикалық психологиялық
ерекшеліктері.
Негізгі қағидалар:
1. Мұғалім пәнді жетік меңгеріп, оны оқушыларға
ғылыми тұрғыдан негіздеп, қарапайым тілмен, өмірмен
байланыстыра отырып бере білуі қажет.
2. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай жеке
бастарының психологиясын, жан дүниесін жете біліп,
әр оқушының жүрегіне жол таба білуі абзал.
3. Ғылым мен педагогика саласындағы жаңалықтарды
үнемі пайдаланып отыруы тиіс.
4. Мүмкіндігінше, кейбір үлкен тақырыптарды топтап
жеке блоктар түрінде топтастырып өткізе білуі керек.
5. Оқушыларға ұзақ уақыт есте сақтау қабілетін арттыру
үшін жаңа сабақты, әсіресе заңдылықтар мен
құбылыстарды тірек белгілері мен тірек конспектілері
бойынша берген жөн.
6. Оқушылардың сапалы да тиянақты білім алуы үшін әр
бөлім, әр тақырып бойынша олардың білімдерін тексеріп
отырған жөн
7. Сабақта халықтық педагогика элементтерін пайдалану
қажет.
8. Сабақта оқушыларды таң қалдырып, себебін білгілері
келетін әртүрлі қызықты тәжірибелер мен физикалық
фокустарды ұдайы қолданған орынды.
9. Ең бастысы әрбір сабақ өз дәрежесінде өтуі қажет.
Қолдануға болатын
әдістер
• Репродуктивтік • Көрнекілік әдісі;
әдіс; • Оқытудың
• Эвристикалық әдіс; тәжірибелік әдістері;
• Бинарлық әдістер; • Дедукция әдісі;
• Монологтық • Индуктивтік әдісі;
баяндау әдісі; • Импрессивтік әдістер;
• Зерттеу әдісі; • Экспрессивтік әдістер;
• Оқыту әдістері; • Ойын - оқыту әдісі;
• Сөздік әдісі; • Ой майданы әдісі;
• Түсіндіру әдісі; • Ынталандыру әдісі.
• Иллюстрация әдісі;
• Демонстрация
әдісі;

Ұқсас жұмыстар
Оқытудың тәжірибелік әдістері
Фразеологиялық оралымдардың мағынасындағы эмоционалдық семалардың бағалауыштық семалармен байланысы
Оқыту әдістері және құрал жабдықтары
Морфологиялық стилистика
Тіл құралдарының стилистикасы
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Тілдік таңбалар
Публицистикалық стильдің тіл ерекшеліктері
Тілдің функциялары
Грамматикалық мағына
Пәндер