Алтын күз




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы: Менің достарым

Сабақтың мақсаты: Дос,достар,достық деген мағлұматтарды ой
қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою
арқылы жан-жақты ойлауға үйрету.Оқушыларды өзіндік жұмыс
істеуге, ізденуге үйрету.
Сабақтың міндеттері:1.Оқушылар достық тақырыбынан
білгендерін топтастырады.
2.Іздену жұмысы бойынша дайындап әкелген мәліметтерін ортаға
сала отырып, толғандырған сұрақтарға жауап іздейді.
3.Білімді тексеру мақсатында тестпен жұмыс жасайды.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: топтастыру, талдау,сұрақ-жауап
Көрнекіліктер: ватман,маркер,сызбалар,суреттер
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,
оқушыларды түгендеу
1.Топтастыру әдісі.қызығушылықты ояту.
Интерактивті тақтада достыққа байланысты суреттер беріледі,
достар әнін тыңдаймыз.
Сынып 3-топқа бөлінеді. «Дос», «Достық» тақырыбына өз
білетін сөз немесе сөз тіркестерін жазады. Топпен жұмыс жүреді.
Тақтаға жазғандарын іледі.Әр топтан бір оқушы шығып, өз
жазғандарына толық түсініктеме береді.
Ақкөңіл

шахмат
12жаста
ойнайды

Менің
досым

Бойы
Спортпен
ұзын, шашы
айналысады
қара
2.Мағынаны тану. Мұғалім мәтінді оқиды.Суреттер көрсетеді.Мәтінге
сұрақ қоямыз.
INSERT- стратегиясы бойынша жұмыс істеу.Оқушылар түсінбеген
сөздерін, сөз тіркестерін -,+,?, белгі бойынша сұрайды, сөздікпен
жұмыс жүргізіледі.
Сергіту сәті.
3.Ой толғаныс.Топпен жұмыс.
1-топ.Айдынға мінездеме береді.
2-топ.Айдосқа мінездеме береді.
Оларға ұқсағыларың келе ме? Неге?

Айдын Айдос
Көзі қара, бойы ұзын, Көзі көк, бойы қысқа,
оқу озаты, мінезі жұмсақ, мінезі шапшаң,оқу озаты,
№22 мектепте №22 мектепте
6-сыныпта оқиды 6-сыныпта оқиды
• 3-топ.Мақал-мәтелдерді аудар.
• «Жақсымен жолдас болсаң, ісің бітер,
жаманмен жолдас болсаң, басың кетер».
• / «С добрым человеком сдружишься – цели
своей достигнешь, с дурным сдружишься- в
дураках останешься»/
• 4-топ. Қарамен жазылған сөздердің
мағынасын анықта, сөз тіркесін құраңдар.
• Мінезі жұмсақ-мягкий характер, мінезі
шапшаң – шустрый, оқу озаты- отличник
учебы.
Семантикалық картаны толтырамыз, өздеріңе сұрақ қойыңдар «Мен
қандаймын?»

еңбекқор Білім әдепті кішіпейіл мейірімді шапшаң
• құмар

Үйде

Мектепте

Қонақта

Көшеде

Бағалау.
Үйге: «Менің досым» атты әңгіме жазу, суретін салу, досыңа
семантикалық карта толтырып келу.
• Сабақтың тақырыбы: Алтын күз
• Сабақтың мақсаты: Күз мезгілі, оның айлары жайлы таныса отырып,
өз ойларын еркін жазуға, айтуға дағдыландыру, мәтіндердің мазмұнын
ашу.
Сабақтың міндеттері:1.Оқушылар күз тақырыбынан білгендерін
топтастырады.
2.Табиғат әсемдігін, сұлулығын түсінеді, құстарға сүйіспеншілігі артады.
3.Кубизм стратегиясын орындау барысында тапсырмалар орындайды.
• Сабақтың түрі: аралас сабақ
• Әдіс-тәсілдер: топтастыру, талдау,сұрақ-жауап
• Көрнекіліктер: ватман,маркер,сызбалар,суреттер,буклет
• Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушыларды
түгендеу
• 1.Топтастыру әдісі.қызығушылықты ояту.
Жыл мезгілдерін ата?
Қазір қай мезгіл?
Оқушылар тақтаға білетін сөз, сөз тіркестерін жазады.
2.Мағынаны тану.
Алдарында мәтін берілген. Соны іштей оқиды, суреттердің орнына тиісті
сөзді қойып, күз туралы әңгімелеп береді.
3.Ой толғаныс. Кубизм стратегиясы.
Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызатын оқыту стратегиясы
кубиктің алты беті бар.Біз оны сәл өз тақырыбымызға сай өзгерттік.
1беті.Суреттеңіз.Күз мезгілін суреттеп береді.
2беті.Салыстырыңыз. Басқа жыл мезгілімен салыстырады.
3беті.Неге алтын күз деп аталады?
4беті. «Осенью» - мәтінін қай топ тез аударып береді.
5беті.Күз мезгіліне байланысты қандай мақал-мәтел, өлең
білесіңдер?
6беті. «Күзгі көрініс» тақырыбына шағын әңгіме жаздырту.
Бағалау.
Үйге: «Алтын күз» өлеңін жаттау, 3-тапсырма.

Ұқсас жұмыстар
Алтын күз бізге нұр төгіп
Атау септік Ілік септік Барыс септік
Жыл мезгілдері
Менің ойыншықтарым
Сұрай арнау
Көңілді тапқырлар
Төрт мұрат
Шу өзені
Балдан тәтті кім
Қыста балалар
Пәндер